Raskaaksi 2021

Eli ei kielletty raskautta mut ei yritetty mitenkään aktiivisesti. Anteeksi tää mun viestitulva mut en ihan käsitä itsekään tätä

Katarina$, ihanaa, onnea!! :wav

Aika munkki kävi jos keskeytetyllä menitte ja silti tulos on tuo :biggrin huippua!

Voisko plussanneet jakaa mullekkin tuota hedelmällisyyttä ja plussausonnea:laughing002
Kiva nähdä monia uusia plussanneita!
Onnea:wav

Täällä kp2, mikä harmittaa kovasti. Jos olis osunu kp2 torstaiksi, olisi jo siitä päästy aloittamaan piikittäminen. Toisaalta, nyt tämä yk14 saadaan vielä mennä ihan miten halutaan ja ehkä se plussa tuleekin kun kierrosta 15 pitäis aloittaa pistot! laughing7

Joo siis mä ovuloin heti vuodon jälkeen ilmeisesti. Eli ovuloin ihmeen aikaisin ja ainut millon se on alun voinut saada on kp10 koska muutoin testi ei olisi noin vahva

YK2 ja papu täällä, enkä halua todellakaan täällä leuhkia tms kun on itselläni kkm takana niin vähän varoen oon iloinen ja kyllä melkoinen munkki kävi.

Mä sanoin et oon ihan varma et oon jotenkin raskautunut heti uudestaan ja myös seukki päivänä itkin että en ole. Mut ilmeisesti mä oon. Laitan vielä tähän kuvan kuivuneesta testistä ja toivottavasti on liimaa mukana ja kompassi ja on oikeassa paikassa :Heartred

Antakaa mulle tää mä rukoilen. Tää kyllä jämähti tähän tää viiva. Itken ja nauran ja en tiedä mitä teen

Liitteet

• 20210301_111728.jpg
    20210301_111728.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 144
Onnea, tarrasukkia ja vauvaliimaa katarinas!!! :love7

ON: tänään tullu paperiin jo vähän verta joten olisko huomenna kp1:dance008 kp32 eli jos huomenna olis kp1 niin ovis oli sitte varmaan just sen pari pv myöhemmin mitä alunperin luulin. Himot kyllä puhuisi sen puolesta et oli myöhemmin :laughing002

Tännekkin vielä onnea sinulle KATARINA!:Heartbigred:Heartbigred

Täällä on kohdun kasvukipuja, mitkä on hyvä merkki kun niitä ollut aina hyvin menneissä raskauksissa!
Rinnat arat ja tosi turvonneet. Tänä aamuna jo orastavasti etoi vaikka syön b6 vitamiinia. Masu on turvoksissa!! Toivon et laskee kun ei kehtaa tiukrmpaa paitaa pitää kun näkyy kaamee kumpulaughing7

Ultra ens ma!! :hello2 jännittää näkyykö vielä mitään ja jos näkyy niin missä???:nailbiting:

Kiitos kaikille, nyt vaan toivomme parasta ja huoh mä oon kyl ihan sekaisin. Varsinkin kun verrokkitesti ihan täysin nega.

Joten rv3+ jotain ja voihan että. Ehkä mä vähän innostuin. Mies ei vielä tiedä mut varmaan arvaa kyllä

Beanen ihana kuulla et hyvin menee ja kyllä siellä oikeassa paikassa varmaan on <3

Tää oli muuten eka kierto ku on just outoja fiiliksiä tuolla kohdun seutuvilla ja ihmettelin että mitä ne on mut ilmeisesti kohtu siellä muovautuu. Mun rinnat on eri muotoiset ja olin ihan varma raskaudesta. Siis niin varma että ei voi olla enää sen varmempi. No, nyt vain odotellaan. Ei tässä muutakaan voi tehdä

Hurjasti plussatuulia kaikille!!

dpo13 täällä ja "tiputtelut" jäi sinne dpo10-11 pieneen keltaruskeaan pyyhkiessä, eli eteenpäin on ainakin menty. eilen ei vuotoa :) mutta aavistus on että menkat alkaa tänään tai viimeistään huomenna.... onhan niitä oireita jotka vois viitata raskauteen, mut en jaksa uskoa. jos ei menkat ala huomisaamuun mennessä niin vois testata. tänään siis kp28/26-27, mut ovis oli sen päivän pari normaalia myöhemmin et kierto voi venyä ihan sillä. tosin pms-päänsärky puuttuu edelleen, ilman sitä olen tyytyväinen :smug:

