Raskaaksi 2021

Täällä dpo 9 ja nyt aamusta testattu nega kotitestin One step liuskalla. Muita herkkiä testejä ei ole kun mies ei mun pyynnöstä huolimatta käynyt ostamassa. Mies jo kyseli milloin vois testata ja sanoin sujuvasti eka testauspäiväksi ens keskiviikon. Saanhan mä ihan vähän valehdella testauksen suhteen kun en millään itse pysty odottamaan tuonne asti.

Täällä dpo 9 ja nyt aamusta testattu nega kotitestin One step liuskalla. Muita herkkiä testejä ei ole kun mies ei mun pyynnöstä huolimatta käynyt ostamassa. Mies jo kyseli milloin vois testata ja sanoin sujuvasti eka testauspäiväksi ens keskiviikon. Saanhan mä ihan vähän valehdella testauksen suhteen kun en millään itse pysty odottamaan tuonne asti.
Mäkin taisin vähän vääntää totuutta testauksen suhteen ;)

Noniin testi nega! Tai no just ja just havaittava harmaa kapea pystyviiva. Miten voi olla näin onnessaan?

Ja ovistesti. Se oli liki tasavahva siis woot oikeesti! Mul pisti kyl jotenki oudosti tonne alavatsaan syvälle (on mulla kyllä maha vähän sekasin) ja sit lämmöt laski vähän alemmas kuin normisti mut ei haittaa. Eli keho etsii omaa normaalitilaansa.

Mutta, siis mä valitin rintojen arkuutta ja sitä et sattui kipeää just sivuille niin eilen illalla huomasin pienet parit kainaloissa. Molemmissa. Ei oo mitenkään hälyttävän kipeät Mutta seuraan tilannetta. Ja korvan takana imusolmuke turvonnut eli näin mulla oli eka kkm raskaudessa. Mulla siis periaatteessa alkuun tuli kaikki mahdollinen ja mahdoton ja olin kipeänä ja lääkäri meinasi et voi olla ihan sitä kun naisen vastustus yrittää alkuun heittää alkion ulos vierasesineenä ja sit hyväksyy sen niin voi ikään kuin "tulehdustila" syntyy. Toivottavasti olisikin vaan sitä eikä muuta. Eikä mulla oo ikinä menkat ollu näin kauan.. runsaat Joo mut ei näin pitkään. Vielä tänään tuli pyyhkiessä ja eilen väitin et loppui. Lääkäri myös sanoi että seuraava kierto voi olla joko lyhyt tai pitkä että jopa ihan piakkoin voi tulla uudet kuukautiset. En osannut kysellä juuri muuta kuin että onko mulla rintasyöpä.

Voiko olla niin, että tulee ovislimat, mutta ovis jää tulematta?

Mielessä pyörii taas kaikki mahdolliset selitykset sille, miksi en ole vielä raskautunut.

Nyt on menossa kp 16 ja ovislimat oli kp 10-12 tosi runsaat. Talleteltu ollaan ”oppikirjamaisesti” kp 8,10,12,14.Tästä voittekin päätellä mitä minä teen tänäiltana. :grin

Voiko olla niin, että tulee ovislimat, mutta ovis jää tulematta?

Mielessä pyörii taas kaikki mahdolliset selitykset sille, miksi en ole vielä raskautunut.

Nyt on menossa kp 16 ja ovislimat oli kp 10-12 tosi runsaat. Talleteltu ollaan ”oppikirjamaisesti” kp 8,10,12,14.Tästä voittekin päätellä mitä minä teen tänäiltana. :grin

Mulla oli kaikki mahdolliset ovisoireet viime viikolla, mutta gyne sano sitten,että ei ois ovista ollut.
Sanoi, et mahdollisesti pieni follikkeli irronnut. Mut en siis tiiä, et onko siitä mahdollista raskautua.
Eli vissiin on mahdollista

Itsekin tetailin salassa ja mies vaan taivasteli kun aina ilmestyi tyhjä testipaketti roskikseen:hilarious::angelic: Täällä loppu menkat ku seinään, toivottavasti. Joskus tekee sen että luulen jo et ne loppui mutta sitten aukeaa hanat uudestaan.

dpo3. jännä, mutta mulla tulee usein näillä main vielä kertaalleen isot eggikset o_O en tiiä onko ne jotain jämiä, ei spermaa ainakaan, koska viimeks tuolloin kolme päivää sitten peitto heilunut... mutta lämmöt on siis reilusti koholla ja rinnat aristaa, eli luteaalivaihe selkeästi meneillään.

