Raskaaksi 2021

Onkohan mun mitään järkeä syödä noita teroja, koska kierto on nykyään aika säännöllinen 26 päivää. Niinkuin nytkin, vuoto alkoi. Hyvä et alko ajallaan, niin ei turhauttaa ootella :happy:
Mutta hyvillä mielin uuteen kiertoon. Saapahan ottaa talvilomalla punaviiniä:angelic:
söitkö sä noita säännöllistämään kiertoa vai tiputteluun? jos kierto on säännöllinen ja tiputtelua ei ole, eikä ole katsottu tarvetta keltarauhasen vahvistamiselle muista syistä, niin tuskin niitä sit tarvii :)

söitkö sä noita säännöllistämään kiertoa vai tiputteluun? jos kierto on säännöllinen ja tiputtelua ei ole, eikä ole katsottu tarvetta keltarauhasen vahvistamiselle muista syistä, niin tuskin niitä sit tarvii :)
Sanoin sille kierrosta, että 23-26 päivää. Mut on tasaantunut aikalailla 26päivään. Niin anto reseptin kouraan. Eli en taida syödä :angelic:

Oi ompas täällä plussatuulia! Ihanaa! :love7 Keskusteluita oon seuraillut, aina ei vaan meinaa keretä osallistua niin aktiivisesti! :happy:

Hcg-nousuista oma kokemus on, etten uskalla yhtään luottaa siihen miltä r-testit näyttää. :bored: Mulla nätisti vahvistui viivat kohdunulkoisen raskauden kohdalla ja ei ollut pahemmin kipuja, joten siksi KU tuli hieman yllätyksenä, vaikka olin yrittänytkin varautua pahimpaan. Loppupeleissä selvisin koko KU:sta aika helpolla, ainakin fyysisesti, vaikka pitkäänhän se vei (hcg:n lasku ns.nollille kesti 8 vko). Henkinen puoli onkin aivan oma juttunsa. Nyt koko ajan toivoo sitä uutta plussaa ja samalla pelottaa, millainen piinailu-paniikki plussan jälkeen alkaa. :bag:

Mulla on nyt DPO 7. :nailbiting: Oireita on, että tärppi on saattanut käydä. Mutta niihinkään en liikoja luota, kun ennenkin ollut se "thö fiilis" että on raskaana ja sitten ei ole ollutkaan. Täällä useampi taitaa mennä aika samoilla dpo-päivillä. Kiva kun on piinailutovereita, vaikkei tämä piinailu itsessään herkkua ole! :joyful:

Aika tumma pelkäksi viivanpaikaksi , hmm...
Oli se, niinkuin on tämänkin kuvan onestep :wideyed:
Tai sit se on vaan värikertymä. Tai sit mulla on olevinaan jotku superviivalasit.
Mut aika varauksella noihin jatkossa liruttelen. Tosin ens kierron lopun vois olla fiksusti :hilarious:

Liitteet

• 20210223_100249.jpg
    20210223_100249.jpg
    29.8 KB · Katsottu: 173
Tässä kuva arsenaali tältä päivältä:shy: ja tein mun vihaaman ja pelkäämäni rfsu herkänkin! Pelkäsin ettei siinä näy mitään ...mutta:rolleyes:

Ylin rfsu herkkä puikko, toinen alla pc liuska ja alin pc puikko. Kaikki samasta pissasta nyt iltapäivällä.
Kaikko testit, varsinkin puikkotestit tummuivat vielä kuvan oton jälkeen kun kuivahtivat.
En tiedä miksi aina tänne ladatessa värit jotenkin vääristyy kun viiva näyttää harmahtavalta vaikka luonnossa on kyllä ihan pinkki:shifty:

Eli, ilm rfsu herkkäkin näyttää plussan hyvin ja sen oikeen plussan kyllä erottaa.

