Raskaaksi 2021

Täällä valkovuoto alkanut lisääntymään. Ei mitään ovislimaan viittaavaa mutta menkkojen jälkeinen kuiva kausi ohi :) ovistestit edelleen negaa mutta jospa ens viikon lopulla se tulisi:smiley-angelic001
Me ollaan myös miehen kans otettu "vähän" enemmän yhteen kuin normaalisti ja eilen oliki melkosta tappelua:smiley-angry005:hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä alkaa olla menkat ohi ja vielä 5 työpäivää, niin alkaa talviloma.
Voi kunpa loma tekis tehtävänsä ja beibi sais alkunsa :angelic: No joo. Toiveajattelua.

Kattelin vanhoja kuvia ja sieltä tuli sitten vastaan alkuvuoden haamut tai plussat, kumpia lienee, mutta voi elämä ku alko ärsyttämään. Ois nyt alkanu yllätysihmeraskaus.

Sanoin miehelle, et jos sen simppatestin tulokset on ihan paskat, niin sit oon varmaan unissani käyny naapurissa. Onneks otin kuvat niistä testeistä, muuten oisin alkanu ajatella, et oon kuvitellu kaiken:laughing021


Musta on ihanaa, kun ootte plussaillu täällä. Mutta pienen kateuden saa aikaan, vaikkei se multa ole ollenkaan pois. Ihanaa kuitenki :love7

Aikooko kukaan ottaa koronarokotetta?
 
Itse jätän rokotteen tällä erää ainakin ottamatta juurikin tämän yrittämisen vuoksi
Mä olin ottamassa, mutta tilanne oli se, että meillä oli ajatus ettei edes voida saada lasta.
Mut nyt kun ajatus on kummasti muuttunu ja todeksi todettu, niin en varmaan ota myöskään.
 
En ota rokotetta. Kuulun riskiryhmään kun mulla on tosiaan ongelma maksan kanssa kun sain hepatiitin ulkomailla ja näin.. nii se on hoidettu pois mut edelleen haittaa elämää.

Myös atooppisin iho ikinä ja hengitys joskus vaikea eli siksikin rööki jätetty ja tietty ku yritys. Miks mä oon ihan varma että mä oon jotenkin ihmeellisesti tullut raskaaksi heti? Varmaan vaan kiinnittää huomiota oireisiin enemmän mutta kun nää ei oo yhtään samat oireet kuin aiemmin . Noh, aika tuon näyttää. Oman mielenterveyden takia en testaa ennen kuin kp30 vähintään... järjen mukaan olis 26 päivän kierto nyt joten sit ainaki olis plussa jos en oo tulkinnut kuumemittari ja itseäni väärin.
 
Suomessakaan ei ole mitään rajoitteita raskaaksi tulemiseksi rokotteen jälkeen :happy: en tiedä uskaltaisinko sitä raskaana ollessa kuitenkaan ottaa
 
No kyllä varoiteltiin ainakin sillon tammikuussa "kahteen kuukauteen tehosteen jälkeen ei saa tulla raskaaksi", hyvä tietää, jos on nyt jo varoitus poistunut! Varsinkin, kun covid-19 on niin selkeästi vaarallinen raskaana oleville!
 
https://img.aijaa.com/b/00749/14885470.jpg Huvikseni kaivelin syyskuisia kuvia. Tässä oli eka plussatesti dpo8/9 rfsun herkällä testillä. Mietin siis tässä huvikseni, että oliko värillinen viiva heti sillon vai "väritön" viivanpaikka. Mun silmään nyt katsoen näyttää olevan olleen kyllä värillinen viivan alku jo heti silloin. Ajattelin jakaa tänne, jos on vaikka jollekin apua miettiessä onko oma viiva viivanpaikka/haamu :grin
 
Ja niin vain kääntyi hyvä päivä huonoksi tunti sitten...

Maha ihan sekaisin, oksettaa ja etoo ihan koko ajan, huimaa ja on jotenki todella heikko olo. Väsyttääkin todella kovasti ja silmät ei meinaa pysyä auki millään:hungover:
Vatsa on kuin ilmapallo, turvottaa.
Töissä oli liikkeellä vatsatautia, ja mä niin toivon että tämä ei ole sitä:sad001
 
Tässä mun testit tuolta vuodenvaihteelta.
Eka on 31.12. Ja kaks vikaa 1.1 ja 2.1 alkoi vuoto kauheiden kipujen ja klimppien kera, kierron pituus 31pv eli 5 päivää oli menkat myöhässä ja selkeästi tunsin oviksen. En ees tajunnu aiemmin testailla, mut oishan sen tuossa vaiheessa pitäny olla kiljuvan punainen :angelic:
 

