Raskaaksi 2021

anteeks omanapailu, mut en voi uskoo todeksi, miten aamusta jo vahvistunu viiva!! :shy: :love017 apteekkari näyttää kyllä vahvinta viivaa.

tässä aamun rfsun herkkä
IMG_20210223_070921.jpg

äsken tehty pc liuska ja apteekkarin puikko

IMG_20210223_175058.jpg

Pyh! Kp1 ja yk7 käyntiin. Hyvin vähäistä on vuoto, mutta no, tuskinpa tässä mitään syytä enää testailla on :joyful: itsenäisyyspäivän vauvaa seuraavaksi (tosin la olis marraskuun lopussa, mut esikoinen meni 2vk yli niin...) :hilarious: kroppa toimii teroilla kuin kello, kivapa se kai ainakin on. :angelic:

Täällä perästä tullaan! Nyt kp 30 et vklp pitäis viimeistään alkaa menkat. Varmaan alkaakin, kun oireet sen mukaiset. Eilen tehty ihan puhdas nega. Mulla kyllä alkaa epätoivo hiipimään ja ei jaksa tätä vauvan teko tehtailua :banghead:

Napailua ja oireita: tissit vähän kivistelee ja on turvonneet, kiva kun kuppikoko jo muutenki tämmösellä pienelläbja hoikalla G niin morjes, mut mies tykkää:joyful:
HIMO lenkkimakkaraan!! Namii, namii! Ja sit vähän huippaa välistä ja massua turvottaa...pientä etomista vaikka syön b6 vitamiinia.

Mä uskon et tuo järjetön kikka kolmosten arsenaali auttoi mut raskautuun. Varsinkin nuo luteaalivaiheeseen mukaan otetut! Ero ulkoiseen on tällä hetkellä se ettei ole tiputtelua:angelic:
Äläpä muuta, mulka oli edellisessä raakaudessa et olin lähtöpainolta 49kg, 169cm ja tissikoko e, sit raskauden aikana pito ostella isompia ja isompia kunnes päätyi kokoon i. Se oli jäätävää miten be painoi ja inhotti mua, isommat ku vauvan pää, kuin keilapallot :wtf:

Täällä perästä tullaan! Nyt kp 30 et vklp pitäis viimeistään alkaa menkat. Varmaan alkaakin, kun oireet sen mukaiset. Eilen tehty ihan puhdas nega. Mulla kyllä alkaa epätoivo hiipimään ja ei jaksa tätä vauvan teko tehtailua :banghead:

Sama täällä... En toki oo supervarma ja innoissani ollu aiemmissa kierroissa aattelemassa et nyt tärppi käy, mut nyt kyllä jokseenkin turhautunut ja epätoivonen olo tähän kanssa :confused:

Ja het ku ajattelen ettei välttämättä onnistuttaiskaan vain teroilla, niin sit tulee mieleen et kaikki gynet vaatii reilun painonpudotuksen ennen ku suostuu letroihin :hungover: viimeks sentään sit joltakulta lopulta sain, ja ekasta clomikierrosta tärppäs esikoinen. Onhan siitäkin nyt kepeet 7v aikaa kun 4v yrityksen päätteeks itkin etten kai koskaan saakaan lapsia:facepalm: Sinänsä loppu hyvin kaikki hyvin, mut millä ihmeellä mulla riittäis aika ja energia hurjaan laihdutukseen, kun vastaan yksin perheen taloudesta tällä hetkellä:arghh: No joo, jos en nyt tästäkään uudesta kierrosta vielä raskaaksi tule, niin sitten saan vetästä kunnon kanuunan 30v synttäreitten kunniaks :wacky:

Anteeks valitusvirsi:bag:

meillä olis ollu ens tiistaina aika lapsettomuus tutkimuksiin tai siis ensikäynnille. vielä en oo uskaltanut aikaa perua mut perjantaina tai maanantaina viimeistään taidan perua jos plussa pysyy :smiley-angelic001 olin jo heittäny hanskat tiskiin ja nyt tapahtui ihme. toivon niin paljon, että pieni pysyy matkassa loppuun asti :Heartpink:Heartpink

Sama täällä... En toki oo supervarma ja innoissani ollu aiemmissa kierroissa aattelemassa et nyt tärppi käy, mut nyt kyllä jokseenkin turhautunut ja epätoivonen olo tähän kanssa :confused:

Ja het ku ajattelen ettei välttämättä onnistuttaiskaan vain teroilla, niin sit tulee mieleen et kaikki gynet vaatii reilun painonpudotuksen ennen ku suostuu letroihin :hungover: viimeks sentään sit joltakulta lopulta sain, ja ekasta clomikierrosta tärppäs esikoinen. Onhan siitäkin nyt kepeet 7v aikaa kun 4v yrityksen päätteeks itkin etten kai koskaan saakaan lapsia:facepalm: Sinänsä loppu hyvin kaikki hyvin, mut millä ihmeellä mulla riittäis aika ja energia hurjaan laihdutukseen, kun vastaan yksin perheen taloudesta tällä hetkellä:arghh: No joo, jos en nyt tästäkään uudesta kierrosta vielä raskaaksi tule, niin sitten saan vetästä kunnon kanuunan 30v synttäreitten kunniaks :wacky:

