Raskaaksi 2021

Kai sitä raskaana ollaan. Rfsu testiin en oo koskaan saanu haamua, joten uskallan luottaa. Toki viiva vielä todella hailakka :oops:
Clearbluekin mielestäni vahvistunut.
Ihmeen rauhallinen olo, ehkä mä en jotenkin vielä uskalla iloita, epäilen nyt noita testejäkin ja ei tunnu siltä että oisin raskaana. Voiko tämä olla mahdollista? Vuosi yritystä ja nyt ne viivat ilmestyy testeihin. En vielä sisäistä tätä. Yks digi ois kaapissa, varmaan huomenna jo näkyis siinäkin? En oo miehellekään vielä mitään sanonut, pelottaa että tää on vaan kemiallinen tmv...:sad001

Näyttää kyllä tosi lupaavalta! Varovaiset onnittelut täältäkin! :happy: Onko sulla tietoa dpo:sta? Kyllä digi jo todennäköisesti näyttäisi raskauden noiden viivojen perusteella, ne on mun käsityksen mukaan aika herkkiä.
 
Hyvää huomenta. :)
Tänä aamuna oli rinnat niin kipeät kun heräsin. Päätin tehdä testin kun kotiin pääsen. Olin äidillä yön niin ei tullut ekaa aamupisua siihen käytettyä..no mä näin heti siinä selkeän haamun joka vahvistunut siis edellisaamusta. :headphone:
Nyt toivon vain ettei menkat tulisi..eli pysy sisällä.
Nyt siis on kp 20 ja kuukautiskierto ollut 24 viime aikoina tai 25. Jos ovis oli aiemmin siksi uskallan testata jo nyt. Tässä siis One step 10mIU kp 20. View attachment 97782

Kyllä tuossa ehkä jotain himmeää näkyy. :happy: Mietin vaan, että kirjoititko eilen ennenkuin muokkasit edellistä postausta, että sulla olisi vasta n. dpo 6? Sen perusteella olisin itse hyvin varovaisen optimistinen, koska harvoin alkio on edes kunnolla kiinnittynyt vielä siinä vaiheessa. Toivottavasti joka tapauksessa saat plussan nyt!
 
Näyttää kyllä tosi lupaavalta! Varovaiset onnittelut täältäkin! :happy: Onko sulla tietoa dpo:sta? Kyllä digi jo todennäköisesti näyttäisi raskauden noiden viivojen perusteella, ne on mun käsityksen mukaan aika herkkiä.
Dpo 11-12, ei ole täyttä varmuutta. En tikuttanut, olin jotenkin tähän kiertoon luovuttanut ja miettinyt että ens kierrossa sitten kaikki konstit taas käyttöön.
Miehen kommentti oli että "ompas haalea viiva vielä" ja ei ihan usko itsekään vielä. :hilarious: Huomenna se digi!
Tää päivä ja ens yö kyllä matelee, täytyy pitää tänään tehosiivouspäivä jotta sais ajatuksia muualle. Helpommin sanottu ku tehty.
 
Kyllä tuossa ehkä jotain himmeää näkyy. :happy: Mietin vaan, että kirjoititko eilen ennenkuin muokkasit edellistä postausta, että sulla olisi vasta n. dpo 6? Sen perusteella olisin itse hyvin varovaisen optimistinen, koska harvoin alkio on edes kunnolla kiinnittynyt vielä siinä vaiheessa. Toivottavasti joka tapauksessa saat plussan nyt!

Ei tietoa varmaa mikä dpo on nyt.. Kun en bongannut ovista tikulla vaan meni yöllä ilm.ohitse se o+. Mutta aika aikaisessa juu olisi selkeä viiva mutta testi on herkkä ja kuukautiskierto välissä ollut mm.25pv.
Joo no näkyy todellakin kuvassa huonommin kamera vääristää helposti. Mutta olen kyllä itsekin varovaisesti tätä sulatellut...ja silti onnesta soikeana ollaan...lapsen isälle jo laitoin kuvat ja hän ensin sanoi ettei näe kun ei osaa edes katsoa kuvasta kun ei tiedä mitä pitää katsoa. :joyful:
Laitan tähän liitteeksi kuvan testistä ilman mitää muokkauksia ja suoraa heti ku tein. Eli tuli samantien tuo näkyviin.
20210102_092040.jpg
 

Liitteet

  • 20210102_093702.jpg
    20210102_093702.jpg
    30.1 KB · Katsottu: 135
Muokattu viimeksi:
Ajattelitko testata ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, vai odotteletko? Mulla tänään 6 dpo ja yritän sinnitellä tiistaille, jolloin varmaan viimeistään sorrun uittamaan jonkun tikun. Silloin on 10 dpo.

