Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee
ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista ). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.
laskettu aika olis 9.11.
laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron
Mitään kiinnitysvuodoista en tiedä, mut eikö sen pitäis tulla aika pian kiinnitymisen jälkeen ja sit vasta siitä muutaman päivän päästä alkaa plussaa tulemaan kun hcg alkaa erittymään kiinnitymisen jälkeen?
oo hienoa! kyllä se jo näkyy! aika samoissa mennään täällä mä näytin miehelle kyllä heti testin tänään. huom yhden, se ei tiedä että tein kaksOn: kp28/28, dpo13! Ei vieläkään oo menkkaoireet ilmestyneet ja toiveet alkaa olla aika korkealla Testeissäkin viivat vahvistuneet Jokohan sitä uskaltais kertoa miehelle epäilyksistä
On: kp28/28, dpo13! Ei vieläkään oo menkkaoireet ilmestyneet ja toiveet alkaa olla aika korkealla Testeissäkin viivat vahvistuneet Jokohan sitä uskaltais kertoa miehelle epäilyksistä
Hienoa! Mä laitoin kuvan kahdesta ( saatoin tehdä 3)oo hienoa! kyllä se jo näkyy! aika samoissa mennään täällä mä näytin miehelle kyllä heti testin tänään. huom yhden, se ei tiedä että tein kaks
laitetaan plussa-aalto liikkeelle
tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee
ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista ). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.
laskettu aika olis 9.11.
laskettu aika olis 9.11.
En tullut yhtään viisaammaksi ultrassa.. Siellä näkyy vaan sikiöpussi mutta ultraaja sanoi että joko on keskeytynyt keskenmeno tai sitten ihan alussa oleva raskaus eli uudestaan 2viikon päästä ja jos alkaa vuoto pitää lähteä sairaalaan heti..
Samaa mietin kuin NewMoon, että jos oli nyt uusi raskaus niin missä vaiheessa olisi? Mulla näkyi 5+6 kans riittävän selkeästi vaan se sikiöpussi, sitten 6+4 jo syke löytyi :) että jospa olisi vaan aikaista, pidetään peukkuja!