Raskaaksi 2021

Mulla taas mennyt toisinpäin. Pregcheck ei näyttänyt mitään vaikka muut näytti selvää plussaa(digitaalinen ja muut). Ja samasta pissasta tein. No se on jokaisella omanlaiset testit mitkä on parhaita. Mutta tuo ei kyllä ole luotettavimmasta päästä kuitenkaan. Siksi varaudun suoraan jo pettymykseen.
Eihän vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, kun melko suurella todennäköisyydellä ei edes kiinnittymistä ole vielä tapahtunut ja se rfsu tai mikä tahansa muu testi voi antaa sulle sen oikean plussan sitten myöhemmin. :)

Mitenkäs aikaisin se pahoinvointi voi alkaa? Mä olen lopettanut vasta yöimetykset joten voi johtua yökötys siitä mutta toisaalta plussaa täälläkin odotellaan. Tosin nyt on liian aikaista mitään tikkuja tuhlailla.

Mitenkäs aikaisin se pahoinvointi voi alkaa? Mä olen lopettanut vasta yöimetykset joten voi johtua yökötys siitä mutta toisaalta plussaa täälläkin odotellaan. Tosin nyt on liian aikaista mitään tikkuja tuhlailla.

Hyvin yksilöllistä, mulla alkoi vasta seitsemännellä viikolla ja jatkuu edelleen nyt vk9. Tosin en onneksi oksentele, mutta etova olo ja ruokahaluttomuus vaivaa. Toisilla alkaa jo heti, kun hcg alkaa nousta ja toisilla ei välttämättä tule ollenkaan.

Mahtuuko mukaan :bag:

Meillä on icsi:llä saatu vauva ja pakkasessa odottaa alkio, siirto ei ole ajankohtaista ennenkuin ehkä syksyllä. Voi kyllä olla, ettei ihan silloinkaan, kun imetys pitää olla loppu. Ollaan aikaisessa, mutta aloitimme aikoinaan yrittämään 2010 ja syntyi - 20. Luomuna onnistuminen on nolla, että turhaa se yrittäminen on. Kierto ollut toiminnassa heti synnytyksen jälkeen mut yhdenkin kierron tikutin ovista ja ihan puhdasta negaa oli, että voikohan menkat olla ilman ovistao_O

Ajattelin nyt ilmiantaa itseni, kun lueskelen kuitenkin ja ehkä joskus kommentoin :rolleyes:
Oi rankan polun kautta teidänki on kuljettava! Ihanaa että sait pienokaisen syliin viime vuonna vihdoinkin!!! Toivottavasti toisen kanssa menee kaikki hyvin!! Ja saahan sitä ihmettä odotella jos vaikka kroppa olis vihdoin ymmärtänyt mitä pitää tehdä... Mä olen miettinyt tuota ovuloimattomuutta myös koska kierto käynnisty yllättävänkin säännöllisenä kun lapsi oli vuoden.

Kyllä se nainen kehonsa tuntee. Kp 1 ja yk 7 pärähti käyntiin. Itseasiassa ei tunnu edes kovin pahalta, pieni kyynel vierähti silmäkulmasta, mut ei se tuntunut miltään. On nää naisen hormonit mielenkiintoiset tai mä elän ainenkin tosi voimakkaasti läpi kuukauden niiden mukaan. Menkat alkaa niin mikään ei tunnu miltään, sit hiipii pieni epätoivo ja sit ollaan taas niin luottavaisia ja energisiä, sit hiipiin uudelleen epätoivo ja ketutus ja sit mikään ei tunnu miltään. Haluan kierukan takas ja tasaisen mielen :laughing002
"Ota" plussa ennemmin... Kyyneleet ja nauru raikaa mutta jotenkin oli seesteisempää. Ainakin mulla 0-100 ja takaisin sekunnissa -tyypillä...tuokin tosin yksilöllistä. Tsemppiä!!!

Wau mikä plussa-aalto täälä on!! :woot::smiley-bounce013:smiley-bounce013 Onnea paljon plussanneille ja haamuilijoille!! :cheers

on: Täälä alkoi yk joku 500? En oo enää laskenu :scratch kävin gynellä toissapäivänä ja tutkittiin ja juteltiin. Saatiin lähete ny hoitoihin ja ohje ottaa nyt rennosti :Heartred Oli ihana ja asiantunteva nainen. Mulla paikat kunnossa ja edellytykset raskaudelle on hyvät. Miehen kans juteltiin, että yritetään ny sinne hoitoihin asti normaalisti mutta jos alkaa tökkimään, ni sit ei. Pääasia, että milemmilla on hyvä olla ja ollaan samalla aaltopituudella :smug:
Harmittaa uus kierto mutta eipä se itkemällä parane :shy:

Oijoi mitä ihania plussakuvia!

