Raskaaksi 2021

Heips! Saatan joutua palaamaan tähän ryhmään :sad001

keskiviikkona varhaisultrassa 7+3 (ovulaatiosta laskettuna muutama päivä enemmän), ei löytynyt kunnon sykettä. Joku pieni EHKÄ, ja lääkäri ei halunnut tehdä vielä päätöstä... koko ei kuitenkaan vastannut viikkoja, vaan 6+1. Uusinta ultra ensi viikolla. Oletuksena siis on mennyt kesken. Alkion sykkeen pitäisi alkaa 25vrk iässä ja se on mennyt aikoja sitten, koska tiedän yhdyntäpäivän...

Ehkäisyn lopettamisen jälkeen siis kolmesta ovulaatiosta kaksi johtanut plussaan. Vaikuttaa siis siltä että raskaudet kyllä alkaa helposti, mutta ei jatku... Onko kokemuksia? Näihin tilanteisiin taitaa jotain lääkkeitä tms olla olemassa? Ne lugesteronit ilmeisesti yksi vaihtoehto? Mitä reittiä ne saadaan? Tai Miten tällaisissa edetään ja mitä kautta hoitoa voi saada?

Varmaan nopeiten saa avun menemällä yksityiselle.
Mutta luulis, että myös julkisella asiaa alettais selvitellä :Heartpink

Varmaan nopeiten saa avun menemällä yksityiselle.
Mutta luulis, että myös julkisella asiaa alettais selvitellä :Heartpink

Kiitos! Yksityisellä varhaisultrakin, joten kysyn tästä jo keskiviikkona. Jospa edistyis jo sieltä :oops:

Muokattu viimeksi:
Haamuille vahvistumista! :smiley-angelic001

@moony toivotaan että olis vielä syke, tai ainakin nopeasti apua saatavissa <3

täällä dpo4 ja taas eggiksiä holahteli o_O muuten pientä rintatuntemusta ja jomottelua alamahalla. Ens viikko pitäis vielä ootella :hungover:

Haamuille vahvistumista! :smiley-angelic001

@moony toivotaan että olis vielä syke, tai ainakin nopeasti apua saatavissa :Heartred

täällä dpo4 ja taas eggiksiä holahteli o_O muuten pientä rintatuntemusta ja jomottelua alamahalla. Ens viikko pitäis vielä ootella :hungover:

Ihme pitäis tapahtua et se sinne olisi ilmaantunut, mutta kiitos! :Heartred:Heartred Haluaisin hypätä kuukauden ajassa eteenpäin, ahdistaa ajatus keskeytyksistä. Voisin palata vain siihen, että en vain ole raskaana. Mutta vielä pitäis se inhottava osuus hoitaa...

Mä katselin vanhoja kuvia ja löysin minin aikaisia plussakuvia. Niistä laskin äkkiä, että cb digi on näyttänyt raskaana 1-2 dpo 15. Viivatestejä ei ole kuin vasta noin dpo 20 ja silloin on cb herkkä ollut selkeä plussa. En nyt voi muistaa kaikkia raskauksia mutta joþenkin tokasta mulla on jäänyt mieleen että ois näkyny testissä dpo 14. Oonko mä vaan niin että hormonia erittyy pissaan hitaasti. Jos aiempiin plussiin vertaa niin eihän tässä vielä mitään hätää ole. Nyt on ovisplussasta laskettuna dpo 10 mutta voi olla myös 9. En tiedä kumpi.

Mulla nousi vauvakuume entisestään kun kaivoin vanhoja kuvia ja sieltä löytyi videopätkiä minin ajalta. Tyttö oli max parin kuukauden ikäinen.

moonylle isot tsempit, toivottavasti tapahtuu joku ihme, mutta jos ei niin paljon haleja :Heartred:Heartred:Heartred

Sitten omaa napailua: Ollu limoja tässä kierrossa rutkasti enemmän kuin aiemmissa keskenmenon jälkeisissä :scratch Toivottavasti enteilee hyvää :biggrin Kp11 tänään, ovisplussasta ei vielä merkkiä.

En muista yhtään, missä vaiheessa on testaillut aiemmista, muy varmaan joskus lähellä menkkojen alkamispäivää. Sillon oli nuori ja malttoi. Nyt on vanha ja kello tikittää, niinkö aikapommi :sick009

Täällä testattu tänään dpo oletettavasti 9 ja kp23/27-28
Pc puikolla ja liuskalla tämmöset...

