Raskaaksi 2021

Miksi mun nimimerkki on yhtäkkiä vaihtunut??

Edit: Ei enää mitään, nyt ehdin vähän lukea ohjeita tästä foorumista. Olen vähän pihalla vielä tämän käyttämisestä! :rolleyes::grin
 
Muokattu viimeksi:
Kp 23/28, dpo 11 tai 12 omien tuntemusten mukaan.
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. :rolleyes: Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta? Ja voiko se nyt jo näin alussa nousta, vai stressaanko alitajuisesti? :sour:

Ihanaa viikonloppua kaikille! :happy093
 
Tikuissa ei ovulaatiosta tietoakaan. Tiesinhän minä että liian aikaisin aloin testailemaan. Todennäköisesti tämäkin kierto aika pitkä niin odottelen ovulaatiota kp 20 tienoille..
 
Kuulostaa melkein siltä, että voisi olla jo dpo 2 tyyliin menossa. Näin "lämpöeksperttinä" huutelen täältä :hilarious: Ovispäivänä lämpö yleensä vielä vähän dippaa normaalista esim 36,4 on ovispäivänä 36,3. Vahvimmat viivat itse saan ovistestiin lämpöjen dippauspäivää edellisenä iltana. Oviksen jälkeen päivä-pari päivää on lämmöissä havaittavissa nousu 0,3-1 aste. Verivuotokin viittaa siihen, että kamat lähteneet tuuban päästä liikenteeseen, mikäli vuotoon siis on oviksen aikaan taipumusta :thumright

Tuloksellisia piinapäiviä sinne!

Kiitti :happy: Tänään lämmöt dippas ja ovulaatio testiin ei tullut yhtään mitään :grin Vähän arvoin vielä että aloitanko sittenkään toista 10pv kuuria Primolutia sunnuntaina mutta taidan päätyä aloittamaan. Oli sen verran paljon limakalvon liikakasvua että en halua ottaa mitään riskiä oman tulevaisuuteni suhteen. Eikä meitä ohjeistettu olla yrittämättä, ovat ihan tietoisia asiasta. Parin viikon päästä sen sitten näkee alkaako vuoto vai ei.:rolleyes: En aio testata liian aikaisin, testipäiväksi oon päättänyt 17.3. kp33/??. :grin. En halua tietää että onko ollut mahdollisesti kemiallinen tms.
 
Kp 23/28, dpo 11 tai 12 omien tuntemusten mukaan.
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. :rolleyes: Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta? Ja voiko se nyt jo näin alussa nousta, vai stressaanko alitajuisesti? :sour:

Ihanaa viikonloppua kaikille! :happy093

Mulla nousi viime raskaudessa leposyke. Huomasin erityisesti illalla nukkumaan mennessä, ku tuntui ettei rauhoitu samalla tavalla. Ja myös portaiden nouseminen hengästytti normaalia enemmän, kun sykkeet koholla. Voi siis olla ihan oikea oire :wink
 
Tän päivän aikana (dpo8) tissit tuli aroiksi sivuilta ja myös kuvotusta havaittavissa. Taitaa kaikki liittyä kierron perusvaiheeseen, hormonitasojen heittelyyn :bookworm::shifty:
 
Mikä se oli aiemmin? Ei kai se voi vaihtua ilman että itse vaihtaa :wtf


Nyt on se nick mikä kuuluukin! :happy: Mutta ennen vaihtamista se oli joku "Kyj20203" :eek:
Ei hajuakaan mitä oli tapahtunut..

Sain sen vaihdettua onneksi
"Kun olet kirjautunut ensimmäistä kertaa foorumille, seuraa näitä ohjeita:
1. Vaihda nimimerkkisi - voit vaihtaa nimimerkkisi täällä."
 
Muokattu viimeksi:
Tänään on kp27. Kierto on vähän reilu kuukauden - mutta näkyisköhän mahdollinen plussa jo herkällä? En haluaisi testata turhia kun mahdollisuudet osumaan on aika pienet... Aiemmin mulla oli hyvät muistiinpanot kierrosta mutta nyt en ole sellaista pitänyt niin tää on vähän hakuammuntaa.
 
