Raskaaksi 2021

Tänään on varmaan dpo 13, ei täyttä varmuutta kun en tikuttanut. Ovistuntemuksia oli varmaan viikko niin ottaa siitä nyt sitten selvää :woot:
Tiedän että nyt ois järkevintä vaan jättää testailut sikseen mutta kyllä houkuttelis vielä ostaa yks digi ens viikonlopulle niin näkis viikkojen vahvistuvan. We'll see.
Mut ei oo kyllä yhtään raskaanaoleva olo. Rinnat vähän arat ja tuntuu jotenkin painavilta, etovaa oloa hieman jos syömisestä pitempi aika.
Onnea!

Itsehän ostin kolme digiä esikoisen aikana. Halusin saada myös sen 3+ siihen digiin:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Täällä eilen kp1 :arghh: kyllä osoitti taas ettei kropan tuntemuksiin voi yhtään luottaa. Ei mitään menkkaoloja, ei pms, ei mitään ja raskausoireiksi tulkittavia vaikka miten. Noh, tätä tämä on. Geleet loppui edellisen kierron aikana enkä oikein tiiä ostanko vielä lisää. Ehkä tämä kierto ilman ja seuraavaan sitten tilaan.
Tsemppiä! Kp1 on aina se kurjin päivä ja silloin haluis vaan hautautua jonnekin koloon itkemään elämän epäreiluutta. Onneksi seuraava ovulaatio ja mahdollisuus on ihan nurkan takana. Virtuaalinen halaus sinne!
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
IMG_6972.jpeg
 
Onnea ja tarrasukkia Talvikkinen!
Mä testasin edellisessä raskaudesta miljoonalla tikulla ja kahdella digillä :hilarious: toisen digin käytin niin et siihen sai sen 3+. Vähän lähti lapasesta ja varmasti lähtee samanlailla kun päästään toista yrittämään :hilarious::hilarious:

Manna_ onnittelut ja tarrasukkia sinnekin! Kyllä mä ton jo ihan plussaks mieltäisin!
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835

Mun mielestä ihan selkeä plussa. Onneksi olkoon!
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835
Ihan selkeä positiivinen. Onnea.
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835
Onnea!:love7
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835
Ihan selkee positiivinen! Paljon onnea ja tarrasukkia!
 
Äsken tuli rusehtavaa vuotoa, Dpo13 taitaa kääntyä kp1. :sad001:shifty:Olen yllättävän zen, uskon että testien piilotus oli oikea ratkaisu jota pitää ehdottomasti jatkaa:hilarious:. Aloitin donafertyn nyt ja toivon että se tuo tulosta sitten ensi kierrossa. :bored:
 
Hurjasti onnea talvikkinen ja Manna_! :gen014


Täällä kp4 ja mä sorruin ihan totaalisesti... tilasin ovistestejä :hilarious: Se siitä rennosta tjottailusta. Ei hyvää päivää. :whacky011
 
Testasin rfsu:n testillä todella haalean haamun. Menkkakivut tosin alkoi eilen, joten toiveet ei ihan hirveän korkealla ole. :banghead: Seuraavaksi testaan vasta jos menkat ei alakaan tiistaina.
 
Täällä kp25, aamulämmöt lievästi koholla neljättä päivää. Dpo tuntematon. Menkat pitäisi alkaa to-su, joten yhtä hiton kysymysmerkkiä koko loppukierto. Tuli semmonen epätoivon hetki, että ostaisko semmoisen 6 days early-raskaustestin ja tekis sillä epätoivonegan, josko sitten pääsisi tästä piinasta. Viime raskaudessa tein sillä heikon positiivisen dpo 8 ja selkeän plussan dpo9.
 
Tsemppiä Daiya! Ja onnittelut täältäkin talvikkinen :dance008

Mullakaan ei oikein mitään tuntemuksia, ja dposta ei tietoa, ehkä jotain 19 :confused004 (Flow apin mukaan), mutta kp siis 39 :wideyed: Tänään testasin One stepin tikulla ehkä jotain positiivisen suuntaan:happy7 Mies sanoi, että
odotetaan mun tilausta postista, jossa digi ja sitten saan vasta seuraavan kerran testata :whacky011 :laughing002
View attachment 97835
Plussahan siellä pilkistää, onnea:Heartred
 
Manna ja talvikkinen, onnea ja tarrasukkia!!

Kp 2. Mitähän vippaskonsteja sitä keksis ens kiertoon? Maca käytössä ja kohta käyn ostaa greippimehua. Mikähän se luontaistuote (?) on myynnissä joka on kai pco:lle enimmäkseen tarkoitettu mut ilmeisesti buustaa munasolun kehitystä? :anyone
 
Dpo12, pientä tuhruvuotoa eilen ja yöllä ja tänään en oo vielä halunnu kattoa kuppia :nailbiting: ei oo kyllä yhtään raskaana olo, joten kai se on vaan alistuttava ja yk11 :banghead:
 
Takaisin
Top