Raskaaksi 2021

Isosti onnea Katarinalle! :Heartred

Omanapa: kp 26/28, dpo 14 tai 15.
Onko liian aikaista testata Sofin liuskalla? Se ei oo mikään herkkä testi, mutta olis kaapissa valmiina.
Keskiviikkona pitäis alkaa menkat.

Muokkaus: PreSense onkin se testi. Muistin väärin. Päätin odottaa vielä ainakin huomiseen...

Muokattu viimeksi:
Asiasta rasiaan, ootko mittaillut tässä kierrossa lämpöjä? :pompus: Toi BBT ketju on niin hiljentynyt...

Mä oon joitain kiertoja mittaillut ja viime kierrossa tuntuikin lupaavalta kun lämmöt pysyi koholla oviksesta kuukautisiin asti. Vasta kp 2-3 lämmöt laski. Nyt taas sama homma, oviksesta asti 37,0-37.3 c (normisti 36.2). Mutta dpo 12 oli raskaustesti nega ja en usko että tässä kierrossa on tärpännyt. En siis varmaan enää aio jatkossa lämpöjä mittailla, ainakaan "vahvistamaan" ajatusta että se voisi merkitä raskautta kun lämmöt pysyy koholla. Mutta ovista metsästääkseni voisin ehkä lämpöjä vielä mittailla, kun ne lämpödropit oon myös pari kertaa bongannut. :pompus:

Vähän erikoista ollut se, että tässä välillä holahtelee sellasta kirkasta vuotoa (ei siis veristä, vaan ihan ihan kun nestemäistä valkovuotoa) ja välillä tahmaista vuotoa. Toisaalta se on mulle pieni toivon merkki, kun ne kerrat kun olen raskautunut, oli myös lisääntynyttä vv oviksesta alkaen ja yleensä vastaavaa ei ole ollut. Mutta viime kierrossa oli myös ja ei raskautta. Nyt on kp 26 ja dpo 13. En testaillut tänään ja mä veikkaan, että kp1 tulee kuitenkin tämän viikon aikana. :wtf: Aika paljon on sellaista menkkamaista oloa vatsassa ja alaselässä.

Ihan vaan tiirailtavaks jos ei muuta tekemistä porukalla ole. :grin
Samasta testistä ylempi kuva muokkaamaton ja alempi muokattuna.
Jatkan testailuja taas huomenna ja niin kauan ku menkat ei ala. :salut

Liitteet

• 20210301_174831.jpg
    20210301_174831.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 177
Blaah että ihminen on tyhmä kun kiusaa itteensä näillä testeillä. Noh laitan kuitenkin linkin. Kyseessä Sofin ovulaatiotesti ja kp 16. Oisko muutaman päivän päästä jo tasavahva:smiley-angelic001

https://aijaa.com/3q191Z

Oli pakko taas testata et vieläkö viivat on, ja olihan ne. Tulis jo se ultra, vaikka silloin vielä tod.näk liian aikasta mut ompa sit uusinta ultra kyllä. Mulla olis 2 lähetettä hcg veritestiin jotka ilmasia mutta en uskalla mennä:oops:
Rv 4+3 ja dpo 17 tai 18

Liitteet

• 20210301_185845~2.jpg
    20210301_185845~2.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 144
Oli pakko taas testata et vieläkö viivat on, ja olihan ne. Tulis jo se ultra, vaikka silloin vielä tod.näk liian aikasta mut ompa sit uusinta ultra kyllä. Mulla olis 2 lähetettä hcg veritestiin jotka ilmasia mutta en uskalla mennä:oops:

Mulla on sormet ja varpaat ristissä Beanen että kaikki on niin kuin pitääkin:Heartred

Upeat viivat Beanen, toivottavasti ultrassa kaikki menee hyvin. Rohkeasti vain hcg:hen jos sellainen mahis on! :)

Mä oon ihan kujalla noiden tikkuovistestien kanssa, ne vähän lähti vahvistumaan päin kp 13-14 kohdalla mutta nyt hieman haalenee (kp 15). Ovulaatio aiemmin ollut kp 18-19 kohdalla. Mikään noista ei ole vahvistunut testiajalla, vasta kuivuneena se toisen viivan vahvuus muuttunut. Eli, tarkoittaako nämä negatiivista ovista ja sit kun on ovis oikeasti, niin se tulee minuutin sisään vahvaksi se viiva? Mulla raskauskeijun halpatikut kyseessä. En ymmärrä näiden sielunmaailmaa :hilarious:

Täälä testattu tänään nega, et tais nuo "haamut" olla viivanpaikkoja vaan.. Nyt dpo 12 et tuskinpa tuo enään plussaksi muuttuu.. On tää vaa niin epäreilua ja raskasta kun joka kuukausi sama pettymys ja masennus..:sad001 Jos meille suotais sit se pieni ens vuodelle:Heartred Yritetään nyt lopettaa stressaaminen ja hetkeksi lopettaa yrittäminen, et mennään vaan tuntemusten mukaan.

