Mikä kp/dpo sulla? Mulla on nyt dpo 4 vasta.Mä varmaan teen kans kotona kunhan päästään sinne. Ollaan joskus iltapäivällä eikä tuu paljoa juotuakaan, kun vajaa 5h pitää ajaa autolla.
Mutta ei mulla nyt toiveet kovin korkealla ole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä kp/dpo sulla? Mulla on nyt dpo 4 vasta.Mä varmaan teen kans kotona kunhan päästään sinne. Ollaan joskus iltapäivällä eikä tuu paljoa juotuakaan, kun vajaa 5h pitää ajaa autolla.
Mutta ei mulla nyt toiveet kovin korkealla ole
Mikä kiertopäivä/dpo sulla on?
Mulla alkaa varmaan yk 30
Mikä kp/dpo sulla? Mulla on nyt dpo 4 vasta.
Mulla on kp 25/26. Ja dpo ehkä 12.
Ylempänä on tän aamun heti testiajalla ja alempana on se eilinen.
Mun viivalasit näkee ehkä jotain ihan minimaalisen pientä, mut en tiiä. Tai sit ne on jotki viivatoivelasit
Ja nyt kun katon tuosta, niin tunnen itteni pelleksi. Eihän tossa nyt mitään näy
Thank god en kertonu eilen miehelle mitää :angelic:
Se olikin se eilinen, mut nyt sit aamulla ei ollu mittää :arghh:Myyrämatikainen! Alemmassa näkyy selkeesti haamuplussa:)!!!
Mulla on kp 25/26. Ja dpo ehkä 12.
Ylempänä on tän aamun heti testiajalla ja alempana on se eilinen.
Mun viivalasit näkee ehkä jotain ihan minimaalisen pientä, mut en tiiä. Tai sit ne on jotki viivatoivelasit
Ja nyt kun katon tuosta, niin tunnen itteni pelleksi. Eihän tossa nyt mitään näy
Thank god en kertonu eilen miehelle mitää :angelic:
Uskaltaisitteko dpo9 ottaa muutaman siiderin. Itse ehdotin illanistujaisia enkä yhtään tajunnu et sillon on dpo9.:banghead: Lisäksi ei oo yhtään luottoa plussaan niin ehkä myös siksi en noteerannut ajankohtaa.
Just aamulla valitin täällä turhautumista mut nyt lähtee järki, predictor earlyt kyseessä ja "menkat" alko tänään.. dpo:t 14 ja 15. Mitä ootte mieltä? Mun ja miehen mielestä pientä vahvistumista näkyvissä :banghead:. Voiko tää olla viivanpaikka??
View attachment 99859
Vahvistuu...
Vahvistuu...