Raskaaksi 2021

Elea82 Muut voisivat samalla vähentää kuvien lataamista jos minäkin. Ei tämä ole sääntö koskien vaan minua.

Ja minä olen saanut kuraa niskaan niin usein,että en ymmärrä edes. Miksi muut saavat positiivisia viestejä ja minä aina valittamista ja negatiivista. En anna niiden viestien enää satuttaa. Annan mennä ohi. Ei sureta enää. Hyvällä hengellä itsekin keskustelen joten odotan sitä myös muilta. :rolleyes::anyoneJa kuten eräs mainitsi eikö voisi jo haudata joka kuukausi käytävä minun haukkuminen? Ei muut saa samanlaisia viestejä,tökeröitä ja ilkeitä. Olen puhunut. Hyvää alkavaa viikkoa!:smiley-angelic002

Avena hyvä, tarkoitukseni oli vain antaa ratkaisuehdotus tähän kuukaudesta toiseen käytävään keskusteluun, ei missään nimessä kritisoida ketään. Kuten sanoin, sopuun tarvitaan aina molemmat osapuolet. Nyt, kaikella ystävyydellä ja lämmöllä sanoen, joitakin ärsyttää kuvasi, koska et halua? uskoa niiden kommentteja. Sinulle on nätistikin yritetty sanoa ettei viivat tunneissa muutu vaan testit kaappiin ja testaa muutaman päivän päästä, mutta sinä testaat useasti muutaman tunnin päästä. Jos olen oikein käsittänyt, juuri se on saanut jotkut ärsyyntymään.

Varmasti kaikki me täällä toivomme, että saisit sen mitä niin kovasti toivot ❤️ Yrittäminen voi olla henkisesti todella raskasta ja olemme täällä yhdessä toinen toisiamme tukemassa! Viesteistä voi olla joskus vaikea tulkita kuinka ystävällisesti se on tarkoitettu sanoa, mutta jos useat sanoo samaa, kannattaa miettiä ottavansa neuvosta vaariin. Oikeasti Avena, ei täällä kukaan varmasti tahallaan sinulle ilkeä ole ja toivon koko sydämestäni ettei tätä keskustelua käydä täällä enää taas kuukauden päästä! Kaikella ystävyydellä plussaa sinulle toivoen ❤️

Huomenta! Arvaus apua pyytäisin :wideyed:

https://aijaa.com/QONnWZ

Näkyykö tuossa tooosi hailakkaa viivaa.. dpo10, rfsun normitesti ja 1h pidätyksellä...

Kiitti jo etukäteen jos joku ihana jaksaa kommata :anyone:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone

Jotain näkyy kun oikein tiiraa. Itsehän ryntäisin salamana ostamaan herkkää testiä samalla ku pidättelisin pissaa muutaman tunnin.. :dance008

Avena hyvä, tarkoitukseni oli vain antaa ratkaisuehdotus tähän kuukaudesta toiseen käytävään keskusteluun, ei missään nimessä kritisoida ketään. Kuten sanoin, sopuun tarvitaan aina molemmat osapuolet. Nyt, kaikella ystävyydellä ja lämmöllä sanoen, joitakin ärsyttää kuvasi, koska et halua? uskoa niiden kommentteja. Sinulle on nätistikin yritetty sanoa ettei viivat tunneissa muutu vaan testit kaappiin ja testaa muutaman päivän päästä, mutta sinä testaat useasti muutaman tunnin päästä. Jos olen oikein käsittänyt, juuri se on saanut jotkut ärsyyntymään.

Varmasti kaikki me täällä toivomme, että saisit sen mitä niin kovasti toivot ❤️ Yrittäminen voi olla henkisesti todella raskasta ja olemme täällä yhdessä toinen toisiamme tukemassa! Viesteistä voi olla joskus vaikea tulkita kuinka ystävällisesti se on tarkoitettu sanoa, mutta jos useat sanoo samaa, kannattaa miettiä ottavansa neuvosta vaariin. Oikeasti Avena, ei täällä kukaan varmasti tahallaan sinulle ilkeä ole ja toivon koko sydämestäni ettei tätä keskustelua käydä täällä enää taas kuukauden päästä! Kaikella ystävyydellä plussaa sinulle toivoen ❤️

Kiitos sanoistasi,ymmärrän kyllä. En testaa ihan muutaman tunnin päästä vaan yleensä aamulla ja illalla. Kuten moni muukin. Harmi että juuri minun viestit ärsyttävät ihmisiä. Eiköhän täällä kaikki ole saman arvoisia kaikella ystävyydellä. :IMG::shy:Ja ehkäpä lykkään tuonne Plussa vai ei sivulle sitten nuo testikuvani jatkossa,kuten ehdotus ollut.:dummy1:

Muokattu viimeksi:
Pohdiskelua viivoista ja viivan paikoista::pompus::bookworm:
En tiedä onko jonkun mahdollista aina saada testissä näkymään jotain, esim. Siksi että virtsa reagoisi jotenkin kummasti lähes aina testissä kuin testissä. Vai olisiko kuitenkin kyse siitä että raskaus todella koittaa alkaa, ja siksi haamuttelee.

