Raskaaksi 2021

Täällä tänään mahdollisesti KP 1. En ole varma. Eilen ja tänään menkkajomotusta mahassa, tänään muutaman kerran tullut ihan vähän verta kun käynyt vessassa. Ei siis sillee kunnolla mut pyyhkiessä huomannut veren. Eilen tein testin jonka herkkyys 25 miU/ml ja se oli negatiivinen. En siis tiedä mitä tämä on, ei auta kun odotella muutama päivä. Normaalisti mulla on todella runsaat menkat varsinkin ekat pari päivää.

On: kp26/28, dpo11. Ei mitään oireita tänään. Ei edes menkkakipuja ja rintojen kipuilua jotka normaalisti ollut tässä vaiheessa täysillä päällä. Tein nyt illalla rfsu:n testin johon piirtyi edelleen haalea viiva kuten eilenkin. Lisäksi nappasin kaupasta pc:n liuskatestin ja siinäkin jotain viivan tapaista piirtyi esiin heti testiajalla. Aikaisempaa kokemusta ei juurikaan ole kyseisen testin viivanpaikoista, joten paha sanoa lasketaanko tää haamuksi vai viivanpaikaksi:smiley-ashamed005 Laitan nyt kuvan vaikka laatu meneekin varmaan taas perunaksi:wtf:

Liitteet

• 20210228_215734.jpg
    20210228_215734.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 241
Jahas, taitaa tää kierto mennä harakoille, se olis sit ruusu :inpain: Antibioottikuuri ainakin viikon verran, onneks olin yhteydessä nopsaan työterveyteen :angelic:
Tallettelut on kyllä alotettu jo hyvinkin aikaseen, mut saas nähdä mitä tää infektio ja antibiootti tekee :wacky:

On: kp26/28, dpo11. Ei mitään oireita tänään. Ei edes menkkakipuja ja rintojen kipuilua jotka normaalisti ollut tässä vaiheessa täysillä päällä. Tein nyt illalla rfsu:n testin johon piirtyi edelleen haalea viiva kuten eilenkin. Lisäksi nappasin kaupasta pc:n liuskatestin ja siinäkin jotain viivan tapaista piirtyi esiin heti testiajalla. Aikaisempaa kokemusta ei juurikaan ole kyseisen testin viivanpaikoista, joten paha sanoa lasketaanko tää haamuksi vai viivanpaikaksi:smiley-ashamed005 Laitan nyt kuvan vaikka laatu meneekin varmaan taas perunaksi:wtf:

Kyllä siinä joku haamu näkyy. Itse en ole saanut tähän testiin edes viivan paikkaa, joten toivotaan parasta :thumleft

Täällä kans ”viivalasit tiukasti päässä” kun seurailen itse kenenkin kierron vaiheita:smiley-angelic003 :Heartpink:Heartblue
Toivon että jokainen pienen nyytin syliinsä saisi, joka sitä rakastaisi.

ON: keskiviikkona Pitäis alkaa menkat, jos menee totuttuun tyyliin..
Mutta sitten meneekin jännäksi elämä :nailbiting:on nimittäin ens kiertoon suunnitteilla PAS omaan kiertoon :angelic: (suunnitelmat tuli jo, tukilääke primaspan alkaa heti kp 1).

mut katsotaan ensin tämä kierto loppuun:joyful:

Kyllä siinä samanlainen haamu on mitä mulla tahi viivanpaikka. Mulla alkoi sen jälkeen vuoto. Joten tuosta ei voi sanoa onko haamu vai viivanpaikka.
Samoin mulla puuttui PMS-oireet.
Tein myös RFSU herkän testin eilen. Siihen tuli testiajalla punerva viiva joka ei hävinnyt vaan vahvistui. Silti alkoi vuoto. Tosin niukempi. Mutta jokin tummempi limaklöntti(?) myös sori kuvaus.

Muokattu viimeksi:
Elea82 Muut voisivat samalla vähentää kuvien lataamista jos minäkin. Ei tämä ole sääntö koskien vaan minua.

Ja minä olen saanut kuraa niskaan niin usein,että en ymmärrä edes. Miksi muut saavat positiivisia viestejä ja minä aina valittamista ja negatiivista. En anna niiden viestien enää satuttaa. Annan mennä ohi. Ei sureta enää. Hyvällä hengellä itsekin keskustelen joten odotan sitä myös muilta. :rolleyes::anyoneJa kuten eräs mainitsi eikö voisi jo haudata joka kuukausi käytävä minun haukkuminen? Ei muut saa samanlaisia viestejä,tökeröitä ja ilkeitä. Olen puhunut. Hyvää alkavaa viikkoa!:smiley-angelic002

Turhauttavaa.
Kp 33/32, dpo14. R-testi selvääkin selvempi nega.:shifty:
Alkais nyt vaan ne menkat että pääsis uuteen kiertoon :smiley-angry016

Ai niin. Piti ihmetellä ja luoda vielä epätoivosta mahdollisuutta olla raskaana negatiivisesta testistä huolimatta.

Onko muilla kokemusta ihan järkyttävästä koko kehon kutinasta ennen plussaamista?

