Raskaaksi 2021

Kp26/27, Dpo13 ja ai että, saan taas thän loppukiertoon oireettoman päivän kivuilta ja vatsaoireilta:dance011
Tähän vois jopa tottua, että saa ns. "lepopäivän" ennen menkkoja!

Tissit on ny neljättä päivää arat ja turvonneet, eikä kyllä ikinä näin kauaa oo ikinä ollu ennen menkkoja:confused004
Veikkaan, että kroppa on pienessä stressitilassa ens viikosta (työt ja klinikka) ja se vaikuttaa varmaan kroppaan.


Näin unta viimeyönä, että mulle synty lapsi, joka paino 4,6kiloa ja oli 55 pitkä:laughing002 Oli hirveän kookas ja sitten iski paniikki, että apua, ei olla ostettu 56senttisiä vaatteita kun 50 ja 52 oli jo valmiiksi pieniä:laughing001
Kauhean realistinen uni oli, lapsella oli jopa punertava tukka ja pientä kiharaa!
 
Eipä oo kovat odotukset tälle kierrolle. Seksiä oli vain tiistaina, ovulaatio eilen.
Oli riitaa miehen kanssa, lapset sairasteli ja nyt olen itse nuhainen. Ei onneksi ollut koronaa.
Jospa sitä tänään vielä harrastelis. Huomenna lienee liian myöhäistä. Toki seksi muuten on aina kivaa.
 
Piti jo aiemmin kommentoida mutta puhelin jumitteli niin jäi... eli kun joku mietti aiemmin, että dpo9 pitäis jo jotain näkyä tmv, niin uskon kyllä ettei mitenkään välttämättä! Mä testasin ekan kerran dpo11 Onestepin puikolla, ja aika haalea oli, kuten kuvasta näkyy. Seuraavan päivän liuskat Onestep 10mlU ja Sofi 25. Ja sittemmin verikokeilla todettu hcgn nousevan hyvin ja varhaisultrassa syke löytyi 6+4 :) ite valitsin testipäivän sen perusteella, millon clearbluen sivulla oleva laskuri sanoo että vois ekan kerran näkyä niiden herkimmällä testillä. Toki joillain näkyy aiemmin mutta en stressais liikaa jos ei vielä näy.

Ja sykkeen nousuista, itse huomasin kans että leposykkeet nousi heti, ja mun urheilukello herjasi kans tosi huonoja öitä heti alusta alkaen juurikin tämän vuoksi, kun sykkeet ja hengitystiheys nousi. Tällä hetkellä menossa 8+0 :happy:
 

Liitteet

  • 87DB9C8C-FE71-4DDC-AF4D-1C37E8D7F909.jpeg
    87DB9C8C-FE71-4DDC-AF4D-1C37E8D7F909.jpeg
    12.8 KB · Katsottu: 115
  • DEBB991A-9272-4572-9E7A-2A61F09F1A24.jpeg
    DEBB991A-9272-4572-9E7A-2A61F09F1A24.jpeg
    14.2 KB · Katsottu: 118
On: kp25/28 ja heräsin viiltävään kipuun kohdunsuun tienoilta. Oli pakko maata sikiöasennossa muutama minuutti, ennen kuin pääsi liikkumaan:nailbiting: Tein aamupissasta rfsu:n testin , johon tuli näkyviin aika räikeä viivanpaikka. Tai haamujen esiäiti. Enemmän kallistun viivanpaikan puoleen:think005
 

Liitteet

  • 20210227_092912.jpg
    20210227_092912.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 177
No kun muut niin kyllä sitten minäkin;RFSU aamupissasta.

