Raskaaksi 2021

Kp 10. Ei dpo 10.
Viime kierrossa plussa, mutta menkat alkoi ajallaan.
Varmaan vaan kroppa sekaisin, kun yritti kiinnittyä o_O
Blääh luetun ymmärtäminen hei! Sori. Joo mut olisko just toi? Mulla nimittäin ovista pukkaa nyt jo ja vasta eile loppu tuhruttelu yöllä oli vähän tullut. Uskon et mulla keho nyt ihan hukassa ja hakee paikkaansa

Täällä kp 4 menossa (oikeastaan vasta 3 koska ekana päivänä vaan tiputteli) ja vuoto loppunut! Nää oli siis ekat luomumenkat olevinaan. Normisti mulla luomumenkat on kivuliaat ja kestää kauemmin. Koko viikon ollut päänsärkyä, itkua, väsymystä ja kauheaa ketutusta :D eilen myös kauhea närästys/sappikohtaus. Sekin laittoi itkettämään kun tuli iltapalan jälkeen aivan kauhea olo ja ylävatsaan sattui. Tuntui samalta kuin oksennustauti olisi ollut alkamassa.

Miten muilla oviksen jälkeen. Mulla tuli o+ viime su ja ovis tod.näk. ma-ti yönä kun kivut oli ti aamulla poissa. Nyt on kuitenkin oviksen jälkeen jomotellu lievästi tota oikeeta puolta josta ovis tapahtui. Onko muilla tämmöstä ja mitäs sekin sit mahtaa meinata. Nyt dpo 4.:bookworm: :bored:
Mulla on, ja ovisplussa oli ma testissä, tasaseen tuikkii joka päivä tolle puolel jossa oviskivut oli

Mulla oli kans dpo 3-4 vähän menkkamaista jomotusta molemmin puolin, nyt ei ole pariin päivään niitä oikeastaan ollut (tänään dpo 7).

Täällä DPO7 ja YK4. Eilen alkoi yllättäen reilu valkovuoto (hiihtolenkin jälkeen) ja tänäänkin tullut jonkin verran. Yleensä ja ymmärtääkseni näille päiville se ei kuulu, vaan vasta just ennen menkkoja alkaa? :bored:Jostain luin, et voisi liittyä varhaiseen raskauteen. Kaikkia muitakin oireita on (niin kuin kaikissa muissakin kierrossa, joissa silti negaa vaan), mutta tää vv ei kyllä voi olla pelkkää hyvää mielikuvitusta :wacky:

Kp24/27 ja alavatsa on yhä omituinen. Olkoon vaikka sit ruuansulatushärö, mut jossain alitajunnassa viipyilee ajatus et olisko nyt :whacky011 Piru olkapäällä sanoo et älä unta nää, mutta otapa nyt sit selvää :taunt010

Täällä DPO7 ja YK4. Eilen alkoi yllättäen reilu valkovuoto (hiihtolenkin jälkeen) ja tänäänkin tullut jonkin verran. Yleensä ja ymmärtääkseni näille päiville se ei kuulu, vaan vasta just ennen menkkoja alkaa? :bored:Jostain luin, et voisi liittyä varhaiseen raskauteen. Kaikkia muitakin oireita on (niin kuin kaikissa muissakin kierrossa, joissa silti negaa vaan), mutta tää vv ei kyllä voi olla pelkkää hyvää mielikuvitusta :wacky:
Kuulostaa kyllä hyvältä, jos sulla ei yleensä vvtä pahemmin luteaalissa ole! Itse ajattelen että kaikki erilaiset oireet kuin yleensä on hyvä merkki :grin

@Emir kyseli nippailusta pienillä dpo:illa, mulla kans sitä jomottelua dpo2-5 välillä monesti. Tässä kierrossakin molemmin puolin, vaikka vasemmalla oli ainoa folli ennen ovista.

