Raskaaksi 2021

ei voi olla totta! mun viivat jo melkein tasavahvat!! :hello2:Heartpink silti vielä vähän pelottaa, että alkaako menkat tänää tai viim huomenna..
laitan kuvan missä maanantain eka testi ja sit tän aamun testi

https://aijaa.com/6gHvj1

Mulla menossa ensimmäinen kunnon kierto pillereiden jälkeen ja jos kierto on mulle tyypillinen 28pv niin sovellus arvioi oviksen viime lauantaille. Mitään oireita ei juurikaan ole ollut, mutta eilen illalla oli hetkellinen kipu kohdun/munasarjojen suunnilla. Ota tästä nyt sit selvää että missä mennään kierron suhteen.. :smiley-angry003mutta menkkoja odotellessa, ni niistä selviää ainaki kierron pituus.. :smiley-ashamed004

ei voi olla totta! mun viivat jo melkein tasavahvat!! :hello2:Heartpink silti vielä vähän pelottaa, että alkaako menkat tänää tai viim huomenna..
laitan kuvan missä maanantain eka testi ja sit tän aamun testi

https://aijaa.com/6gHvj1
Onpa tosi hyvin vahvistuneet!! :) kovasti vauvaliimaa että pysyy kyydissä :Heartpink

Omaa napaa: Natural cykles on lämpöjen perusteella sitä mieltä, että ovis ollu sunnuntaina kp12, kun taas sain ovisplussan maanantaina ja silloin oli myös kivut:confused004 Aattelisin itse siis, että aikaisintaan maanantaina, mutta viimeistään tiistaina. On siis dpoX, sovelluksen mukaan dpo4, maanantain mukaan dpo3 ja tiistain dpo2 :hilarious: Ajattelin, että ens viikon keskiviikko olis ensimmäinen testipäivä, kun silloin ois aamulla lääkärille aika muissa asioissa, niin tietäis samalla ehkä tämän kierron tuloksenkin.

Muokattu viimeksi:
onnea @jenpppu !!! :wav

ON: dpo9 ja onpa hiljaista o_O joko kuuntelen itteäni vähemmän tai sit vaan oireita on vähemmän. :grin tosin viime kierrossa olikin tosi vahvat oireet, mutta luulen että ne oli niistä teroista. tässä kierrossa mennään ihan luomuna, niin voi tietty vaikuttaa. sitä menkkajomottelua oli muutama päivä sitten ja epäsäännöllistä palelua ja pientä huonoa oloa silloin tällöin edelleen. viime yönä jouduin juoksemaan monta kertaa vessassa, vaikea sanoa miksi... rinnat on aikalailla normaalit, pientä aristusta mitä yleensäkin. tulis ne progesteronitulokset jo! :smiley-angelic001

Onnea plussanneille, teitä oli niin monta, mahtavaa!! :smiley-bounce016

Move88 pidän peukkuja et oireettomuudesta seuraa pari viivaa testiin :Heartpink

Täällä dpo7, mutta ei odotuksia kun ei oikein päästy tallettelemaan oviksen nurkilla. No oli siinä yks kerta noin 1,5-2 vuorokautta ennen niitä järkkyjä kipuja, mut ei muuten (miehen työreissu). Oviksen jälkeen tuli taas vaihteeksi nännit ihan kosketusaroiksi, muuten ei tunnu miltään. Parin päivän sisällä pitäis naaman alkaa kukkimaan ja tissien kipeytyä, jos vanhat tutut pms-oireet ilmaantuu.
Yks ainut outous on tässä kierrossa ollut vs aiemmat, eilen oli läheisyyttä puolison kanssa ja olin ihan järkyttävän kostea, ilman sen kummempia lämmittelyitä ja olin käynyt pesullakin just hetkeä aiemmin. Ei ole tapahtunut yleensä tuollaista, paitsi oviksen aikana tietysti. Mutta et viikko oviksen jälkeen :wideyed: no ehkä mä olin vaan "puutteessa", turha sitä miettiä enempää :grin En kuitenkaan muuten huomaa mitään lisääntynyttä vv.

:smiley-angry017:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
Huomenta! Onkos AVENA testannut vielä tänään?

Onnea viivan vahvistumiselle JENPPPU! :smiley-angelic003

Täällä on tissit kyllä turpeessa huolella ja kivistelee..
Testasin. Pregcheck jolla sain jonkun ihmeellisen haamujenhaamun jota kuvasta ei kai erota? Mutta kappas RFSU olikin negatiivinen. 6. Testi. Kaikissa muissa oli viiva siis aiemmin. Sanoin että boikottiin menee jos ollut valeviivaa.