Hei kaikille! :greet025

Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)

Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia. :love017

Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.:Heartbigred

Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin... :pompus::cool14

Siis.. Omanapa; kp1 tänään.

Olisi ihanaa jos mahtuisin mukaan teidän kuumeiluporukkaan? :smiley-ashamed005
 
Kp 23/28, dpo 11 tai 12 omien tuntemusten mukaan.
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. :rolleyes: Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta? Ja voiko se nyt jo näin alussa nousta, vai stressaanko alitajuisesti? :sour:

Ihanaa viikonloppua kaikille! :happy093

Mulla on osassa raskauksia noussut niin leposyke kuin verenpainekin juuri tuolla lailla ja ihan alusta alkaen siis. Nyt ihmettelin tällä viikolla samaa, mutta tuskin sentään pari päivää oviksesta vielä nousee. Sulla se voisi sen sijaan jo ollakin oire!
 
Hei kaikille! :greet025

Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)

Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia. :love017

Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.:Heartbigred

Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin... :pompus::cool14

Siis.. Omanapa; kp1 tänään.

Olisi ihanaa jos mahtuisin mukaan teidän kuumeiluporukkaan? :smiley-ashamed005


Mukaan vaan:smiley-bounce013
 
Kp 23/28, dpo 11 tai 12 omien tuntemusten mukaan.
Lupasin itselleni, etten yritä tulkita mitään oireita. Mutta, mutta...nyt olis ihan silmin nähtävissä kohonnut leposyke. :rolleyes: Normaalisti se on alle 60, mut nyt pyörii 80 hujakoilla.
Onko kellään muulla ollut moista raskausoiretta?

Mulla :thumleft Käytän urheilukelloa, joka mittaa palautumista yön aikana ja mulla on ollut sen mukaan viime viikosta asti koko ajan huono palautuminen vaikka oon nukkunut tosi hyviä 9 h unia. Ja kun kattoo sykkeitä levossa niin ne on mun normaalisykettä korkeammat. Maanantaina tein plussatestin ja nyt on 5+2. Että voi hyvinkin olla yksi oireista, pidetään peukkuja! :happy:
 
On: tääl menossa kp24/28 ja dpo9 (ovis olikin viimeviikon keskiviikkona). Ei juurikaan mitään tavallisesta poikkeavia oireita:wacky: Ehkä ainoa "uusi" oire on kellertävä valkovuoto parina päivänä. Testasin tänään kotitestin one stepillä viivanpaikan, eli uskoisin että ne menkat sieltä saapuu alkuviikosta:banghead:
 

Liitteet

  • 20210226_210258.jpg
    20210226_210258.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 132
On: tääl menossa kp24/28 ja dpo9 (ovis olikin viimeviikon keskiviikkona). Ei juurikaan mitään tavallisesta poikkeavia oireita:wacky: Ehkä ainoa "uusi" oire on kellertävä valkovuoto parina päivänä. Testasin tänään kotitestin one stepillä viivanpaikan, eli uskoisin että ne menkat sieltä saapuu alkuviikosta:banghead:

Meillä menossa sama kp ja dpo. Ovis mullakin sattui viime ti-ke yönä,jos kivut oli merkki siitä. Ovistestiin sain tiistaina melkein plussaa.
Mulla on sunnuntai se ”the päivä” eli menkat pitäisi alkaa. Alavatsakivut alkoivat juuri,eli merkki siitä että ne tullee...Eli luotan hetkellä täysin tekemääni digitestiin joka sanoi ei raskaana. Vaikka vasta 9pv ovulaatiosta.
 
Hei kaikille! :greet025

Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)

Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia. :love017

Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.:Heartbigred

Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin... :pompus::cool14

Siis.. Omanapa; kp1 tänään.