Anteeks valitusvirsi:bag:

Sori ku kysyn, mut minkälaisesta painoindeksistä puhutaan :angelic:

Kyllä pc jo vahvistuu kun ei ole liian vahva virtsa! Siis tää on mulla niin kummallista et jos pissa on rakossa yhtään enempää kun 2 tuntia niin tulee paljon haaleempi viiva testiin koska pissa on mulla jotenkin sakkasta tai semmosta vahvaa ja paksuu. Tein testin vähän aika sitten ja oli semmonen pissa juuri kun kuvailin edellä ja tuli aikas haalee viiva no sit nyt tää testi tehty niin et siitä edellistä pissakäynnistä vain 15min, eli tein heti uuden testin perään ja tuli paljon vahvempi viiva:grin

Eli mun ei parane pidätellä kauaa kun testailee.

DPO Joko 11 tai 12 ja kp 26/28

Liitteet

• 20210223_190018~3.jpg
    20210223_190018~3.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 165
Muokattu viimeksi:
Mä aattelin et pysyn täällä kuumeilijoissa kunnes on se ultra ollut:smug:

Mä en vielä tajua ollenkaan mitä tässä tapahtuu, et tuijottelen vaan tikkuja ja kuvia ja yritän tajuta:nailbiting:

Jenppu, kivasti vahvistuu!! Ihana ylläri teille kävi!! :Heartpink

Onkos AVENA, testannu nyt? Ajattelitko tehdä huomenna uuden herkän rfsu? Kannattaa melki alussa tehdä samalla testillä et näkee kuinka viiva edistyy.

Mä en vielä tajua ollenkaan mitä tässä tapahtuu, et tuijottelen vaan tikkuja ja kuvia ja yritän tajuta:nailbiting:

Onkos AVENA, testannu nyt? Ajattelitko tehdä huomenna uuden herkän rfsu? Kannattaa melki alussa tehdä samalla testillä et näkee kuinka viiva edistyy.

mulla ihan samat fiilikset! tekis mieli olla kokoajan pissimässä tikkuun :grin

hurjasti onnea teillekki!!:Heartpink

Varmaan parempi,että hillitsen hiukan vielä. Tein yhden Kiinaihmeen,eli Onestep ja siihen ei tullut yhtikäs mitään. Tosin pissa oli päiväpissa ja tosi laimeaa,kun taas RFSU oli aamupissasta. Silti petyin mutta positiivinen fiilis siltikin. Josko se on niin että ne ei ole laadukkaita tai niin herkkiä kun 10mIu. Laitoin aamulla palautteen RFSU asiakaspalveluun testeistä,ja sieltä tuli jo päivällä vastaus. Lupasi laittaa laadunvalvonnalle viestiä,ja pyysi osoitteen jonne laittaa mulle noita testejä lisää tai muita tuotteita korvaukseksi. Pyysin noita samoja Testaa varhain. Saas nähä koska tulevat. Ja alkaako menkat sunnuntaina...Taidan silti jo hakea ennen sitä pari testiä lähikaupasta,voi olla että jo huomenna aamulla. Vaikka se viiva vahvistuu vain joka toinen pv.

Voi kun pääsisi itsekin kohta plussailemaan. Ja kaikki muut täällä tietysti myös:angelic:
En pidä itseäni lapsirakkaana ja yleensä muiden ihmisten lapset ei herätä mussa suuria tunteita mutta nyt kun vauvakuume on äitynyt niin huomaan hymyileväni kaikille vauvoille ja pikkulapsille. Ja jos vaikka facessa tulee mainos missä on vauva niin ihan pöljänä silitän vauvan poskea:hilarious: Toki omaani rakastan eniten koko maailmassa vaikka en ole ikinä välittänyt muiden lapsista kovin paljoa:Heartred

Ihania plussakuvia, lisää saa laittaa! Ja vielä pyytäisin lisäämään dpo:t mukaan! Viivojen vahvistumista on kiva seurata!

On. Dpo 10, hätähousunega vol 2. Oireetonta edelleen.

Jes, onpas taas tullut plussia.:happy:

Itse epätoivoisena elättelen toiveita että tämä edelleen jatkuva lievä jonotus oikeassa munasarjassa olis merkki jostain hyvästä.:smiley-angelic001 Tänään dpo8 ja meinasin perjantaille jaksaa odottaa testaamisen kanssa, jos tuhru ei ala.

Takaisin