Raskaaksi 2021

Upeita plussia!!! Onnea ja tarrasukkia :Heartred

Dpo7, menkkajomoja (??) ja palelua. Myös eilen ja tänään urheillessa nousi pala kurkkuun, vaikka syömisestä oli tosi kauan. Vetistä valkovuotoa ihan holahtelee. Tule jo ensi viikko :hilarious:

niin ja se ferritiini oli tosiaan tuplaantunu neljässä kuukaudessa, jes! Progen tuloksia vielä oottelen...

Onnea plussanneille! :Heartred

Kannatti ilmeisesti kirjottaa tänne että odottelen edelleen menkkoja keskenmenon jälkeen, alkoi nimittäin tiputtelu tänä iltana :hello2 nyt pääsen sitten verikokeisiin ja päästään uuteen yritykseen :smiley-angelic001

Move, mulla oli silloin ihme menkkajomot just dpo joku 4-7 ja olin ihan et mitä hittoo! Sit oli sukkapuikko tuikkimisia myös muutamia kertoja.
Mielenkiintoista! o_O Mulla on kans ollu näitä nyt parina päivänä. Jotenkin ei vaan näin aikasilla päivillä uskalla toivoa mitään :grin tai no, ei pitäis myöhäsilläkään, kun aina saa pettyä :facepalm: mutta you know what i mean... eihän kai ”virallisesti” oireita pitäis olla ennen kiinnittymistä :wacky:

Kyllä se nainen kehonsa tuntee. Kp 1 ja yk 7 pärähti käyntiin. Itseasiassa ei tunnu edes kovin pahalta, pieni kyynel vierähti silmäkulmasta, mut ei se tuntunut miltään. On nää naisen hormonit mielenkiintoiset tai mä elän ainenkin tosi voimakkaasti läpi kuukauden niiden mukaan. Menkat alkaa niin mikään ei tunnu miltään, sit hiipii pieni epätoivo ja sit ollaan taas niin luottavaisia ja energisiä, sit hiipiin uudelleen epätoivo ja ketutus ja sit mikään ei tunnu miltään. Haluan kierukan takas ja tasaisen mielen :laughing002

Paljon onnea plussanneille:smiley-bounce016

Mikään ei oo kyllä nii tympäisevää kuin se, että jos oonki raskaana niin raskausoireet jää kokonaan endon oireiden alle ja joukkoon ainaki alussa enkä osais yhdistää niitä mihinkää muuhun:facepalm:
Tuli vain tuosta sukkapuikkokivusta mieleen, että mulla tulee tuota kipua satunnaisesti läpi kierron ja varsinki kp1 ja 2 kun vuoto alkaa.

Voisko olla joku semmoinen oire, mistä varmasti tietää että on raskaana jos kuukautisten poisjäämistä ei lasketa:hilarious:
Pahoinvointi ~ kulkee käsikkäin endon kanssa
Pistot ja krampit kierron eri vaiheissa kohtuun ~ tämäki mun endo oire
Väsymys ~ kivut ja yleistilan huonontuminen menee mulla myös endon piikkiin
Lämpötilaerot kehossa ~ normihormoonit ja endo, endo nostattaa mulla välillä jopa kuumeen

Kp23/27, dpo10 ~ jos eilen pms oireet katos niin tänäaamuna ne tuli takas rytinällä:smiley-angry019 väsymys ja vatsakrampit alkaa

Täällä aamu alkoi verellä ihan ilman mitään varoitusta. Eli toinen kierto lähti käyntiin sen jälkeen kun sain lääkäriltä luvan raskautua.

Jenppu, juu niin ollaankin! Lasketuksi ajaksi näytti 5.11 jos laittaa tuon 28 pituisen kierron mikä mulla nyy yleisin on. Vaik viime kierto oli 27. Viikkoja näytti 3+4

mulla LA:n näytti 6.11, ois mun isäpuolen syntymäpäivä tuolloin ni ois aika hauska synttärilahja sit tulevalle papalle :happy::Heartpink

joku oli kysellyt niitä oireita!
niin mulla tää kierto oli tosi oireeton ja sitä olin täälläkin ihmetellyt. välillä vähän närästi, nyt vähän enemmän :grin oikea nänni oli arka, nyt molemmat et en anna ees miehen kamalasti puristella tissejä :laughing002 vv oli runsasta ja juoksevaa tai sellasta ohutta. ja nyt ite mietin et iho menny huonoon kuntoon siis, että on ihottumaa (oon atoopikko) niin voikohan se olla yksi oire? tietty olin vklp syöny pizzaa mikä ei ollu gluteeniton, et se voipi olla syy :dontknow

