Raskaaksi 2021

Huomenta, tässä aamun testipäivitys! :grin Dpo9 siis tänään. Jos fiksu olisin niin antaisin nyt vaan olla, varsinkin kun eilen oli aikamoiset menkkajuilinnat. Onestepeissä ei kyllä mun silmiin oo mitään, pc hyvillä omilla viivalaseillani ehkä aavistuksen tummempaa hailuraa. Eli todnäk ei siellä mitään ole.
Oon näkevinäni pc:ssä jotain
Toivotaan vahvistumista ♡
 
Dpo 8-9 ja käyn varmaan tänään hakemassa testin. Jos huomenna aamulla tekisi. On niin huono olo ja järjetön väsy koko ajan. Myös rinnat ja nännit menneet aroiksi. Kaikki voi tietysti olla myös kuviteltua tai vaan pms oireita, mutta eihän sitä tiedä. Jos ostais kaks pakettia pc liuskoja, nii voi testata seuraavat neljä aamua :grin
 
Mä oon ihan ihmeissäni. Mulla siis kierto nyt kierukan jälkeen ollut 28-34pvä, viimeisin oli 28pvä. Kp nyt vasta 9 ja ihan ovis olot. Rinnat hitusen arat, ala vatsaa kipristelee ja kosteutta riittää. Laskeskelin et o+ olis vasta joskus ens viikon to, mut voiko se tulla jo näin aikaisin?
 
Tänään se ovis + pärähti sit todella selkeästi testiin :smiley-bounce013 näkyy tässä kuussa paljon vahvempana kuin viime.. nyt yk3 keskenmenon jälkeen.. alkaisikohan kroppa toimimaan normaalimmin??
 
Tänään se ovis + pärähti sit todella selkeästi testiin :smiley-bounce013 näkyy tässä kuussa paljon vahvempana kuin viime.. nyt yk3 keskenmenon jälkeen.. alkaisikohan kroppa toimimaan normaalimmin??
Ite en tuntenut ovista ollenkaan km jälkeisessä kierrossa, seuraavassa oli jätkyt ovis kivut ja siitä raskauduin. Kahdesti kävi näin, toinen johti sitten esikoiseen.
 
ON: tänään se tiputtelu sit kuitenkin alkoi dpo11 :shifty: no, parempi suoritus kuin joskus aiemmin... samalla karisi suurin optimismi mutta ei kai sitä kirvestä kannata ennen niitä oikeita menkkoja heittää kaivoon. Maanantaina pitäis alkaa...
 
Täällä kans oireet helpottaneet, joitain tuntemuksia on ja turvotusta, kaksinkerroin oleminen on todella epämukavaa. Stressi on helpottanut myös kun testit takavarikoitiin :hilarious:

En usko raskauteen, mutta katsotaan tiistaina:smug: Kävin tänään lukemassa oireita edellisistä kierroista ennen esikoista. En ollut ennen huomannut että molemmissa keskenmenoissa mulla oli ollut tiputtelua ennen kuin kierron olisi pitänyt päättyä. Oireet negakierroissa oli kutakuinkin kuten nytkin, paitsi se outo kihelmöintiä dpo9.

Eniten toivon että kierto pysyisi aisoissa ja Onni olisi sitten pian myötä:smug:

Olipa ihanaa katsella haamuja täällä:p Toivon että viivat vahvistuvat:rolleyes:
 
Täällä yk2, KP7, ovulaatio varmaan pahimmillaan vasta joskus kp20 ja jotain... Ärsyttävää odottelua. Hormonikierukan kanssa kierto oli aina 28-30 pv, olin tuntevinani lainojen/olojen perusteella että viime kierrossa yk1 kp15 olisi ollut ovulaatio (en tikuttanut), mutta menkat alkoivat Kp41, joten ovulaatio ollut tosi myöhään jos lainkaan. Kp40 testasin negan. Voi, kumpaa tää kierto tästä lyhenis. Onko muilla kuinka nopeasti hormonikierukan poiston jälkeen tasoittuneet kierrot? Tässä kuussa tikutan ovista.
 
Täällä yk2, KP7, ovulaatio varmaan pahimmillaan vasta joskus kp20 ja jotain... Ärsyttävää odottelua. Hormonikierukan kanssa kierto oli aina 28-30 pv, olin tuntevinani lainojen/olojen perusteella että viime kierrossa yk1 kp15 olisi ollut ovulaatio (en tikuttanut), mutta menkat alkoivat Kp41, joten ovulaatio ollut tosi myöhään jos lainkaan. Kp40 testasin negan. Voi, kumpaa tää kierto tästä lyhenis. Onko muilla kuinka nopeasti hormonikierukan poiston jälkeen tasoittuneet kierrot? Tässä kuussa tikutan ovista.