Tsemppiä!!!! :bounce:Heartred

onnea @Katarina$ !!! upeasti sun kroppa toimii :Heartred

kiitos kaikille tsemppaajille. on tää piinaavaa :smiley-angelic001 laitoin itse asiassa kupin kun halusin nähdä millasta tavaraa tulee ulos, no päivän aikana on tänään tullu vaan sellasta vaaleaa töhnää o_O ei ainakaan mitään vereen viittaavaa vieläkään! :happy: tää on eka kierto sitten ehkäisyn jättämisen kun ei oo tiputtelua oikeestaan ollenkaan dpo13 mennessä. jos jotain niin se ainakin on juhlimisen arvoista :dance008

Katarina$ Mikä verrokkitesti oli nega? Ilmeisesti ”epäherkkä”?:dontknow
joku täällä mainitsikin että testaa toisella testillä vielä.
Jokos oot ehtinyt miehelle kertoa?
uskon että olet vieläkin vähän häkeltynyt...

Vaikka saatiin sovittua, niin seksiä ei oo tiistain jälkeen ollut. Ovis ennustettu perjantaille, jo alkuviikosta oli jomottelua oikealla puolella, mutta ovislimat bongattu vasta tänään..
Mies lähtee yöllä taas viikoksi töihin.

Eipä tarvi testailla ja piinailla.

Onnea plussista ja tsemppiä muille jaada jaada..
Pienoista kevätmasista havaittavissa.
Väsyttää ja turhauttaa.

onnea @Katarina$ !!! upeasti sun kroppa toimii :Heartred

kiitos kaikille tsemppaajille. on tää piinaavaa :smiley-angelic001 laitoin itse asiassa kupin kun halusin nähdä millasta tavaraa tulee ulos, no päivän aikana on tänään tullu vaan sellasta vaaleaa töhnää o_O ei ainakaan mitään vereen viittaavaa vieläkään! :happy: tää on eka kierto sitten ehkäisyn jättämisen kun ei oo tiputtelua oikeestaan ollenkaan dpo13 mennessä. jos jotain niin se ainakin on juhlimisen arvoista :dance008

Asiasta rasiaan, ootko mittaillut tässä kierrossa lämpöjä? :pompus: Toi BBT ketju on niin hiljentynyt...

Sama testi oli verrokkina Avena1234. Sen tein iltapäivällä ja negatiivinen ja sitä aiemmat muut tein yhden predictorin kun oli. Mutta joka tapauksessa kyllä mä julistaudun raskaaksi testin perusteella. IRL ihan selvä tapaus ettei kyllä tarvitse tiirailla.

Oireet jos kenelläkään kiinnostaa

- paineen tunne ja viikko sitten kovat krampit koko yön
- rinnat turvonneet ja selkeästi eri muotoiset ja hitollisen painavat
- olo et olen raskaana
- närästää, hajut etoo ja suklaa ei maistu vaikka yleensä tykkään

Plustestin jälkeen euforinen olo. Kuitenkin huomaan rinnat ja mahan seudun hyvin selkeästi ja on hyvä olo.

Kyl mies nyt tietää ja on hyvin tyytyväinen ja julisti itsensä hyvin fertiiliksi jo... noh jaa, minähän se tässä hyväksyin ystävällisesti siittiöt munasoluuni ;)

Asiasta rasiaan, ootko mittaillut tässä kierrossa lämpöjä? :pompus: Toi BBT ketju on niin hiljentynyt...
no nyt olikin eka kierto pitkään aikaan kun en ole mittaillut, paitsi ihan satunnaisesti (heti o+ jälkeen muutamana päivänä ja sit paristi tässä loppukierrossa). poika alkoi heräillä öisin ja pitää käydä rauhoittelemassa ja pissattamassa, niin unet pätkiintyy sieltä aamupuolesta itseltä niin että lukematkin alkoi heitellä miten sattuu. muuten varmaan olisinkin mittaillu... :)

Takaisin