En malttanut olla testaamatta :joyful: Tänään vasta dpo 8 ja tuli tollanen hailura :bored: Tää on One stepin testi, mitkä ei monen mielestä kovin luotettavia vissiin? Aion vielä samalla testillä testata päivittäin kuitenkin, että vahvistuuko viiva. Ja sitten lisäksi jollain toisella testillä esim dpo 10. o_O Näitä nyt oli kaapissa. Piti avata testikasetti kun sotkeutui se suojalasi, oli pikkusen pissahätä aamulla :joyful:

Mutta oireiden ja edes jonkinmoisen hailuran perusteella olen toiveikas :angelic:

Liitteet

• 20210224_073658-01.jpeg
    20210224_073658-01.jpeg
    12.2 KB · Katsottu: 206
Dpo11 ja puhdas nega.
Luonnossa näkyi ihan selkeä viivanpaikka missä ei ollut siis väriä yhtään. Pc Pesti.
Nyt vaan äkkiä menkat tänne, sit pitää kärsiä kahdet menkat ennenku päästään vihdoin yrittämään! :love7

Liitteet

• IMG_20210224_085612.jpg
    IMG_20210224_085612.jpg
    9.6 KB · Katsottu: 157
Täällä miehen kotiviikko ja peitot heiluu. Oon niin onnellinen, että ovulaatio osuu oikealle viikolle, niin ei mee kierto ihan hukkaan. Ja lapset on menneet iltaisin kiltisti nukkumaan :rolleyes:
Ovulaatio ennustettu perjantaille ja eilen alkoi tuttu jomottelu, tällä kertaa oikealla puolella. Torstaina ois mahdollisesti vapaailta, joten sitä odotellessa.

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :gen014

Muokattu viimeksi:
Huomenta!
Ostin äsken malttamattomana 4KPL Rfsu testaa varhain ja pkt Precheck,nyt on hyvä testiarsenaali. Rfsu,PC,ja tulossa Clearblue digitaalitesti (viallisen tilalle) ja korvaukseksi rfsulta ilmaistestejä.
Erikoinen juttu nyt. Neuvoja tarttisin.Tein aamupissasta nyt RFSU puikon:tosin pissa ehti odottaa (en tie laimeneeko se?)
Miksi tuo viiva ei piirtynyt alle 5min.? Siis tarkkaan kun mietin aikaa oli 5 min kulunut. Mutta vahveni hieman kun aikaa kului.

Ei näy Avena kuvaa?

Laitan kuvat. Olen napannut 5min kohdalla ja nyt tuntiakin myöhemmin,jotta näkisi onko se viivanpaikka vai plussaa?
03441F6D-27ED-4F89-BB23-54C795DADE17.jpeg

Tuossa n.5min kuluttua eli testijalla.

Tuo testi kesti kauemmin kuin eilinen että tausta vaalenee,siinä oli punertavi rajoja kokoajan ja vasta kun se 5 min kulunut oli testi luettavissa(eli viiva näkyi ja tausta valkoinen). Eilen ei ollut tätä ongelmaa.
Pelkään nyt että oli viivanpaikka. Punertavaa oli nytkin,mutta ehkä ei yhtä selkeenä ku eilen.
Tässä tunnin päästä testiajasta:
F6F09648-D131-4B61-A576-98876978A525.jpeg

Vielä yksi kuva:
5082EC96-F3A7-414B-A241-F54EDAE86F97.jpeg

Muokattu viimeksi:
Laitan kuvat. Olen napannut 5min kohdalla ja nyt tuntiakin myöhemmin,jotta näkisi onko se viivanpaikka vai plussaa?
View attachment 100009
Tuossa n.5min kuluttua eli testijalla.

Tuo testi kesti kauemmin kuin eilinen että tausta vaalenee,siinä oli punertavi rajoja kokoajan ja vasta kun se 5 min kulunut oli testi luettavissa(eli viiva näkyi ja tausta valkoinen). Eilen ei ollut tätä ongelmaa.
Pelkään nyt että oli viivanpaikka. Punertavaa oli nytkin,mutta ehkä ei yhtä selkeenä ku eilen.
Tässä tunnin päästä testiajasta:
View attachment 100010
En näe toista viivaa

Takaisin