Raskaaksi 2021

Pakko sanoa tähänväliin et oon tosi pettyny miten aikuset ihmiset puhuu toisilleen.. ihan turhaan kukaan on täällä ilkee avenalle jo toistamiseen.. jos jonkun julkasut ja kuvat ei kiinnosta ni scrollaa ohi vaan, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin voisko vaan pitää turpansa kiinni eikä aiheuttaa toisille mielipahaa.. kiitos

Uskallan väittää et aikamonella innokkaalla yrittäjällä on joskus vähän tarkemmat viivalasit päässä kun on todellisuus ja eiks tää ketju oo just sitä varten et voi täällä hypettää, jännittää ja avautua muiden samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa.

Samaa mieltä asiasta.. jokainen saa tehdä testejä niin paljon kun sielu sietää.. ja laittaa kuvia tänne ihmeteltäväksi .. jos tympäsee jotakin se, niin voi tosiaan rullailla sen ohi.

Ollaan kait me aikuisia täällä kaikki? :wink

Hyvää viikonloppua jokaiselle, ootte kaikki yhtä ihania!:Heartbigred

Huomenta kaikille

niia22,Sanu80 Kiitos. Tuli paha mieli kun vielä käski mennä hoitoihin vaikka ei tunne minua. Olen sitä mieltä että jos ei halua lukea viestejäni ne voi ohittaa. Mutta jos ahdistaa niin voihan ohittaa ei tarvitse lukea. Minulle on oltu täällä ilkeitä monta kertaa,olen pahoittanut mieleni,ja moderaattori joutunut puuttumaan.

Tein tutkimusta tänään testeistä..:hilarious::) mielenkiintoista nähdä mitä ylihuomenna tapahtuu. Melko varma olen tuosta Ultrasta että on plussa,kun en saanut siihen aiemmissa kierroissa punertavaa viivaa. Siihen ei tullut aiemmissa kierroissa mitään vaan tyhjä. Tuhlasin viikkotestini tämän tutkimuksen vuoksi. :angel1 Hyvä tietää että ei näytä JOS on haamu. Viimeksi mulla se näytti vasta DPO 16 plussan. Nyt on Dpo 9 ehkä.

Mulla alkaa taas toiveikkuus hiipua ja tunnen itseni aivan idiootiksi samalla. Ensinnäkin se että taas olen mennyt näin varhaisessa vaiheessa testailemaan. Taas tein niin, vaikka joka kp1 päätän että ensi kerralla testaan vasta aikaisintaan dpo 10, joopa joo. :meh:Tänään on dpo 10 ja kp 23. Dpo 8 haamun jälkeen ollut nyt sitten vaan haaleampaa hailuraa. Kävin eilen eri apteekissa missä yleensä ja siellä ei ollutkaan CB-luottotestiäni, joten mukaan tarttui Apteq ja Predictor early. Predictoriin tuli eilen illalla haalea haamu. Tänä aamuna jatkoin vielä One step-testillä mitä mulla on jäljellä, siinä kanssa haalea haamu, muttei ole vahvistunut. Sitten tein vielä tuon Apteqn tuossa n.2h pidätyksellä ja se oli vitivalkoinen nega. Tällä viikolla oli tarkoitus selvitä yksi työkuvio (kun yritän tässä aktiivisesti vaihtaa työpaikkaa) ja kovasti toivoin, että saisi jotain vihiä mahdollisesta tärpistä, kun sekin hieman vaikuttaisi päätökseen työkuvioiden suhteen. Mutta eipä tämä hätähousuilu nyt mitään ole taas auttanut.. :grin Noh, vielä on testejä jäljellä, myös pari viikkonäytöllistä CB:ta kaapissa. Sellasen teen vasta ens ma tai ti, ellei sitten kp1 kurvaa ennen sitä paikalle...:bag:

