Raskaaksi 2021

Ihanaa Beanen:wav:Heartred
Oma vauvakuume vaan eskaloituu pahemmaksi näiden plussien myötä. Kunpa ne ovistikut tulis huomenna niin saa edes johonkin testiin kaksi viivaa:hilarious:

En muista Beanen sinun tarinaa ollenkaan. Kauanko sulla on yritystä takana ja monesko lapsi olisi nyt tulossa? :)

Edit. Täällä muuten kun on enemmän tietäviä: raaskiikos huomenna alkaa sit testaamaan sillä clearbluen hymynaamatestillä (mikäli tulee postissa aamulla), jos odotan ovisplussaa parin päivän sisään? Muistaisin jonkun täällä puhuneen siitä, että sillä kannattaa testata alkukierrossa selkee nega, jotta bongaa nousun oikein tms? Niin arvokkaita etten haluais turhaan käytellä niitä.

Esim. Jos ite odotan o+ kp11-13 välille, niin mä teen ekan digin vasta kp9-10 :hilarious:
Hyvin on ainakin tähän asti toiminut! Näyttää ekan hymynaaman just sinä samana päivänä ku on lähes tasavahvat viivat mm. Onestepin ja preckchekin o-testeissä!

ON:

Kp20/27, dpo7 ~ finnejä alkaa puskea leukaan ja suun ympärille, eli merkki nro.1 lähestyvistä menkoista on saapunut :facepalm:
Vielä ei ole muita PMS oireita, ja tuskin tuleekaan.
Enää 1,5 viikkoa klinikkakäyntiin! :blob3

Avena, mulla myös kierto lyhentynyt samoin luteaalivaihe. Ikäkysymys varmaan täälläkin, 39 tulee tänä vuonna. Parasta ennen - päiväys menossa....
Täällä sama. Ennen kierto oli kellontarkka 28 päivää, nyt vuoden-pari ollut 25-27 päivää. Ovisplussan oon saanut yleensä kp 11-13 kierrosta riippuen. Iän puolesta kans tämän vuoden 39-porukkaa :wacky:

No eipä sen suurempaa muutosta testitulokseen.

Molemmat testiajalla otettu. Oon jotain huomaavinani.
Rfsu herkkä ja one stepin normi.
Tämän takia sit kärsin kusihätää 4h :grin

Liitteet

• 20210221_170120.jpg
    20210221_170120.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 177
  • 20210221_165637.jpg
    20210221_165637.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 179
Mä testasin tän tunnin pidätyksellä. Kuvaa ei ole mitenkään muokattu. Nyt ois mun laskujen mukaan dpo 11.

Mähän kerroin silloin joku päivä että kohdunsuu oli todella korkealla. Jossain välissä se laskeutui ja eilen oli todella alhaalla. Nyt äsken kuitenkin se oli noussut taas niin ylös ettei millään meinannu yltää siihen.

En tiedä mä tulen hulluksi näiden ajatusten kanssa.

Liitteet

• 20210221_172542.jpg
    20210221_172542.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 234
Mä testasin tän tunnin pidätyksellä. Kuvaa ei ole mitenkään muokattu. Nyt ois mun laskujen mukaan dpo 11.

Mähän kerroin silloin joku päivä että kohdunsuu oli todella korkealla. Jossain välissä se laskeutui ja eilen oli todella alhaalla. Nyt äsken kuitenkin se oli noussut taas niin ylös ettei millään meinannu yltää siihen.

En tiedä mä tulen hulluksi näiden ajatusten kanssa.

Kiva että täällä joku muukin jonka mielenterveys kohta pettää :happy3 kävin nyt sitte ostamassa pari testiä lisää ja pitää testailla seuraavina päivinä.. miten ei kukaan oo voinut tähän päivään mennessä kehittää raskaustestiä joka on joko pos tai neg eikä mitään siltä väliltä.

Kiva että täällä joku muukin jonka mielenterveys kohta pettää :happy3 kävin nyt sitte ostamassa pari testiä lisää ja pitää testailla seuraavina päivinä.. miten ei kukaan oo voinut tähän päivään mennessä kehittää raskaustestiä joka on joko pos tai neg eikä mitään siltä väliltä.
Mitenniin ei? Eiks digit toimi just noin, siis ne ei viikkonäytölliset. Raskaana tai ei raskaana, plussa tai miinus.

Mä haaveilen sellaisesta veritestistä ku esim verensokerimittaus tms minkä voi jokainen kotona itse testata.

Ja juu mun pä leviää vaikka vielä ei pitkään ole toive vauvasta ollut pinnalla. Jos en töiden takia joudu pöpilään niin raskaushaaveiden takia sitten.

Kauhee huimaus...ja ihan hirvee:wacky:

Kai huomenna täytyy testata taas puikolla päivällä et vieläkö viiva on..tuskin vielä vahviistunut jos viiva vielä huomenna löytyy mut ylihuomenna pitäs olla sit vahvistunutkin, jos siksee on.

Sit jos näin niin täytyy soittaa tays:siin et koska se tehään se ultra jossa tsekataan onko alkio oikeassa paikassa kun silloin kun oli se ulkoinen niin Taysissa sanoivat et jos raskaudun uudestaa niin tehdään ultra jossa asia tarkastetaan kun on ollut ulkoinen raskaus.

Beanen, no vahvistuu!! Tarrat sukkiin ja liimaa kinttuihin!

Mä ostaisin heti sellasen verensokeritestin kaltaisen hcg-mittarin jos ois kaupan jossain, siinä olis selkeesti markkinarako!