Kp 10. Eilen illalla huomasin, että oli vähän verta tiputellu ja tänään sit yhtäkkiä alkoi vuoto... mitä ihmettä? :bored:

Move88 toi kuulostaa lupaavalta, ehkä.. Mulla oli kuivaa ja sitä valitin vaan pari kertaa holahti vv eikä sillee koko ajan niinku yleensä ja tää tuli heti limojen jälkeen.

Ijomeo ootko testannut et olisko kiinnittyminen vai onko ihan vuoto vuoto? Onpa kummallista jos sulla luteaali on pidempi yleensä vai oliko ovis sit aiemmin?

ON: too much info mut varpusparvi saapui ja vv alko heti. Joo, keho toipuu I know mut siis ihan outoa. Tulin myös taas vähän kipeeksi eli kurkku kähee mikä mul on yleensä muuten oire oviksesta mikä on vähän hassu. Siis mä oon jotenki ihan varma et ovis tulee ihan justiinsa... koska etoo ja varpusparvi. Tää kierto ollaan sit keskeytetyllä ja kumilla

Täällä yksi myös jonka ihossa näkyy pienimmätki hormoni muutokset :"D
Hirveä määrä finnejä tulee ovista ennen, hetkeksi kirkastuu ja menkkojen ajaksi tulee kipeät ja isot mätäpaiseet
Mulla taas iho tasoittuu ovista kohti mentäessä ja sit joskus dpo 7 jälkeen alkaa nousta kipeitä finnejä naamaan ja kaulaan. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun näkyvät punaiset kaulapaiseet :wacky: eiku ompas, ne pienet mutta helvetin kipeet finnit mitkä parkkeeraa itsensä korvalehden sisäpuolelle johonkin poimuun ja semmoiseen kohtaan et satavarmasti käsi osuu niihin 20krt päivässä ja aina meinaa taju lähteä siitä kivusta :arghh:

Itsekin tetailin salassa ja mies vaan taivasteli kun aina ilmestyi tyhjä testipaketti roskikseen:hilarious::angelic: Täällä loppu menkat ku seinään, toivottavasti. Joskus tekee sen että luulen jo et ne loppui mutta sitten aukeaa hanat uudestaan.
Mulla on kans monesti käynyt niin että luulen menkkojen loppuneen kun esim.kp4 ei tuu enää mitään. Sit kuitenkin kp5 ja 6 tarviin sidettä. Kohtu on siä sillee et "hei nää jäi, tämmöset löyty viä".:banghead:

Miten muilla oviksen jälkeen. Mulla tuli o+ viime su ja ovis tod.näk. ma-ti yönä kun kivut oli ti aamulla poissa. Nyt on kuitenkin oviksen jälkeen jomotellu lievästi tota oikeeta puolta josta ovis tapahtui. Onko muilla tämmöstä ja mitäs sekin sit mahtaa meinata. Nyt dpo 4.:bookworm: :bored:

Mulla taas iho tasoittuu ovista kohti mentäessä ja sit joskus dpo 7 jälkeen alkaa nousta kipeitä finnejä naamaan ja kaulaan. Mikään ei oo ärsyttävämpää kun näkyvät punaiset kaulapaiseet :wacky: eiku ompas, ne pienet mutta helvetin kipeet finnit mitkä parkkeeraa itsensä korvalehden sisäpuolelle johonkin poimuun ja semmoiseen kohtaan et satavarmasti käsi osuu niihin 20krt päivässä ja aina meinaa taju lähteä siitä kivusta :arghh:

Ah ai että nuo rasittavat näppylät jotka aiheuttaa suunnatonta kipua kun vähänki hipaisee:meh: Vois jättää tulematta kaikki näppylät ihan kokonaan.

