Raskaaksi 2021

Hyvää uutta vuotta!
On kyllä hauska tiirailla muiden testejä, kun ei itse pääse vielä testaamaan! Kovasti vaan plussatuulia ja viivan vahvistumista :happy:

Itellä menossa dpo 7-8 ja muutaman päivän ollu enenevissä määrin ruokahaluttomuutta ja tänään ihan rehellisesti ihan kunnon etovaa oloa. Liekkö toiveajattelua, mutta tosiaan mies ekana kiinnittänyt huomiota mun käytökseen. En kyllä uskalla ees ajatella, että olis heti tärpännyt.

Ajattelitko testata ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, vai odotteletko? Mulla tänään 6 dpo ja yritän sinnitellä tiistaille, jolloin varmaan viimeistään sorrun uittamaan jonkun tikun. Silloin on 10 dpo.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille ja plussantäytteistä tottakai :angelic:

Täällä kp6 ja flo ennustaa ovista 27 päivän päähän :rolleyes:. Luotto siihen että nuo metforemit yhtään auttais on aivan mennyt mutta reseptiä vielä kolmeksi kuukaudeksi niin jospa syön sen kiltisti loppuun. Tilasin ruohonjuuresta kaikenlaisia ravinteita, joten ne testiin kun kotiin pääsee. Donafertysta pidin nyt joulureissujen ajan taukoa kun en millään olisi jaksanut säätää salassa anopilta sen ottamista. Ei oo kauheen optimistinen olo enää luomuplussaan, huhtikuulle pitäisi odottaa että saa julkiselta apuja. Onneksi kerkee sitä ennen nostaa noita surkeita ferritiiniarvoja.

ähhh tulipas negis viesti. Toivon kaikille täällä kyllä pikaista plussaa, jospa tää olis meidän vuosi :p
 
Ajattelitko testata ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, vai odotteletko? Mulla tänään 6 dpo ja yritän sinnitellä tiistaille, jolloin varmaan viimeistään sorrun uittamaan jonkun tikun. Silloin on 10 dpo.

Mies lähtee tiistaina viikoksi töihin, niin varmaan ennen sitä tulee testattua. Menkat pitäis alkaa 8.pv
 
Plussa vai ei ketjussa moni oli saanut tuollaisella clear bluella turhia viivoja/räikeitä viivanpaikkoja. Itse en yhtään luota siniväritesteihin.
Joo näin oon itekin lukenut että antaisi räikeitä viivanpaikkoja. Täytyy toivoa että tässä tapauksessa olisi oikea kyseessä :smiley-angelic001
Nyt koitan malttaa kyllä huomiseen, jos clearblue vahvistuu niin sitten uskaltaa jo ehkä luottaakin siihen.
 
En saanut plussaa ovistestiin ja epäilen että se tapahtui yön aikana kp 13-14 o+ siis. Koska kp14 aamuna oli melko tumma viiva,joka lähti vaalenemaan. Eli ovulaatio sattui siis ehkä kp 14-15 yönä. Ei varmuutta. Nyt jännään onnistuiko. Seksiä harrastimme kp 12 aamulla.
Mulla on eritt.herkkiä liuskoja kaapissa. Hätähousuna testasin jo eilen. Tässä kuva testistä...
20210101_142822.jpg

Kuukautiskierto on ollut 25-28.
 
Muokattu viimeksi:
Vavec Tossa missä on kaksi testiä niin olevinaan ylemmässä näkyisi jotain.

Talvikkinen Lupaavalta näyttää. Vahvistumista! Tosin miekin oon kuullut et nuo näyttää räikeitä plussia vaikka ei ois. Pc:n oon kuullut olevan luotettava.

ON: Tiputtelee yhä. Siteeseen ei kuitenkaan jää mitään vaan pyyhittäessä jää. Toivottavasti nyt alkais kunnolla niin sain kuukautiset merkattua.
 
Saankohan ne tähän, luultavasti niissä ei kyllä muiden silmiin näy mitään.

lZnP09

https://aijaa.com/VuSW2s


VuSW2s

https://aijaa.com/lZnP09

Toi yksittäinen on se pc.
Tein ite kans aamulla viimisen pc:n samanlaisen testin jonka löysin kaapista ja samanlaisen viivan sain näkyviin:think005 Tulkitsin viivanpaikaksi. Täytyy jaksaa venailla ens viikkoon ja koittaa uudestaan:wacky:
Menkkojen pitäis alkaa ens viikon tiistaina ja vieläkään ei tavanomaisia menkkaoireita oo ilmaantunut. Saas nähdä onko kierto venahtanut:banghead:
 
Mä ostin kaupasta pregcheck liuskoja vielä. Pyysin miestä kuitenkin takavarikoimaan kaikki ovis -ja raskaustestit. :hilarious::oops:
Koska jos eilen oli kiinnittyminen niin et se pissassa kuitenkaan heti näy. Ajattelin että ti aamuna saisin testit takaisin. Tiedän itseni etten muuten pysty olla testaamatta.:shy:
Tiistaina pitäisi oviksesta laskettuna alkaa menkat joten ajattelin että se olisi hyvä testipäivä:bored:
 
Moi! Minä liityn joukkoon kanssa :) meillä 2019 marraskuinen, joka syntyi viikolla 35 keskosena raskausmyrkytyksen takia. Mua jännittää ihan hirveästi uusi raskaus, ja en oo oikein saanut päätöstä tehtyä, yrittääkkö vai ei. En haluaisi joutua ajoissa sairaalaan, olla vauvateholla lapsen kanssa.. Ollaan nyt menty sillä ”herran haltuun” systeemillä, mut nyt vasta imetysjuttujen loputtua on kierto alkanut tasaantumaan. Ensviikolla pitäisi olla ovis, pikkasen jännittää.:hungover: Uskaltaako sitä :nailbiting:

Sen tiedän että pienellä ikäerolla haluaisin lapset, ja vaan kaksi. Eli vikaa tässä sitten..
 
