Raskaaksi 2021

Avena, tuossa avatussa kuivuneessa testissä nään toisen harmaan viivan. Mutta tee uudestaan myöhemmin ja jos ei näy paremmin niin ehkä sitten viivanpaikka on.

Avena, tuossa avatussa kuivuneessa testissä nään toisen harmaan viivan. Mutta tee uudestaan myöhemmin ja jos ei näy paremmin niin ehkä sitten viivanpaikka on.
F94284D5-622E-4AA9-B4EB-9ACA3E27536E.jpeg
Riippuu varmaan kuvasta missä se punertaa ja missä on harmaa? Tässä se näyttää punertavan. Outoa.

Oon pitäny foorumi taukoa kun viime ns positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto (kemiallinen vissiin) ja koittanut saada muuta elämää järjestymään ja aateltii miehen kanssa että pidetään taukoa ja katsotaan ehkä uudestaan joskus jos katsotaan.. No karma/kohtalo päätti vissiin toisin ellei taas ala vuoto.. Tänää kp34/31 dpo ehkä 15 en tiedä en ole tuntenut ovista ollenkaa joten aattelin ettei ollut.. Testi otettu 45min pidätyksellä äsken.. Nyt on todella ristiriitainen olo.. Olen kärsinyt menkkakivuista 3päivää ja side housuissa kulkenut ja kävin ostamassa lisää siteitä ja testin..

Liitteet

• IMG_20210224_111425.jpg
    IMG_20210224_111425.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 209
Oon pitäny foorumi taukoa kun viime ns positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto (kemiallinen vissiin) ja koittanut saada muuta elämää järjestymään ja aateltii miehen kanssa että pidetään taukoa ja katsotaan ehkä uudestaan joskus jos katsotaan.. No karma/kohtalo päätti vissiin toisin ellei taas ala vuoto.. Tänää kp34/31 dpo ehkä 15 en tiedä en ole tuntenut ovista ollenkaa joten aattelin ettei ollut.. Testi otettu 45min pidätyksellä äsken.. Nyt on todella ristiriitainen olo.. Olen kärsinyt menkkakivuista 3päivää ja side housuissa kulkenut ja kävin ostamassa lisää siteitä ja testin..
Onnittelut vaikka yllätyksenä tulikin:angelic:

Huomenta!
Ostin äsken malttamattomana 4KPL Rfsu testaa varhain ja pkt Precheck,nyt on hyvä testiarsenaali. Rfsu,PC,ja tulossa Clearblue digitaalitesti (viallisen tilalle) ja korvaukseksi rfsulta ilmaistestejä.
Erikoinen juttu nyt. Neuvoja tarttisin.Tein aamupissasta nyt RFSU puikon:tosin pissa ehti odottaa (en tie laimeneeko se?)
Miksi tuo viiva ei piirtynyt alle 5min.? Siis tarkkaan kun mietin aikaa oli 5 min kulunut. Mutta vahveni hieman kun aikaa kului.

Ei laimenee pissa mihinkään :) olisi varmaan sitten laimeaa jos monta päivää odottuttaisi sitä siinä kipossa.

Rfsu yllätti:hilarious: tällä ole tullut yleensä kun hailura vaan alussa! Testiaika vielä menossa niin vähän kontrolliviivassa värikertymää..
Myös pc puikko oli vahvistunut!!

Niin ja ultra neuvolan kautta 5+ viikolla et katotaan näkyykö kohdus vielä mitään ja jos ei niin uusi ultra sit 6+

Liitteet

• 20210224_115525.jpg
    20210224_115525.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 152
  • 20210224_120033.jpg
    20210224_120033.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:

Onnea plussasta! :Heartred

onnea plussasta, ihana yllätys teille!

Ristiriitaisesta olosta huolimatta onnea! :) vai uskaltaako onnitella jos on kovin ristiriitainen olo? :joyful: On varmasti hämmentävää, sitten kun ajattelee että pitää taukoa niin se plussa pärähtääkin!

En näe toista viivaa
Eilisessä näki kaikki. Aika outoa. :playful::depressed:Eilinen oli selkeämpi,mutta eihän se vahvistuisikaan kovin nopeaa. Odotan postissa lisää testejä. Saa nähdä tuleeko viivoja. Tuo voi olla viivanpaikkakin taas . Mutta jos se punertaa ja näkyy negativiissa värillisenä(tosin eritt.hailea) olisi se posit.:)

Upeita plussia!!! Onnea ja tarrasukkia :Heartred

Dpo7, menkkajomoja (??) ja palelua. Myös eilen ja tänään urheillessa nousi pala kurkkuun, vaikka syömisestä oli tosi kauan. Vetistä valkovuotoa ihan holahtelee. Tule jo ensi viikko :hilarious:

niin ja se ferritiini oli tosiaan tuplaantunu neljässä kuukaudessa, jes! Progen tuloksia vielä oottelen...

Move88 mä toivon sulle plussaa niin hirveesti! Oispa tää se the kierto. Ferritkin on tuplaantuneet, joten mahkut tosi hyvät. :smiley-angelic001:Heartred

Mulla tärppäsi siinä kuussa, kun ferrit oli nousseet raskauden kannalta minimirajaalle.

Täällä oviksen tikuttelut aloitettu ehkä liiankin innokkaasti. Negaahan ne vielä on. Tänään kp 11.
Kun aloin epäillä esikoisen kohdalla raskautta niin tein testin kun menkat oli 3 päivää myöhässä ja sain heti kaksi kirkuva punaista viivaa. Seuraavana aamuna tein paketin toisen testin "kaiken varalta" :hilarious: ja thats it. Enempää en testaillut. Toisaalta silloin sitä oli niin puulla päähän lyöty koko raskaudesta ja ei tullut pyörittyä mammapalstoilla niin ei ollut testivimmakaan iskenyt. Ja elin silloin sitä elämää kun vielä luulin etten halua lapsia:woot: Nyt testeihin mennyt monta kymppiä ja yk 2 käynnissä:angel1. Nooh jospa se ovis sieltä saapuisi!

Tein nyt sitten aamun toisesta pisusta toisen. (Anteeksi omanapailu ja kuvien latailut mut oon innoissani ja paniikissa samaan aikaan,sekä hämilläni)
Näyttää vahvistuneen. Ja viiva punertaa mutta kuvaaminen on henmetillistä kun kädet tärisee ja sydän hakkaa kun näkee sen siinä. Mutta silti edelleen pelko persiissä et on viivanpaikka.
Kuva tulee toiseen postaukseen.

Takaisin