Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä se oli aiemmin? Ei kai se voi vaihtua ilman että itse vaihtaaMiksi mun nimimerkki on yhtäkkiä vaihtunut??
Kuulostaa melkein siltä, että voisi olla jo dpo 2 tyyliin menossa. Näin "lämpöeksperttinä" huutelen täältä Ovispäivänä lämpö yleensä vielä vähän dippaa normaalista esim 36,4 on ovispäivänä 36,3. Vahvimmat viivat itse saan ovistestiin lämpöjen dippauspäivää edellisenä iltana. Oviksen jälkeen päivä-pari päivää on lämmöissä havaittavissa nousu 0,3-1 aste. Verivuotokin viittaa siihen, että kamat lähteneet tuuban päästä liikenteeseen, mikäli vuotoon siis on oviksen aikaan taipumusta
Tuloksellisia piinapäiviä sinne!
Kp 23/28, dpo 11 tai 12 omien tuntemusten mukaan.
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta? Ja voiko se nyt jo näin alussa nousta, vai stressaanko alitajuisesti?
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Mikä se oli aiemmin? Ei kai se voi vaihtua ilman että itse vaihtaa
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta? Ja voiko se nyt jo näin alussa nousta, vai stressaanko alitajuisesti?
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Hei kaikille!
Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)
Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia.
Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.
Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin...
Siis.. Omanapa; kp1 tänään.
Olisi ihanaa jos mahtuisin mukaan teidän kuumeiluporukkaan?
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta?
On: tääl menossa kp24/28 ja dpo9 (ovis olikin viimeviikon keskiviikkona). Ei juurikaan mitään tavallisesta poikkeavia oireita Ehkä ainoa "uusi" oire on kellertävä valkovuoto parina päivänä. Testasin tänään kotitestin one stepillä viivanpaikan, eli uskoisin että ne menkat sieltä saapuu alkuviikosta:banghead:
Uuteen kiertoon mukaan tullaan kunhan vaan täti tulis kylään...Hei kaikille!
Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)
Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia.
Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.
Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin...
Hei kaikille!
Mulla Käytän urheilukelloa, joka mittaa palautumista yön aikana ja mulla on ollut sen mukaan viime viikosta asti koko ajan huono palautuminen vaikka oon nukkunut tosi hyviä 9 h unia. Ja kun kattoo sykkeitä levossa niin ne on mun normaalisykettä korkeammat. Maanantaina tein plussatestin ja nyt on 5+2. Että voi hyvinkin olla yksi oireista, pidetään peukkuja!