Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Edit. Täällä muuten kun on enemmän tietäviä: raaskiikos huomenna alkaa sit testaamaan sillä clearbluen hymynaamatestillä (mikäli tulee postissa aamulla), jos odotan ovisplussaa parin päivän sisään? Muistaisin jonkun täällä puhuneen siitä, että sillä kannattaa testata alkukierrossa selkee nega, jotta bongaa nousun oikein tms? Niin arvokkaita etten haluais turhaan käytellä niitä.
Täällä sama. Ennen kierto oli kellontarkka 28 päivää, nyt vuoden-pari ollut 25-27 päivää. Ovisplussan oon saanut yleensä kp 11-13 kierrosta riippuen. Iän puolesta kans tämän vuoden 39-porukkaaAvena, mulla myös kierto lyhentynyt samoin luteaalivaihe. Ikäkysymys varmaan täälläkin, 39 tulee tänä vuonna. Parasta ennen - päiväys menossa....
Mä testasin tän tunnin pidätyksellä. Kuvaa ei ole mitenkään muokattu. Nyt ois mun laskujen mukaan dpo 11.
Mähän kerroin silloin joku päivä että kohdunsuu oli todella korkealla. Jossain välissä se laskeutui ja eilen oli todella alhaalla. Nyt äsken kuitenkin se oli noussut taas niin ylös ettei millään meinannu yltää siihen.
En tiedä mä tulen hulluksi näiden ajatusten kanssa.
Mitenniin ei? Eiks digit toimi just noin, siis ne ei viikkonäytölliset. Raskaana tai ei raskaana, plussa tai miinus.Kiva että täällä joku muukin jonka mielenterveys kohta pettää kävin nyt sitte ostamassa pari testiä lisää ja pitää testailla seuraavina päivinä.. miten ei kukaan oo voinut tähän päivään mennessä kehittää raskaustestiä joka on joko pos tai neg eikä mitään siltä väliltä.
Mä haaveilen sellaisesta veritestistä ku esim verensokerimittaus tms minkä voi jokainen kotona itse testata.Kiva että täällä joku muukin jonka mielenterveys kohta pettää kävin nyt sitte ostamassa pari testiä lisää ja pitää testailla seuraavina päivinä.. miten ei kukaan oo voinut tähän päivään mennessä kehittää raskaustestiä joka on joko pos tai neg eikä mitään siltä väliltä.
Mulla menkkojen eka ja aika usein myös toka päivä on sellaisia että hyvä kun pystyssä pysyy. Viimeks olin lapioimassa pihalla lunta kun yhtäkkiä alkoi huimaamaan niin että hyvä ku sisälle pääsin ja sillä samalla sekunnilla alkoi vuoto. Vissiin hemoglobiini on niin matala.Kauhee huimaus...ja ihan hirvee
Mitenniin ei? Eiks digit toimi just noin, siis ne ei viikkonäytölliset. Raskaana tai ei raskaana, plussa tai miinus.