Raskaaksi 2021

Eikääää nyt ärsyttää. Tosi lupavaat ovulaatio oireet ollu tänään. Menkkajuilintaa, sukkapuikkoja, limaa, lämmöt koholla Ouran mukaan +0,4. Pidätinkin 5h. Tultiin kotiin töistä/tarhasta, pissin rfsun tikkuun ja unohdin sen vessaan tunniksi!! :hungover: Näytti punaisinta viivaa mitä ikinä mulle mut ei silti tasavahvaa.

Tein uuden tunnin pidätyksellä ja tuli punainen mutta haaleampi kuin tunnin kuivunu.. Yritän vielä pidättää 3h ja teen kolmannen ennen kuin laitetaan lapset nukkumaan :hilarious:

Lisään vielä että vessassa käydessä tuli veriviiruja pyyhkiessä :smiley-angelic001

Tunnen itseni niiiiin tyhmäksi:anyone

Tässä kuva kuivuunena
IMG_20210225_172047.jpg

Muokattu viimeksi:
Tänään dpo 8. Ja tuntuu niiku kipeeksi olis tulossa, särkee jotenki kummasti kroppaa mut ei kuumetta eikä oo kylmä ja aamulla tuli joku ihme kuumotus töissä ku tuntu et on kuuma ja kylmä hiki vaikka oli ohuesti vaatetta.. :bored:

Tein one stepin, mut en oikeen tiä näkyykö tuossa mitään vaiko ei.. Miehen mielestä hyvin haalee.. Jotenki itellä iski nyt tunne et ei onnistunu vieläkään, mut tarviiko vielä olla huolissaan kun vasta kuitenkin dpo 8 menossa? :sad001

Liitteet

• IMG_20210225_192313.jpg
    IMG_20210225_192313.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20210225_192435.jpg
    IMG_20210225_192435.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 190
Tänään dpo 8. Ja tuntuu niiku kipeeksi olis tulossa, särkee jotenki kummasti kroppaa mut ei kuumetta eikä oo kylmä ja aamulla tuli joku ihme kuumotus töissä ku tuntu et on kuuma ja kylmä hiki vaikka oli ohuesti vaatetta.. :bored:

Tein one stepin, mut en oikeen tiä näkyykö tuossa mitään vaiko ei.. Miehen mielestä hyvin haalee.. Jotenki itellä iski nyt tunne et ei onnistunu vieläkään, mut tarviiko vielä olla huolissaan kun vasta kuitenkin dpo 8 menossa? :sad001

Ylemmässä kuvassa näen haalean viivan. Varmaan vielä aikaista spekuloida onko viivanpaikka vai plussa. Toivottavasti viiva vahvistuu :)

ylemmässä kuvassa nään ehkä tositosi haaleen viivan, mutten oikein tiiä onks viivanpaikka vai mikä

Joo onhan toki vielä aikasta sanoa, kun ei välttämättä vielä näyttäis edes mitään näin aikasessa vaiheessa.. Toivotaan, että enteilis kuitenkin hyvää:shy: jotenki oon jo niin skeptinen näiden testien kanssa, kun aiemmin antanu haaleita viivoja/viivanpaikkoja ja ne ei oo tarkottanu mitään..

IMG_20210225_192113.jpg
tässä ovistesti 2,5h pidätyksellä. Normaalisti en siis saa edes viivanpaikkaa. Näillä mennän ja aloitetaan piinapäivät. Niin toivon että raskaus alkaisi ennen erikoissairaanhoidon käyntiä ja siellä tarkistettaisiinkin hcg ja alkion sijoittuminen pipelle näytteen sijasta :angelic:

Ootko tehnyt muun merkkisillä testeillä koskaan?

Mulla joskus oli niin, ettei tämä rfsu ei näytä kunnon ovisplussaa vaikka pregcheck näytti.

Esim:
View attachment 100099
En oo tehny, tänä vuonna kokeillu ekaa kertaa. Tää nyt toinen kierto. Ennen ei käyny edes mielessä että näitä oikeesti voisi joku tarvita. Vähänpä sitä ihminen tietää :grin Muiden kokemuksien perusteella uskalsinkin väittää tätä positiiviseksi. Nää on kaikenlisäksi niin halpojakin. Mut jos tulee vielä tarvetta niin ajattelin kokeilla cb digejä :pompus:

Mulla menossa ensimmäinen kunnon kierto pillereiden jälkeen ja jos kierto on mulle tyypillinen 28pv niin sovellus arvioi oviksen viime lauantaille. Mitään oireita ei juurikaan ole ollut, mutta eilen illalla oli hetkellinen kipu kohdun/munasarjojen suunnilla. Ota tästä nyt sit selvää että missä mennään kierron suhteen.. :smiley-angry003mutta menkkoja odotellessa, ni niistä selviää ainaki kierron pituus.. :smiley-ashamed004

täällä sama homma! Paitsi että tänään tuli nuo ovisoireet, tai ainakin luulisin että olis kun alaselkä ja alavatsa kipeänä ja nyt turvottaa. Päivällä tuli limaklöntti ja ovistesti näytti tänään plussaa joten luulisin että viime lauantaina ei ovista ollut, se tuli vähän myöhemmin, eli tänään :)