Liitteet

• 20210223_131711.jpg
    20210223_131711.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 241
  • 20210223_131948~2.jpg
    20210223_131948~2.jpg
    7.1 KB · Katsottu: 242
  • 20210223_131750~2.jpg
    20210223_131750~2.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 240
Muokattu viimeksi:
Lakritsa, olitko se sinä jolla ei testissä näkynyt raskaus heti? Mä elättelen toiveita että tulis myöhäinen plussa. Eikö se niin mene että toivoa on kun ei vuotoakaan ole. Silti mä ajattelen että jätän testaamisen hetkeksi ja testaan vasta jos menkat on vähintään viikon myöhässä.

Napailua ja oireita: tissit vähän kivistelee ja on turvonneet, kiva kun kuppikoko jo muutenki tämmösellä pienelläbja hoikalla G niin morjes, mut mies tykkää:joyful:
HIMO lenkkimakkaraan!! Namii, namii! Ja sit vähän huippaa välistä ja massua turvottaa...pientä etomista vaikka syön b6 vitamiinia.

Mä uskon et tuo järjetön kikka kolmosten arsenaali auttoi mut raskautuun. Varsinkin nuo luteaalivaiheeseen mukaan otetut! Ero ulkoiseen on tällä hetkellä se ettei ole tiputtelua:angelic:

Napailua ja oireita: tissit vähän kivistelee ja on turvonneet, kiva kun kuppikoko jo muutenki tämmösellä pienelläbja hoikalla G niin morjes, mut mies tykkää:joyful:
HIMO lenkkimakkaraan!! Namii, namii! Ja sit vähän huippaa välistä ja massua turvottaa...pientä etomista vaikka syön b6 vitamiinia.

Mä uskon et tuo järjetön kikka kolmosten arsenaali auttoi mut raskautuun. Varsinkin nuo luteaalivaiheeseen mukaan otetut! Ero ulkoiseen on tällä hetkellä se ettei ole tiputtelua:angelic:
Mitäs kikkoja sulla oli käytössä :woot:

Kp22/27, dpo9 ja pms oireet katosi:wtf
Paitsi näppylät siis:hilarious: tässä vaiheessa pitäisi alkaa vatsakipuilut, äklötys ja oksetus, väsymyksen pitäisi olla jatkuvaa ja lisääntyvää... Ehkä tää on vaan endon suhteen hyvä päivä:salut

Mietin tässä, että pitäisikö kaiken varalta tehä r-testiä ennenkö menee klinikalle? Toki he varmaan sielläkin sen tekee (annan pissa ja verinäytteet) niin ei kait tuolla oo niin väliä. En usko raskautumiseen vaikka olikin otolliset tallettelut. Kp25 olis ehkä "otollisin" hetki sen tekoon? Olis dpo12 silloin

Mulla on flon mukaan menossa dpo 13 mutta miksei vois olla myös dpo 11 jos munis on irronnut vasta sen 48 tuntia plussasta. Menkat ei ole vielä alkaneet.

Kerrohan lisää niistä kikka kolmosista:pompus:

Kikat oli, ennen ovista: maca , gelee, vehnänalkioöljy, q10, omenaviinietikka, vadelmanlehtitee kuppi päiväs ja raskausvitamiini.
Oviksen jälkeen: tyhjään vatsaa aamulla 8 päivän ajan tuoreen ananaksen paksu siivu ja pitää syödä myös se kova keskiosa!!, sit omenaviinietikka, b6 vitamiini 50mg, poimunlehtitee, vehnänalkioöljy, c vitamiini vahva, magnesium vahva, omega3 ja raskaus monivitamiini ja tumma suklaa.

Tiputteluun ja progesteronin eli keltarauhasen tukemiseen sekä kiinnittymiseen tuo b6 vitamiini ja poimunlehtitee sekä ananaksen ydin. Kohdun verenkiertoa parantaan omega3. Nää edellä mainitut on oikeesti semmosia mitkä pitäs auttaa.

Elämiä autetaan raskaaksi syöttämällä vai juottamalla omenaviinietikkaa...se auttaa tiineytyyn.