Omalla kohdallani olen tulkinnut lähes kaikki ”hailurat” jonkin sortin yrityksiksi (kemiallisiksi).. koska ihan samat testit näyttäneet myös ”puhdasta” negaa mun kohdallani:pompus:

Alkaneiksi raskauksiksi olen kuitenkin omalla kohdallani ajatellut vain ne joista saanu ”selkeämmän viivan” ja vaikuttanu kiertoon.

Testailu on kyllä jännää :nailbiting: koskaan ei voi olla varma milloin antaa merkkiä siitä parhaasta mahdollisesta lopputuloksesta :love7

Move88, menee jännäksi ja kuulostaa lupaavalta :smiley-angelic001:excited001

Täällä hmmm dpo11? Eilen testasin negan, ei yllättänyt. Ei oikein mitään tuntemuksia paitsi perinteiset tissikivut. Ja parina päivänä ajoittaista kuvotusta, mutta muistelen sitä esiintyneen joskus aiemminkin loppukierrosta tarkoittamatta silti yhtään mitään.
En siis ole raskaana. Sånt e livet :confused005

Kiitos sanoistasi,ymmärrän kyllä. En testaa ihan muutaman tunnin päästä vaan yleensä aamulla ja illalla. Kuten moni muukin. Harmi että juuri minun viestit ärsyttävät ihmisiä. Eiköhän täällä kaikki ole saman arvoisia kaikella ystävyydellä. :IMG::shy:Ja ehkäpä lykkään tuonne Plussa vai ei sivulle sitten nuo testikuvani jatkossa,kuten ehdotus ollut.:dummy1:

Se varmasti auttaa rauhan säilymisessä, kiitos ❤️

Tämä tuntui jo vähän hullun hommalta, mutta ehkä näin ymmärrät selvemmin vielä mitä olen yrittänyt sanoa:
Viime viikolla pikaisesti läpikäyneenä raskaustestikuvia oli 18 eri henkilöllä
Avenalla kuvia 26 viestissä
Seuraavaksi eniten plussanneilla ja heilläkin alle 10 viestissä.
Kun ryhmässä on paljon jäseniä, voi tuntua muidenkin laittavan jatkuvasti kuvia. Todellisuudessa moni eri henkilö vain laittaa kuvia päivän aikana :)

Kp27/28, dpo12. Aamulla en ehtinyt testata ku tuli kiire lähtö, joten poikkesin kaupassa ja huonosta valikoimasta johtuen ostin Clear blue fast and easy testin ja monista lupauksistani huolimatta myös rfsu:n varhaisen. Molempiin ilmestyi haamut testiajalla. Tosin molemmista testeistä oon myös lukenut TODELLA paljon negatiivisia kokemuksia, joten en uskalla vielä innostua:smiley-ashamed004

Mä nyt spämmään. Eka kuva kun tikkuun pissattu, toka 2 min ja kolmas sitte ihan 30 min myöhemmin otettu kuva. Joku lukee tän plussaksi, joku haamuksi ja mä sanoisin että plussa. Oon vähän shokissa joten pahoittelen kuvanlaatua. Tärisi kädet ja itku silmässä ...

Liitteet

• 20210301_100615.jpg
    20210301_100615.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 193
  • 20210301_100640.jpg
    20210301_100640.jpg
    8 KB · Katsottu: 204
  • 20210301_100711.jpg
    20210301_100711.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 197
Ja tosiaan haluan kommenttia laittaa et ei se plussaksi muutu kontrastilla tahi muilla vippaskonsteilla ja ei tarvinnut valon alla tiirata. Sen huomaa sen eron. Toki eihän kaikilla näy niin selvästi mut kyllä mä ainakin hoksin eron ku viivat näkyvissä jo testiajalla eikä 60 h sen jälkeen

Ja tosiaan haluan kommenttia laittaa et ei se plussaksi muutu kontrastilla tahi muilla vippaskonsteilla ja ei tarvinnut valon alla tiirata. Sen huomaa sen eron. Toki eihän kaikilla näy niin selvästi mut kyllä mä ainakin hoksin eron ku viivat näkyvissä jo testiajalla eikä 60 h sen jälkeen
Onnea! Eiks sulla ollut just keskenmeno? Tämä on ninku 2 vko sen keskenmenon jälkeenkö? On se plussa ihan selkeä. Onks tuo PC puikko vai joku herkkä?