Mulla alkaa taas toiveikkuus hiipua ja tunnen itseni aivan idiootiksi samalla. Ensinnäkin se että taas olen mennyt näin varhaisessa vaiheessa testailemaan. Taas tein niin, vaikka joka kp1 päätän että ensi kerralla testaan vasta aikaisintaan dpo 10, joopa joo. :meh:Tänään on dpo 10 ja kp 23. Dpo 8 haamun jälkeen ollut nyt sitten vaan haaleampaa hailuraa. Kävin eilen eri apteekissa missä yleensä ja siellä ei ollutkaan CB-luottotestiäni, joten mukaan tarttui Apteq ja Predictor early. Predictoriin tuli eilen illalla haalea haamu. Tänä aamuna jatkoin vielä One step-testillä mitä mulla on jäljellä, siinä kanssa haalea haamu, muttei ole vahvistunut. Sitten tein vielä tuon Apteqn tuossa n.2h pidätyksellä ja se oli vitivalkoinen nega. Tällä viikolla oli tarkoitus selvitä yksi työkuvio (kun yritän tässä aktiivisesti vaihtaa työpaikkaa) ja kovasti toivoin, että saisi jotain vihiä mahdollisesta tärpistä, kun sekin hieman vaikuttaisi päätökseen työkuvioiden suhteen. Mutta eipä tämä hätähousuilu nyt mitään ole taas auttanut.. :grin Noh, vielä on testejä jäljellä, myös pari viikkonäytöllistä CB:ta kaapissa. Sellasen teen vasta ens ma tai ti, ellei sitten kp1 kurvaa ennen sitä paikalle...:bag:

Heips Indi
Mulla sama juttu,jälleen. Päätin etten testaa ennen kp1,ja miten kävikään..
Mulla ei yleensäkään olisi tarpeellista testailla heti koska tuskin ehtii nousta edes koin korkealle hCG kun mulla on lyhyempi kierto,ja ovis tullee yleensä silti samaan aikaan kun normikiertolaisilla;kp 13-15. Alussa testasin myös samalla joka aamu,kp 20 eteenpäin RFSU herkällä. Sain hailakkaa haamua kunnes nyt se hävisi. Vaihdoin testiä,koska tuo ei ole luotettava. Ostin ApteekkiUltraa. Molempiin hailea haamu. Kiinasta tuli erikoisia tikkutestejä ja oletin,että ei näyttäisi mitään. Mutta siihen tuli heti 1 min aikana (testiaika on max.5min)jo haamuviiva. Niissä lukee vain Early test.
On kemiallisia ollut joten en innostu vielä. Sekä keskenmenoja pari jsk nuorempana.
Testihimoon helpotti kun tein nyt aamulla 3 testiä kerralla(!!). Sai vertailua.

Huh, olipa työn ja tuskan takana viskata itteni tonne kuumeilijoiden listaa :bookworm:

Liityn nyt sit lopulta tätäkin ketjua seuraamaan, varmaan lähinnä tulee haamuiltua taustalla kun en saa aikaseks kirjotella mitää :shy: mutta, nyt puran tunnontuskia. Tänään olisi ollut kp 40 (norm. 29-34), flo huuteli aamulla et "elä sie unoha rustaa siu menkkoi kalenterii". Hankalaha niit on sinne merkata jos eivät oo alkaneet. Ja v*tut sieltähä ne alkokii sitten nii :shifty: uskoin jo tärpänneen vaikka raskaustestit näyttikin negaa. Syytin tietty liuskoja (rfsu) et niis on joku vika :hilarious: no mut eipä hätiä, kuuetta yritystä potkasemaa käyntii. Tähän kiertoon (oletettavasti) aloitetaa nuo gelet, ellei sitten pietä taukoa yrittämisestä. Haluisin nähä kui seuraavan kierron kanssa käy, onko taas pitkä vai palautuuko uomiinsa :smiley-angelic008

Heips Indi
Mulla sama juttu,jälleen. Päätin etten testaa ennen kp1,ja miten kävikään..
Mulla ei yleensäkään olisi tarpeellista testailla heti koska tuskin ehtii nousta edes koin korkealle hCG kun mulla on lyhyempi kierto,ja ovis tullee yleensä silti samaan aikaan kun normikiertolaisilla;kp 13-15. Alussa testasin myös samalla joka aamu,kp 20 eteenpäin RFSU herkällä. Sain hailakkaa haamua kunnes nyt se hävisi. Vaihdoin testiä,koska tuo ei ole luotettava. Ostin ApteekkiUltraa. Molempiin hailea haamu. Kiinasta tuli erikoisia tikkutestejä ja oletin,että ei näyttäisi mitään. Mutta siihen tuli heti 1 min aikana (testiaika on max.5min)jo haamuviiva. Niissä lukee vain Early test.
On kemiallisia ollut joten en innostu vielä. Sekä keskenmenoja pari jsk nuorempana.
Testihimoon helpotti kun tein nyt aamulla 3 testiä kerralla(!!). Sai vertailua.

