Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei jes, progesteronin tulokset tuli ja niiden pitäs olla viikko ovisplussasta yli 25. täällä tuloksena 46, eli ei taida ongelmaa olla siinäkään
Pakko sanoa tähänväliin et oon tosi pettyny miten aikuset ihmiset puhuu toisilleen.. ihan turhaan kukaan on täällä ilkee avenalle jo toistamiseen.. jos jonkun julkasut ja kuvat ei kiinnosta ni scrollaa ohi vaan, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin voisko vaan pitää turpansa kiinni eikä aiheuttaa toisille mielipahaa.. kiitos
Uskallan väittää et aikamonella innokkaalla yrittäjällä on joskus vähän tarkemmat viivalasit päässä kun on todellisuus ja eiks tää ketju oo just sitä varten et voi täällä hypettää, jännittää ja avautua muiden samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa.
Mulla alkaa taas toiveikkuus hiipua ja tunnen itseni aivan idiootiksi samalla. Ensinnäkin se että taas olen mennyt näin varhaisessa vaiheessa testailemaan. Taas tein niin, vaikka joka kp1 päätän että ensi kerralla testaan vasta aikaisintaan dpo 10, joopa joo. Tänään on dpo 10 ja kp 23. Dpo 8 haamun jälkeen ollut nyt sitten vaan haaleampaa hailuraa. Kävin eilen eri apteekissa missä yleensä ja siellä ei ollutkaan CB-luottotestiäni, joten mukaan tarttui Apteq ja Predictor early. Predictoriin tuli eilen illalla haalea haamu. Tänä aamuna jatkoin vielä One step-testillä mitä mulla on jäljellä, siinä kanssa haalea haamu, muttei ole vahvistunut. Sitten tein vielä tuon Apteqn tuossa n.2h pidätyksellä ja se oli vitivalkoinen nega. Tällä viikolla oli tarkoitus selvitä yksi työkuvio (kun yritän tässä aktiivisesti vaihtaa työpaikkaa) ja kovasti toivoin, että saisi jotain vihiä mahdollisesta tärpistä, kun sekin hieman vaikuttaisi päätökseen työkuvioiden suhteen. Mutta eipä tämä hätähousuilu nyt mitään ole taas auttanut.. Noh, vielä on testejä jäljellä, myös pari viikkonäytöllistä CB:ta kaapissa. Sellasen teen vasta ens ma tai ti, ellei sitten kp1 kurvaa ennen sitä paikalle...:bag:
Heips Indi
Mulla sama juttu,jälleen. Päätin etten testaa ennen kp1,ja miten kävikään..
Mulla ei yleensäkään olisi tarpeellista testailla heti koska tuskin ehtii nousta edes koin korkealle hCG kun mulla on lyhyempi kierto,ja ovis tullee yleensä silti samaan aikaan kun normikiertolaisilla;kp 13-15. Alussa testasin myös samalla joka aamu,kp 20 eteenpäin RFSU herkällä. Sain hailakkaa haamua kunnes nyt se hävisi. Vaihdoin testiä,koska tuo ei ole luotettava. Ostin ApteekkiUltraa. Molempiin hailea haamu. Kiinasta tuli erikoisia tikkutestejä ja oletin,että ei näyttäisi mitään. Mutta siihen tuli heti 1 min aikana (testiaika on max.5min)jo haamuviiva. Niissä lukee vain Early test.
On kemiallisia ollut joten en innostu vielä. Sekä keskenmenoja pari jsk nuorempana.
Testihimoon helpotti kun tein nyt aamulla 3 testiä kerralla(!!). Sai vertailua.
Tänään dpo 9 ja pientä jomottelua ja alaselkä särkyä.. Alkaa toivo hiipua tämänkin kierron suhteen.. Tein RFSU.N herkän kun oli jäänyt kaappiin ja ullatuus siihen piirtyi haalea viiva eli en luota tuohon, mutta PC liuskaan viivanpaikka eli nega..Onko täällä sellaisia, jotka olis vielä dpo 9 saanu negaa mut myöhemmin saanu plussan?
Jos sulla vasta dpo9 niin kaikki mahdollisuudet plussaan. Oot aika aikaisessa vielä Itsehän en saanut edes herkkiin mitään vielä sillon
Dpo 10 herkkään tuli hailura, dpo 12 pc reagoi haamulla ja siitä sitten vahvistui. Eli malttia vaan, näkyy herkässä nimittäin hailura
Täällä tuli nega dpo9, ja dpo10 tuli rfsu nega ja pc haamu vielä on aikaista! :)Tänään dpo 9 ja pientä jomottelua ja alaselkä särkyä.. Alkaa toivo hiipua tämänkin kierron suhteen.. Tein RFSU.N herkän kun oli jäänyt kaappiin ja ullatuus siihen piirtyi haalea viiva eli en luota tuohon, mutta PC liuskaan viivanpaikka eli nega..Onko täällä sellaisia, jotka olis vielä dpo 9 saanu negaa mut myöhemmin saanu plussan?