Dpo5, kp18/27 ~ ei mitään uusia oloja, voisin vain nukkua koko iltapäivän ja viikonlopun, on ollu vähä raskas työviikko:facepalm:

Ijomeo ootko testannut et olisko kiinnittyminen vai onko ihan vuoto vuoto? Onpa kummallista jos sulla luteaali on pidempi yleensä vai oliko ovis sit aiemmin?

Kp 10. Ei dpo 10.
Viime kierrossa plussa, mutta menkat alkoi ajallaan.
Varmaan vaan kroppa sekaisin, kun yritti kiinnittyä o_O

Voihan näppylät, pitkää pinnaa niiden kanssa!

Emir(?) tais kysellä oloista oviksen jälkeen. Täällä dpo 6 ja pari päivää on ollu ovisjomojen kaltaista tuiketta oikealla, oisko jotain keltarauhasperäistä?!? Finnit ei oo vielä ilmestynyt, mut niitäkin piruja on tupannu tulee muutama kierto, jei! Tänään pullahti rinnat oudot muhkeiksi, ei oo kipeet, mut raskaat. Tämä on uusi "vaiva". Ja äsken oli ihan pakko lähtee hakee mutakakkujätskiä.

Mut joo, dpo 6, ei yllä mainittujen lisäksi mitään oireita. Paitsi testihimo. Yritän malttaa edes maanantaihin. Onko testauskamuja?!?

En voi hyvin, nyt kp 26. Kohta aukeaa hanat tai sitten olen raskaana, tässä vaihtoehdot enemmän luotan ensimmäiseen :bored:

Miten muilla oviksen jälkeen. Mulla tuli o+ viime su ja ovis tod.näk. ma-ti yönä kun kivut oli ti aamulla poissa. Nyt on kuitenkin oviksen jälkeen jomotellu lievästi tota oikeeta puolta josta ovis tapahtui. Onko muilla tämmöstä ja mitäs sekin sit mahtaa meinata. Nyt dpo 4.:bookworm: :bored:
Keltarauhashormonista varmaan.. Mulla on oviksen jälkeen noin ku se rupee kunnolla pumppaan... tässä raskautumiskierrossa huomasin et oli isommat kivut

Täällä oikea puoli nippaa ja polttelee.. varmaan kasvukipuja jo.

Tosiaan mulla nää tissit on niin arat kainaloista edelleen ja tiellä. Ei enää nännikipua.. alavatsaa kutittaa sisältä edelleen. Varmaan jotaki haamu oireita

NÄPYT! Niitä mul yleensä on mut nyt on iho kuulas ja oikein hehkuva ja energia alkaa palata joten ovis tosiaankin lähestyy.

Kp 17/25,menkkoihin 9 pv. Finni ilmestyi leukaan ja muuten olo mitä mahtavin. Rinnat aristivat kp 14-15 perhanasti, lh nousu oli kp 14. Ovulaatiosta sen verran että kp 15 yönä oli kovat kivut,en ole varma näinkö unta siis mutta heräsin hetkeksi ja aamulla en ollut varma oliko se totta vai kuvitelmaa. En testaile. En murehdi.

Kp 17/25,menkkoihin 9 pv. Finni ilmestyi leukaan ja muuten olo mitä mahtavin. Rinnat aristivat kp 14-15 perhanasti, lh nousu oli kp 14. Ovulaatiosta sen verran että kp 15 yönä oli kovat kivut,en ole varma näinkö unta siis mutta heräsin hetkeksi ja aamulla en ollut varma oliko se totta vai kuvitelmaa. En testaile. En murehdi.
Mulla on myös oviksen tienoilla hehkeä ja hyvä olo. Se tuli nyt jo.. Just pohdin et ehtiikö digitestit postiin tulla jos se plussa pärähtää kohta. Ja ihan ehkä hyvä etten testaa minäkään kun ei tässä kierrossa oo yritystä. Seurailen muiden kuulumisia ja oviksia täällä :)

Takaisin