Kyllä se on normaalia. Mulla oli ainakin runsasta valkovuotoa ja silti ei raskautta. Eikä ollut aiemmissa kierroissa kuin viimekierrossa. Eli voi sitäkin olla. Itse mietin viime kierrossa samaa mutta ei ainakaan ollut.(raskaus syynä).

Mulla lisääntyy valkovuoto uudelleen just 4-6 päivää ennen menkkoja! Sit on kuivaa ku saharassa kp:t 1-6, ja sit oviksen tienoilla valun melkeinpä koko ajan kunnes sitte tulee pari päivää kuivempaa ja taas on iha märkää ennen menkkoja:hilarious:

Kp 24/28-29 • dpo 13
Malttamattomana tein iltapissasta 3h pidätyksellä negan rfsu herkällä. Nyt jo pettynyt olo vaik tiedän et ajoissa testaan ja viel iltapissasta mut silti. Huomenna aamulla aattelin tehä predictor earlyn.:bounce

Hei, olen lueskellut keskustelua jonkin aikaa ja ajattelin nyt itsekin osallistua. Elì viime kesänä jätettiin ehkäisy ja syyskuussa tein plussan, vaikka PCO, kilpirauhasen vajaatoiminta ja kierto epäsäännöllinen, yleensä yli 40. Pitkän kierron vuoksi varhaiseen ultraan, jossa arvio oli 4+3, joten varattiin vielä toinenkin varhaisultra. Tässä välissä yhtenä päivänä kaupassa tuntui vihlaisu alavatsalla, kuin menkat olisi alkaneet ja illalla ja seuraavana aamuna pyyhkiessä rysehtavaa vuotoa, eli melko niukasti. Soitin tästä neuvolaan ja sanoivat olevan normaalia. Mitään muuta oiretta tms ei ollut, jiten en itse huolestunut. Seuraavassa ultrassa sykettä ei sitten enää löytynytkään, ja tietysti olin vielä yksin tuolla käynnillä... Kkm viikoilla 7+5, joten kotona tabletin avulla tyhjennys. Noin 2vko kesti vuoto, joista ekat 5pv todella runsaat. Tämän jälkeen kierto muuttuikin säännölliseksi 28 vrk, vaikka aina ollut siis tosi epäsäännölliset. Ovulaatiotestejä tein, eikä näyttänyt missään vaiheessa positiivista, vaikka ahkerasti mittailin. Pari viikkoa sitten kp 29 tein raskaustestin huvikseen ja negatiivinen oli. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut, joten kp32 tein uuden jossa jo pieni haamu. Viikko sitten ihan selkeäy viivat. Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa. Tsemppiä kaikille menetyksistä kärsiville ja onnea plussaajille

Löysin raskaustesti kuvat kesältä 2015 kun kävin kuvia läpi OneDrivesta. Muistan kun tuli kesäloman jälkeen tunne et ei hitto oon varmaan raskaana. Eka kuva RFSU herkkä kp28/29 3+6 haamujen haamu.

Toka kuva One step kp29/29 4+0 hyvä että näkyy mitään.

Apteekin testi kp30/29 4+1.
Screenshot_20210219-203211.jpg
Screenshot_20210219-203547.jpg
Screenshot_20210219-203838.jpg
Screenshot_20210219-203603.jpg
Screenshot_20210219-203242.jpg

One step liuska kp31/29 4+2 tässä näky jo viiva.

Ja lopuksi halusin nähdä saanko leffaviivat RFSU herkällä kp44/29 6+1 ja ei tullu leffaviivoja ei.

Syke näkyi varhaisultrassa 6+3, käytiin yksityisellä kun tuli yhdynnän jälkeen verta. Raskaus sujui hyvin ja syntyi spontaanisti 40+5.

Anteeksi muistelo spämmi mut noista näkee testien eron hyvin. Kuvat otettu testiajalla.

Mä alan olla luovuttamassa tän kierron suhteen. Pettymys on valtava vaikka tiedänkin että mun iässä raskautuminen ei ole yhtä helppoa kuin 10 vuotta nuorempana.

