Raskaaksi 2021

Mikä kp/dpo sulla? Mulla on nyt dpo 4 vasta.

Mulla on kp 25/26. Ja dpo ehkä 12.

Ylempänä on tän aamun heti testiajalla ja alempana on se eilinen.
Mun viivalasit näkee ehkä jotain ihan minimaalisen pientä, mut en tiiä. Tai sit ne on jotki viivatoivelasit :hilarious:

Ja nyt kun katon tuosta, niin tunnen itteni pelleksi. Eihän tossa nyt mitään näy :yuck:
Thank god en kertonu eilen miehelle mitää :angelic:

Liitteet

• IMG_20210221_100607.jpg
    IMG_20210221_100607.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 214

Mun viivalasit näkee ehkä jotain ihan minimaalisen pientä, mut en tiiä. Tai sit ne on jotki viivatoivelasit :hilarious:

Ja nyt kun katon tuosta, niin tunnen itteni pelleksi. Eihän tossa nyt mitään näy :yuck:

Mä olen myös saanut tuolla PC jsk värillisen viivanpaikan. Oli aika huijattu olo. Sittenkun olin raskaana ja käytin tota testiä RFSU liuskan rinnalla,ei se edes näyttänyt viivalta vaan ihan haamujenhaamua jota hädintuskin erotti. Eli mulla ei PC näytä.

Viime yönä tuntui ihme kipuilua ihan ku menkat ois alkanu. Mitään ei kuitenkaan ole ainakaan vielä vuotanut. Nyt ois dpo 11 ja mitä pidemmälle mennään, sitä enemmän nousee toiveet kun punaista ei näy. Mietin miten ihmeessä pääsisin käymään apteekissa että saisin hankittua herkän testin kun nuo One stepit on ihan surkeita. En oo koskaan saanu niillä kummoisia viivoja pidemmälläkään.

mä nään tossa alemmassa punertavan viivan

on; kp 23/28-29, dpo 10. aamulla kun heräsin oikea nänni aristi, kun vaihdoin sängyssä asentoa. tuntuu tosi kostealta, ihaku vv holahtais housuihin mut mitää ei oo oo, vaa ihan ns kuivaa tai pieni tippa housuissa :grin:grin nytkun tässä tissejä hipelöin ni ei tunnu aroilta :smiley-ashamed004 jännä toi aamunen aristus:grin

Just aamulla valitin täällä turhautumista mut nyt lähtee järki, predictor earlyt kyseessä ja "menkat" alko tänään.. dpo:t 14 ja 15. Mitä ootte mieltä? Mun ja miehen mielestä pientä vahvistumista näkyvissä :banghead:. Voiko tää olla viivanpaikka??

IMG_20210221_112417__01__01.jpg

Uskaltaisitteko dpo9 ottaa muutaman siiderin. Itse ehdotin illanistujaisia enkä yhtään tajunnu et sillon on dpo9.:banghead: Lisäksi ei oo yhtään luottoa plussaan niin ehkä myös siksi en noteerannut ajankohtaa.:bored:

No kyllä minä joisin :dontknow kun ei sillä tuossa vaiheessa ole mitään merkitystä vielä.

Just aamulla valitin täällä turhautumista mut nyt lähtee järki, predictor earlyt kyseessä ja "menkat" alko tänään.. dpo:t 14 ja 15. Mitä ootte mieltä? Mun ja miehen mielestä pientä vahvistumista näkyvissä :banghead:. Voiko tää olla viivanpaikka??

View attachment 99859

Omaan silmään kyllä viivanpaikat. :bored:

Mä ny varasin gynelle ajan tälle iltapäivälle, kun tuntuu munasarjat kipuilevan vähän väliä ja outoa vuotoa mutta testi silti nega. Ja pääsee vähä ees juttelemaan, että mitä tehä .. oma olo alkaa olla epätoivoinen ja mies yrittää hoitoja välttää viimeseen asti :sorry: mutta omilla keinoilla ei näytä onnistuvan. Alan olla aika poikki henkisesti :oops:

Ovistesti on varmaan huomenna tai ylihuomenna positiivinen. Mulla on ollu alkukierron käytössä onestepin ovistestit, mutta ne on musta ihan surkeita eikä oo ikinä tummuneetkaan tarpeeksi oviksenkaan aikaan. Nyt hain lähikaupasta rfsun testejä kun ne onestepit loppui ja tuli huomattavasti parempi fiilis jo ekalla testillä :grin Sillon viime viikolla kehuin kotitestin nopeita ja luotettavia toimituksia, niin heti kolahtaa omaan nilkkaan, viime viikon perjantaina tehty tilaus ei tullu tällä viikolla ja siellä ne clearbluen ovistestit ois :hilarious:

Edit. Täällä muuten kun on enemmän tietäviä: raaskiikos huomenna alkaa sit testaamaan sillä clearbluen hymynaamatestillä (mikäli tulee postissa aamulla), jos odotan ovisplussaa parin päivän sisään? Muistaisin jonkun täällä puhuneen siitä, että sillä kannattaa testata alkukierrossa selkee nega, jotta bongaa nousun oikein tms? Niin arvokkaita etten haluais turhaan käytellä niitä.

Ei hullujenhullut,tulipa testattua ihan liian aikaisin. En tiedä tarkalleen ovista mutta menkat pitäs viikon päästä alkaa. Tein sitten tuollaisen Kiinaihmeen,päiväpissistä.
E3D815FF-15B5-4656-B4DB-C650D4DEC70A.jpeg
DCC764EA-8719-4745-9F8A-533031FC8AE7.jpeg

Yläkuvassa kontrastia/kirkkautta säädetty ja alakuva muokkaamaton. En ole saanut edes viivanpaikkaa tällä... tuossa jopa väriä;Mitä tää nyt merkkaisi?
Edit. Clover sovellus väittää oviksen kyllä olleen kp 12,vko sitten. Seksiä oli kp 10,joten JOS tuo testi olisi positiivinen,olisi sen pakko melkeinpä olla vko sitten ollut ovulaatio... Ovulaatiotesti oli vahvana kyllä vasta kp 14,mutta en tainnut tiheään testailla,ja on saattanut mennä ohikin? Moni asia viittaa silti kp 14,oviskivut oli.(?)tai oli unta.

Muokattu viimeksi:
Vahvistuu..

Alla avattuna puikko:shy:

Liitteet

• 20210221_140302~3.jpg
    20210221_140302~3.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 232
  • 20210221_141359.jpg
    20210221_141359.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 215
  • 20210221_141359~2.jpg
    20210221_141359~2.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 213
Muokattu viimeksi:
Beanen, varovaiset onnittelut - nään meinaan viivaa :happy:

Myyrämartikainen, jotain näkyy alemmassa testissä ainakin :happy:

Omanapa: kp 26/27, ja siis... Äsken ihan 2-3h pidätyksellö herkässä testissä havaitsen jotain. On varmaan viivalasit nyt visusti päässä, ja alavatsan ihme tylppä jomottelu nostaa toiveita, hädin tuskin saan kuvaan, ja tänne laittaessa takuulla häviää se vähäinenkin :facepalm: Jää nähtäväksi, tiistaina menkkojen pitäis tulla (jos alkavat normisti) ja dpo:sta ei mitään hajua - jos viime vkl lauantaina oli ovis niin nyt dpo7 joten ihan liian aikaistakin testata. Ja jos oli aiemmin ovis niin ei sekään nyt dpo:ta nosta kuin max 10-12.

upload_2021-2-21_14-25-13.jpeg

On ollut tunne kuin maito nousis tisseihin välillä ja pientä etomista, mutta syön b6 vitamiinia joka helppottaa raskauspahoinvointia..söin luteaalivaiheen sitä kun auttaa siinä mm. Tiputteluun ja keltarauhaseen. Pientä menkkajolo/kasvukipua on orastavaa. Joka raskaudessa paitsi ulkoisessa ollut sitä jo ennen plussaa ja pitkälle alkuraskauteen...

Kiitos tarrasukista:Heartred voi kun nyt olis oikee osoite pikkusella ja menkat pysyis pois:notworthy

Ostin jo muuten ekat vaatteetkin pavulle:shy:

Takaisin