Elea82 Muut voisivat samalla vähentää kuvien lataamista jos minäkin. Ei tämä ole sääntö koskien vaan minua.
Ja minä olen saanut kuraa niskaan niin usein,että en ymmärrä edes. Miksi muut saavat positiivisia viestejä ja minä aina valittamista ja negatiivista. En anna niiden viestien enää satuttaa. Annan mennä ohi. Ei sureta enää. Hyvällä hengellä itsekin keskustelen joten odotan sitä myös muilta. Ja kuten eräs mainitsi eikö voisi jo haudata joka kuukausi käytävä minun haukkuminen? Ei muut saa samanlaisia viestejä,tökeröitä ja ilkeitä. Olen puhunut. Hyvää alkavaa viikkoa!
Avena hyvä, tarkoitukseni oli vain antaa ratkaisuehdotus tähän kuukaudesta toiseen käytävään keskusteluun, ei missään nimessä kritisoida ketään. Kuten sanoin, sopuun tarvitaan aina molemmat osapuolet. Nyt, kaikella ystävyydellä ja lämmöllä sanoen, joitakin ärsyttää kuvasi, koska et halua? uskoa niiden kommentteja. Sinulle on nätistikin yritetty sanoa ettei viivat tunneissa muutu vaan testit kaappiin ja testaa muutaman päivän päästä, mutta sinä testaat useasti muutaman tunnin päästä. Jos olen oikein käsittänyt, juuri se on saanut jotkut ärsyyntymään.
Varmasti kaikki me täällä toivomme, että saisit sen mitä niin kovasti toivot Yrittäminen voi olla henkisesti todella raskasta ja olemme täällä yhdessä toinen toisiamme tukemassa! Viesteistä voi olla joskus vaikea tulkita kuinka ystävällisesti se on tarkoitettu sanoa, mutta jos useat sanoo samaa, kannattaa miettiä ottavansa neuvosta vaariin. Oikeasti Avena, ei täällä kukaan varmasti tahallaan sinulle ilkeä ole ja toivon koko sydämestäni ettei tätä keskustelua käydä täällä enää taas kuukauden päästä! Kaikella ystävyydellä plussaa sinulle toivoen