Raskaaksi 2021

Ihan mielenkiinnosta kyselen laughing6 että onko teillä muilla joku vakio dpo päivä, milloin vuoto alkaa jos alkaa, mulla se on tismalleen dpo 16:banghead: aina.
Jos siis olen bongannut ovulaation, niin vuoto on odotettavissa viimeistään tuon päivän iltana.. Aina ei oo ollu niin tarkkaan ovulaatio tiedossa, niin silloin olen ”saattanut yllättyä” Menkkojen alettua:meh:
mulla on hiukan luteaali pidentynyt tässä yrityksen aikana, lyhimmillään oli muistaakseni 11 eli silloin vuoto alkoi dpo12, mutta nyt on parhaimmillaan vuoto alkanut vasta dpo14. kiertokin on samalla pidentynyt päivällä-kahdella.

Riippuu vähän kumpi testi sulla on, se tuplahormoni- vai tavallinen. Tupla violetti ja normaali pinkki :) siinä tuplassa ainakin olis hyvä olla useampi päivä alla, ja se näyttää minusta aina ekana tyhjää. Tavallista moni vissiin käyttää ”varmistuksena” niin se vissiin toimii niinkin että testaa vaan lähellä ovista. Mä en oo käyttänyt ite sitä tavallista niin en tiiä vaatiiko se sen yhden tyhjän ympyrän alle.
mä ostin klinikalta tuon normaalin pinkin kun sieltä sitä myivät ja suosittelivat. aloin itse testata kp11 ja vasta kp16 sain hymynaaman, mutta odotusarvo oli että kp13-14 olis ollu ovis ja tuo oli lääkärin ohje aloittaa testailu muutama päivä etukäteen. en oo kokeillut, voiko saada hymynaaman suoraan.

Heräsin yöllä pissalle ja aamulla tein nyt testin, rakkoaika noin 4,5 tuntia. Nyt oon huolissani et toi testi on turhankin selkee näille päiville :oops: miestä huvittaa, kun ensin murehdin et ei tuu plussaa ja nyt liian selkeä plussa :hilarious: ei ainakaan luulis olevan kohdunulkoinen, kun tällainen testi DPO10. Ylempi testi eilinen ja alempi tuore tän aamuinen.

Liitteet

• IMG_20210222_084653.jpg
    IMG_20210222_084653.jpg
    24 KB · Katsottu: 255
Heräsin yöllä pissalle ja aamulla tein nyt testin, rakkoaika noin 4,5 tuntia. Nyt oon huolissani et toi testi on turhankin selkee näille päiville :oops: miestä huvittaa, kun ensin murehdin et ei tuu plussaa ja nyt liian selkeä plussa :hilarious: ei ainakaan luulis olevan kohdunulkoinen, kun tällainen testi DPO10. Ylempi testi eilinen ja alempi tuore tän aamuinen.
Onnea ja tarrasukkia :love7

Onnittelut! Niin selkee kun olla ja voi ♡

Tarrasukia kovin paljon sinne, et pysyisi pikkuinen kiinni mammassa ♡♡♡

Ihan mielenkiinnosta kyselen laughing6 että onko teillä muilla joku vakio dpo päivä, milloin vuoto alkaa jos alkaa, mulla se on tismalleen dpo 16:banghead: aina.
Jos siis olen bongannut ovulaation, niin vuoto on odotettavissa viimeistään tuon päivän iltana.. Aina ei oo ollu niin tarkkaan ovulaatio tiedossa, niin silloin olen ”saattanut yllättyä” Menkkojen alettua:meh:
Mulla on yleensä
DPO 11. Kun kerran on kierto 25-26vrk ja luteaali vissiin 10,mutta en ole varma.

Joku haamun esiäiti yritti näyttäytyä aamun testissä. Tuossa kuivuneessa ei taho näkyä kameraan asti
Dpo 7 kai nyt
https://aijaa.com/qDUjYB

https://aijaa.com/X6Oxdk

Eilen kun tein testimielessä niin ei näkynyt mitään viivanpaikkaa
Heiii sulla ihan sama testi käytössä..
Mulla nuo lopussa juuri nyt kriittisellä viikolla(kun viime kuussa tuhlasin niitä)...Lisää on tulossa postissa mutta menee liian pitkälle saapuminen kun menkat alkanee sunnuntaina.
Ja mä tein myös aamulla testin koska eilen joku viiva siihen tuli joka punersi. Aamupissasta en koskaan saa hyviä viivoja,vaan yleensä päivällä;johtunee valaistuksesta. Luonnonvalo kirkkaampi kun mun kämpän keinovalo.
Tässä mun aamun testi.
1E597913-604F-4CC1-A7D2-5EE5D7870BE3.jpeg

Onkohan näissä joku tyyppivika
Vaik eilen ei kyl yhtikäs mitään näkynyt, eikä viime kierrossa siinä lopussa tullut enää muuta kuin täysin blancoja

Onkohan näissä joku tyyppivika
Vaik eilen ei kyl yhtikäs mitään näkynyt, eikä viime kierrossa siinä lopussa tullut enää muuta kuin täysin blancoja
Tuota minä en usko. Ainoastaan alussa kun näitä aloin käyttää (viime vuoden marraskuu?) oli vaikeus tulkita onko viivassa värisävyä. Yksi hyvä keino opetella tunnistamaan tätä testiä mun mielestä on ladata Checker sovellus (amerikkalainen) ja sinne lataa kuvansa testistä,saa heti paljon joko plussa tai miinus kommentteja(painetaan kuvakkeesta).

Joku haamun esiäiti yritti näyttäytyä aamun testissä. Tuossa kuivuneessa ei taho näkyä kameraan asti
Dpo 7 kai nyt
https://aijaa.com/qDUjYB

https://aijaa.com/X6Oxdk

Eilen kun tein testimielessä niin ei näkynyt mitään viivanpaikkaa
Miltä näytti 5 minuutin paikkeilla? Nämä sun testit näyttää kuivilta. Siinä on testiaika 5minuuttia ja kuivuneena ei kannata edes tulkita vaan heittää roskiin, näin ohjeessa lukee. Eli katsoo maksimi 5 minuuttia ja ehkä minuutin yli,jos siihen mennessä ei ole viivaa jossa väriä ei ole plussa. Näin aloin nyt itsekin toimimaan niin ei tule pettymystäkään. Sehän voi tulla 5 minuutin jälkeen mutta ei enää ole plussa...

Onkohan mun ovistestit jotenkin viallisia? Se takuuviiva (no se mihin verrataan) piirtyy tosi hitaasti ja haaleana. Ja sit varsinainen testiviiva kans. Saa kauan oottaa et ovat valmiita..

Onkohan mun ovistestit jotenkin viallisia? Se takuuviiva (no se mihin verrataan) piirtyy tosi hitaasti ja haaleana. Ja sit varsinainen testiviiva kans. Saa kauan oottaa et ovat valmiita..
Mulla onestepit oli just tollaisia, tuntu että tulee molemmat viivat niin haaleina ja tosi hitaasti. Mä alkuun aattelin että mun pissa on viallista, kunnes ostin toisen merkkisiä testejä rinnalle:laughing025

UNITUPUNA onnee!!! :smiley-bounce016Mulla kans yks ulkoinen takana joka oli pari kiertoo sit...nyt sit pääsen ultraan tsekkaan et onko oikee paikka tällä kertaa..

Beanen: millä raskausviikolla se ultra pitäis olla? Siis et tarkistetaan vaan et on kohdunsisäinen? Mulle kyllä sanottiin sillon (11/2019), mutta enhän mä enää muista :hilarious:

Takaisin