Olisi ihanaa jos mahtuisin mukaan teidän kuumeiluporukkaan? :smiley-ashamed005
Uuteen kiertoon mukaan tullaan kunhan vaan täti tulis kylään...
 
Hei kaikille! :greet025

Olen tuossa taustalla jo parin kuukauden päivät seurannut teidän viestittelyjä. Myötäelänyt teidän tunteissa ja joitakin noita "arvostelu symbolejakin" saattanut hieman painella. Välillä olisi kova himo myös osallistua keskusteluihin. :)

Ihana nähdä miten tsemppaavaa porukka täällä osaa olla ja miten ilahduttavaa onkin nähdä voimistuvia plussia. :love017

Onnea todella paljon kaikille plussanneille. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille sekä erittäin kovia plussatuulia nyt kaikille muille.:Heartbigred

Tätä foorumia seuratessa on kyllä kasvanut sellaiset ihan uuden levelin viivalasit päähän. Tänään olin jo ihan varma, että olisin jotakin nähnyt vitivalkoisessa testissä, mutta sieltä se vuotokin sitten kuitenkin alkoi. Hieman etuajassa tosin, mutta kuitenkin... :pompus::cool14

Siis.. Omanapa; kp1 tänään.

Olisi ihanaa jos mahtuisin mukaan teidän kuumeiluporukkaan? :smiley-ashamed005

Viivalasit kuulostaa tutuilta. :grin Tervetuloa mukaan! :greet025


Tänään on kp 9 ja oviksen pitäis olla ens viikolla, yleensä ollut kp 14-15 kivuista päätellen.
 
Kp4 ja menkat loppumaan päin :grin siis jumpe et nää on lähes joka kerta nyt olleet erilaiset, nyt eka päivä oli ”justjajust siteeseen”-vuotoa, yks päivä kohtalaisen niukkaa ja tänään ei näkyny mitään, kerkesin iloitsemaan et nyt ne loppu ja eikös sit hetken päästä hemmetinmoiset krampit ja hyyyvin hetkellinen monsuuni :facepalm: ja sit taas ei juuri mitään :wideyed:
Näinä hetkinä miettii aina ohikiitävästi sitä et olisko kuitenkin vuodosta huolimatta jotain tekeillään, tää on ärsyttävää:bag: jospa sitä testais negan vaan poistaakseen nää ajatukset ja jatkais sit maanantaista alkaen ovistikuilla :hilarious:
 
Mulla :thumleft Käytän urheilukelloa, joka mittaa palautumista yön aikana ja mulla on ollut sen mukaan viime viikosta asti koko ajan huono palautuminen vaikka oon nukkunut tosi hyviä 9 h unia. Ja kun kattoo sykkeitä levossa niin ne on mun normaalisykettä korkeammat. Maanantaina tein plussatestin ja nyt on 5+2. Että voi hyvinkin olla yksi oireista, pidetään peukkuja! :happy:

Onnea sulle plussasta! :Heartred

Urheilukellon ansioista mäkin kiinnitin huomiota tohon sykkeeseen. Kello vaan käskee kokoajan rentoutumaan. :bored: Mä jatkan seurailua. Kumpa ensi viikolla pääsis testaamaan. :)
 
Sannis92 ja muut plussanneet onnittelut plussista! :thumleft:sign19:love7
Itse hain äsken paketin Pregcheckejä ja 2 kpl RFSUn herkkää. Tein heti toisen herkkän. Se tosin oli viileä kun ulkoa toin,mutta toimi se (lämmitin sen ennen testaamista patterin lähellä). Plussaa näytti. Tahi viivanpaikkaa. Mutta tulokseen tyytyväinen. Jokuhan ehdotti että pysyttele samassa testissä,mutta vaihdoin siksi että sain yhen negatiivisen:scratch
Nyt kp25/25. Eli huomenna menkat alkavat:silent
:femaleYritin napsaista valokuvan testistä. :dontknowEn tiedä lataanko jotta taas joku mukisee siitä.:puke_r
 
Takaisin
Top