Dpo8, hulluus on iskenyt tai siis pahentunut. Todellisia piinapäiviä, mut oon ollu testaamatta, ehkä enkat! Onneksi tilanne korjataan heti aamusta. Sisko on tulossa kylään ja juodaan illalla vähän viiniä. Ei oireita.

Kauhee huimaus...ja ihan hirvee:wacky:
Mulla menkkojen eka ja aika usein myös toka päivä on sellaisia että hyvä kun pystyssä pysyy. Viimeks olin lapioimassa pihalla lunta kun yhtäkkiä alkoi huimaamaan niin että hyvä ku sisälle pääsin ja sillä samalla sekunnilla alkoi vuoto. Vissiin hemoglobiini on niin matala.

Heippa hei, palailen kuumeilijoiden joukkoon pitkän pohdinnan jälkeen. Taustaa siis sen verran, että yritystä takana 1,5v ja joulukuussa käytiin ensikäynnillä julkisella puolella (tätä ennen kävin jo gynellä ja mies siemennesteanalyysissa - kaikki ok molemmilla) ja saatiinkin heti pregnyl ja terolutit mukaan. Pistin pregnylin joulukuun puolen välin paikkeilla ja joulupäivänä saatiin plussa tikkuun. Varhaisultrassa kaikki ok ja kävin ensikäynnillä neuvolassakin kunnes tammikuun lopulla tuli keskenmeno. Kävin sitten nt-polilla ultrassa ja kunnon vuodon toisena päivänä kohtu oli jo tyhjä. Pettymys ja suru asiasta hyppää mieleen välillä ihan yllättäen edelleen mutta ei auta kuin mennä eteenpäin..
Nyt ollaan odoteltu nelisen viikkoa menkkoja mutta ei vielä ole alkanut. Lääkäri sanoi että suositus olisi odottaa yhdet menkat ennen yrityksen jatkoa mutta ei pakollista, ollaan nyt talleteltu epäsäännöllisen säännöllisesti vajaa pari viikkoa vaikkei kierrosta mitään hajua olekkaan. Menkkojen alkuun on lähete verikokeisiin ja ovulaation induktiolla todennäköisesti jatketaan mikäli mitään ihmeitä ei verikokeista löydy. Tsemppiä tänne kovasti kaikille ja plussatuulia! :Heartred

Beanen, varovaiset onnittelut ❤️
Eleonoora, Olen pahoillani menetyksestänne! Voimia ❤️

Täällä kp 13 ja ovisoireet kadonneet ennen kuin kunnolla tulivatkaan. Liekö sitten taas ovuloimaton kierto? Miehellä työputki päällä, joten eipä tarvitse stressata tallettelujen kanssa. Vähän kyllä sai nipistää unistaan ihan varmuuden vuoksi.

Mitenniin ei? Eiks digit toimi just noin, siis ne ei viikkonäytölliset. Raskaana tai ei raskaana, plussa tai miinus.

Juu toimii, mut yleisesti ottaen ne digit näyttää positiivista vasta siinä vaiheessa ku saa herkkään testiin jo tarpeeks selvän positiivisen tuloksen. Tai näin ainakin mun tutuilla ollut .

Mäkin tein huvikseni toisen halpiskiinatestin,jos siihenkin tulee värillinen viiva(npaikka?). Näen siinä jotain. En kyllä tajua miten mahollista? Kp 19/25.
76B2DFA5-AEB7-4EFA-9735-4BF0368513C5.jpeg

FB6FDF3A-7C70-468F-AAAF-5DA576D5073D.jpeg

Muokattu viimeksi:
Nyt tuntuu, et oon tullu taas järkiini.
En tiiä mitkä psykoosit oli tulilla muutaman päivän :angelic::hilarious: Ne on varmaan niitä paljon puhuttuja pms oireita :yuck:

Olin aiemmin tuolla Raskaaksi 2020 ryhmässä, niin ajattelin nyt sitten siirtyä tänne.:) vähän taustaa, ollaan 26v ja 29v pariskunta ja siis aloitettu esikoisen yritys 9/20 ja vielä ei kertaakaan olla plussaa testiin saatu.. Meillä viime kierto meni aivan päin mäntyä, ihmettelin kun menkkoja ei kuulu eikä näy ja kävin gynellä kp 40 jossa selvisi ettei ovista oo tapahtunu ja munarakkula oli kehittänyt sitten suhkot ison kystan vasemmalle puolelle joka kipuili.. Gynen kommentti oli, että kun sulla tuota painoa on paljon et ovista ei välttämättä tapahdu ja raskautumiseen on aika pieni mahdollisuus ja tokihan se riskiraskaus olisi ja sen eteen tottakai työtä teenkin et paino tippuis, mutta veti silloin mielen aika matalaksi ja tuli tunne et turhaanko tässä nyt sit edes yritetään.. Gyne toki lohdutti, et yritystä ei tarvitse lopettaa kunhan nyt kiinnittää huomiota syömiseen yms. :) Menkat alko sit taas kp 43.

Mutta nyt yk 5 menossa, positiivinen yllätys oli et ovuloin kuitenkin!:happy093:Heartred kp 21 tuli aika varmasti ovisplussa, kun testit näytti aikalailla tasavahvaa viivaa. Ja just tuolloin kp 21 oli limat ja aivan jäätävä polte ja särky koko illan aivan ku menkkakivut x10 et ei voinu erehtyä et jotain ainaki tapahtu.. Talletteluja oli kp 17-19 ja kp 21 et toivottavasti sinne ehti edes muutama siimahäntä ennen h-hetkeä.:sign19 Nyt sit odotellaan tän kierron lopputulosta eli seuraava viikko on täyttä piinaa ennenkö saa testailla. :hilarious: nyt menossa siis dpo 4.

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä plussaa odottaville! :Heartred

Takaisin