Raskaaksi 2021

Vihdoin !!! Tänään aamulla alkoi (luultavasti) pitkään odotetut ja kateissa olleet menkat. Aamulla oli vielä ainaki niin niukkaa veristä vuotoa että en menkoiksi vielä oikein laske mutta toivotaan että keho on nyt palautumassa keskenmenosta ja päästään vihdosta viimein yrittämään kunnolla uudestaan. En ole ikinä ollut näin onnellinen menkkojen alkamisesta.:smiley-bounce013:dance011

Beanen(muut myös) tein jo nyt Apteekin Ultran....En halunnut odottaa huomisaamuun. Nyt siis Dpo 8-9 mahdollisesti. Ei hajuakaan siitä... Olo vaan oli että nyt tai ei koskaan ,mitä sitä odottelemaan kun kuitenkin tulee negatiivinen kun se Rfsu aamupissasta oli negatiivinen...

Oon ihan ällikällä lyöty;eli 3 minuutin jälkeen tulos on luettavissa, ja jos toista viivaa ei näy vielä on ohjeena odottaa 1 lisäminuutti jonka aikana plussaviiva tulee,jos on tullakseen.
Oon järkyttynyt:
IMG_20210225_123203.jpg

Ps. Honor7:lla kuvasin nyt,koska saan parempia kuvia tällä.

Muokattu viimeksi:
Otin juu avattunakin. En tosin avannut testiajalla koska viiva oli niin selvästi nähtävissä ettei mun edes tarvinnut avata sitä että erottaisi onko viiva vai ei. Ja varjot sain poiskin. Katson onko sellainen kuva missä se varjo ei häiritse.
IMG_20210225_124557.jpg

2CA125E6-DF21-4937-BE12-1FB2EDF4631C.jpeg

Tässä ei ole varjoa vaan kuvattu valoa kohden.
Nyt tuli testejä roppakaupalla,Kiinasta. 10kpl tikkuja ja Smart timer digitesti Keijusta viallisen tilalle.

Liitteet

• IMG_20210225_132004.jpg
    IMG_20210225_132004.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
Tekisi vaan mieli huutaa kun ovulaatiotesti näyttää hailuraa:mad: Oli jo hiukan tummunut eilisestä mutta ovulaatiota tuskin odotettavissa ennen ensi viikkoa.

m
Otin juu avattunakin. En tosin avannut testiajalla koska viiva oli niin selvästi nähtävissä ettei mun edes tarvinnut avata sitä että erottaisi onko viiva vai ei. Ja varjot sain poiskin. Katson onko sellainen kuva missä se varjo ei häiritse.
View attachment 100070

mä erotan täs vaa sellasen harmaan viivan/varjon :sad001 sillon yks päivä ku laitoit kuvan ni näin haalean punertavan viivan mut nyt en

Avena, mäkää en nyt tästä voi varmaksi sanoo onko viivaa:sad001 Pidättäydy nyt siinä rfsu testissä ja teet samalla testillä?

Move88 pidän peukkuja et oireettomuudesta seuraa pari viivaa testiin :Heartpink

Täällä dpo7, mutta ei odotuksia kun ei oikein päästy tallettelemaan oviksen nurkilla. No oli siinä yks kerta noin 1,5-2 vuorokautta ennen niitä järkkyjä kipuja, mut ei muuten (miehen työreissu). Oviksen jälkeen tuli taas vaihteeksi nännit ihan kosketusaroiksi, muuten ei tunnu miltään. Parin päivän sisällä pitäis naaman alkaa kukkimaan ja tissien kipeytyä, jos vanhat tutut pms-oireet ilmaantuu.
Yks ainut outous on tässä kierrossa ollut vs aiemmat, eilen oli läheisyyttä puolison kanssa ja olin ihan järkyttävän kostea, ilman sen kummempia lämmittelyitä ja olin käynyt pesullakin just hetkeä aiemmin. Ei ole tapahtunut yleensä tuollaista, paitsi oviksen aikana tietysti. Mutta et viikko oviksen jälkeen :wideyed: no ehkä mä olin vaan "puutteessa", turha sitä miettiä enempää :grin En kuitenkaan muuten huomaa mitään lisääntynyttä vv.
kiitos! :Heartred hei mulla oli ihan sama ilmiö eilen. vai onko vaan omat hormonit niin hyvin nyt käynnissä, että kosteutta riittää :hilarious: toivotaan sullekin tärppiä, eihän tuo ole yhtään huono ajoitus! :thumright

unohdin muuten sen närästyksen laittaa noihin oireisiin. joka päivä jossain vaiheessa ilmenny. ja nyt on taas ne menkkajomot päällä o_O

Muokattu viimeksi:
View attachment 100074
Tässä ei ole varjoa vaan kuvattu valoa kohden.
Nyt tuli testejä roppakaupalla,Kiinasta. 10kpl tikkuja ja Smart timer digitesti Keijusta viallisen tilalle.