Liitteet

  • Screenshot_20210227-161305_Photos.jpg
    Screenshot_20210227-161305_Photos.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 105
  • Screenshot_20210227-150826_Photos.jpg
    Screenshot_20210227-150826_Photos.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 108
  • Screenshot_20210227-150917_Photos.jpg
    Screenshot_20210227-150917_Photos.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 96
Itse en näe ollenkaan toista viivaa avenalla tai pimpulalla. Toisaalta en näe toista viivaa naalankaan kuvassa :rolleyes:

Tänään on parempi päivä vaikka aamu tuntui raskaalta. Kaikki saatu sovittua miehen kanssa ja kovasti tekis mieli noin niinku muutenkin. Mulla on niin paljon testejä, että varmana testaan jo dpo 8 vaikka odotukset ei oo korkealla. Tänään siis dpo 0.
Plussaan tarvii kuitenkin vaa sen yhden kerran sopivaan aikaan. Mulla 9v todiste siitä :taunt014

Kaikkien plussista oon kyllä aidosti iloinen, luo toivoa omastakin, mutta kyllä on myös kateutta havaittavissa.
Mikä lienee ihan inhimillistä.
 
Me riidellään miehen kanssa tosi harvoin. Jotain pientä joskus, mut hyvin vähän. Ja tyyliin sillä menee ohi, ku vaan kysyy et mikä nyppii.
Usein viesteistä huomaa, jos nyt on jotain, kun hymiöt jää puuttumaan, niin siihenkin riittää ku kysyy, et mikäs nyt :hilarious:
Meillä on kyllä aika raskaat vuodet takana ja mies on kyllä ollu mun kallio, enkä varmaan ois selväjärkinen,jos sitä ei ois ollu.
En muista et oonko avannut sitä, kun oltiin exän kanssa hovissa asti ja siellä sit kaikki muuttu ja kirjaimellisesti menetin pojat. Nyt on onneksi ehkä ihan vähän valoa tunnelin päässä. Uhkailin sitä uudestaan oikeudella jos ei jousta yhtään eikä kuuntele poikien toiveita, niin nyt vihdoin saatiin sovittua jotain ja pojat tuleekin tänään korvaamaan ens vkl, mikä olis meidän mut loma niin se onkin ykskaks exän ja tää on niin vammasta, kukaan ees tajua ku koitan selittää:meh::inpain:

Mut joo. Koti on tyhjä ja vauva olis enemmänkin, kuin toivottu :Heartbigred
 
En aio ottaa rokotetta. Itse kuullut ettei suositella otettavaksi jos yrittää tulla raskaaksi tai raskauden aikana. Joku 2kk varoaika oli.

Niin vähän on pystytty rokotetta vasta tutkimaan.
 
Mä voin laittaa tänne ja mun vertailu kuvat sama kierto kaksi eri testiä samat dpo toinen rfsu puikkotesti ja toinen apteekin ultra
Rfsu.n testin ylin on dpo8 ja seuraava dpo 9 ja seuraava dpo 10 ja alin dpo 11
Apteekin ultra ylin dpo9 keskimmäinen dpo 10 ja alin dpo 12
 

Liitteet

  • IMG_20210119_215916.jpg
    IMG_20210119_215916.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 130
  • Screenshot_20210226_002913.jpg
    Screenshot_20210226_002913.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 130
Me riidellään jatkuvasti, mutta aina sovitaan ja keskustellaan ja molempien mielestä meillä on hyvä suhde. Molemmat tullaan kuulluiksi ja ollaan pääasiassa tyytyväisiä ja onnellisia. Ja lapset voi hyvin ja on onnellisia :happy:

Exän kanssa ei myöskään riidelty oikein koskaan. Mut en luottanut siihen YHTÄÄN. Vasta jälkeenpäin tajunnu kaiken. No ihmekös, kun useamman kerran jäi kiinni, et etti salasuhdetta. Aasi.
Ja sit ku kysyin, et miks niin halus tietää markkina-arvonsa. Aasien aasi.
Sit se kerran sai aikaan mustelmia mulle ja päätin et joku kaunis päivä lähen sieltä. Ja sit onneks uskalsin lähteä. Mut varmaan vasta kahden vuoden päästä tosta tapahtumasta.

Tuossa muute kirjoitin jotenki hassusti. Et uhkailin oikeudella uudestaan, mut siis se oli exä joka vei oikeuteen alunperin. Me "voitettiin " käräjillä, mut hovissa kaikki muuttu.

Meidän riidat koskee nykyään lähinnä lapsia. Mä en kestä, kun miehen poika (11v) on niin vätys ku olla ja voi :rolleyes::hilarious: uusioperheen ongelmia :angelic::grin
 
Takaisin
Top