Mulla on kanssa taustalla km 10/2020 ja ku, joka keskeytettiin 11-12/2020. Ekassa plussasin dpo 11 ja toisessa dpo 14 joka sitten olikin ku. Siinä kyllä aluksi r-testin viivat nätisti vahvistui. Onnistuneesta raskaudesta ei vielä kokemusta. Tuon ku:n jälkeen oli kaksi kiertoa ihan sekaisin ja nyt viimeisin tuntui olevan suht normaali. Ovis oli kp 13, ovistesti ja tuntemukset selkeät. Meillä tärppäsi tuo ensimmäinen, mutta kesken mennyt raskaus ensimmäisellä yrittämällä. Ja sitten tärppäsi heti uudestaan, se olikin kohdunulkoinen. Jotenkin jäi se toiveikkuus päälle, että raskautuisin suht helposti, nyt ottaa pattiin että siinä saattaakin mennä kauemmin. :sorry:

Välttämättä ei toivo ole vielä täysin menetetty tässä kierrossa. Mutta jotenkin yhtäkkiä on niin normaali olo kun olla ja voi, lukuunottamatta lievää rintojen aristusta ja edelleen runsasta valkovuotoa, että vaikea uskoa mitään vieläkään tapahtuneen. Plääh!

Täällä vuoto on lakannut ja kp 4 menossa.Saa nähä mihin päivään ovis ajoittuu kun mulla ei mitään käsitystä mun kierron pituudesta.Flo sovellus ennustaa sitä 8.3 mutta vähän epäilen et se niin aikasin olis. Olen aikasemmin aika hyvin luullakseni tunnistanut oviksen oireista. Tikuttanut en ole koskaan ja nytkin ajattelin etten vielä ota käyttöön et pari kk ainakin katsellaan. :angelic: Jänniä aikoja elellään.Yritän olla kovasti stressaamatta raskatumista ja viljelen ajatusta et tulee ku on tullakseen mut jep... helpommin sanottu ku tehty. :banghead:

Muokattu viimeksi:
[="Indi, post: 4067536, member: 109193"]Mulla on kanssa taustalla km 10/2020 ja ku, joka keskeytettiin 11-12/2020. Ekassa plussasin dpo 11 ja toisessa dpo 14 joka sitten olikin ku. Siinä kyllä aluksi r-testin viivat nätisti vahvistui. Onnistuneesta raskaudesta ei vielä kokemusta. Tuon ku:n jälkeen oli kaksi kiertoa ihan sekaisin ja nyt viimeisin tuntui olevan suht normaali. Ovis oli kp 13, ovistesti ja tuntemukset selkeät. Meillä tärppäsi tuo ensimmäinen, mutta kesken mennyt raskaus ensimmäisellä yrittämällä. Ja sitten tärppäsi heti uudestaan, se olikin kohdunulkoinen. Jotenkin jäi se toiveikkuus päälle, että raskautuisin suht helposti, nyt ottaa pattiin että siinä saattaakin mennä kauemmin. :sorry:

Mä en enää lainkaan tarkkaile oloani. Tai oireita. Monet kerrat olen ollut varma raskaudesta ja silti mennyt ohi se kierto. Nyt olen vain testeihin luottanut. Tyhmäksi ei kannata oloaan tuntea,vauvakuumehan saa toistamaan helposti samaa kaavaa;tuhlaa rahaa testeihin,tarkkailee kehoaan ja oireitaan,välillä mihinkään ei muuhun haluaisi keskittyäkään. On ihan normaalia meille vauvakuumeisille. Minulla on kaksi lasta,jotka sain 18 ja 24-vuotiaana. Molemmat toivotusti tietysti. Olisi kiva saada vielä kolmas. Iltatähtihän se olisi.

