Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pyh! Kp1 ja yk7 käyntiin. Hyvin vähäistä on vuoto, mutta no, tuskinpa tässä mitään syytä enää testailla on itsenäisyyspäivän vauvaa seuraavaksi (tosin la olis marraskuun lopussa, mut esikoinen meni 2vk yli niin...) kroppa toimii teroilla kuin kello, kivapa se kai ainakin on. :angelic:
Äläpä muuta, mulka oli edellisessä raakaudessa et olin lähtöpainolta 49kg, 169cm ja tissikoko e, sit raskauden aikana pito ostella isompia ja isompia kunnes päätyi kokoon i. Se oli jäätävää miten be painoi ja inhotti mua, isommat ku vauvan pää, kuin keilapallotNapailua ja oireita: tissit vähän kivistelee ja on turvonneet, kiva kun kuppikoko jo muutenki tämmösellä pienelläbja hoikalla G niin morjes, mut mies tykkää
HIMO lenkkimakkaraan!! Namii, namii! Ja sit vähän huippaa välistä ja massua turvottaa...pientä etomista vaikka syön b6 vitamiinia.
Mä uskon et tuo järjetön kikka kolmosten arsenaali auttoi mut raskautuun. Varsinkin nuo luteaalivaiheeseen mukaan otetut! Ero ulkoiseen on tällä hetkellä se ettei ole tiputtelua:angelic:
Täällä perästä tullaan! Nyt kp 30 et vklp pitäis viimeistään alkaa menkat. Varmaan alkaakin, kun oireet sen mukaiset. Eilen tehty ihan puhdas nega. Mulla kyllä alkaa epätoivo hiipimään ja ei jaksa tätä vauvan teko tehtailua :banghead:
anteeks omanapailu, mut en voi uskoo todeksi, miten aamusta jo vahvistunu viiva!! apteekkari näyttää kyllä vahvinta viivaa.
tässä aamun rfsun herkkä
View attachment 99986
äsken tehty pc liuska ja apteekkarin puikko
View attachment 99987
Sama täällä... En toki oo supervarma ja innoissani ollu aiemmissa kierroissa aattelemassa et nyt tärppi käy, mut nyt kyllä jokseenkin turhautunut ja epätoivonen olo tähän kanssa
Ja het ku ajattelen ettei välttämättä onnistuttaiskaan vain teroilla, niin sit tulee mieleen et kaikki gynet vaatii reilun painonpudotuksen ennen ku suostuu letroihin viimeks sentään sit joltakulta lopulta sain, ja ekasta clomikierrosta tärppäs esikoinen. Onhan siitäkin nyt kepeet 7v aikaa kun 4v yrityksen päätteeks itkin etten kai koskaan saakaan lapsia Sinänsä loppu hyvin kaikki hyvin, mut millä ihmeellä mulla riittäis aika ja energia hurjaan laihdutukseen, kun vastaan yksin perheen taloudesta tällä hetkellä:arghh: No joo, jos en nyt tästäkään uudesta kierrosta vielä raskaaksi tule, niin sitten saan vetästä kunnon kanuunan 30v synttäreitten kunniaks
Anteeks valitusvirsi:bag:
Sori ku kysyn, mut minkälaisesta painoindeksistä puhutaan :angelic:
Mä aattelin et pysyn täällä kuumeilijoissa kunnes on se ultra ollut
Mä en vielä tajua ollenkaan mitä tässä tapahtuu, et tuijottelen vaan tikkuja ja kuvia ja yritän tajuta
Jenppu, kivasti vahvistuu!! Ihana ylläri teille kävi!!
Onkos AVENA, testannu nyt? Ajattelitko tehdä huomenna uuden herkän rfsu? Kannattaa melki alussa tehdä samalla testillä et näkee kuinka viiva edistyy.
Mä aattelin et pysyn täällä kuumeilijoissa kunnes on se ultra ollut
Mä en vielä tajua ollenkaan mitä tässä tapahtuu, et tuijottelen vaan tikkuja ja kuvia ja yritän tajuta
Jenppu, kivasti vahvistuu!! Ihana ylläri teille kävi!!
Onkos AVENA, testannu nyt? Ajattelitko tehdä huomenna uuden herkän rfsu? Kannattaa melki alussa tehdä samalla testillä et näkee kuinka viiva edistyy.
Mulla siis tänään dpo joko 11 tai 12 ja kp 26/28:)