Raskaaksi 2021

Onnea Manna ja Talvikkinen! :happy:

Täällä kp4, eikä vuoto oo yhtä niukkaa ku kaks viimesintä kiertoa. Pitäisin tätä ehkäpä positiivisempana merkkinä, ettei limakalvo jäis liian ohueksi. Optimismi hyökkäs jostain äskön ja tuli olo että kyllä tässä vielä raskaaksi jossain vaiheessa tullaan :happy: kp9-16 aattelin ajottaa ovistestailun, ja jos ei plussaa tuu niin terot alotan vasta kp16. Ei ainakaan lyhene kierto enää kun 27 päivää on jo riittävän lyhyt :grin normiohje siis kun olis se kp15-24, sillä mun kierto jäis varmaan 26 päivään, eikä sinänsä päivän erolla pitäis olla väliä mut mennään nyt kp16-25:p

Huomenna eka työpäivä uudessa paikassa! :woot: Pikkasen jänskättää mut onneks on perehdytystä ekat viikot muutenkin :happy:
 
oi täällä plussia! onnea ja tarrasukkia!!

on; mulla alkoi menkat pari päivää etuajassa.. nyt vaan mietin et mitä kivaa tekemistä sitä miehen kanssa keksis tai itelleen et ite ainaki sais ajatukset pois vauvasta ja sen yrittämisestä. mulla meinaa kuppi mennä nurin koht kokonaa ku tuntuu et joka puolella porukka raskautuu tai on raskaana. iloinen koitan tuttujen puolesta olla, mutta.. äääh :'(
 
oi täällä plussia! onnea ja tarrasukkia!!

on; mulla alkoi menkat pari päivää etuajassa.. nyt vaan mietin et mitä kivaa tekemistä sitä miehen kanssa keksis tai itelleen et ite ainaki sais ajatukset pois vauvasta ja sen yrittämisestä. mulla meinaa kuppi mennä nurin koht kokonaa ku tuntuu et joka puolella porukka raskautuu tai on raskaana. iloinen koitan tuttujen puolesta olla, mutta.. äääh :'(
Tää just. Vauvauutisia tulee ihan koko ajan joka suunnalta. Ei vaan pysty enää. Tekis mieli luovuttaa kokonaan.

onneks on tää yks kultakimpale jo ennestään, mut kyllä menee hermo siihenkin tän uhman myötä...:facepalm:
 
Onnea Manna :Heartred

Jenppu :Heartred muistan kun kuopusta yritettiin se vuosi ja olin sen ajan esikoisen kanssa kotona niin meinasin tulla hulluks, kaikki ympärillä raskautui ja mun oli tosi vaikee olla iloinen muiden puolesta.

Mun menkkoja enteilevät olot on tipotiessään, ajattelin että noi negatestit tois ne takas. Vihloo vaan tonne munasarjoihin, ja HAAMUPOTKUJA oi jessus :woot: Pääsin jo aamulla siihen moodiin että nyt ei tärpännyt mut sit mun puoliso laitto viestiä et se näkee mun testissä tosi haalean vaaleanpunertavan viivan. Ostin siis eilen vielä apteekin ultrat ja tein yhden eilen ja yhden nyt aamulla ja tän aamuinen nyt ainaki oli ihan nega. Muutama tunti ja se tajus et se katto eilistä testiä ja tän päiväisessä oli vain harmaa viiva :grin Ja sen piti olla meistä se järkevin :bored:
 
Onnea plussanneille :happy::Heartpink

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :sad010:Heartpink

Mulla alkaa kaikki kaverit oleen perheensä jo valmiiksi saattaneet, joten raskausuutisia ei ole paljon tarvinnut irl kohdata tällä yrityskerralla (aiemmalla sitten senkin edestä). Mut hiljattain sain kuulla että miehen entinen oli saanut vauvan ja hän on mua muutaman vuoden vanhempi. Se jotenkin kolahti ja syvälle, vaikka enhän mä tiedä miten kauan ovat yrittäneet ja todennäköisesti jotain hoitojakin on taustalla iästä johtuen. Miksi se silti katkeroittaa? :BangHead:confused005 tuli niin elävästi mieleen ne kymmenet tai sadat kylmäävät hetket esikoista yrittäessä, kun joka kerta somen avatessaan sai pelätä et joku raskaus- tai vauvauutinen lyö kasvoille. Joulu oli pahimpia aikoja sen suhteen. Samoin kaikki juhlat, kokoontumiset ja perhejuhlat oli piinaavia, aina joku ilmoitti raskaudestaan. Oli erityisen mukavaa onnitella ja esittää iloista, kun itsellä oli menkat päällä 3000 euron ivf-hoidon päätteeksi :sad001

Täällä dpo5 eikä tunnu tietenkään mitään missään sen kummemmin. Kohta varmaan rinnat kipeytyy ja se pahenee sit sinne dpo 12-13 asti ja helpottaa kun uusi kierto alkaa :sorry:
 
voi olispa itelläkin edes se yksi :sad001 tässä alkaa turhautumaan ja odotan vaan, että olis toukokuu ja päästäis lääkäriin, ja sit tietäis et mihin tutkimuksiin/hoitoihin päästäis :sorry:
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä teille ketkä saitte tädin kylään :Heartred

