Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tänää eka Varhaisultra kun selvitetään onko miten pitkällä mikäli kyytiläinen on mukana vai onko vaan jäämiä km.. Jännittää ihan vietävästi.. Mulla siis ei ole menkkakipujen lisäksi oikeastaa muuta oiretta..
no sanopa muuta, nyt harmittaa ettei tullut mitattua tänään tosin mittasin, kun kerrankin sai aamuyöstä katkottomat unet, 36,9 näytti eli normaalia luteaalin tasoa. ei vielä siis ainakaan pompsahtanut siitä ylöspäin...Hahhah, no voi pyrstö Olis kelvannut verrokkiplussakäyrä ihmeteltäväksi No mutta joka tapauksessa lupaavalta vaikuttaa nyt sun osalta
ON: Tänään kp9 ja Flo ennustaa ovulaatiota kp33:lle. Aloitan huomenna oviksen tikuttelun ja toivon todella, ettei tarvitse odota ovista noin pitkälle Mulla kierrot olleet ennen keskenmenoa 30-46 päivän välissä. Tietty toi nykyinen Flon ennustus johtuu siitä, että raskaus ja km välissä eikä Flohun voi ilmoittaa raskauden keskeytymisestä. Vaan olettaa, et kuukautiset on vaan toooosi myöhässä. Ens viikko on talviloma miehen kanssa, joten ei haittaisi yhtään, jos ovis osuisi siihen
Onkos täällä kuinka paljon muita, jotka odottavat vasta ovista?
monesti niissä plussakäyrissä se taso nousee vielä normaalista luteaalitasosta pikkasen ylöspäin just siinä vaiheessa ku kuukautiset muuten alkais. mutta eihän ne käyrät oo samanlaisia kaikilla, eikä varmasti tuo ole mikään "vaatimus" raskaudelleOnnea move! Hyvältä vaikuttaa
Jäin miettimään tuota lämmön nousua..
Siis pitäisikö sen vielä nousta ”jollekin tasolle” ?
Kun ite oon joskus raskaana ollessa mitannu lämpöö, niin ihan normit oli
tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee
ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista ). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.
laskettu aika olis 9.11.
laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron
tänään kp29/26-27, dpo14 ja tein kaks testiä. meinasin heittää rfsu normilla vesilintua, mutta sitten tihrustamalla siinä näkyi jotain ja piti tehdä pc perään. en tiedä voinko uskoa todeksi, mutta jotain siellä ainakin tapahtuu pitää testata loppuviikosta uudestaan. mutta näinkö se yk12 olis nyt meidän täytyy sanoa, että onhan siinä jotain tapahtunutkin välissä (vaikka tikkuihin en kertaakaan oo aiemmin saanut mitään, tosin oon testannukin hyvin hillitysti). paino on tippunut viitisen kiloa ja syömiset terveellistyny, ferrit on nostettu hyvälle tasolle (78), vitskuja syöty vuoden verran. nythän just on ravattu kaikissa maailman tutkimuksissa... mutta. muutaman päivän päästä kun testaa uudelleen niin näkee miten homma etenee
ainiin ja ne oireet. menkkamaisia jomoja jostain dpo4 lähtien. aaltoilevaa huonoa oloa ja turvotusta läpi luteaalin, tosin tätä on normaalistikin. rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanu aristaa normaalia enemmän, samoin pissattaa usein. on myös väsyttänyt paljon ja tunteet ollu vielä enemmän pinnassa kuin normaalissa pms:ssä (jos mahdollista ). ja sit se selkäsärky, joka alkoi voimakkaana joskus dpo10 tienoilla.
laskettu aika olis 9.11.
laitan tohon nyt sen rfsu:nkin, niin näätte eron
En tullut yhtään viisaammaksi ultrassa.. Siellä näkyy vaan sikiöpussi mutta ultraaja sanoi että joko on keskeytynyt keskenmeno tai sitten ihan alussa oleva raskaus eli uudestaan 2viikon päästä ja jos alkaa vuoto pitää lähteä sairaalaan heti..
mulla muuten kans tuli toi hajuherkkyys jo, autossa haisi viikonloppuna mielestäni ihan kumilta vaikka mies (joka yleensä haistaa kaiken mahdollisen) ei haistanut mitään. toivotaan että noi sunkin oireet johtuis raskaudesta, tai jos ei niin seuraavissa kierroissa viimeistäänMove88 Onnea ja tsemppiä,että jatkuu raskaus! Olen todella happy sun puolesta!!! Meillähän oli melkein samat dpo:t,kiertopäivät ja kierronpituudetkin. Mulla olisi nyt 28/25, mutta alkoi vuoto dpo 11,edellispäivänä. Tiputtelee verta. Silti on pientä pahoinvointia ja väsymystä jotka ei yleensä kuulu mun kuukautisiin. Testiin PC sain sunnuntaina kun vuoto oli alkanut haamun. Sitä ennen oli haamua RFSU herkässä. Nyt harmi ei ole niitä testejä,ehkä hyvä mielenrauhan takia.
Sun oireista että täsmää melkeinpä kaikki mun oireisiin. Rinnat oli tosi arat ja pissahätä kokoajan. Nyt uutena on lievä ällötys ja hajuherkkyys. Eilen haistoin jopa pakokaasun pihalta vaikka ikkunat oli kiinni. Enpä tiedä siis olisiko tää nyt kiinnittymisvuotoa. Sitä asiaa tutkin vielä ennen kun se joko nega tai plussa vahvistuu. Tein Kiinatestin aamulla,ei herkkyyttä edes mainita. Laitoin sen Pregnancytest- forumille ja sain 8 + siihen ja 0 miinusta.
Ja risuja Clearbluen Smarti timer-digitaaliselle. Eilen illalla tein sen,mutta taaaaas se virhe,eli kirjankuva. Toinen testi jo Raskauskeijusta jossa sama virhe,vaikka tein täysin oikein sen. Sain tuon viallisen tilalle ilmaiseksi. Mietein tarvii taas laittaa palaute. Enää en ota vastaan sellaista hyvityksenä. Mieluummin viivatestin.
Joo kyllä mun äippä oli ihmeissään varmasti kun mä yhtäkkiä tokaisin eilen että haisee pakokaasu.mulla muuten kans tuli toi hajuherkkyys jo, autossa haisi viikonloppuna mielestäni ihan kumilta vaikka mies (joka yleensä haistaa kaiken mahdollisen) ei haistanut mitään. toivotaan että noi sunkin oireet johtuis raskaudesta, tai jos ei niin seuraavissa kierroissa viimeistään