Mittaileeko täällä kukaan aamulämpöjä? Mä aloin mittailemaan viime kierrossa, mutta aloitin vasta oman olettamani ovulaation jälkeen. Mutta oli uusi mittari ja en oikein osannut käyttää sitä. Se piipitti jo tosi nopeesti (mittaan suusta) ja huomasin että näyttää kokoajan samaa lukua. Sitten pidin sitä yhtenä aamuna muutaman minuutin pidempään ja lämpökin nousi vielä reilusti aiemmasta. No, näitä kun merkkailin Flo-sovellukseen niin se ennusti mulle ovulaation kp24(/28-35) vaikka mun olettamat oviskivut ja limat yms. oli jo kp17. Nyt sitten tässä kierrossa se alko ennustamaan ovista kp22. Mulla oli voimakkaat kivut, limat ja turvotus taas kp17, mutta nyt tässäkin kierrossa ne lämmöt yllätyksekseni dippas vasta kp19/20 ja nous takas kp22 joten silloin oli Flo'n mukaan taas ovis. Mä en nyt oikein enää tiedä että luottaisko tuohon lämpöön vai kipuihin ja limoihin
Mulla on aina noi olettamani oviskivut, limat ja turvotus tulleet n. kierron puolivälissä mutta jos lämpöjen pudotuksen ja nousu tapahtuu siitä 5-6 päivän päähän niin en kyllä tiedä millon se ovis sitten on
ajattelin että tää lämpöjen mittaus selkeyttäisi asioita mutta nyt oon kyllä enemmän pihalla kierrostani :banghead:
Jos jollain on kokemuksia niin kertokaa!
Lisäys: jos se ovis sit oikeesti onkin vasta joskus kp22 ja noi kivut ja limat tulee vain noin paljon ennakkoon niin sitten mun luteaalivaihekin taitaa olla ihan liian lyhyt