View attachment 100091tässä ovistesti 2,5h pidätyksellä. Normaalisti en siis saa edes viivanpaikkaa. Näillä mennän ja aloitetaan piinapäivät. Niin toivon että raskaus alkaisi ennen erikoissairaanhoidon käyntiä ja siellä tarkistettaisiinkin hcg ja alkion sijoittuminen pipelle näytteen sijasta :angelic:

kannattaa kokeilla toista merkkiä :) mulla parhaiten näytti apteekkarin ovistestit ja sit kaverina käytin cb pinkki korkkista digiä :)

Eikääää nyt ärsyttää. Tosi lupavaat ovulaatio oireet ollu tänään. Menkkajuilintaa, sukkapuikkoja, limaa, lämmöt koholla Ouran mukaan +0,4. Pidätinkin 5h. Tultiin kotiin töistä/tarhasta, pissin rfsun tikkuun ja unohdin sen vessaan tunniksi!! :hungover: Näytti punaisinta viivaa mitä ikinä mulle mut ei silti tasavahvaa.

Tein uuden tunnin pidätyksellä ja tuli punainen mutta haaleampi kuin tunnin kuivunu.. Yritän vielä pidättää 3h ja teen kolmannen ennen kuin laitetaan lapset nukkumaan :hilarious:

Lisään vielä että vessassa käydessä tuli veriviiruja pyyhkiessä :smiley-angelic001

Tunnen itseni niiiiin tyhmäksi:anyone

Tässä kuva kuivuunenaView attachment 100085

Kuulostaa melkein siltä, että voisi olla jo dpo 2 tyyliin menossa. Näin "lämpöeksperttinä" huutelen täältä :hilarious: Ovispäivänä lämpö yleensä vielä vähän dippaa normaalista esim 36,4 on ovispäivänä 36,3. Vahvimmat viivat itse saan ovistestiin lämpöjen dippauspäivää edellisenä iltana. Oviksen jälkeen päivä-pari päivää on lämmöissä havaittavissa nousu 0,3-1 aste. Verivuotokin viittaa siihen, että kamat lähteneet tuuban päästä liikenteeseen, mikäli vuotoon siis on oviksen aikaan taipumusta :thumright

Tuloksellisia piinapäiviä sinne!

Kp25/27, dpo 12 ~ jos jotain positiivista niin sentään on pitkät luteaalivaiheet mulla:hilarious:
Eilen tuli taas hirvee jännitys ens viikosta.
Otin selvää miten ne pistettävät hormonit vaikuttaa endoon ja voin sanoa, että tieto lisäs tuskaa. Tiedän, mitä odottaa ja toisaalta pelottaa miten kroppa reagoi... Toivin että kuulun siihen kastiin, joilla ei tuu juuri mitää oireita endon suhteen

Tänään dpo11 ja nega testattu.
Vittu mitä paskaa tää on. Yk 14 alkaa, koska on meidän vuoro.:smiley-angry017

Yksi keskemeno tälle vuodelle takana. Raskaus sai alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta minipillereiden jälkeen. Mutta toiveikkaita ollaan että plussattais uudestaan vielä tänä vuonna. Kuukautisia odotellessa ja sit uutta yritystä.

Muokattu viimeksi:
Voimia @Emir ja @amandatt <3 pelolla odottelen, onko itellä sama edessä alkuviikosta :arghh:

jotenkin tää pessimismi tuli tässä kierrossa paljon normaalia aiemmin, vaikka oireetkin on erilaiset... tänään siis dpo10 ja ihan viimeistään tiistaina pitäis menkkojen alkaa, tiputtelun viikonloppuna.

Moro!
Täällä taustalla olen ollut ja kaikki postaukset olen lukenut tässä noin viikon aikana ja jännittänyt ja myötäelänyt muiden tilanteita. Nyt aattelin ite hypätä mukaan :greet025
Meillä yk4 menossa; kp 30/32 ja Dpo11. Tänä aamuna taas testi tehty ja negaa näyttää. Testailut oon alottanu jo dpo8, koska haluan elää tätä viimestä raskauden yritystä ihan joka solulla kaikkien vitutuksien ja piinojen ja testailujen ja oireiden ja kaikkien mahdollisten asioiden kera. :)

Itselläni on siis jo 2 lasta ja nyt haaveillaan nykyisen miehen kanssa yhteisestä, joka olisi miehelle ensimmäinen.

Tänään kp5 ja näyttää siltä, että kuukautiset saattaisi loppua viikonlopun aikana. Täällä odotellaan nyt ihan normaalia peiton heiluttelua, koska km vuoto oli pitkähkö ja vielä raskauden aikana olin niin vainoharhainen, etten uskaltanut normaalisti olla. Joten meillä ei ole ollut normaalia seksielämää yli kolmeen kuukauteen. Mies onneksi ollut ihanasti tukena koko ajan ja ymmärtänyt tilanteen :Heartred

Pakko sanoa tähänväliin et oon tosi pettyny miten aikuset ihmiset puhuu toisilleen.. ihan turhaan kukaan on täällä ilkee avenalle jo toistamiseen.. jos jonkun julkasut ja kuvat ei kiinnosta ni scrollaa ohi vaan, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin voisko vaan pitää turpansa kiinni eikä aiheuttaa toisille mielipahaa.. kiitos

Uskallan väittää et aikamonella innokkaalla yrittäjällä on joskus vähän tarkemmat viivalasit päässä kun on todellisuus ja eiks tää ketju oo just sitä varten et voi täällä hypettää, jännittää ja avautua muiden samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa.

Muokattu viimeksi:
Takaisin