Tältä mulla näytti samoilla dpo päivillä toinen viiva on selkeästi punainen. Tämä testi antaa kyllä valitettavan usein myös toiveita antavia viivanpaikkoja helposti. Tuli yrityksen aikaan monia pettymyksiä jos tähän testiin sortui ennen kun menkat oli myöhässä.
Kuvassa on kuitenkin raskautta tarkoittava viiva ja tuli dpo 8 tai 9

Liitteet

• IMG_20201120_143617.jpg
    IMG_20201120_143617.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 237
Tältä mulla näytti samoilla dpo päivillä toinen viiva on selkeästi punainen. Tämä testi antaa kyllä valitettavan usein myös toiveita antavia viivanpaikkoja helposti. Tuli yrityksen aikaan monia pettymyksiä jos tähän testiin sortui ennen kun menkat oli myöhässä.
Kuvassa on kuitenkin raskautta tarkoittava viiva ja tuli dpo 8 tai 9
Ok. Onpa tumma viiva heti kiinnittymisen jälkeisen päivän kohdilla sulla ollut. :woot:

Hei te ovulaatiota tikuttavat!! Tikutatteko vaan kerran päivässä aina samaan aikaan vai useamman kerran päivässä? Joka paikassa sanotaan että kerran päivässä samaan aikaan. Mutta eikö silloin ole todennäköisempää että se LH huippu ei testissä näy jos se ei juuri sillä hetkellä ole? Stressaan tätä varmasti liikaa mutta kun ensimmäistä kertaa olen asialla niin kauheasti mielen päällä.

Mulla vasemmassa munasarjassa selkeesti jotain tapahtuu kun ihan pientä tuntemusta sillä puolen on. Viime kierrossa oli oikealla puolen :)

Beanen(muut myös) tein jo nyt Apteekin Ultran....En halunnut odottaa huomisaamuun. Nyt siis Dpo 8-9 mahdollisesti. Ei hajuakaan siitä... Olo vaan oli että nyt tai ei koskaan ,mitä sitä odottelemaan kun kuitenkin tulee negatiivinen kun se Rfsu aamupissasta oli negatiivinen...

Oon ihan ällikällä lyöty;eli 3 minuutin jälkeen tulos on luettavissa, ja jos toista viivaa ei näy vielä on ohjeena odottaa 1 lisäminuutti jonka aikana plussaviiva tulee,jos on tullakseen.
Oon järkyttynyt:
View attachment 100068

Ps. Honor7:lla kuvasin nyt,koska saan parempia kuvia tällä.

Jos itse näet selkeän viivan niin olisiko nyt aika mennä sinne verikokeisiin? Tämä on aika raskasta katsoa sinun kuvia päivästä toiseen, kun niissä ei varsinaisesti mitään näy ja verikokeeseen et suostu menemään. Kommenttiesi ja ongelmiesi perusteella sinulla alkaa ikää jo olla, niin ehdottomasti gynen pakeille jos lapsi vielä haaveissa ja kannattaa säästää tuo turha testien tuhlailu. Kyllä ne sieltä vahvistuisi tasaisesti jos jotain tapahtuu.

Onpa mukava seurata plussanneiden viivojen vahvistumista! Toivottavasti niitä tulee pian rutkasti lisää ❤️

Täällä verenpaine ja syke nousivat yllättäen raskauden aikaisille tasoille. Tietysti toivoisi, että olisi sitä itseään, mutta tuskin nyt sentään muutama päivä oviksen jälkeen nousisi. Flunssaa, ylikuntoa tms. varmaan vaan luvassa, mutta lomaviikolla voikin ottaa rennosti :)

Jos itse näet selkeän viivan niin olisiko nyt aika mennä sinne verikokeisiin? Tämä on aika raskasta katsoa sinun kuvia päivästä toiseen, kun niissä ei varsinaisesti mitään näy ja verikokeeseen et suostu menemään. Kommenttiesi ja ongelmiesi perusteella sinulla alkaa ikää jo olla, niin ehdottomasti gynen pakeille jos lapsi vielä haaveissa ja kannattaa säästää tuo turha testien tuhlailu. Kyllä ne sieltä vahvistuisi tasaisesti jos jotain tapahtuu.
Laita Ignore asetuksistasi.

Moi kaikille ja ihanaa nähdä plussia!!

Täällä alapää touhuaa aivan omiaan ja mul on ovis joko ollu tai tulossa. Lämmöt ollut korkealla pari päivää ja limat kävi mut en tiiä. Nyt on oltu siis suojatusti mut oon vähän hämillään et millon se ovis oli / on. En tiedä. Nyt oli monta päivää maha varpusilla, sit eilen se kovettui mikä mul tietty kertonut luteaalista mut outoo on et mul oli monta päivää kellertävää vv ei tulehdus kyllä mut se hävisi ja nyt sit on nännit arat ja kaikki ovis oireet ja kerran nippasi oikealle ja sit heti tuntu kylmän aalto et kaipa se ovis nyt tuli tai tulee. Aamulämpöjen perusteella 0,2 astetta tänään oli noussut.. vaikka nyt on aaltoillut ihan jo unenlaadun takia..

Joka tapauksessa, on mukava lukea plussista ja oottaa omaansa :)

Hei te ovulaatiota tikuttavat!! Tikutatteko vaan kerran päivässä aina samaan aikaan vai useamman kerran päivässä? Joka paikassa sanotaan että kerran päivässä samaan aikaan. Mutta eikö silloin ole todennäköisempää että se LH huippu ei testissä näy jos se ei juuri sillä hetkellä ole? Stressaan tätä varmasti liikaa mutta kun ensimmäistä kertaa olen asialla niin kauheasti mielen päällä.

Mulla vasemmassa munasarjassa selkeesti jotain tapahtuu kun ihan pientä tuntemusta sillä puolen on. Viime kierrossa oli oikealla puolen :)

Tikutin kerran päivässä kunnes alkoi vahventumaan. Sitten 2 kertaa.

Mä teen samalla tavalla kuin Moon!
Että 2 testiä sitten ku vahvistuu viiva ensimmäisen kerran. Digillä vielä varmistus :rolleyes:

Takaisin