Mua on nyt 2 päivää kutittanu ihan julmetusti ja oon raapinu itteni verille sieltä sun täältä. En osaa yhdistää sitä mihinkään erityiseen kun en ole ikinä ollu allerginenkaan millekään eikä esim. pesuaineissa ole ollut vaihtuvuutta.

Muistin vaan tässä yhtäkkiä, että esikoisesta oli samaa. En siis tienny olevani raskaana ja jouduin meneen lääkäriin sen kutinan takia. Sain jonku lääkityksen ja luin sen ohjeet ennen ku alotin sitä ja ohjeessa oli ettei saa käyttää raskaana ollessa. Sillon aattelin, että teen varmuuden vuoks testin ja piru vie, olinki raskaana. En siis käyttäny lääkettä ja kutinatkin meni sit aikanaan ohi.

dpo13 täällä ja "tiputtelut" jäi sinne dpo10-11 pieneen keltaruskeaan pyyhkiessä, eli eteenpäin on ainakin menty. eilen ei vuotoa :) mutta aavistus on että menkat alkaa tänään tai viimeistään huomenna.... onhan niitä oireita jotka vois viitata raskauteen, mut en jaksa uskoa. jos ei menkat ala huomisaamuun mennessä niin vois testata. tänään siis kp28/26-27, mut ovis oli sen päivän pari normaalia myöhemmin et kierto voi venyä ihan sillä. tosin pms-päänsärky puuttuu edelleen, ilman sitä olen tyytyväinen :smug:

Mä oon ollu hiljaa kun ei ovista tikkuun saatu ja meni mielenkiinto tikuttamiseen pari päivää sit. Nyt kp 25 ja toivon että kuukautiset alkais piakkoin.. toki jos ei oo ovulaatiota niin niitä sitten saa odotella. Hauskasti se mieli yrittää raskauden mahdollisuutta, vaikka mahikset on pienet. Piti pakollinen nega tehdä kuitenkin :/

Mäkin toivon kaikille kivaa vertaistukea, omasta mielestä neutraali viesti voi tuntua/näyttää toisesta tosi ikävälle. Kaikille plussatuulia ja eiköhän kevät tästä vielä helpota vaikka rajoituksia lisäillään. Me saatiin myytyä asunto ja nyt tuli hännän alla etsimme uutta ettei tarvitse vuokralle mennä :D

dpo13 täällä ja "tiputtelut" jäi sinne dpo10-11 pieneen keltaruskeaan pyyhkiessä, eli eteenpäin on ainakin menty. eilen ei vuotoa :) mutta aavistus on että menkat alkaa tänään tai viimeistään huomenna.... onhan niitä oireita jotka vois viitata raskauteen, mut en jaksa uskoa. jos ei menkat ala huomisaamuun mennessä niin vois testata. tänään siis kp28/26-27, mut ovis oli sen päivän pari normaalia myöhemmin et kierto voi venyä ihan sillä. tosin pms-päänsärky puuttuu edelleen, ilman sitä olen tyytyväinen :smug:

Vaikuttaa kyllä lupaavalta, toivotaan että se plussa sieltä nyt tulis ja menkat ei ala :rolleyes:

Huomenta! Arvaus apua pyytäisin :wideyed:

https://aijaa.com/QONnWZ

Näkyykö tuossa tooosi hailakkaa viivaa.. dpo10, rfsun normitesti ja 1h pidätyksellä...

Kiitti jo etukäteen jos joku ihana jaksaa kommata :anyone:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone

Näen hailakan viiva. Tiedä sitten onko plussa vai viivanpaikka. Itse olen menettänyt uskoni hailuraviivoihin. Testasin viime kierrossa pc liuskalla mitä moni kehuu kovasti, ettei anna viivanpaikkaa. Useampaan testiin sain viivan näkyviin mutta osoittautui sitten viivanpaikaksi vain. Tein tosin myös useamman pc liuskan mihin ei sitä viivanpaikkaa tullut näkyviin.
Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan plussaksi:Heartred

Huomenta! Arvaus apua pyytäisin :wideyed:

https://aijaa.com/QONnWZ

Näkyykö tuossa tooosi hailakkaa viivaa.. dpo10, rfsun normitesti ja 1h pidätyksellä...

Kiitti jo etukäteen jos joku ihana jaksaa kommata :anyone:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone

Joku hailakka viiva näkyy. Kunpa se siitä vahvistuisi. :love017

Aloitin jo eilen aamulla ovistikuttelut. Illalla alkoi kamalat juilinnat alamahalla ja oikealla puolella, vv holahtelee kunnolla. Negaa näytti eilen ja tänään aamulla, eikä siis mikään ihme kun tänään vasta kp 12. Ovulaatio on yleensä kp 14-15. Mahakipujen lisäks nännit on tosi arat, joka tarkoittaa yleensä sitä että ovis on jo ollu. :think005

Bumble ja Anskukka: Minäkään ennen en ole suosinut Pc:tä. Nyt ostin paketteja. Ja teen ne loppuun,tänäaamuna en tehnyt aamupissasta ja sain silti hailun viivan. Vaikka vuodan verta! Sitä paitsi pissa ei ollut rakossa kauan ja join paljon kahvia. En luota siihenkään testiin enää.
Lataan sen Aijaalle voit katsoa täältä:

Takaisin