Raskaaksi 2021

111CDDCB-A1EA-45F9-9CA8-FF0A9AA975ED.jpeg
Tässä siis päivän toinen RFSU herkkä.
Testiajan kohdalla eli tasan 5min on tässä kuvassa.
2969ED47-F97D-4B27-B9D6-B602AEC8DF1F.jpeg

Ylempi kuva on salamalla kuvattu. Ja testiajan jälkeen siis(30min)

Muokattu viimeksi:
AVENA, kyllä mä nään selkeesti toisen viivan ja voi olla ihan oikeekin. Haamuplussa taitaa olla?:)

Muokattu viimeksi:
Tein nyt sitten aamun toisesta pisusta toisen. (Anteeksi omanapailu ja kuvien latailut mut oon innoissani ja paniikissa samaan aikaan,sekä hämilläni)
Näyttää vahvistuneen. Ja viiva punertaa mutta kuvaaminen on henmetillistä kun kädet tärisee ja sydän hakkaa kun näkee sen siinä. Mutta silti edelleen pelko persiissä et on viivanpaikka.
Kuva tulee toiseen postaukseen.

Tuossa uusimmassa kuvassa näen taas haamun

Avena, kyllä tuo lupaavalta näyttää! Jos miettii sun aikasempii testauksia niin kyllä tässä on jo viiva mutta muissa ei ole ollut, tai ainakaan kuvaan näkynyt.
Teetkö uutta testiä koska?

Avena, kyllä tuo lupaavalta näyttää! Jos miettii sun aikasempii testauksia niin kyllä tässä on jo viiva mutta muissa ei ole ollut, tai ainakaan kuvaan näkynyt.
Teetkö uutta testiä koska?

Voi kiitos tsempistä. Mä en usko todeksi(iiiiik)?
Ajattelin tehdä huomenna aamulla tai aamupäivällä ehkä. Pitäisi malttaa perjatai aamuun silti. Tänään meni jo kaksi tuollaista RFSU:ta jotka ostin tänään. Kaksi jäljellä. Ostin myös PC pkt,ja tein sellaisen mutta ei siinä mitään näy. Eihän mulla näkynyt edes 4+3 viime kesänä PC:llä. Silti ostin kun niin halpa. Voin ladata senkin jos tarkkasilmät jotka osaavat pc tulkita. Mä en näe siinä yhtään.
337D3310-69B9-4682-812B-AD6EA5EDCE7B.jpeg

9FE303B4-FDB6-4324-A7CD-5CBADCA4D79A.jpeg

Muokattu viimeksi:
Mikä dpo sulla Avena on? Muistanko väärin et oli n. Viikko sitten ovulaatio?
Sen perusteella saattais olla viivanpaikka ja jos ilmestyi testiajan jälkeen.

Pc:n testeissä kannattaa pysyä, niihin harvemmin on tullut mitään turhia viivoja, toisin kuin rfsu.

DPO:sta ei tietoa. Voi olla dpo 8, tai 9. Menkat ainakin pitäisi alkaa sunnuntaina,eli 4pv päästä.
Ilmestynyt kyllä joka kerta testiajalla. Mutta eiköhän ne viivanpaikatkin ole tulleet muille jo testiajalla tuohon testiin?

Ovulaatiota en siis tiedä milloin oli. Viime vko tiistaina oli kipuja(?),ja vahvat viivat oli tiistaina mutta maanantaina en edes testannut ja tiistaina plussannut en. Eli saattaa olla oviksen olleen ti-ke yönä. Yksi Clover sovellus ennusti sunnuntaille jolloin nyt olisi DPO 10.

Hätähousu teki testin, nyt siis dpo 7 vasta.. Mut voisko tuossa olla jo jotain haamun esiäitiä? :bag:
Oireita jonki verran, pientä menkkajomoa/viiltelyä ja tänään löi pään kipiäksi ja ruokahalu ja suolasen himo kyllä kasvanu mut siihen voi vaikuttaa toki alkavat menkatkin..

Eka kuva testiajalla ja alempi kuivana.

Liitteet

• IMG_20210224_161642.jpg
    IMG_20210224_161642.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 174
  • IMG_20210224_161954.jpg
    IMG_20210224_161954.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 184
Mä ymmärsin jostain viestistä et olis ilmestynyt testiajan jälkeen, mut ymmärsin siis väärin!
Viivanpaikka joo voi tulla testiajalla. Testiajan jälkeen tukevat on sit viivanpaikkoja/roskishaamuja mitä lie.

Joo mä olen tuossa testissä(RFSU),itse nähnyt ennen viivan vaikka se oli oikeasti väritön/harmaa viivanpaikka. Ne ei punertaneet(?) Mutta nyt näyttäisi olevan punertava viiva. Tarvitsisi olla ClearBlue early se on melko luotettava. Mutta ei saa kuin netistä. Wishiltä ei tullut vieläkään tilaamaani 10kpl puikkotestejä. No on mulla nyt muutama testi,pari liuskaa ja 2 RFSU herkkää.

DPO:sta ei tietoa. Voi olla dpo 8, tai 9. Menkat ainakin pitäisi alkaa sunnuntaina,eli 4pv päästä.
Ilmestynyt kyllä joka kerta testiajalla. Mutta eiköhän ne viivanpaikatkin ole tulleet muille jo testiajalla tuohon testiin?

Ovulaatiota en siis tiedä milloin oli. Viime vko tiistaina oli kipuja(?),ja vahvat viivat oli tiistaina mutta maanantaina en edes testannut ja tiistaina plussannut en. Eli saattaa olla oviksen olleen ti-ke yönä. Yksi Clover sovellus ennusti sunnuntaille jolloin nyt olisi DPO 10.
Jos se ovis olis ollut ti-ke yönä niin tänään olis vasta 7dpo --> veikkaan viivanpaikoiksi tai muuksi testivioiksi. Kaippa niihin tuntemuksiin ja ovistesteihin ennemmin luottaa, kuin sovellukseen, tuskin sulla nyt sentään dpo10 on kun olit tosi varma siitä oviksesta viikko sitten. :think005

Jos se ovis olis ollut ti-ke yönä niin tänään olis vasta 7dpo --> veikkaan viivanpaikoiksi tai muuksi testivioiksi. Kaippa niihin tuntemuksiin ja ovistesteihin ennemmin luottaa, kuin sovellukseen, tuskin sulla nyt sentään dpo10 on kun olit tosi varma siitä oviksesta viikko sitten. :think005

Oon samaa mieltä asiasta. Mulla ei rfsu herkkä näyttänyt dpo 10 MITÄÄN, vaikka pregcheck oli jo selkee plussa. Rfsu pitäis olla paljon herkempi, joten luotto siihen on ihan nollissa. Pregcheck ei oo antanu mitään viivanpaikkoja mulle koskaan.

Varhaisultra tehtiin neuvolassa maanantaina ja alkio vastasi viikkoja eli 8+1, sydän pamppas lujaa. Eli täällä kaikki toistaseks hyvin:love7

Oon samaa mieltä asiasta. Mulla ei rfsu herkkä näyttänyt dpo 10 MITÄÄN, vaikka pregcheck oli jo selkee plussa. Rfsu pitäis olla paljon herkempi, joten luotto siihen on ihan nollissa. Pregcheck ei oo antanu mitään viivanpaikkoja mulle koskaan.

Varhaisultra tehtiin neuvolassa maanantaina ja alkio vastasi viikkoja eli 8+1, sydän pamppas lujaa. Eli täällä kaikki toistaseks hyvin:love7
Mulla kävi muuten samoin, 10dpo rfsu nega/viivanpaikka ja pc plussa (haamu-sellainen).

Mulla taas mennyt toisinpäin. Pregcheck ei näyttänyt mitään vaikka muut näytti selvää plussaa(digitaalinen ja muut). Ja samasta pissasta tein. No se on jokaisella omanlaiset testit mitkä on parhaita. Mutta tuo ei kyllä ole luotettavimmasta päästä kuitenkaan. Siksi varaudun suoraan jo pettymykseen.

Mulla taas rfsu herkkä näytti hyvän plussa viivan dpo 11, vaikka kyllä aattelin et tuskin mitään tulee. Kun testin vielä avas niin viiva hyppäs suorastaan silmille et kyllä mulla toimi hyvin vaikka paljon huonoo kuullut!

Liitteet

• 20210223_131711~3.jpg
    20210223_131711~3.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 165
Kattokaapa tää kun puhuin eilen siitä et riippuu mulla paljon mistä pissasta teen testin! Tässä tänään aamupissa rfsu kuivuneena ja sit siitä 2h tunnin päästä tehty rfsu:grin Aika hurja ero! Aamupissasta paaaljon haaleempi tulos! Mulla on jotenkin nopeesti väkeväksi käyvä virtsa et ei kannata aamupissasta tehä eikä jos pissa ollut rakos yhtään yli 2 tuntii..

Liitteet

• 20210224_173957.jpg
    20210224_173957.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 214
Täällä oviksen tikuttelut aloitettu ehkä liiankin innokkaasti. Negaahan ne vielä on. Tänään kp 11.
Kun aloin epäillä esikoisen kohdalla raskautta niin tein testin kun menkat oli 3 päivää myöhässä ja sain heti kaksi kirkuva punaista viivaa. Seuraavana aamuna tein paketin toisen testin "kaiken varalta" :hilarious: ja thats it. Enempää en testaillut. Toisaalta silloin sitä oli niin puulla päähän lyöty koko raskaudesta ja ei tullut pyörittyä mammapalstoilla niin ei ollut testivimmakaan iskenyt. Ja elin silloin sitä elämää kun vielä luulin etten halua lapsia:woot: Nyt testeihin mennyt monta kymppiä ja yk 2 käynnissä:angel1. Nooh jospa se ovis sieltä saapuisi!

Miekii aloitin tikuttaa ovista ja vasta on menossa kp 9 :grin ja olihan se nega ku tänään tein.

Siis tuo testi juttu esikoisen kohdalla on ihan saman tapainen :hilarious: taisin tehdä vaan yhden testin ku menkat oli pari päivää myöhässä ja olin jaaha raskaana ollaan ja varasin yksityiselle varhaisultra ajan :grin

Nyt vois Siis testailla koko ajan:hilarious:

Takaisin