Näin unen jossa mulle tehtiin raskaustesti,jossa mitattiin jotain 4 eri arvoa. Yksi arvoista mittasi raskauden jatkumista. Oli ollut 10 ensimittauskessa ja toinen mittaus (unessa siis) oli sitten nolla seuraavaksi. Enneuni
Hain apteekista äsken Ultra*2 ja viikkonäytöllisen digin. Laskin että olisin saanut pregcheckejä 24kpl. :nailbiting::dead:mutta en kehdannut mennä tyhjentää hyllyä ja hakea sieltä enää. Kun ei niitä edes ole hyllyssä montaa pakettia. Monena aamuna jotain testiä sieltä hakenut... hävettää jos joku tuttu näkee. :smiley-angelic002
Voisiko tuon Ultran tehdä päivällä? Join 0,5 litran juoman juuri 9-10 ja kävin pissallakin. Olen malttamaton. Paras olisi aamupissa tietysti. Hitsi kun ei malta odottaa aamuun. No menkat on 3 pv päästä alkamassa joten ei tässä kauan tarvitse piinailla enää.

Muokattu viimeksi:
◇ kaippa sen Avena voi tehdä. Mä en tykännyt siitä testistä kun näytti ihan haaleeta silloin viime kerralla js muut selkeetä plussaa..

◇ kaippa sen Avena voi tehdä. Mä en tykännyt siitä testistä kun näytti ihan haaleeta silloin viime kerralla js muut selkeetä plussaa..

Joo siis olen huomannut että se monella on näyttänyt vasta pidemmällä kunnon viivaa mitä palstalla seuraillut testejä. Aika hassua siksi että on apteekin oma tuote ja kallis. Siinä on vielä se pyöreä ikkuna joka heijastaa kummasti ja haittaa haamun näkemistä. Eli jos kunnon plussa sen erottaa sentään mutta ei haamua.
Kiva oli pulittaa 25€ testeihin. Apteekki kallis,Raskauskeijusta sillä yhden hinnalla olisi saanut 2 digitaalista Clearblueta. Mutta kun ei jaksa odottaa kun postitukseen menee 3-4 pv ja vkl tulossa.

ON: Mulla oli tänään haaleampi haamu One stepin r-testissä kuin eilen, jolloin oli aika lupaavan näköinen haamu. Enpä tiedä mikä tilanne. Toisaalta nyt on todella varhaista kun kaiken järjen mukaan on vasta dpo 9 eli outoa jos mitään vielä näkyisikään. Ihmetyttää silti että eiliseen testiviivaan värjäytyi vaaleanpunaista yläkulmaan. Täytyy jatkaa viikonloppuna testailua. Mukamas tässä ollut kaikkia oireitakin, nyt tuntuu ettei yhtäkkiä olekaan taas mitään. Paitsi tänään holahti ihan kunnolla sellaista kirkasta vähän kellertävää/rusehtavaa vuotoa alushousuihin (ihan nestemäistä) ja lisäksi todella paksua tahmeaa vv.. :scratch Sori yksityiskohtainen kuvaus. :rolleyes: Mutta joo, piinapäivät on piinaavia isolla P:llä.. :nailbiting:
Kyllä noissa testeissä vaan silti vaikuttaisi tosiaan eroja olevan. Just tässä siskoni kanssa piinailtu yhdessä mun tilannetta, hän on nyt viimeisillään raskaana. Lähetteli omista testeistään kuvia, jossa dpo 13 oli täysin nega One step-merkin testillä ja samasta virtsasta CB-digillä plussa. Tarraudun tuohon toivoon, että vielä voisi plussa pärähtää. :wacky:

ON: Mulla oli tänään haaleampi haamu One stepin r-testissä kuin eilen, jolloin oli aika lupaavan näköinen haamu. Enpä tiedä mikä tilanne. Toisaalta nyt on todella varhaista kun kaiken järjen mukaan on vasta dpo 9 eli outoa jos mitään vielä näkyisikään. Ihmetyttää silti että eiliseen testiviivaan värjäytyi vaaleanpunaista yläkulmaan. Täytyy jatkaa viikonloppuna testailua. Mukamas tässä ollut kaikkia oireitakin, nyt tuntuu ettei yhtäkkiä olekaan taas mitään. Paitsi tänään holahti ihan kunnolla sellaista kirkasta vähän kellertävää/rusehtavaa vuotoa alushousuihin (ihan nestemäistä) ja lisäksi todella paksua tahmeaa vv.. :scratch Sori yksityiskohtainen kuvaus. :rolleyes: Mutta joo, piinapäivät on piinaavia isolla P:llä.. :nailbiting:
Kyllä noissa testeissä vaan silti vaikuttaisi tosiaan eroja olevan. Just tässä siskoni kanssa piinailtu yhdessä mun tilannetta, hän on nyt viimeisillään raskaana. Lähetteli omista testeistään kuvia, jossa dpo 13 oli täysin nega One step-merkin testillä ja samasta virtsasta CB-digillä plussa. Tarraudun tuohon toivoon, että vielä voisi plussa pärähtää. :wacky:

kokeile toista testi merkkiä?:) mulla ei ikinä oo näyttäny one stepin rtestit, eikä ovistestit mitää. niillä voi heittää vaikka veslintuu!:grin

onnea @jenpppu !!! :wav

ON: dpo9 ja onpa hiljaista o_O joko kuuntelen itteäni vähemmän tai sit vaan oireita on vähemmän. :grin tosin viime kierrossa olikin tosi vahvat oireet, mutta luulen että ne oli niistä teroista. tässä kierrossa mennään ihan luomuna, niin voi tietty vaikuttaa. sitä menkkajomottelua oli muutama päivä sitten ja epäsäännöllistä palelua ja pientä huonoa oloa silloin tällöin edelleen. viime yönä jouduin juoksemaan monta kertaa vessassa, vaikea sanoa miksi... rinnat on aikalailla normaalit, pientä aristusta mitä yleensäkin. tulis ne progesteronitulokset jo! :smiley-angelic001

Aika samat meiningit täällä! Toivottavasti ois tärpännyt teilläkin! :Heartred
Mulla oli eilen vähän sellasia menkkamaisia alavatsakipuja illalla. Nyt taas on jotenkin oudon normaali olo ja heti alkaa toiveikkuus laskea :smiley-ashamed004

kokeile toista testi merkkiä?:) mulla ei ikinä oo näyttäny one stepin rtestit, eikä ovistestit mitää. niillä voi heittää vaikka veslintuu!:grin

Vois heittää! :woot: Tajusin just kun katselin tilaushistoriaani raskauskeijulta, että siis näitä One stepin r-testejä oon nyt käyttänyt kaksi kiertoa ja molemmilla tullut haamulaisia. Ei tosin niin selkeetä kun eilen. :confused005 Ja aiemmin ns. halpistestinä ollut pregcheck mikä näytti aika selkeästi mun mielestä hcg-laskun KU jälkeen.
Clearblueta löytyy pari viikkonäytöllistä, mutta säästän ne myöhemmäksi. Voisi kyllä CB:n herkän testin vielä hakea ja tehdä vakkka huomenna. :pompus:

Vois heittää! :woot: Tajusin just kun katselin tilaushistoriaani raskauskeijulta, että siis näitä One stepin r-testejä oon nyt käyttänyt kaksi kiertoa ja molemmilla tullut haamulaisia. Ei tosin niin selkeetä kun eilen. :confused005 Ja aiemmin ns. halpistestinä ollut pregcheck mikä näytti aika selkeästi mun mielestä hcg-laskun KU jälkeen.
Clearblueta löytyy pari viikkonäytöllistä, mutta säästän ne myöhemmäksi. Voisi kyllä CB:n herkän testin vielä hakea ja tehdä vakkka huomenna. :pompus:

ite oon tykänny pc:n testeissä, ne on näyttäny mulla aikasin haamujen haamun :rolleyes: ja nyt kivasti vahvistunukki, verrattuna esim rfsun herkkään testiin

Täällä kans jo melki tasavahvaa, vahvistuu kyllä:love7
Pc liusks ja rfsu liuska ja dpo 13 tai 14

Liitteet

• 20210225_115504~2.jpg
    20210225_115504~2.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 154
Muokattu viimeksi:
Mikä kp(dpo?) sulla on?
Mulla ollut rinnat taas älyttömän arat mutta se on normaali PMS-oire nykyisin. Sekä valkovuoto on kellertävää ja kertoo keltarauhasen toiminnasta(eli normaalia luteaalivaiheessa). Mulla ei tietoa mutta saattaa olla DPO 9. Kipuja oli 9 päivää sitten. Ovistesti lähti haalistumaan samana iltana.

Testeistä; kyllä on eroja. Halvimmissa mahta olla vähemmän sitä vasta-ainetta koska ei näytä kuten pitäisi. Mä olen nyt ihmetellyt RFSU herkkiä,joihin sain joka aamu viivan,mutta tämä aamu ei enää näkynyt samaa.
CCD5C935-231B-4C99-8F38-898309CAC43C.jpeg

Sitten tein viimeisen PC:n.
4C1DEBA8-6831-4587-8132-27D91F6866B1.jpeg

kuvasta tuli tälläinen kun otin makkarin valossa(aamulla). Vähän hämärä.
Hain apteekista,mutta siellä ei myydä kun 3 eri merkkiä;apteq,ultra ja Clearblue digitestiä. Harmittaa valikoima. Saisi olla laajempi.

Muokattu viimeksi:
Takaisin