Säilytin eilisen testin,ja löysin sen nyt aamulla. Sehän on vahvempi kuivuessaan. Ja viiva on selkeä jopa negatiiviin käännettynä. Hassua. Minä en tiedä mistään enää mitään. :joyful: se viiva tuli minuutissa siihen eilen. Iltapissa jota pidättelin 6h. Tuntuu että aamupissa olisi mulla laimeampaa kun illalla.:confused: Jollakulla oli samanlaisesti;Ihmemaanlapsiko se oli. En muista. :)

Muokattu viimeksi:
tiputteluhan se sieltä alkoi dpo10 :finger: sinänsä oli odotettavissa ku ei terotkaan siihen täysin tepsiny, mut ei se kyllä positiivisia odotuksia luo :rolleyes: mutta ainakin maanantaille tässä saa odotella tapahtuuko muuta :bag:

Tänään 4+0 ja sen kunniaksi viimeset testit:rolleyes:
Ei näitä ehkä tämän tummemmiksi enää saa:love7:Heartbigred
20210226_131955~2.jpg

Tänään dpo 9 ja pientä jomottelua ja alaselkä särkyä.. Alkaa toivo hiipua tämänkin kierron suhteen.. Tein RFSU.N herkän kun oli jäänyt kaappiin ja ullatuus siihen piirtyi haalea viiva eli en luota tuohon, mutta PC liuskaan viivanpaikka eli nega..:sour:Onko täällä sellaisia, jotka olis vielä dpo 9 saanu negaa mut myöhemmin saanu plussan?

Liitteet

• IMG_20210226_151833.jpg
    IMG_20210226_151833.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20210226_152257.jpg
    IMG_20210226_152257.jpg
    15.7 KB · Katsottu: 202
Tänään dpo 9 ja pientä jomottelua ja alaselkä särkyä.. Alkaa toivo hiipua tämänkin kierron suhteen.. Tein RFSU.N herkän kun oli jäänyt kaappiin ja ullatuus siihen piirtyi haalea viiva eli en luota tuohon, mutta PC liuskaan viivanpaikka eli nega..:sour:Onko täällä sellaisia, jotka olis vielä dpo 9 saanu negaa mut myöhemmin saanu plussan?

Jos sulla vasta dpo9 niin kaikki mahdollisuudet plussaan. Oot aika aikaisessa vielä :grin Itsehän en saanut edes herkkiin mitään vielä sillon :hilarious:
Dpo 10 herkkään tuli hailura, dpo 12 pc reagoi haamulla ja siitä sitten vahvistui. Eli malttia vaan, näkyy herkässä nimittäin hailura :wink

Jos sulla vasta dpo9 niin kaikki mahdollisuudet plussaan. Oot aika aikaisessa vielä :grin Itsehän en saanut edes herkkiin mitään vielä sillon :hilarious:
Dpo 10 herkkään tuli hailura, dpo 12 pc reagoi haamulla ja siitä sitten vahvistui. Eli malttia vaan, näkyy herkässä nimittäin hailura :wink

No joo onha tässä vielä aikaiset dpo.t:rolleyes: mut ku tuntuu et kaikki saanu jo tyyliin dpo 7 tai 8 selviä haamuja kun on tärpänny.. :bag: Okei, no kyllä tässä vielä toivoa on:hilarious: joo herkässä nään itekkin, mutta jotenkin luotto noihin ei oo kovin korkea kun tuo antanut vääriäkin haamuja..:shifty:

Täällä tuli nega dpo9, ja dpo10 tuli rfsu nega ja pc haamu :grin vielä on aikaista! :)

Mä sain tosi aikasin pc haamujen esiäidin, ehkä joku dpo 7 ja siitä lähti vahvistuu. Testasin vaan 25 herkkyyksillä paitsi swn yhden rfsu herkän kun jo muissa epäherkissä oli selkee plussa.

Pimpula, mä nään sun molemmissa haamun ja rfsu:ssa selkeesti väriä. En usko viivanpaikkaan.

Kuukautiset olivat kuusi päivää myöhässä. Yleensä aika täsmälliset ja korkeintaan kaksi päivää myöhässä olleet aiemmin.Tein neljä negatiivista testiä. Mutta tänään ne alkoivat :hungover:

Takaisin