Kierukan poistosta 4 päivää ja vielä tulee pyyhittäessä vaan ihan aavistuksen punaista. Laskisko nää tiputtelu menkoiksi vai ei. Tiputtelu alkoi toissa päivänä et vois laskee kp3. Mutkun ei sitä vuotoa tullut kun vaan pyyhittäessä :dontknow
 
Lämpimät onnittelut talvikkinen ja manna :Heartpink:Heartpink

Täällä kanssa testattiin rfsu:n varhain negatiivisella. Mutta tosin, applikaation mukaan dpo 11 mutta se oireperusteinen ovis kyllä oli noin 6 päivää sitten. Tuntuu, että olen niin noviisi vielä tässä tulkinnassa etten sataprossasesti omaan oireseurantaan luota ja tikuttelun jätin tauolle. Mutta eipä näin varhaisella dpolla pitäisikään varmaan näkyillä vaikka kuinka varhainen testi olisi :angelic:Pitää malttaa nyt viikko eteenpäin ja olla testaamatta. Onneks loma loppuu huomenna niin joutuu ajattelemaan muita asioita :joyful:
 
Manna ja talvikkinen, onnea ja tarrasukkia!!

Kp 2. Mitähän vippaskonsteja sitä keksis ens kiertoon? Maca käytössä ja kohta käyn ostaa greippimehua. Mikähän se luontaistuote (?) on myynnissä joka on kai pco:lle enimmäkseen tarkoitettu mut ilmeisesti buustaa munasolun kehitystä? :anyone
Ainakin myo-inositoli, jota on siinä donafertyssa mitä ite käytän.
 
Täällä alkoi myös menkkamaiset juilinnat tunti sitten, eli eipä varmaan mene kauaa kun tulee kp1:banghead: Silti ärsyttää ja harmittaa, vaikka jotenkin jo asennoitunut siihen että ei tärpänny, vieläkään.
Yk12 alkaisi nyt seuraavaksi, ja haluan että se aika klinikalle tulisi jo tämän kuun puolella niin pääsisi aloittamaan pistokset siitä seuraavasta kierrosta ja maalis/huhtikuussa olisi sitten ne viralliset siirrot jos kaikki menee hyvin:smiley-angelic003
 
Onnea Manna ja Talvikkinen! :happy:

Täällä kp4, eikä vuoto oo yhtä niukkaa ku kaks viimesintä kiertoa. Pitäisin tätä ehkäpä positiivisempana merkkinä, ettei limakalvo jäis liian ohueksi. Optimismi hyökkäs jostain äskön ja tuli olo että kyllä tässä vielä raskaaksi jossain vaiheessa tullaan :happy: kp9-16 aattelin ajottaa ovistestailun, ja jos ei plussaa tuu niin terot alotan vasta kp16. Ei ainakaan lyhene kierto enää kun 27 päivää on jo riittävän lyhyt :grin normiohje siis kun olis se kp15-24, sillä mun kierto jäis varmaan 26 päivään, eikä sinänsä päivän erolla pitäis olla väliä mut mennään nyt kp16-25:p

Huomenna eka työpäivä uudessa paikassa! :woot: Pikkasen jänskättää mut onneks on perehdytystä ekat viikot muutenkin :happy:

Ootko käyttänyt jotain tuotteita tuon limakalvon vahvistumiseen? En tiedä onko kaikki luontais hommat humpuukkia, mut miulla on sama vaiva et niukat vuodot kierukan poiston jälkeen? Tästä ei nyt kohta oo mennyt, kun puolisen vuotta, mut silti oon tosi turhautunut ja väsynyt tähän pettymiseen ja "yrittämiseen". Pitäis olla rennoin rantein, mut todella paljon helpommin sanottu kuin tehty
 
Onnea Manna ja Talvikkinen! :happy:

Täällä kp4, eikä vuoto oo yhtä niukkaa ku kaks viimesintä kiertoa. Pitäisin tätä ehkäpä positiivisempana merkkinä, ettei limakalvo jäis liian ohueksi. Optimismi hyökkäs jostain äskön ja tuli olo että kyllä tässä vielä raskaaksi jossain vaiheessa tullaan :happy: kp9-16 aattelin ajottaa ovistestailun, ja jos ei plussaa tuu niin terot alotan vasta kp16. Ei ainakaan lyhene kierto enää kun 27 päivää on jo riittävän lyhyt :grin normiohje siis kun olis se kp15-24, sillä mun kierto jäis varmaan 26 päivään, eikä sinänsä päivän erolla pitäis olla väliä mut mennään nyt kp16-25:p

Huomenna eka työpäivä uudessa paikassa! :woot: Pikkasen jänskättää mut onneks on perehdytystä ekat viikot muutenkin :happy:
Tsemppiä uuteen työhön:happy:
 
