RouvaKettunen
Puuhakas puhuja
Avena, mulla myös kierto lyhentynyt samoin luteaalivaihe. Ikäkysymys varmaan täälläkin, 39 tulee tänä vuonna. Parasta ennen - päiväys menossa....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näettekö te tän??? En uskalla innostua koska kuva on otettu testiajan jälkeen, testiajalla olin kyllä näkevinäni jotain mut vahvistu kuivuessaan. Testi siis predictor early. Voiko tää olla vai onko muilla tullu selviä viivanpaikkoja. Mieskin tän näki selvästi
View attachment 99832
Mulla ikää myöten huomattavasti niukempi vuoto . Tämän huomasin ku vuosi sitten luulin että olen raskaana vahingossa kun oli ihan onnettomat menkat. 2 päivää ja lähinnä limaista vuotoa. No seukki menkut tuli siitä aika lailla 28 päivää myöhemmin ja taas niukat mut enemmän menkkamaiset. Eli näin voi kuvitella et kului testejä ja olin ihan satavarma että olin pieniin päin. No ei ku ikä.
Se vähän ahdistaa kun omalla tädillä alkoi menopaussi jo 35 vuotiaana eikä sen puolesta ole lapsia tehnyt.. äitini teki nuorena omansa mutta hänelläkin jo vaihdevuodet ja on vasta 52 vuotias. Ja alkoi kun hän oli 47.
Jestas, kun säikähdin mun testiä.
Ollaan kyläilemässä mun vanhempien luona ja nopeesti kauppareissulla kusin tikkuun kaupan vessassa. MONTA kuppia kahvia alla ja pissa ollu rakossa ehkä tunnin.
Heti tuli näkyviin tuo mitä kuvassa näkyy, mutta hävis kun alkoi kuivua. Eli viivanpaikka taitaa olla
Muoks. Dpo11 meibi. Oireina ei oikeen mitään. Vähän menkkajuilintaa ja päätä särkee.
Tänään meni vika terolut.
Oliksne just sellasia, jotka hävis sit?Mun ekat haamulaiset oli tämmöisiä
Et voi hyvinkin olla sitä itteään, jos testaat uusiksi päivän parin päästä aamupissasta :)
Oliksne just sellasia, jotka hävis sit?
Yritin kuivata kuivunutta, mut siinä ei kyllä näy mittää
On alkanut ja itse pelkään että näin myös itselläni joten toivon että tulen pian uudestaan raskaaksiOn aikaisin menopaussi alkanut tädilläsi. Minun äidillä alkoi 46-47(?)vuotiaana. Muistan että melko nuorena...Ja luin että esivaihdevuodet voi alkaa jo 10v ennen menopaussia. eli onneksi olen kaksi lasta saanut,koska jos vasta nyt aloittaisi yrittämisen voisi olla että mä jäisin lapsettomaksi...
Asiasta kolmanteen:
Löysin muuten erittäin mielenkiintoisen blogin. Siinä on uskomuksia,vinkkejä ja sekä ihan mm.kiinalaisesta lääketieteestä otettuja raskautta edistäviä keinoja. Jokainen saa uskoa ja ei mitä haluaa(ja vaikka yrittää),laitan linkin tähän (jos saa?)
https://kaksplus.fi/blogit/mutsison/2018/08/22/kuinka-tulla-raskaaksi-vinkkeja-ja-uskomuksia/
Liuskatesteissä viivat tuppaa kuivuessa hälvenemään. Mulla kävi tässä plussassa juurikin niin, että testin kuivuttua viivaa ei enää juurikaan näkynyt. Plussa oli kuitenkin.
Olen huomannut, että puikkotesteistä viiva ei vastaavasti katoa, vaikka ois mikä haamu.
Tsemppiä ja uutta testiä kehiin huomenna.
Tää oli pcAinut mistä se ei kadonnut oli just first response ja cb early
Tää oli pc
Ja tosiaan pissa oli varmasti ihan tosi laimeaa.
Mun mies makaa tossa vieressä ja tekis mieli laittaa toi kuva sille, mut en uskalla koska sit taas antaisin mahdollisesti turhaa toivoa.
Huomisaamuna teen ton toisen testin :angelic:
Muoks. Mut mennään nyt sillä, et oli viivanpaikka, niin pessimisti ei pety niin pahasti :)
Musta on kyllä liian räikeä viivanpaikaksi tai jos on niin tosi törkeä viivanpaikka. Mä en nyt auttaakseni muista hävisikö viiva testin tehtyä, mut se tuli siihen ainakin heti ja pc:llä seurailin vahvistumista (mulla ne plussatestit vieläkin säilössä kaapissa Heh ). Oon suht luotettavana pc:tä pitänyt ja mulla ei tuommoista viivanpaikka oo ikinä tullut, vaan oon sit ollut raskaana
Mut pidän peukkuja, testaahan uudestaan huomenna, jos tulis vähän viisaammaksi :)
Mä tein tossa kohtaa herkän mikä näytti värillistä toista viivaa haaleana, pc siitä parin päivän päästä oli jo värillinen, kun aiemmin näytti lähinnä harmaalle. :)
Tosin nyt kun psykooseissa sitä viivaa vahtaan, niin se on sellanen "kiiltävä", jonka oikealla puolen on tuo tummempi viiva. Oiskohan se nyt kuitenkin viivanpaikka. Aika näyttää. Mut kaikinpuolin ärsyttävää. En ihmettele miks näitä päiviä kutsutaan piinapäiviksi