Hyppäsin nyt aiemmasta ketjusta tänne, viimeiseen asti odottelin, että josko ei tarvis :dance008 Eilen testasin ja negatiivista näytti. Nyt kp 37, kierto mulla heittää kylläkin aikalailla 29-33.o_O Saapas nyt nähdä :bored:. Erikoisia kipuja ollut nyt jo viikon ajan: aika kovia kipukohtauksia keskellä tai jommalla kummalla sivulla, melkein joka päivä. Eikä yhtään verta ole vielä tullut.

Täytyy varmaan itsekin alkaa testailemaan oviksia myös. Koen vaan, että helposti stressihormonit itsellä nousee jos kovin testailee :oops:
Noo, chill meininki pitää yrittää muistaa pitää päällä :) Ja ehkä jossain vaiheessa sitten tutkimuksiin jos ei ala raskaus onnistua :)
 
Jee, täällä terot puree ainakin paremmin ku viimeks :) tänään kuurin vika nappi ja dpo10, eikä oo tiputtelu alkanut vaikka viime kierroissa on jo tässä vaiheessa tiputellut :smiley-angelic003 eli pieni voitto tämäkin! Toivotaan tietty ettei alkaisikaan... pieniä oireita, jalkasärkyä, poikkeuksellisen voimakasta yöpalelua, sähköiskuja rinnoissa, pieniä nivusjomoja. Ja eilen mun lempparijätski maistui inhottavan pistävältä :depressed: mutta koitan pysyä realistisena, kun joka kierrossa on ollu jotain ”oireita”...:shy:
 
Moi! Minä liityn joukkoon kanssa :) meillä 2019 marraskuinen, joka syntyi viikolla 35 keskosena raskausmyrkytyksen takia. Mua jännittää ihan hirveästi uusi raskaus, ja en oo oikein saanut päätöstä tehtyä, yrittääkkö vai ei. En haluaisi joutua ajoissa sairaalaan, olla vauvateholla lapsen kanssa.. Ollaan nyt menty sillä ”herran haltuun” systeemillä, mut nyt vasta imetysjuttujen loputtua on kierto alkanut tasaantumaan. Ensviikolla pitäisi olla ovis, pikkasen jännittää.:hungover: Uskaltaako sitä :nailbiting:

Sen tiedän että pienellä ikäerolla haluaisin lapset, ja vaan kaksi. Eli vikaa tässä sitten..
Mulla myös esikoisesta synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen vuoksi ja vauva joutui heti teholle koska ei hengittänyt syntyessään. Samoja ajatuksia käynyt läpi tässä viimeaikoina.:smiley-angelic008 Ajattelin seuraavan raskauden aikana hakeutua pelkopolille jos asia alkaa ahdistaa liikaa:think005
 
Huomenta, tässä aamun testipäivitys! :grin Dpo9 siis tänään. Jos fiksu olisin niin antaisin nyt vaan olla, varsinkin kun eilen oli aikamoiset menkkajuilinnat. Onestepeissä ei kyllä mun silmiin oo mitään, pc hyvillä omilla viivalaseillani ehkä aavistuksen tummempaa hailuraa. Eli todnäk ei siellä mitään ole.
 

Liitteet

  • BBB4724F-3112-4EDA-A0D9-BEDCAAE2C64D.jpeg
    BBB4724F-3112-4EDA-A0D9-BEDCAAE2C64D.jpeg
    19.7 KB · Katsottu: 179
  • 33432138-F255-419E-B2B5-FAD993869C40.jpeg
    33432138-F255-419E-B2B5-FAD993869C40.jpeg
    15.9 KB · Katsottu: 174
  • E1858ECB-01D0-421F-8601-D65FF1450139.jpeg
    E1858ECB-01D0-421F-8601-D65FF1450139.jpeg
    25.9 KB · Katsottu: 186
Kai sitä raskaana ollaan. Rfsu testiin en oo koskaan saanu haamua, joten uskallan luottaa. Toki viiva vielä todella hailakka :oops:
Clearbluekin mielestäni vahvistunut.
Ihmeen rauhallinen olo, ehkä mä en jotenkin vielä uskalla iloita, epäilen nyt noita testejäkin ja ei tunnu siltä että oisin raskaana. Voiko tämä olla mahdollista? Vuosi yritystä ja nyt ne viivat ilmestyy testeihin. En vielä sisäistä tätä. Yks digi ois kaapissa, varmaan huomenna jo näkyis siinäkin? En oo miehellekään vielä mitään sanonut, pelottaa että tää on vaan kemiallinen tmv...:sad001
 

Liitteet

  • IMG_20210102_075048.jpg
    IMG_20210102_075048.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 270
20210102_085745.jpg
20210102_081602.jpg
Hyvää huomenta. :)
Tänä aamuna oli rinnat niin kipeät kun heräsin. Päätin tehdä testin kun kotiin pääsen. Olin äidillä yön niin ei tullut ekaa aamupisua siihen käytettyä..no mä näin heti siinä selkeän haamun joka vahvistunut siis edellisaamusta. :headphone:
Nyt toivon vain ettei menkat tulisi..eli pysy sisällä.
Nyt siis on kp 20 ja kuukautiskierto ollut 24 viime aikoina tai 25.
Tässä siis One step 10mIU. Ylempi heti testiajalla viiva ilmestyi 1minuutissa..ja kuivana alemmassa kuvassa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top