Täällä kävi huonosti. Eilen taysissa selvisi että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa rv6+0.
Hcg veressä nousi aluksi normaalisti kunnes hidastui ja sitten laski. Tiputteluvuotoa oli jo ennen plussaa joka tuli jo siis aikaisin noin 6 päivää ennen kuin menkat jäi pois. Missään vaiheessa ei raskaustestit haalistuneet vaan päinvastoin vahvistui ja oli kirkuvat leffaviivat vaikka veressä pitoisuus oli jo laskussa. Nyt seurataan että hcg laskee nollaan. Kipuja ja kovaa vuutoa on. Itkenyt olen silmät päästä. En olisi uskonut ikinä omalle kohdalle käyvän. Lääkäri oli sitä mieltä että pregnyl pistoksella oli osuutta asiassa tai teroluteilla. Terolut on saattanut juuri kun auttaa kiinnittymään niin auttaa vähön liian hyvin ja kiinnittänyt liian aikaisin ja siksi jäänyt munanjohtimeen. Uutta vauvaa saadaan yrittää heti kun hcg on nega.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kävi huonosti. Eilen taysissa selvisi että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus vasemmassa munanjohtimessa rv6+0.
Hcg veressä nousi aluksi normaalisti kunnes hidastui ja sitten laski. Tiputteluvuotoa oli jo ennen plussaa joka tuli jo siis aikaisin noin 6 päivää ennen kuin menkat jäi pois. Missään vaiheessa ei raskaustestit haalistuneet vaan päinvastoin vahvistui ja oli kirkuvat leffaviivat vaikka veressä pitoisuus oli jo laskussa. Nyt seurataan että hcg laskee nollaan. Kipuja ja kovaa vuutoa on. Itkenyt olen silmät päästä. En olisi uskonut ikinä omalle kohdalle käyvän. Lääkäri oli sitä mieltä että pregnyl pistoksella oli osuutta asiassa tai teroluteilla. Terolut on saattanut juuri kun auttaa kiinnittymään niin auttaa vähön liian hyvin ja kiinnittänyt liian aikaisin ja siksi jäänyt munanjohtimeen. Uutta vauvaa saadaan yrittää heti kun hcg on nega.

Olen tosi pahoillani puolestasi! :sad001 Jaksamista teille ja toivottavasti onnistuu pian uudelleen sitten kun olette valmiita uuteen yritykseen.
 
Selasin tota Oma kalenteri appia tänään. Esikoisesta tein positiivisen testin kp 27/27-33 dpo 14. Toisesta kp 39/30-39 dpo 24. Jotenka voisin kenties testailla ensi viikolla joskus kp 30-34 dpo 10-14 :bored:

Siis jos lasketaan että kp1 oli kierukan poistopäivä 8.12. Ainakin silloin oli 9päivää järkyttävän runsasta, hyytelömäistä ja kivuliasta vuotoa..:dead:

Olisi kyllä todella outoa jos tulisikin taas ekasta heti plussa.

Suunnittelin ja kaavoitin viikonloppuna jo mahdollisen kolmosen ensimmäisen vuoden vaatteet.. :laughing001
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835
Paljon onnea!!
 
Liityn seuraan. Olen lueskellut viime päivien viestit ja luen ketjun alkupään ajan kanssa.

Ollaan mieheni kanssa yritetty vauvaa puolitoista vuotta. Yksi raskaus ja keskenmeno (rv 16) viime keväänä on takana. Joskus tuntuu, että siitä on jo aikalailla päässyt yli. Ja joskus tuntuu, ettei siitä pääse yli ikinä.

Lähiaikoina minulla on lääkäriaika lyhyen luteaalivaiheen takia. Olisin halunnut, että vauva tulee "normaalia seksielämää elämällä". Mutta täytyy lähteä tutkimuksiin, en minä tästä nuorru, olen jo 35 v. Jospa tämä olisi nyt uuden alku. :smiley-angelic001
 
Liityn seuraan. Olen lueskellut viime päivien viestit ja luen ketjun alkupään ajan kanssa.

Ollaan mieheni kanssa yritetty vauvaa puolitoista vuotta. Yksi raskaus ja keskenmeno (rv 16) viime keväänä on takana. Joskus tuntuu, että siitä on jo aikalailla päässyt yli. Ja joskus tuntuu, ettei siitä pääse yli ikinä.

Lähiaikoina minulla on lääkäriaika lyhyen luteaalivaiheen takia. Olisin halunnut, että vauva tulee "normaalia seksielämää elämällä". Mutta täytyy lähteä tutkimuksiin, en minä tästä nuorru, olen jo 35 v. Jospa tämä olisi nyt uuden alku. :smiley-angelic001

Paljonko sulla on luteaali nyt? Oon kans miettinyt että pitäisikö selvitellä onko liian lyhyt tällä hetkellä, kun näyttäis kierto hieman lyhentyneen (tai sitten on vieläkin sekaisin) :bored: sama ikä nimittäin täällä :rolleyes:
 
Takaisin
Top