Mä olen tänään testannut herkällä halpistestillä tyylipuhtaan negan. Vaikka dpo on vasta 9 niin ois kai tuossa jotain ehkä jo voinut näkyä. En tiedä. Tekis mieli hakea joku herkkä testi apteekista mutta voi kai sen rahan järkevämminkin käyttää.

Löysin raskaustesti kuvat kesältä 2015 kun kävin kuvia läpi OneDrivesta. Muistan kun tuli kesäloman jälkeen tunne et ei hitto oon varmaan raskaana. Eka kuva RFSU herkkä kp28/29 3+6 haamujen haamu.

Toka kuva One step kp29/29 4+0 hyvä että näkyy mitään.

Apteekin testi kp30/29 4+1.
View attachment 99813 View attachment 99814 View attachment 99815 View attachment 99816 View attachment 99817
One step liuska kp31/29 4+2 tässä näky jo viiva.

Ja lopuksi halusin nähdä saanko leffaviivat RFSU herkällä kp44/29 6+1 ja ei tullu leffaviivoja ei.

Syke näkyi varhaisultrassa 6+3, käytiin yksityisellä kun tuli yhdynnän jälkeen verta. Raskaus sujui hyvin ja syntyi spontaanisti 40+5.

Anteeksi muistelo spämmi mut noista näkee testien eron hyvin. Kuvat otettu testiajalla.

Kiitos muistelosta ja kivaa säväystä se toi mielestäni ainakin.:cat:
Tuo RFSU herkkä on mennyt paljon huonommaksi litä joskus on ollut. Siinä ollut näemmä testi-ikkuna erikseen...olisi vieläkin. Tykkäisin tuollaisesta mitä ollut tuohon aikaan. Nykyään huonosti luettava koko testi.

Täällä kans nega testissä eilen aamulla ja tänään illalla. Kp 31/30 ja dpo 11.
Pregcheck ja rfsu herkkä tehtynä, olo on ihan tyhmä ja kaikki ottaa päähän :shifty:

Pitää ehkä pitää vähän taukoa tästä kaikesta testaamisesta ja antaa kropan ja etenkin mielen levätä. Onko muilla kisaväsymys iskenyt koska? Täällä vasta yk4 :sorry:

Hyvä tietää, että tää vv voi olla jotain muutakin, ei sit nosta toivoa ihan liian korkealle :joyful: Mun luteaali on 14 pv, joten dpo6 olisi peräti 8 päivää ennen menkkoja (kun tää vv siis alko ihan holahtamalla) :eek: mullakin yleensä tulee vv 1-2 pv ennen menkkoja. Mutta jokainen kierto on aina vähän erilainen, katotaan mitä tästä tulee. Nää piinapäivät on niin kauheita kun tulkitsee kaikkia oireita ja aika matelee :hungover:

Täällä kans nega testissä eilen aamulla ja tänään illalla. Kp 31/30 ja dpo 11.
Pregcheck ja rfsu herkkä tehtynä, olo on ihan tyhmä ja kaikki ottaa päähän :shifty:

Pitää ehkä pitää vähän taukoa tästä kaikesta testaamisesta ja antaa kropan ja etenkin mielen levätä. Onko muilla kisaväsymys iskenyt koska? Täällä vasta yk4 :sorry:
Voimia, on tää yks hemmetin työmaa kyllä :Heartpink
Joskus yk5 iski varmaan epätoivopaniikki joka kesti muutaman kierron ja sittemmin on tullut semmonen "aivan sama, ei kuitenkaan onnistu" -fiilis. Menkat kirpasee mut en vollota silmiä päästäni kun en edes odottanut onnistumista :sad001

mie oon jotenkin nyt tosi oireeton verrattuna edellisiin kiertoihin :grin pari hassua näppylää naamassa mutta veikkaan et ne tullu siitä ku oon syöny sipsiä ja suklaata :angelic: nyt menossa kp 22 ja dpo 9. jotenkin sitä kyllä on heittänyt jo hanskat tiskiin ja odottaa lääkärille pääsyä. odottamista enää 10 päivää!!:nailbiting:

Mä olen pohtinut tuota luteaalivaiheen pituutta. Että olisiko se muuttunut niin että raskautuminen on vaikeampaa nykyisin.
Jos oikein Flow-sovellus on laskenut niin se olisi minulla 10 vrk. Enkä tiedä mistä se sen laski,kun ovulaatiota en ole paikantanut. Mutta onkohan se liian lyhyt?
Mulla kierto oli ennen kellontarkka 28,nuorempana,nykyisin 25.
Luteaalivaihe siis saattaa olla lyhentynyt (johtunee iästä:38v pian)... Raskauduin nuorena helpommin. Se on luonnollista tietenkin. Tiedän. Nytkään tässä kierrossa en saanut ovisplussaa mutta melkein. Ja voi olla että testi on liian epäherkkä minulle ja se kp 14 olisi toisella herkemmällä ollut plussa. Ja samana yönä oviskivut. Eli saatoin ovuloida kp 15. Ja siitähän tulee (jos nyt kierto tulee olemaan se 25) 10vrk luteaalivaihe.
Mulla kiinnittyminen tapahtui viimeksi DPO 7(kp23)
Siitä kului sitten 11 päivää kun alkoi vuotaa ja meni kesken. Eli ei tuo keskenmeno/kemiallinen voinut johtua luteaalivaiheen lyhyydestä(?),koska kiinnittyi 11 pv aiemmin?
Tätä voisi pohtia lääkärin kanssa mutta en vielä ole valmis lähtemään kysymään neuvoja kun yritystäkään ole ollut kovinkaan tiheään.
Anteeksi pitkä sepustus mutta kunhan pohdein tätä asiaa...Voisi olla syy että ei raskaudu.

Mä olen pohtinut tuota luteaalivaiheen pituutta. Että olisiko se muuttunut niin että raskautuminen on vaikeampaa nykyisin.
Jos oikein Flow-sovellus on laskenut niin se olisi minulla 10 vrk. Enkä tiedä mistä se sen laski,kun ovulaatiota en ole paikantanut. Mutta onkohan se liian lyhyt?
Mulla kierto oli ennen kellontarkka 28,nuorempana,nykyisin 25.
Luteaalivaihe siis saattaa olla lyhentynyt (johtunee iästä:38v pian)... Raskauduin nuorena helpommin. Se on luonnollista tietenkin. Tiedän. Nytkään tässä kierrossa en saanut ovisplussaa mutta melkein. Ja voi olla että testi on liian epäherkkä minulle ja se kp 14 olisi toisella herkemmällä ollut plussa. Ja samana yönä oviskivut. Eli saatoin ovuloida kp 15. Ja siitähän tulee (jos nyt kierto tulee olemaan se 25) 10vrk luteaalivaihe.
Mulla kiinnittyminen tapahtui viimeksi DPO 7(kp23)
Siitä kului sitten 11 päivää kun alkoi vuotaa ja meni kesken. Eli ei tuo keskenmeno/kemiallinen voinut johtua luteaalivaiheen lyhyydestä(?),koska kiinnittyi 11 pv aiemmin?
Tätä voisi pohtia lääkärin kanssa mutta en vielä ole valmis lähtemään kysymään neuvoja kun yritystäkään ole ollut kovinkaan tiheään.
Anteeksi pitkä sepustus mutta kunhan pohdein tätä asiaa...Voisi olla syy että ei raskaudu.
Se kieltämättä kuulostaa melko lyhyelle. Varsinkin jos kierto on lyhentynyt. Itsellä luteaali on noin 14 päivää. Eli oviskivuista ja limoista 15 pv niin alkaa vuoto. 14pv alkaa yleensä tuhru

Takaisin