Daiya: Joo mä olen ollut malttamaton. Aloitin jo kp 20/25,RFSU HERKÄLLÄ. Ja mulla oli oletettavasti ovis kp 15. ClearBluen sivuilla tarkastin vko sitten jo että aikaisin testipv on huomenna sunnuntaina(eli mulla se on menkkojen alkamispäivä).
Onneksi ostin toisenkin herkän.
D59C419F-C4C6-420B-9714-EB9430D7DAF1.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
tänään huvikseen katsoin raskauslaskuria ja näytti rv 4+0 , mut sit sovellus mikä mulla on ni näyttää 4+1. jännä et heittää yhellä päivällä :smiley-ashamed004 varasin eilen varhaisultran, ihan vaan oman mielenrauhan takia. jotenkin niin epätodellinen olo, kun oon aika oireeton. testit kuitenkin vahvistunut ja tänää tai huomenna ajattelin tehdä viikko näytöllisen testin ja sit lopettaa tikkuun pissimisen ja yrittää olla luottavaisin mielin :salut:Heartpink
 
Eipä oo kovat odotukset tälle kierrolle. Seksiä oli vain tiistaina, ovulaatio eilen.
Oli riitaa miehen kanssa, lapset sairasteli ja nyt olen itse nuhainen. Ei onneksi ollut koronaa.
Jospa sitä tänään vielä harrastelis. Huomenna lienee liian myöhäistä. Toki seksi muuten on aina kivaa.
Itse asiassa täällä myös riita ja viimeksi tiistaina oli, mulla sit lopulta nousi lämmöt kunnolla vasta torstaina ja rinnat on ihan älykipeet. Muljuu kovasti j taas maha sekasin joten ei odotuksia tälle kierrolle vaikkei ollu yritystäkään.. toisaalta vähä toivoin että olis tullu vähän yllättäen ja näin mut no, sepä päätös on nyt takana kerta raskautuminen vaatii yhdyntää
 
Täällä kans riidelty ja oon jotenki ite ollu eilen ja tänään tosi herkillä... itku tulee pienestäkin asiasta. myös alaselkää särkee ja outo olo jatkuu. Jalkojakin särkee. Näinköhän on pms päällä :meh: dpo11 menossa...
 
:hungry: Täällä dpo 12 ja nega testattu, ”jännäks käy ennen kuin loppuu” tämäkin kierto. Joitain oireita on, mutta niinhän niitä aina:woot:

move: mulla ollu joskus raskausoireena alaselän särkyo_O (se oli sit loppujen lopuksi silloin ”kemiallinen”, mut se oli silloin siinä kierrossa selkein oire, ennen kuin testi näytti plussaa).
 
:hungry: Täällä dpo 12 ja nega testattu, ”jännäks käy ennen kuin loppuu” tämäkin kierto. Joitain oireita on, mutta niinhän niitä aina:woot:

move: mulla ollu joskus raskausoireena alaselän särkyo_O (se oli sit loppujen lopuksi silloin ”kemiallinen”, mut se oli silloin siinä kierrossa selkein oire, ennen kuin testi näytti plussaa).

Kyllä sieltä vielä voi plussa tulla. Millä testasit? Mulla kanssa kierron viimeinen päivä menossa,huomenna alkaa menkat jos alkaa...
Mä testasin Rfsulla aamulla ja viivanpaikka tai haalea plussa tuli,mene ja tiedä..
 
Kyllä sieltä vielä voi plussa tulla. Millä testasit? Mulla kanssa kierron viimeinen päivä menossa,huomenna alkaa menkat jos alkaa...
Mä testasin Rfsulla aamulla ja viivanpaikka tai haalea plussa tuli,mene ja tiedä..
pc liuskalla testasin, joo en oo vielä ”lyöny hanskoja tiskiin”(tän kierron suhteen) mulla raskaudet näkyny aika haamuina, myöhäisinäkin dpo päivinä.:cool:
 
:smiley-bounce016Onnea kaikille plussanneille ja :arghh::arghh:eek:len pahoillani kenellä on mennyt huonommin...
Olen taas hetken seurannut mitkä kirjoitatte, koska vaikea osallistua keskusteluun kun ei ole lapsia ja en osaa kertoa oireista yms.. joten täällä taas vähä ON

Tiistaina pitäisi täti tulla, mutta tänään tein pc testin ja en tiiä onko viivalasit päässä vai kuvittelen mutta onks siinä haamujen haamu vai kuvittelen? Kp 25/27
6276BE56-5803-4911-8470-E4B2B613B4C2.jpeg
E59AE632-A8E0-4E3B-92C7-0E3B66A6EE6C.jpeg

Kamalaaaa mitä tää foorumi tekee kuville... eihän täs nyt oo enää mitää viivaa :banghead::banghead:
 
Mä tein vielä digin vaikka ei tää mitään kerro. Rfsu ja pc liuska oli molemmat jo vahvempia kun kontrolliviiva. Josko tän testaamisen vois jo lopettaa ja odottaa ultraa..