Täällä nyt yk 5 menossa hormoni kierukan poiston jälkeen. Menkat on tullut säännöllisesti 28-34pvä välein, viimeisin kierto oli 28pvä, mutta todella niukkoja vuotoja :banghead:
 
Digi toi toivotun tuloksen :love7
Uskaltaa jo iloita. Kiitos kaikille onnittelijoille jo tähän mennessä.
Ei vaan pysty jotenkin vielä edes käsittämään. Musta tulee äiti. ÄITI. Oli kyllä jo aikakin. :Heartpink
Pysy kulta pieni tiukasti kiinni :smiley-angelic001:dummy::dummy1:
 

Liitteet

  • IMG_20210103_064016.jpg
    IMG_20210103_064016.jpg
    12 KB · Katsottu: 208
Digi toi toivotun tuloksen :love7
Uskaltaa jo iloita. Kiitos kaikille onnittelijoille jo tähän mennessä.
Ei vaan pysty jotenkin vielä edes käsittämään. Musta tulee äiti. ÄITI. Oli kyllä jo aikakin. :Heartpink
Pysy kulta pieni tiukasti kiinni :smiley-angelic001:dummy::dummy1:
Onnea ja tarrasukkia:Heartred
 
Täällä yk2, KP7, ovulaatio varmaan pahimmillaan vasta joskus kp20 ja jotain... Ärsyttävää odottelua. Hormonikierukan kanssa kierto oli aina 28-30 pv, olin tuntevinani lainojen/olojen perusteella että viime kierrossa yk1 kp15 olisi ollut ovulaatio (en tikuttanut), mutta menkat alkoivat Kp41, joten ovulaatio ollut tosi myöhään jos lainkaan. Kp40 testasin negan. Voi, kumpaa tää kierto tästä lyhenis. Onko muilla kuinka nopeasti hormonikierukan poiston jälkeen tasoittuneet kierrot? Tässä kuussa tikutan ovista.

Mulla oli 4 vuotta mirena ja samaan aikaan minit 3x päivässä käytössä (syyskuu-19 alkaen kun kierukka ei pitänyt enää vuotoja poissa). Pillerit lopetettu helmikuu 2020, kierukka pois maaliskuun alussa 2020 normikierron mukaan kp1. (kierto laskettiin tiputtelupäivien mukaan, kun tiputtelua oli joka kuukausi kp26-27 alkaen 3-5 päivää)
Kuukautiset tullu siitä lähtien kp25-27 edelleen, ovulaation bongannu tikuttamalla joistakin kierroista.

Lisättäköön, että mulla alkusyksystä todettu tosi heikosti toimivat munasarjat. Sen ja endometrioosin takia meillä alkaa hoidot nyt alkuvuodesta :smiley-angelic001

Mutta mä koen, että mulla tasoittui tosi nopeastikin tuo kierto vaikka olikin tuo kierukka noin pitkään:pompus:
 
No nyt kunnon onnittelut täältäkin talvikkinen, ihanaa :Heartred (muoks nimimerkki oikein, puhelin olikin päättänyt kirjoittaa ihan omiaan)

Täällä taas testattu viivanpaikka:grin Noh täytyy kääntää ajatukset tuleviin menkkoihin. Täällä on satanut lunta koko eilisen ja vieläkin tulee, aivan ihanat talvimaisemat. Harmittaa lähteä töihin ku olis kiva päästä lasten kanssa remuamaan pihalle nyt kun sitä lunta kerrankin on.
 

Liitteet

  • 745FDCEA-107B-4CF4-BEF3-A9DF6B693046.jpeg
    745FDCEA-107B-4CF4-BEF3-A9DF6B693046.jpeg
    23.3 KB · Katsottu: 173
  • 1BC459A0-1CBE-4464-A8CF-0BEDDBA0FD91.jpeg
    1BC459A0-1CBE-4464-A8CF-0BEDDBA0FD91.jpeg
    21.6 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
Digi toi toivotun tuloksen :love7
Uskaltaa jo iloita. Kiitos kaikille onnittelijoille jo tähän mennessä.
Ei vaan pysty jotenkin vielä edes käsittämään. Musta tulee äiti. ÄITI. Oli kyllä jo aikakin. :Heartpink
Pysy kulta pieni tiukasti kiinni :smiley-angelic001:dummy::dummy1:

Ihanaa! Paljon onnea ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti! :happy: Mikä dpo sulla on tänään?

Muoks. Kirjoititkin eilen, että dpo oli n. 11-12.
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa! Paljon onnea ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti! :happy: Mikä dpo sulla on tänään?
Tänään on varmaan dpo 13, ei täyttä varmuutta kun en tikuttanut. Ovistuntemuksia oli varmaan viikko niin ottaa siitä nyt sitten selvää :woot:
Tiedän että nyt ois järkevintä vaan jättää testailut sikseen mutta kyllä houkuttelis vielä ostaa yks digi ens viikonlopulle niin näkis viikkojen vahvistuvan. We'll see.
Mut ei oo kyllä yhtään raskaanaoleva olo. Rinnat vähän arat ja tuntuu jotenkin painavilta, etovaa oloa hieman jos syömisestä pitempi aika.
 
Onnea talvikkinen!

Ostin ekaa kertaa rsfu:n herkän testin, jolla voi paketin mukaan testata jo 6pv ennen menkkoja.
Kyllä siinä hyvällä mielikuvituksella joku aavistus näkyy. En tuhlaa pc testejä. Jos nyt malttais odotella menkkoja.
 
Täällä eilen kp1 :arghh: kyllä osoitti taas ettei kropan tuntemuksiin voi yhtään luottaa. Ei mitään menkkaoloja, ei pms, ei mitään ja raskausoireiksi tulkittavia vaikka miten. Noh, tätä tämä on. Geleet loppui edellisen kierron aikana enkä oikein tiiä ostanko vielä lisää. Ehkä tämä kierto ilman ja seuraavaan sitten tilaan.
 
Takaisin
Top