Mikä dpo Avenalla? Mä sain samanlaisen haamun /viivanpaikan rfsu:n herkkään, pc aamulla umpinega ja tuo luiru tili illalla rfsu:hun. Dpo 11. Toki aiemminkin on mulla noita selkeitä "haamuja" tohon testiin tullut. Mut hei, aamusta uusiks :pompus:

Oon samaa mieltä asiasta. Mulla ei rfsu herkkä näyttänyt dpo 10 MITÄÄN, vaikka pregcheck oli jo selkee plussa. Rfsu pitäis olla paljon herkempi, joten luotto siihen on ihan nollissa. Pregcheck ei oo antanu mitään viivanpaikkoja mulle koskaan.

Varhaisultra tehtiin neuvolassa maanantaina ja alkio vastasi viikkoja eli 8+1, sydän pamppas lujaa. Eli täällä kaikki toistaseks hyvin:love7
Apua toi et rfsu herkkä ei ole näyttänyt mitään.. Mulle tuli se kemiallinen ja kesti vuoto 1,5 päivää ja testasin sillä rfsu testillä ja kun äsken katsoin kameran rullasta et olin tehnyt sillä rfsu testillä negan ja apteekin ultra positiivisen samana päivänä mut rfsu aamu pissasta ja apteekin ultra illalla.. No nyt sitte on epä tieto et olenko kokoajan ollut raskaana ja oon ollu leikkauksessa ja syöny vahvoja lääkkeitä ja sit mun adhd lääkkeet siihe päälle ja juonu alkoholia.. Apua :confused005 täytyy aamulla saada lääkäri heti varattua.. Muoks selvennys et siis sen vuodon jälkee siihe rfsu tuli mun mielestä viivanpaikka jota ei ees näkynyt mun mielestä kunnolla joten oletin että nega ja raskaus ohi

Mikä ihana plussa-aalto täällä meneillään! Onnea plussanneille!
Pahoittelut myös menetyksiä kokeneille ja uusiin kiertoihin joutuneille.

Täällä alkoi vuoto 4(!!!!) päivää etuajassa, siis mitä hittoa?

Täälä alko töiden jälkeen järkky päänsärky joka aiheutti sen et tuli kuvotuksen tunne aaltomaisesti, helppas kun otti panadolin.. Sit yhtäkkiä nyt illalla lämmöt pyöriny 36.9-37.1 välillä kun normaalisti on 36.4-36.7 ja ei oo yhtään kipeäksi tulon tunnetta eikä muita särkyjä tms.. Onko jollain ollu tämmösiä oireita ennen plussaa?? :bookworm:
Voi kun tämä nyt olisi sitä:oops::smiley-angelic001

Iltaa! en malttanut olla tekemättä iltapissastakin. Jos tämä on viivanpaikka on kyllä boikotissa koko testi! Vahvistunut on selvästi aamusta mielestäni. Kuvat on muokkaamattomia.
53C33E81-AED1-419E-9235-D0EDC812AC03.jpeg

Edit. Tämä jäi lähettämättä eilen. Tein aamulla testin ja täyspuhdas nega!
A5F6AD0B-5AFA-4F08-BF72-36AA2D63D536.jpeg

87224053-7B90-4730-AC33-B61E19881A92.jpeg
E3A3B688-0528-4DD9-A2A2-D9DEE678BED5.jpeg
Tein sitten PC:n siihen tuli haamu. Mutta en tiedä näkyykö Se kuvaan?
Näin viimeyönä unen,jossa olin hetken raskaana ja sain keskenmenon. Labrakokeet näytti pian miinusta,kun ensin oli noussut arvo.
2C1B1626-4734-420A-B4C2-E4BB3BBBB389.jpeg

Muokattu viimeksi:
Kp24/27, dpo11 ja r-testi nega, eli menkkoja odotellessa minkä jo tiesinki:dead:
Alkaa ihan hirveesti jännittämään tuo ens viikon klinikka aika jo nyt. Näin jopa painajaisia, että kaikki hoidot epäonnistui ja syynä oli vaan se, että mun kohtu ei ollu ns. "hyvä kasvualusta" ja mikään ei voinu tarttua sen pintaan kiinni ja jos yrittikin niin keho kävi kiinni niinku se olis joku pahakin virus:shifty:

Takaisin