Edit, luonnossa paljon selkeemmin näkyy:shy: puikkoon ilmesty heti toinen haaleista haalein viiva joka näky ilman testin avaamista.

Liitteet

• 20210220_192746.jpg
    20210220_192746.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 249
  • 20210220_223804~2.jpg
    20210220_223804~2.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 244
Muokattu viimeksi:
Onko nämä nyt niitä munasarjan kasvukipuja? Oikealla tuntuu tylppää jomotusta hetkittäin ja esim niistäessä enemmän. En yhtään muista kummalla puolella kivut olivat viime kierrossa. Taas alkaa optimismi nostamaan päätään ku kuukautiset ohi ja toivon mukaan ovulaatio lähenee :)

Sorry omanapa.. kp 17 ja ei ovis plussaa vieläkään. Pelottaa että meni ohi kun jotain kipuillut mutta kun näitä tuntemuksia on ollut ”aina”. Mut sen näkee sit kun kuukautiset tulee tai jättää tulematta et oliko menny ohi. Oon kyl testannu 1-3krt päivässä ja ei yksikään lähellä plussaa. Et saa olla kyllä super nopee huippu et olis menny ohi. :(

Miten nopeesti kiinnittymisestä pitäs testeissä näkyä?
Täälä alko rusehtava vuoto dpo 9 ja kesti 3päivää sillain, että pikkasen välillä tuli.
Testi kuiteski vielä nega (dpo13) joten taitaa olla vissiin järkevin odottaa tätiä kylään?:sorry:

Täällä taas malttamattomana testasin samalla predictor earlylla ja samanlainen viiva kun eilenkin ja vielä testiajalla, mut taitaa vaan todella häijy viivanpaikka olla. Nimitin testin teon jälkeen pyyhkiessä alko menkat.... Turhauttavaa. Yk 10 alkaa..

Täällä taas malttamattomana testasin samalla predictor earlylla ja samanlainen viiva kun eilenkin ja vielä testiajalla, mut taitaa vaan todella häijy viivanpaikka olla. Nimitin testin teon jälkeen pyyhkiessä alko menkat.... Turhauttavaa. Yk 10 alkaa..
Mikä kiertopäivä/dpo sulla on?

Mulla alkaa varmaan yk 30 :finger:

Apuaa!! En oo ikinä saanut näin aikasin aamupissasta mitään, kun silloin kun olin viimeksi raskaana niin aamupissasta aina melki nega vaikka päiväpissasta tosi vahva plussa!!! Voiko tää olla totta:bookworm:
Eli aamupissasta pc liuska ja jo testiajalla näky heti toinen viiva ..
Edit ja apua kuvassakin näkyy et punertaa:nailbiting:

Teen tänään päiväpissasta pc liuskan ja puikon...katotaan onko vahvemmat viivat kun aamupisusta:angelic:

Liitteet

• 20210221_093423~3.jpg
    20210221_093423~3.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 270
Muokattu viimeksi:
Apuaa!! En oo ikinä saanut näin aikasin aamupissasta mitään, kun silloin kun olin viimeksi raskaana niin aamupissasta aina melki nega vaikka päiväpissasta tosi vahva plussa!!! Voiko tää olla totta:bookworm:

Teen tänään päiväpissasta pc liuskan ja puikon...katotaan onko vahvemmat viivat kun aamupisusta:angelic:
Varovaiset onnittelut :Heartpink

Uskaltaisitteko dpo9 ottaa muutaman siiderin. Itse ehdotin illanistujaisia enkä yhtään tajunnu et sillon on dpo9.:banghead: Lisäksi ei oo yhtään luottoa plussaan niin ehkä myös siksi en noteerannut ajankohtaa.:bored:

Miten nopeesti kiinnittymisestä pitäs testeissä näkyä?
Täälä alko rusehtava vuoto dpo 9 ja kesti 3päivää sillain, että pikkasen välillä tuli.
Testi kuiteski vielä nega (dpo13) joten taitaa olla vissiin järkevin odottaa tätiä kylään?:sorry:
Samaa olen itse miettinyt. Mutta mulla ainakin näkyi viime raskaudessa 9pv kiinnittymisestä. Sitä ennen testailin monet kerrat aamupissasta eikä näkynyt. Eli kp 32/28 vasta sain plussan.

Mä varmaan teen kans kotona kunhan päästään sinne. Ollaan joskus iltapäivällä eikä tuu paljoa juotuakaan, kun vajaa 5h pitää ajaa autolla.
Mutta ei mulla nyt toiveet kovin korkealla ole :sorry:

Takaisin