Mä oon monia tiukempi plussaviivojen näkemisessä, mutta selvä plussahan tuo! Ihanaa! Onnea ja valtavasti tarrasukkia ❤️

Moi kaikille ja ihanaa nähdä plussia!!

Täällä alapää touhuaa aivan omiaan ja mul on ovis joko ollu tai tulossa. Lämmöt ollut korkealla pari päivää ja limat kävi mut en tiiä. Nyt on oltu siis suojatusti mut oon vähän hämillään et millon se ovis oli / on. En tiedä. Nyt oli monta päivää maha varpusilla, sit eilen se kovettui mikä mul tietty kertonut luteaalista mut outoo on et mul oli monta päivää kellertävää vv ei tulehdus kyllä mut se hävisi ja nyt sit on nännit arat ja kaikki ovis oireet ja kerran nippasi oikealle ja sit heti tuntu kylmän aalto et kaipa se ovis nyt tuli tai tulee. Aamulämpöjen perusteella 0,2 astetta tänään oli noussut.. vaikka nyt on aaltoillut ihan jo unenlaadun takia..

Joka tapauksessa, on mukava lukea plussista ja oottaa omaansa :)
Aijuu tuollahan lukee että ootte olleet suojatusti,viime torstaina oot kirjoittanut. Eli ehkäisitte?

Onnea! Eiks sulla ollut just keskenmeno? Tämä on ninku 2 vko sen keskenmenon jälkeenkö? On se plussa ihan selkeä. Onks tuo PC puikko vai joku herkkä?
Herkkä. Ei lue merkkiä tos testissä ja en oo kotona mut joo siis mä väitin et ovuloin kp10 niin nyt se sit ilmeisesti on näin. Mulle sanoivat et kierto voi olla tosi lyhyt et odotellaan menkat ja nyt ei niitä tullu ja tuli olo et nyt pissaa tikkuun. Ja oikeassa olin.

Mä oon monia tiukempi plussaviivojen näkemisessä, mutta selvä plussahan tuo! Ihanaa! Onnea ja valtavasti tarrasukkia ❤️
Kiitos !! Mä oon ihan innoissaan. Mä en ymmärrä miten tää nyt alkunsa sai mut täyty olla just sillee et jääny muhimaan sen yhden kerran jälkeen tms. Ja meillä on aiemmin ollut keskeytetty niinku ehkäisynä ja nyt . Siis pliis oo totta. Ja joo onhan se selvä plussa mut siis niinku hitto oikeasti oonko mä näin hedelmällistä maaperää.. nyt vuoto pysy poissa pliis pretty please ja kiitos onnitteluista

Ja mähän kirjoitin aiemmin et uskoi et ovis oli mut epäilin sitä ja nyt näin.

Mä nyt en ymmärrä sinun pointtiasi?
Siis halusin vain kysyä,kun ymmärsin aikaisemmista viesteistä ettette yritä vielä ja kun sanoit suojatusti olleesi. Sori,jos ymmärsit asiani väärin. :angelic:Hyvä että tärppäsi heti. Siten mullakin kävi ja taitaapi olla totta että on hedelmällisempi heti keskenmenon jälkeen. :) onnittelut plussasta vielä. Toivotaan että nyt pysyy :angel1

Siis halusin vain kysyä,kun ymmärsin aikaisemmista viesteistä ettette yritä vielä ja kun sanoit suojatusti olleesi. Sori,jos ymmärsit asiani väärin. :angelic:Hyvä että tärppäsi heti. Siten mullakin kävi ja taitaapi olla totta että on hedelmällisempi heti keskenmenon jälkeen. :) onnittelut plussasta vielä. Toivotaan että nyt pysyy :angel1
Kiitos, kyllä se vahinko kävi näin ja aika huolettomasti oltiin siinä sit joten näin. Jos ois ollu kunnolla ehkäisy niin kumi. Mut nyt näin ja toivottavasti tyyppi on kiinni ja ilmeisesti mä oon ku oonko hedelmällinen . SHOKKI!

Takaisin