Jos näillä ei tärppää niin:grin

Kikat oli, ennen ovista: maca , gelee, vehnänalkioöljy, q10, omenaviinietikka, vadelmanlehtitee kuppi päiväs ja raskausvitamiini.
Oviksen jälkeen: tyhjään vatsaa aamulla 8 päivän ajan tuoreen ananaksen paksu siivu ja pitää syödä myös se kova keskiosa!!, sit omenaviinietikka, b6 vitamiini 50mg, poimunlehtitee, vehnänalkioöljy, c vitamiini vahva, magnesium vahva, omega3 ja raskaus monivitamiini ja tumma suklaa.

Tiputteluun ja progesteronin eli keltarauhasen tukemiseen sekä kiinnittymiseen tuo b6 vitamiini ja poimunlehtitee sekä ananaksen ydin. Kohdun verenkiertoa parantaan omega3. Nää edellä mainitut on oikeesti semmosia mitkä pitäs auttaa.

Elämiä autetaan raskaaksi syöttämällä vai juottamalla omenaviinietikkaa...se auttaa tiineytyyn.

Jos näillä ei tärppää niin:grin

Kiitoksia. Otan screenshotin myöhäisempää käyttöä varten jos ei ala tärppäämään:)

Monesko lapsi sulla on tulossa ja kauanko olette yrittänyt?

Lakritsa, olitko se sinä jolla ei testissä näkynyt raskaus heti? Mä elättelen toiveita että tulis myöhäinen plussa. Eikö se niin mene että toivoa on kun ei vuotoakaan ole. Silti mä ajattelen että jätän testaamisen hetkeksi ja testaan vasta jos menkat on vähintään viikon myöhässä.

Minä ainakin olen yksi jolla ei ole koskaan aikaisin kovin vahvaa viivaa ainakaan tullut ja jos plussannut ollut aika usein todella haaleita viivoja. Siksi tämän aamuinen testin tulos yllätti melkoisesti. Nyt mulla menossa vasta 21/25,eli 5pv ennen menkkoja.
Olen yleensä plussannut vasta kun on ollut enemmän kuin 4+0.

Edit. Löysin arkistostani viime kesäkuun plussan sama testi,kun nyt aamulla. DPO 15,ja viiva haaleampi kun tänään. Ovulaatio saattoi olla viikko sitten eli nyt olisi DPO 7. Mikä on melkoisen hämmentävä juttu...
Tässä kuvat

70A6B391-5EEC-4D63-955E-9A7BA510E57C.jpeg

DPO7(?)
ECC13C7A-C678-4510-A80A-7557DA0FC7F1.jpeg

DPO 15(9.6.2020) kemiallinen raskaus päättyi 13.6.2020

Muokattu viimeksi:
Pyh! Kp1 ja yk7 käyntiin. Hyvin vähäistä on vuoto, mutta no, tuskinpa tässä mitään syytä enää testailla on :joyful: itsenäisyyspäivän vauvaa seuraavaksi (tosin la olis marraskuun lopussa, mut esikoinen meni 2vk yli niin...) :hilarious: kroppa toimii teroilla kuin kello, kivapa se kai ainakin on. :angelic:

Pyh! Kp1 ja yk7 käyntiin. Hyvin vähäistä on vuoto, mutta no, tuskinpa tässä mitään syytä enää testailla on :joyful: itsenäisyyspäivän vauvaa seuraavaksi (tosin la olis marraskuun lopussa, mut esikoinen meni 2vk yli niin...) :hilarious: kroppa toimii teroilla kuin kello, kivapa se kai ainakin on. :angelic:

Mulla menis la tästä kierrosta samalle päivälle, kun nuoremman lapsen synttäripäivä. Mut mulla on molemmat syntynyt kaks viikkoa ennen :hilarious:

Muoks. Taitaa kyllä olla realistisempaa toivoa sitä laskettua aikaa marraskuulle 2022 :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin