Raskaaksi 2021

Mä olen tämän joskus aikaisemminkin sanonut: musta vertaistuki on todella tärkeää ja arvokasta kun eletään stressaavaa aikaa. Mutta se ei ole aina vain sitä, että nähdään ehkä jotain ja kehotetaan tekemään lisää testejä. Se voi, ainakin minun mielestä, olla myös sitä että sanotaan laita testit kaappiin ja keksi muuta ajateltavaa hetkeksi. Itse ainakin toivon ihan tosielämän ystäviltäkin rehellisyyttä, joten miksi ei virtuaalimaailmassakin.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille uuteen kiertoon :Heartred

Pahoittelut niin monelle koopee ykkösestä! Ja tietty tärppionnea uuteen rundiin!

Koronasta. Me ei anneta koronan vaikuttaa yritykseen. Toki ikää on niin paljon (38)* eli nyt tai ei koskaan. Rokoteasiaa en ole hirveesti edes miettinyt. Toki jos plussaisin niin miettisin erittäin tarkkaan mitä tekisin...

Kp 3. Yhtään testiä ei ole eikä tule kaappiin. Ja kuulun himotestaajien heimoon, joten kiitos kyllä testikuvia katson mieluusti helpottamaan omia nikkiksiä. Muutenkin koko elämä on pyörinyt ensin ovistestien ja loppukierrosta r-testien ympärillä. Nyt siis kaikki kikat ja testaukset mulla yhdeksi kuukaudeksi romukoppaan. Pelkät mamavitskut huuleen ja kohti rennompaa kiertoa!

Mulla jää oviksen testailu, koska lähetään ens la lomalle (flon mukaan ovis ois maanantaina) enkä todellakaan vedä tikkuja mukaan :grin
Siellä ihan takuuvarmasti yritystä on, et siitä se ei ainakaan jää kiinni.
Muista kikkakolmosista käytössä on geleet ja muita vitskuja. Muuta ei sitten ookaan.

Mies oli eilisen ja viime yön juopottelemassa, se on nyt ihan hullu. Harmi ku ei oo tärppipäivät :hilarious:

Dpo5-6 eli piinapäivät liki ja ehkä ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin suhtaudun tähän kohtuu neutraalisti. En ole murehtinut ja odottanut päivien vaihtuvan ja ajatellut kuinka raskauden olisi pakko alkaa. Alkaa jos alkaa. Tietty toivon että joo, mutta ei se stressi vauvoja tuo, järjen vaan vie. Sit ku saa testata, niin varmasti alan testaamaan ja jännittämään, mutta jotenkin huojentavaa nyt vaan olla. En voi mitään tehdä raskauden hyväksi just nyt, joko se alkaa tai sit ei.

Olisinpa itekki näin rohkee testailemaan mitä täällä osa, itse siis tällä hetkellä enemmän pelkään ja välttelen testaamista. :nailbiting: Toisaalta säästyy siis rahaa sekä mahdollisesti ’oma järki’ kun odottaa vaan menkkojen tuloa, mutta toisaalta taas testit tuo myös jännitystä ja sitä odotusta siitä joskos vihdoin näkyisi kaksi viivaa :)

Tsemppiä siis kaikille niin plussanneille kun meillekin, joilla taas uusi kierto edessä :) itsellä siis tällä hetkellä kp4 ja pettymys oli todella suuri kierron alkaessa :( nyt taas jo hieman toivo ja positiivisuus herännyt, josko pian olisi oma vuoro :Heartred

Hei vaan hei,

liityn nyt seuraan ensimmäisellä kirjotuksella, vaikka ketjua olenkin vuoden alusta saakka enemmän ja vähemmän seuraillut. Luultavasti jäänkin enemmän seurailijaksi kuin aktiiviseksi kirjoittelijaksi. Tykkään lukea teidän juttuja ja laittaa noita reagointeja! Ja ihana nähdä miten paljon plussia nyt on tullut:Heartpink

Olen siis kolmikymppinen kahden lapsen äiti ja kolmatta yritellään. Hormonikierukka poistettiin menkkojen aikaan helmikuussa, mitään ovisoireita ei ollut tässä kierrossa, mutta flon mukaan nyt olis dpo 7. Elämme siis jänniä aikoja, vaikka en kyllä usko tärppiin ensimmäisestä kierrosta. :grin Mulla siis kierukan aikana ollut kuukautiset koko ajan niukemmalla vuodolla ja vähän lyhyemmällä kierrolla.

Siispä hei vaan kaikille :greet025

Mihin aikaan päivästä te saatte parhaat viivat ovulaatiotikkuun? Aamupäivästä sain tosi hyvin vahvistuneen viivan ja ajattelin alkaa nyt testaamaan 2krt päivässä mutta nyt iltapissasta ei lähtenytkään viiva vahvistumssn samalla lailla:singing:

Mulla käytössä sofin ovulaatioliuskat. Oisko pc liuskat parempia?