4+1
 

Liitteet

  • 20210227_124728~2.jpg
    20210227_124728~2.jpg
    49.3 KB · Katsottu: 176
No kun muut niin kyllä sitten minäkin;RFSU aamupissasta.

Daiya: Joo mä olen ollut malttamaton. Aloitin jo kp 20/25,RFSU HERKÄLLÄ. Ja mulla oli oletettavasti ovis kp 15. ClearBluen sivuilla tarkastin vko sitten jo että aikaisin testipv on huomenna sunnuntaina(eli mulla se on menkkojen alkamispäivä).
Onneksi ostin toisenkin herkän.View attachment 100144

Ootko koittanut avata testiä? Jotain näkyy mut onko varjostuma, kun tuo rfsu ikkuna on aika shusi. :think005
Vaikea sanoa, kun yleensä jouduin itekin avaamaan tätä testiä nähdäkseni onko oikea haamu, värikertymä vai varjostuma :bag:
 
miekin tein tänää sen digin. josko nyt malttais olla enää testaamatta. nyt tuntu et miehellekkin enemmän konkretisoitui tää raskaus :rolleyes: :Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20210227_134402.jpg
    IMG_20210227_134402.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 175
Onnea plussanneet!!

Täällä on vähän outo tilanne. Rinnat on julmetun painavat ja jotenkin hassun muotoiset ja sit alaselkä ollu kipee mut nyt on vaan jotenkin outo olo. Sanoisin että perus pms mut ei kyl sitäkään ole.

Mulla on taas sama et vv ei yhtään, rutikuivaa ja sit vaan pari päivää tuli semmosta löllöä mut loppui ku seinään mikä mulla kertoi raskaudesta.

Sitten myös oksettaa oudosti eri hajut ja närästää!! Ja menin ärtymyksissäni polttamaan tupakan ja sit olin kolmet savut ottanut niin se maistui koko suussa kuin tuhkakuppi ja meinasi tulla laatta siihen paikkaan ja housut kiristää taas. Jännä miten mulla on muuttunut oireet mut ihan samat kuin viime kierrossa eli päiväntarkalleen Flo:hon kirjattu SAMAT OIREET!
 
Ootko koittanut avata testiä? Jotain näkyy mut onko varjostuma, kun tuo rfsu ikkuna on aika shusi. :think005
Vaikea sanoa, kun yleensä jouduin itekin avaamaan tätä testiä nähdäkseni onko oikea haamu, värikertymä vai varjostuma :bag:

Testiajan jälkeen paljon otettu kuva eli sillonko ei saa enää kattella.
666D8D80-DD5E-4E1B-8CF4-2FE08FC1CB2F.jpeg
 
Tänään dpo 10 ja menkkajomoa jonki verran aaltoilevasti, RFSU.N herkkään taas joku viiva piirtyi (ylempi testiajalla ja alempi kuivana) ja PC mun mielestä keräs vaan viivan reunoille väriä.. :bored: kyllä pitää ihmisen olla typerä kun kiusaa niinki tuttua ihmistä ku ittiään:facepalm:
Miehen kommentti oli RFSU.N omasta et kyllähän tuon näkee selvästi, mut kuvissa näkyy paremmin mun mielestä..
 

Liitteet

  • IMG_20210227_135958.jpg
    IMG_20210227_135958.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 121
  • IMG_20210227_143003.jpg
    IMG_20210227_143003.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 131
  • IMG_20210227_140805.jpg
    IMG_20210227_140805.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 139
  • IMG_20210227_142348.jpg
    IMG_20210227_142348.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 119
Avena, kyllä tuossa viiva näkyy:smiley-angelic003
Mikä dpo nyt? Huomenna pitäs kyllä olla jo selkeempi jos sikseen on..
Sama DPO kuin Pimpula95:lla.:hilarious::happy: Ja Pimpula sulla samanlainen viiva kun mun testissä. :nailbiting::playful: Mulla ei ole menkkajomotusta(nyt). Eikä sellaisia menkkatuntemuksiakaan mutta nehän voi silti alkaa...
 
Takaisin
Top