Mä en malttanut kun tänäaamuna oli rinnat kipeet ku heräsin. Epäilys kasvoi enemmän vaan ja noita halpoja testejä kun on kaapissa jotka Kiinasta tilasin 1kk sitten.
 
Kai sitä raskaana ollaan. Rfsu testiin en oo koskaan saanu haamua, joten uskallan luottaa. Toki viiva vielä todella hailakka :oops:
Clearbluekin mielestäni vahvistunut.
Ihmeen rauhallinen olo, ehkä mä en jotenkin vielä uskalla iloita, epäilen nyt noita testejäkin ja ei tunnu siltä että oisin raskaana. Voiko tämä olla mahdollista? Vuosi yritystä ja nyt ne viivat ilmestyy testeihin. En vielä sisäistä tätä. Yks digi ois kaapissa, varmaan huomenna jo näkyis siinäkin? En oo miehellekään vielä mitään sanonut, pelottaa että tää on vaan kemiallinen tmv...:sad001
Onnea! Ei sitä heti sisäistäkään...meinaan. itsekin sain jo nyt todella haalean mutta selvän toisen viivan herkkään testiin. Ja en voinut uskoa silmiäni.
 
Täällä dpo 10-11, en oo ihan varma kummassa mennään. Kp23/25-27.
Varmaan jossain super herkässä ehkä näkyisi viivanpaikkaa, jos olisi raskaana, mutta ei kyllä yhtään siltä tunnu :confused:
Odottelen siis menkkoja alkavaksi ensi viikolla!
 
Hei te jotka käytätte greippimehua niin mitä merkkiä teillä on.
Koitin marketista katsoa ja sellasia joissa mahdollisimman vähän sokeria. Löysin Gormorgon ja Rauch verigreippimehua. Prismasta sais kyl kausimakuna tuorepuristettua verigreippimehua, että se kai parasta ois.
 
Hei te jotka käytätte greippimehua niin mitä merkkiä teillä on.
Koitin marketista katsoa ja sellasia joissa mahdollisimman vähän sokeria. Löysin Gormorgon ja Rauch verigreippimehua. Prismasta sais kyl kausimakuna tuorepuristettua verigreippimehua, että se kai parasta ois.
Mä join viime kierrossa tropicana greippimehua päivittäin lasillisen. Se on aika hintavaa mutta 100% mehua. Join myös godmorgonin verigreippiä välillä vaihtelun vuoksi ja jos tuota tropicanaa ei jostain kaupasta löytynyt.
 
Dpo 11-12, ei ole täyttä varmuutta. En tikuttanut, olin jotenkin tähän kiertoon luovuttanut ja miettinyt että ens kierrossa sitten kaikki konstit taas käyttöön.
Miehen kommentti oli että "ompas haalea viiva vielä" ja ei ihan usko itsekään vielä. :hilarious: Huomenna se digi!
Tää päivä ja ens yö kyllä matelee, täytyy pitää tänään tehosiivouspäivä jotta sais ajatuksia muualle. Helpommin sanottu ku tehty.

Varovaiset onnittelut! Näin kyllä molemmissa sun testeissä plussat! Veikkaan kans että digissä näkyisi jo, ovat vissiin tosi herkkiä kuitenkin :) pidetään peukkuja että etenee hyvin!
 
Talvikkinen: kyllä mä selvästi ainakin näen plussan molemmissa sulla. Sekä RFSU että ClearBluessa.
Minäkään en tätä usko todeksi. Oli äsken pakko mennä tarkastamaan liuska,että onko siinä edelleen se viiva..ja olihan siinä. Kuivuneena siis näkyy vielä paremmin mielestäni selkeämmin ääriviivat..nappasin kuvan joo tiedän,kuvat riittänee jo. Yksi enää tästä. 20210102_105413.jpg
 
Hei te jotka käytätte greippimehua niin mitä merkkiä teillä on.
Koitin marketista katsoa ja sellasia joissa mahdollisimman vähän sokeria. Löysin Gormorgon ja Rauch verigreippimehua. Prismasta sais kyl kausimakuna tuorepuristettua verigreippimehua, että se kai parasta ois.

Mä yleensä en juo mehuja vaan syön aamuisin ihan ehtaa verigreippiä. Lähikaupoissa kun on huonosti noita mehuja valikoimissa. Tropicanaa ostan isommissa kaupoissa liikkuessa.
 
