Raskaaksi 2021

tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu :whacky011 pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän :smiley-angelic001 täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee o_O

ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista laughing7). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.

laskettu aika olis 9.11.

laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron :rolleyes:

Ihan selkeet plussathan noi on!! Onnea! :hug007

Mitään kiinnitysvuodoista en tiedä, mut eikö sen pitäis tulla aika pian kiinnitymisen jälkeen ja sit vasta siitä muutaman päivän päästä alkaa plussaa tulemaan kun hcg alkaa erittymään kiinnitymisen jälkeen?

Aivan. Luin että 2-4 pv päästä siitä alkaisi vasta näkymään herkemmissä(?) testeissä. Ja että kiinnittyminen on mahdollista missä tahansa DPO 6-14 päivien välillä. Se vuoto voi tulla siis saman aikaan,kun kuukautiset olisi. Tuota en tiennytkään. Amerikkalainen tohtori näin väitti. Oon aina luullut et se tapahtuu n.DPO 5-8. No uutta tietoa hyvä saada aina.:bookworm:

Täällä toissapäivänä harmittelin, kun ei edes viivan paikkaa ole tullut alkusyksyisen km:n jälkeen yhteenkään testiin.. Eilisestä alkaen joka testissä pientä hailuraa näkynyt :nailbiting:. Kp 26/28, DPO 11-12.

Liitteet

• 20210302_102330.jpg
    20210302_102330.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 210
On: kp28/28, dpo13! Ei vieläkään oo menkkaoireet ilmestyneet ja toiveet alkaa olla aika korkealla:cat: Testeissäkin viivat vahvistuneet:wacky: Jokohan sitä uskaltais kertoa miehelle epäilyksistäo_O

Liitteet

• 20210302_103036.jpg
    20210302_103036.jpg
    17 KB · Katsottu: 201
  • 20210302_103057.jpg
    20210302_103057.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 201
On: kp28/28, dpo13! Ei vieläkään oo menkkaoireet ilmestyneet ja toiveet alkaa olla aika korkealla:cat: Testeissäkin viivat vahvistuneet:wacky: Jokohan sitä uskaltais kertoa miehelle epäilyksistäo_O
oo hienoa! kyllä se jo näkyy! :Heartred aika samoissa mennään täällä :happy: mä näytin miehelle kyllä heti testin tänään. huom yhden, se ei tiedä että tein kaks :hilarious:

@Unelma123 llakin ihan selkee viiva jo :hello2

laitetaan plussa-aalto liikkeelle :wav

kerro ihmeessä! miekin viikko sitten näytin ton tapasen, ehkä vähän hailuraiseman, että näkeekö mieskin toisen viivan ja näki se!

oo hienoa! kyllä se jo näkyy! :Heartred aika samoissa mennään täällä :happy: mä näytin miehelle kyllä heti testin tänään. huom yhden, se ei tiedä että tein kaks :hilarious:

laitetaan plussa-aalto liikkeelle :wav
Hienoa! Mä laitoin kuvan kahdesta ( saatoin tehdä 3:smiley-angelic006)

tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu :whacky011 pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän :smiley-angelic001 täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee o_O

ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista laughing7). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.

laskettu aika olis 9.11.

Hei ihan mahtavaa! Kiva kun joku meistä pidempään jyystäneistäkin aina välillä onnistuu :hilarious: Itellä on se endokrinologin konsultaatioaika nyt torstaina ja pelottaa ihan saakelisti :dead: Pitää ottaa vastaan se mitä tulee.

laskettu aika olis 9.11.

Voi että, mahtavaa! :gen014 Nyt tarrasukkia hurjasti matkaan! :happy:

En tullut yhtään viisaammaksi ultrassa.. Siellä näkyy vaan sikiöpussi mutta ultraaja sanoi että joko on keskeytynyt keskenmeno tai sitten ihan alussa oleva raskaus eli uudestaan 2viikon päästä ja jos alkaa vuoto pitää lähteä sairaalaan heti..

Samaa mietin kuin NewMoon, että jos oli nyt uusi raskaus niin missä vaiheessa olisi? Mulla näkyi 5+6 kans riittävän selkeästi vaan se sikiöpussi, sitten 6+4 jo syke löytyi :) että jospa olisi vaan aikaista, pidetään peukkuja!

Samaa mietin kuin NewMoon, että jos oli nyt uusi raskaus niin missä vaiheessa olisi? Mulla näkyi 5+6 kans riittävän selkeästi vaan se sikiöpussi, sitten 6+4 jo syke löytyi :) että jospa olisi vaan aikaista, pidetään peukkuja!

Mulla myös viimeksi näkyi muistaakseni 5+4 vasta sikiöpussi. Ja sitten 7+jotain näkyi jo syke.

Vielä ei @Suva välttämättä edes kuulu näkyä mitään :)

Unelmalla siellä jännät paikat:nailbiting: :couchpotato:
Toivottavasti vahvistuu viivanen:Heartred

”Kiinnittymisvuodosta” itsellä sellainen kokemus, että useamman päivän aikana tuli ruskean punaista vuotoa, alkaen niitä aikoja kun menkat ois pian alkaneet. Näin ”jälkiviisaana” tiedän että lapsellani oli kalvokiinnitteinen istukka (ei onneksi vaikuttanut minun kohdallani raskauden kulkuun). Minulla vuotelut siis todennäköisesti johtuivat tästä, ja liittyivät siihen ”kiinnittymis prosessiin”:think005 :binkybaby

On: täällä dpo 15, eilen toinen nega testattu. Menkkamigreeni tekee tuloaan, eiköhän se uus kierto viim. Huomenna pyörähdä käyntiin.

Takaisin