Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa tosi hyvin vahvistuneet!! :) kovasti vauvaliimaa että pysyy kyydissäei voi olla totta! mun viivat jo melkein tasavahvat!! silti vielä vähän pelottaa, että alkaako menkat tänää tai viim huomenna..
laitan kuvan missä maanantain eka testi ja sit tän aamun testi
https://aijaa.com/6gHvj1
Testasin. Pregcheck jolla sain jonkun ihmeellisen haamujenhaamun jota kuvasta ei kai erota? Mutta kappas RFSU olikin negatiivinen. 6. Testi. Kaikissa muissa oli viiva siis aiemmin. Sanoin että boikottiin menee jos ollut valeviivaa.Huomenta! Onkos AVENA testannut vielä tänään?
Onnea viivan vahvistumiselle JENPPPU!
Täällä on tissit kyllä turpeessa huolella ja kivistelee..
◇ kaippa sen Avena voi tehdä. Mä en tykännyt siitä testistä kun näytti ihan haaleeta silloin viime kerralla js muut selkeetä plussaa..
ON: Mulla oli tänään haaleampi haamu One stepin r-testissä kuin eilen, jolloin oli aika lupaavan näköinen haamu. Enpä tiedä mikä tilanne. Toisaalta nyt on todella varhaista kun kaiken järjen mukaan on vasta dpo 9 eli outoa jos mitään vielä näkyisikään. Ihmetyttää silti että eiliseen testiviivaan värjäytyi vaaleanpunaista yläkulmaan. Täytyy jatkaa viikonloppuna testailua. Mukamas tässä ollut kaikkia oireitakin, nyt tuntuu ettei yhtäkkiä olekaan taas mitään. Paitsi tänään holahti ihan kunnolla sellaista kirkasta vähän kellertävää/rusehtavaa vuotoa alushousuihin (ihan nestemäistä) ja lisäksi todella paksua tahmeaa vv.. Sori yksityiskohtainen kuvaus. Mutta joo, piinapäivät on piinaavia isolla P:llä..
Kyllä noissa testeissä vaan silti vaikuttaisi tosiaan eroja olevan. Just tässä siskoni kanssa piinailtu yhdessä mun tilannetta, hän on nyt viimeisillään raskaana. Lähetteli omista testeistään kuvia, jossa dpo 13 oli täysin nega One step-merkin testillä ja samasta virtsasta CB-digillä plussa. Tarraudun tuohon toivoon, että vielä voisi plussa pärähtää.
onnea @jenpppu !!!
ON: dpo9 ja onpa hiljaista joko kuuntelen itteäni vähemmän tai sit vaan oireita on vähemmän. tosin viime kierrossa olikin tosi vahvat oireet, mutta luulen että ne oli niistä teroista. tässä kierrossa mennään ihan luomuna, niin voi tietty vaikuttaa. sitä menkkajomottelua oli muutama päivä sitten ja epäsäännöllistä palelua ja pientä huonoa oloa silloin tällöin edelleen. viime yönä jouduin juoksemaan monta kertaa vessassa, vaikea sanoa miksi... rinnat on aikalailla normaalit, pientä aristusta mitä yleensäkin. tulis ne progesteronitulokset jo!
kokeile toista testi merkkiä?:) mulla ei ikinä oo näyttäny one stepin rtestit, eikä ovistestit mitää. niillä voi heittää vaikka veslintuu!
Vois heittää! Tajusin just kun katselin tilaushistoriaani raskauskeijulta, että siis näitä One stepin r-testejä oon nyt käyttänyt kaksi kiertoa ja molemmilla tullut haamulaisia. Ei tosin niin selkeetä kun eilen. Ja aiemmin ns. halpistestinä ollut pregcheck mikä näytti aika selkeästi mun mielestä hcg-laskun KU jälkeen.
Clearblueta löytyy pari viikkonäytöllistä, mutta säästän ne myöhemmäksi. Voisi kyllä CB:n herkän testin vielä hakea ja tehdä vakkka huomenna.
Mikä kp(dpo?) sulla on?Vois heittää! Tajusin just kun katselin tilaushistoriaani raskauskeijulta, että siis näitä One stepin r-testejä oon nyt käyttänyt kaksi kiertoa ja molemmilla tullut haamulaisia. Ei tosin niin selkeetä kun eilen. Ja aiemmin ns. halpistestinä ollut pregcheck mikä näytti aika selkeästi mun mielestä hcg-laskun KU jälkeen.
Clearblueta löytyy pari viikkonäytöllistä, mutta säästän ne myöhemmäksi. Voisi kyllä CB:n herkän testin vielä hakea ja tehdä vakkka huomenna.
Onnea!Täällä kans jo melki tasavahvaa, vahvistuu kyllä
Pc liusks ja rfsu liuska
Tsemppiä, onko ensikäynti lapsettomuuspolilla ens viikolla vaiko jo hoidonsuunnittelu? En oo ihan kärryillä kaikkien vaiheista.