Liitteet

• IMG_20210301_194357.jpg
    IMG_20210301_194357.jpg
    18.3 KB · Katsottu: 136
Upeat viivat Beanen, toivottavasti ultrassa kaikki menee hyvin. Rohkeasti vain hcg:hen jos sellainen mahis on! :)

Mä oon ihan kujalla noiden tikkuovistestien kanssa, ne vähän lähti vahvistumaan päin kp 13-14 kohdalla mutta nyt hieman haalenee (kp 15). Ovulaatio aiemmin ollut kp 18-19 kohdalla. Mikään noista ei ole vahvistunut testiajalla, vasta kuivuneena se toisen viivan vahvuus muuttunut. Eli, tarkoittaako nämä negatiivista ovista ja sit kun on ovis oikeasti, niin se tulee minuutin sisään vahvaksi se viiva? Mulla raskauskeijun halpatikut kyseessä. En ymmärrä näiden sielunmaailmaa :hilarious:

Sofin testeissä 10min testiaika ja siinä 10min kohdalla oon tuon kuvan räpsässy. Onneksi ovulaatio saattaa tapahtua vaikka testi oiski nega koska oisin heittäny nuo uuniin jos toivoa ei olisi:angelic: ite oon ymmärtäny niin että niin kauan kun testiviiva on kontrolliviivaa haaleampi niin LH huippua ei ainakaan siihen testiin saatu. Se huippu saattaa olla tunneissakin ohi että jos se esim yöllä käy niin aamulla siitä ei sitten ole enää tietoakaan? Mutta yritän ottaa ite rennosti kun nyt kuitenkin ovista edeltäviä tuntemiksia vas muniksessa niin luotan siihen :)

Jatka testailla, ehkä sit muutaman päivän päästä tulis se oikea plussa? Kyllä se sit oikeesti on tumma kun se LH-huippu on :) Testaa vaikka kaks kertaa päivässä, esim klo 10 ja 16, jos siltä tuntuu.

Mua vähä jänskättää kun mulla se ovisplussa oli tummana siis tummempi kun kontrolliviiva niin monta päivää et irtosiko enempi kun yks munasolu? Oireet oli kyllä semmoset et huoh. Mulla viides raskaus oli sellanen et oli ylisuuri sikiöpussi varhaisultrassa ja se vähä meinas sitä et olis pitänyt alkujaan 2 vauvelia tulla sinne pussiin mut kehitty vaan 1 alkio.

Rv 4+3 ja dpo 17 tai 18

mieki oon miettinyt et pitäskö viel tehä testit, mulla varhaisultra vasta 17.3.. tai ku pelottaa vaa et jos tää meneekin kesken, tuntuu niin epätodelliselta koko raskaus ku sitä odotettu pitkään

Kiitos Bumble ja vispipuuro, jatkan siis testailuja luovuttamatta. Se taitaakin olla tuo 10 min testiaika, menee jo testit keskenään sekaisin :rolleyes: Aina oppii näissä

Nyt illasta tullut enemmän vuotoa, siihen asti jäi punertavaa vaan paperiin. Lasketaanko tää nyt sit et huomenna on kp1?

Mä nyt spämmään. Eka kuva kun tikkuun pissattu, toka 2 min ja kolmas sitte ihan 30 min myöhemmin otettu kuva. Joku lukee tän plussaksi, joku haamuksi ja mä sanoisin että plussa. Oon vähän shokissa joten pahoittelen kuvanlaatua. Tärisi kädet ja itku silmässä ...
Onnea :smiley-bounce016:Heartbigred

no nyt olikin eka kierto pitkään aikaan kun en ole mittaillut, paitsi ihan satunnaisesti (heti o+ jälkeen muutamana päivänä ja sit paristi tässä loppukierrossa). poika alkoi heräillä öisin ja pitää käydä rauhoittelemassa ja pissattamassa, niin unet pätkiintyy sieltä aamupuolesta itseltä niin että lukematkin alkoi heitellä miten sattuu. muuten varmaan olisinkin mittaillu... :)

Hahhah, no voi pyrstö :hilarious: Olis kelvannut verrokkiplussakäyrä ihmeteltäväksi :happy: No mutta joka tapauksessa lupaavalta vaikuttaa nyt sun osalta :woot:

Nonni. KP 34/32 = KP1 = YK4, ei tarvii enää elätellä turhaa toivoo tässä kierrossa.

Mutta sitten toiseen aiheeseen, mistä suosittelisitte tilaamaan sekä o- että r-testejä? Ja tietty merkkisuositukset otan kiitollisena vastaan. :smiley-angelic003

Koska viimestä raskautta/vauvaa tässä kehitellään, niin aion piinata edelleen itseäni ja myös nauttia kaikista tähän yrittämiseen liittyvistä asioista joten testejä kehiin jos jonkinlaiseen tarkotukseen :excited001

Mulla on tänää eka Varhaisultra kun selvitetään onko miten pitkällä mikäli kyytiläinen on mukana vai onko vaan jäämiä km.. Jännittää ihan vietävästi.. Mulla siis ei ole menkkakipujen lisäksi oikeastaa muuta oiretta..

Mulle tuli eilen postissa testejä lisää ja ajattelin alkaa tikuttaa ovista tällä viikolla vaikka se varmaan osuukin vasta ens viikolle. Ja tässä kierrossa mä voin testaa r testillä vaikka heti oviksesta lähtien kun testejä tuli 42 kpl. Minäkö himotestaaja. Tänne niitä en spämmää muuta kuin ehkä silloin jos oikeasti on aihetta.

Takaisin