Mulla oli vuotoa raskausaikana, ensimmäinen oli rv 6+ noin 2 viikkoa tukilääkkeen loputtua, eka oli lähinnä veristä pyyhintä vuotoa ja väheni ruskeaan tiputteluun. Sen jälkeen vuoto toistui aina 3-4vkon välein raskauden puoliväliin asti.

Oliko sulla silti tosi hyvät viivat, eli tuliko sulle positiivinen hyvin alussa ja vahvistui nopeasti vaikka vuotoa tulikin?
Mietin tässä juuri näitä. Mutta todellakaan en usko kuuluvani niihin todella harvoihin,joilla on menkat raskaana ollessa... Tosin viime raskaudessa vuotoa tuli heti alussa,mutta se raskaus keskeytyi kuitenkin. Muissa ei ole vuotoja ollut kuin keskenmenneissä. Siihenkin perustuen...:blackeye::confused: Mutta tuo haamulainen tuossa tämän päiväisessä testissä oli outo( OUTO)...:shifty:
No eipähän ole testejä, joten testailut päättynee tältä erää tähän :hilarious:

Oliko sulla silti tosi hyvät viivat, eli tuliko sulle positiivinen hyvin alussa ja vahvistui nopeasti vaikka vuotoa tulikin?
Mietin tässä juuri näitä. Mutta todellakaan en usko kuuluvani niihin todella harvoihin,joilla on menkat raskaana ollessa... Tosin viime raskaudessa vuotoa tuli heti alussa,mutta se raskaus keskeytyi kuitenkin. Muissa ei ole vuotoja ollut kuin keskenmenneissä. Siihenkin perustuen...:blackeye::confused: Mutta tuo haamulainen tuossa tämän päiväisessä testissä oli outo( OUTO)...:shifty:
No eipähän ole testejä, joten testailut päättynee tältä erää tähän :hilarious:
Munki mielestä tossa tän päiväsessä testissä näky haamu :confused: ehkäpä tosiaan oli joku kiinnittymisyritys tms..

Munki mielestä tossa tän päiväsessä testissä näky haamu :confused: ehkäpä tosiaan oli joku kiinnittymisyritys tms..
Sitä minäkin ihmettelen edelleen. Odotin,että se viiva ei olisi ainakaan näkyvämpi jos kerran oli kemiallinen,tai etten olisi raskaana. Mutta mitäpä se oli vahvempi, ja tosiaan näkyvämpi kun aiempi "viivanpaikka". Huijaritestejä sanon,jos tuo ei plussaa tarkoita. Kaiken hyvän lisäksi ne testit loppui(onneksi;) ) koska muuten olisin ollut taas aamulla testaamassa. Niitä pitäisi RFSUlta tulla lisää,hyvityksenä. :lurking:
Tuolla plussa vai ei sivuilla olen yrittänyt etsiskellä samalaisia viivoja :smiley-angry003

Mä olen tämän joskus aikaisemminkin sanonut: musta vertaistuki on todella tärkeää ja arvokasta kun eletään stressaavaa aikaa. Mutta se ei ole aina vain sitä, että nähdään ehkä jotain ja kehotetaan tekemään lisää testejä. Se voi, ainakin minun mielestä, olla myös sitä että sanotaan laita testit kaappiin ja keksi muuta ajateltavaa hetkeksi. Itse ainakin toivon ihan tosielämän ystäviltäkin rehellisyyttä, joten miksi ei virtuaalimaailmassakin.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille uuteen kiertoon :Heartred
Oon samaa mieltä sun kanssa, kunhan muistetaan ettei ilkeä ja hyökkäävä sävy varmasti kenestäkään mukavalta tunnu :smiley-angelic003
Katseet kohti ihanaa kevättä ja plussatuulia :wav:love7

Sitä minäkin ihmettelen edelleen. Odotin,että se viiva ei olisi ainakaan näkyvämpi jos kerran oli kemiallinen,tai etten olisi raskaana. Mutta mitäpä se oli vahvempi, ja tosiaan näkyvämpi kun aiempi "viivanpaikka". Huijaritestejä sanon,jos tuo ei plussaa tarkoita. Kaiken hyvän lisäksi ne testit loppui(onneksi:wink ) koska muuten olisin ollut taas aamulla testaamassa. Niitä pitäisi RFSUlta tulla lisää,hyvityksenä. :lurking:
Tuolla plussa vai ei sivuilla olen yrittänyt etsiskellä samalaisia viivoja :smiley-angry003
Täytyy muistaa ite pysyä jossain muissa testeissä kunhan testauksen aika taas tulee :hilarious:

ON: Flo ennustelei menkkoja tälle päivälle. Ei näy vielä, täytyy varmaan lähteä kohta testikaupoille jos ei ala.
Menkkakiukku on kyllä vahvasti läsnä, mutta kivut puuttuu vielä. Voi olla et ovis olikin pari päivää myöhemmin mitä oletin sen olleen ja menkatkin vasta parin päivän päästä tulossa.
Varmintahan varmaan olis mennä tekee joku testi, varmasti alkais menkat sen jälkeen :hilarious::hilarious:

Täytyy muistaa ite pysyä jossain muissa testeissä kunhan testauksen aika taas tulee :hilarious:

ON: Flo ennustelei menkkoja tälle päivälle. Ei näy vielä, täytyy varmaan lähteä kohta testikaupoille jos ei ala.
Menkkakiukku on kyllä vahvasti läsnä, mutta kivut puuttuu vielä. Voi olla et ovis olikin pari päivää myöhemmin mitä oletin sen olleen ja menkatkin vasta parin päivän päästä tulossa.
Varmintahan varmaan olis mennä tekee joku testi, varmasti alkais menkat sen jälkeen :hilarious::hilarious:
Sillai mulla ainakin on toiminut :p:3some Toivon sulle Plussaa! :angel1

Mikähän kun vasemmalla puolen muniksia vihloo välillä :pompus:
Tänään kp6.
Toissakierrossa vasemmalta puolen irtos ja se kipuilu oli pitkäkestosempaa ja ikävämpää ku oikea.

Avena, hormooni tulee virtsaan jäljessä joten kemiallisenkin jälkeen voi vielä vahvistua vähän, vaikka alkio ei jäänyt kiinni.

Olisinpa itekki näin rohkee testailemaan mitä täällä osa, itse siis tällä hetkellä enemmän pelkään ja välttelen testaamista. :nailbiting: Toisaalta säästyy siis rahaa sekä mahdollisesti ’oma järki’ kun odottaa vaan menkkojen tuloa, mutta toisaalta taas testit tuo myös jännitystä ja sitä odotusta siitä joskos vihdoin näkyisi kaksi viivaa :)

Tsemppiä siis kaikille niin plussanneille kun meillekin, joilla taas uusi kierto edessä :) itsellä siis tällä hetkellä kp4 ja pettymys oli todella suuri kierron alkaessa :sad001 nyt taas jo hieman toivo ja positiivisuus herännyt, josko pian olisi oma vuoro :Heartred

Hih, mä olen ihan tyytyväinen ettei mulla ole tarvetta tehdä testejä usein. Säästyy rahat, vaiva, aikaa ja välttyy lisäpettymyksiltä :hungover:
Olen tehnyt ainoastaan aina kun menkat myöhässä, silti aina negatiivista näyttänyt. Kerran oli jo iso pettymys, oli mukamas jo oireitakin mutta mielihän niitä varmaan keksi :schoked025
Mut on se jännää ollut kun menkat myöhässä ja testi kädessä, että joko... :love7

Plussatuulia sinne! Mullakin menkat ihan kohta loppu ja olen taas toiveikas...Mun pitäisi soittaa mun gynelle, voi olla että joku hssg- tutkimus edessä.. :sad010

Mietityttää. Kp 30, dpo 6. Kierrot ne jatkaa vaan pitenemistään. Voikohan tää olla merkki jostain pcossista tms. En usko että on nytkään tärpännyt. Tunnistan tosiaan ovislimat, mutta rupesin miettimään, onko siinä vaiheessa jo myöhästä. Tikuttamalla kai selviäisi. Mulla siis tulee kerran kierrossa kunnon jojo-limat juuri oviksen aikoihin.

Mä ootan kovasti omaa koronarokotustani. Se on kyllä vaikuttanut myös tähän toisen lapsen yrittämiseen. Aluksi kun puhuttiin et kesään mennessä kaikki rokotettu, aattelin et vasta sit alotetaan yritys kun rokotus saatu. Nyt se aikataulu vaan venyy ja venyy. Perjaatteessa siis tjottaillaan.

Mihin aikaan päivästä te saatte parhaat viivat ovulaatiotikkuun? Aamupäivästä sain tosi hyvin vahvistuneen viivan ja ajattelin alkaa nyt testaamaan 2krt päivässä mutta nyt iltapissasta ei lähtenytkään viiva vahvistumssn samalla lailla:singing:

Mulla käytössä sofin ovulaatioliuskat. Oisko pc liuskat parempia?

mulla tuli siin klo 12-16 välillä aina parhaimmat viivat :)

Takaisin