Mulla myös esikoisesta synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi ja vauva joutui heti teholle koska ei hengittänyt syntyessään. Samoja ajatuksia käynyt läpi tässä viimeaikoina.:smiley-angelic008 Ajattelin seuraavan raskauden aikana hakeutua pelkopolille jos asia alkaa ahdistaa liikaa:think005

Ompa kiva että on joku joka on samoja juttuja kokenut. Siis ei oikeesti kivaa, mutta.. you know. Rankka kokemus myös teillä ollut! Mä oon kanssa sitä pelkopolia aatellut. Toisaalta tuntuu hassulta kun ite en niinkään sitä synnytystä pelkää, eka tuli sektiolla, toka saa tulla miten tulee. Mut kun omaa sairaalakammon, ei jotenkin nappaa kuukautta kökkiä sairaalassa niin ku viimeks. Toivottavasti ei pidempään! Onneks tuun saamaan äitiyspoliseurannan seuraavassa, ehkä se helpottaa omaa ahdistusta. Mut minkä sille voi, jos myrkytys taas iskee päälle. Tosin ehkä tällä kertaa osais sit ajoissa nähdä merkit ja hidastaa tahtia.
 
Kai sitä raskaana ollaan. Rfsu testiin en oo koskaan saanu haamua, joten uskallan luottaa. Toki viiva vielä todella hailakka :oops:
Clearbluekin mielestäni vahvistunut.
Ihmeen rauhallinen olo, ehkä mä en jotenkin vielä uskalla iloita, epäilen nyt noita testejäkin ja ei tunnu siltä että oisin raskaana. Voiko tämä olla mahdollista? Vuosi yritystä ja nyt ne viivat ilmestyy testeihin. En vielä sisäistä tätä. Yks digi ois kaapissa, varmaan huomenna jo näkyis siinäkin? En oo miehellekään vielä mitään sanonut, pelottaa että tää on vaan kemiallinen tmv...:sad001
Onnea! Hyvältä näyttää.
 
Hei te jotka käytätte greippimehua niin mitä merkkiä teillä on.
Koitin marketista katsoa ja sellasia joissa mahdollisimman vähän sokeria. Löysin Gormorgon ja Rauch verigreippimehua. Prismasta sais kyl kausimakuna tuorepuristettua verigreippimehua, että se kai parasta ois.
Mä syön kans vaan tuoreita greippejä tai useammin verigreippejä :) niissä kaupoissa joissa yleensä käyn ei oo greippimehua edes löytyny.
 
Kävikin taas niin, että kaupassa käydessä testipaketti hyppäsi koriin:angelic: Ja tietystihän en malttanut olla testaamatta:banghead:
20210102_124132.jpg
Jonkinmoisen viivan/ viivanpaikan olin näkevinäni ja mies samoin:think005
 
Piti raskausmyrkytykseen vielä kommentoida, että myös mulla käynnistettiin synnytys sen takia, mutta pääsin sikäli paljon helpommalla, että lapsi syntyi just ja just täysaikaisena. ennen käynnistystä olin sairaalassa vain viikon ja toisen sain olla kotilomalla kun asiaa kauniisti vinguin. Vauvalla oli sokereiden ja alhaisen painon takia haasteita, muttei jouduttu teholle tai muuta kamalaa. En ole osannut sen takia edes pelätä kun kaikki meni lopulta niin hyvin... nyt vasta tajusin että sehän voi uusiutua. No ei kai muuta voi kun toivoa parasta ettei uusiutuisi, ainakaan pahempana. Oli se raskasta aikaa kyllä.

oma kierto: Kolmatta päivää aamulämmöt koholla ja kp24/23-31 mennään. Hullun lailla on kiertojen pituus vaihdellut viime aikoina. Normisti pitäisi olla 27-29. Tissit kipeet kolmatta päivää, harhaluulotuntemuksia mahassa ja äsken tuli siivousvimma. Tuntuu että tässä on miljoonat menkat ollut viime synnytyksen jälkeen mutta kun yritys alkaa niin miten juuri nämä seuraavat menkat sitten tuntuukin olevan valovuosien päässä.
 
Mitenhän tässä malttaisi vielä ainakin pari päivää olla testaamatta? Mulla on tänään vasta 7 dpo (alkion iän mukaan 8 dpo, kun 6-päiväinen blasto siirrettiin 5 dpo). o_O Googlailen välillä prosentteja siitä kuinka harva oikeasti raskaana oleva saa vielä minkäänlaista plussaa esim. 8-9 dpo. Oletteko muuten törmänneet betabase-sivustoon? Sieltä näkee millä tasolla hcg on yleensä missäkin vaiheessa alkuraskaudessa (dpo:n mukaan).
 
Takaisin
Top