Ok. Laitoin lähikuvan jos se erottuisi paremmin. En tiedä näkyykö nyt?En näe toista viivaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Laitoin lähikuvan jos se erottuisi paremmin. En tiedä näkyykö nyt?En näe toista viivaa
Onnittelut vaikka yllätyksenä tulikin:angelic:Oon pitäny foorumi taukoa kun viime ns positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto (kemiallinen vissiin) ja koittanut saada muuta elämää järjestymään ja aateltii miehen kanssa että pidetään taukoa ja katsotaan ehkä uudestaan joskus jos katsotaan.. No karma/kohtalo päätti vissiin toisin ellei taas ala vuoto.. Tänää kp34/31 dpo ehkä 15 en tiedä en ole tuntenut ovista ollenkaa joten aattelin ettei ollut.. Testi otettu 45min pidätyksellä äsken.. Nyt on todella ristiriitainen olo.. Olen kärsinyt menkkakivuista 3päivää ja side housuissa kulkenut ja kävin ostamassa lisää siteitä ja testin..
Huomenta!
Ostin äsken malttamattomana 4KPL Rfsu testaa varhain ja pkt Precheck,nyt on hyvä testiarsenaali. Rfsu,PC,ja tulossa Clearblue digitaalitesti (viallisen tilalle) ja korvaukseksi rfsulta ilmaistestejä.
Erikoinen juttu nyt. Neuvoja tarttisin.Tein aamupissasta nyt RFSU puikon:tosin pissa ehti odottaa (en tie laimeneeko se?)
Miksi tuo viiva ei piirtynyt alle 5min.? Siis tarkkaan kun mietin aikaa oli 5 min kulunut. Mutta vahveni hieman kun aikaa kului.
Oon pitäny foorumi taukoa kun viime ns positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto (kemiallinen vissiin) ja koittanut saada muuta elämää järjestymään ja aateltii miehen kanssa että pidetään taukoa ja katsotaan ehkä uudestaan joskus jos katsotaan.. No karma/kohtalo päätti vissiin toisin ellei taas ala vuoto.. Tänää kp34/31 dpo ehkä 15 en tiedä en ole tuntenut ovista ollenkaa joten aattelin ettei ollut.. Testi otettu 45min pidätyksellä äsken.. Nyt on todella ristiriitainen olo.. Olen kärsinyt menkkakivuista 3päivää ja side housuissa kulkenut ja kävin ostamassa lisää siteitä ja testin..
Oon pitäny foorumi taukoa kun viime ns positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto (kemiallinen vissiin) ja koittanut saada muuta elämää järjestymään ja aateltii miehen kanssa että pidetään taukoa ja katsotaan ehkä uudestaan joskus jos katsotaan.. No karma/kohtalo päätti vissiin toisin ellei taas ala vuoto.. Tänää kp34/31 dpo ehkä 15 en tiedä en ole tuntenut ovista ollenkaa joten aattelin ettei ollut.. Testi otettu 45min pidätyksellä äsken.. Nyt on todella ristiriitainen olo.. Olen kärsinyt menkkakivuista 3päivää ja side housuissa kulkenut ja kävin ostamassa lisää siteitä ja testin..
Eilisessä näki kaikki. Aika outoa. Eilinen oli selkeämpi,mutta eihän se vahvistuisikaan kovin nopeaa. Odotan postissa lisää testejä. Saa nähdä tuleeko viivoja. Tuo voi olla viivanpaikkakin taas . Mutta jos se punertaa ja näkyy negativiissa värillisenä(tosin eritt.hailea) olisi se posit.:)En näe toista viivaa
Avena mun mielestä tuo viivanpaikka?
Upeita plussia!!! Onnea ja tarrasukkia
Dpo7, menkkajomoja (??) ja palelua. Myös eilen ja tänään urheillessa nousi pala kurkkuun, vaikka syömisestä oli tosi kauan. Vetistä valkovuotoa ihan holahtelee. Tule jo ensi viikko
niin ja se ferritiini oli tosiaan tuplaantunu neljässä kuukaudessa, jes! Progen tuloksia vielä oottelen...