Raskaaksi 2021

Ensimmäinen vuoto Primolut kuurin jälkeen taputeltu. Oon todella yllättynyt että vuotoa oli "vain" 5pv, ottaen huomioon että aloittaessa kuuria kohdun limakalvon paksuus oli 25mm. Nyt siis kp6 ja ajattelin huomenna aloittaa oviksen tikutuksen RFSUn ovistesteillä (halpoja kun ovat :D ).

Jos vaikka kävisi munkki ja raskautuisin ennen ensi kuun naistentautienpoliklinikka käyntiä :bookworm:

• Tykkään
Reaktiot: elo
Voi jumalauta näitä kipuja, ei oo aikoihin ollu näin megalomaanisia jomotuksia oviksesta :wideyed: kaikki sattuu, istuminen sattuu, kävely ja tärinä sattuu, seisominen sattuu, makaaminen sattuu, hirvee paine :nailbiting::dead: ehkä ihan hyvä et mies on poissa, lätkisin varmaan sormille jos yrittäisi nyt koskeekaan muhun :angelic::grin Kävin äsken kuskaamassa lapsia ja puhkuin ja puhisin koko automatkan tätä painetta ja jomotusta. Ehkä se viimeistään huomiseksi helpottaa, mut väittäisin et ovis on tapahtunut tänään ja nyt on jälkilöylyt meneillään :bookworm: Ei ainakaan ole testipaineita kun ei päästy oikein hyödyntämäänkään tässä kierrossa.

Sanoinko jo että sattuu :shifty:

Voi jumalauta näitä kipuja, ei oo aikoihin ollu näin megalomaanisia jomotuksia oviksesta :wideyed: kaikki sattuu, istuminen sattuu, kävely ja tärinä sattuu, seisominen sattuu, makaaminen sattuu, hirvee paine :nailbiting::dead: ehkä ihan hyvä et mies on poissa, lätkisin varmaan sormille jos yrittäisi nyt koskeekaan muhun :angelic::grin Kävin äsken kuskaamassa lapsia ja puhkuin ja puhisin koko automatkan tätä painetta ja jomotusta. Ehkä se viimeistään huomiseksi helpottaa, mut väittäisin et ovis on tapahtunut tänään ja nyt on jälkilöylyt meneillään :bookworm: Ei ainakaan ole testipaineita kun ei päästy oikein hyödyntämäänkään tässä kierrossa.

Sanoinko jo että sattuu :shifty:
Geeli YouTube, mulla oli kans tässä oviksessa megakivut, ja tärinäkipu kävellessä. Tosi ärsyttävää

No huh! Onpas aikamoinen moka... :wideyed: toki ihanaa siis että löyty simppeli selitys asialle, sinänsä helpottavaa ja se arvo 30 ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että se raskaus siellä on pyrkinyt todella alkamaan :happy::Heartpink

Mullahan siis syksyllä oli se kemiallinen/varhainen km niin, että 2vko testit selvää plussaa, mutta sit jostain syystä verestä olikin hcg kuin ei raskaana lainkaan oliskaan, alle 3. Se oli melkonen trilleri kanssa, eli voin ainakin siltä osin samaistua siihen ihmetyksen määrään! Ja onneksi teillä selvis se nyt sitten kuitenkin kohtuuajassa mikä on homman nimi, onneksi ette joutuneet jäämään ilman vastauksia pitkäksi aikaa :Heartpink vaikkei se vastaus sinänsä olisi se toivotuin mahdollinen, mutta selvyys kuitenkin.
Totta. Mä ymmärrän virheen ku mun nimi ei oo näin kirjoitettuna niin yleinen eli mun nimi todella on likellä mun nimimerkkiä mut erilainen joten ihmetys oli kova. Ja kyllä, jos olisin vuodon aikana testannut esim pari päivää sitten niin testi olisi ollut plus ja selkeä. Nyt se oli enää hailura mut ilmeisesti kuitenkin ku tein 10 herkkyisen ku semmonen oli niin tosi haamu viiva mut silti erotin sen ja mies myös eli raskaus todella alkoi ja yritti jatkua.

Tästä päätelmä että solut on yhteensopivat ja raskaus on tulevaisuudessa mahdollista. Eli me kyllä yritetään pian kunhan saa eka yhdet normimenkut alle. Ja sitten oviksen tikutukseen, että optimistisin mielin jatketaan :) kyllä me vauva yhteinen vielä saadaan!

En tiedä näkyykö kun menee niin pikseleiksi..mutta tein muutaman tänään iltapäivällä noita testejä ja kyllä mä niissä jonkun hailun näin heti mut on ihan älyhaalee. Kaikkiin jäi hailu viivan haamu näkyviin testiajan jälkee. Alempi on testiajalla.

Liitteet

• 20210218_182633~3.jpg
    20210218_182633~3.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 244
  • 20210218_150015.jpg
    20210218_150015.jpg
    17 KB · Katsottu: 239
Muokattu viimeksi:
En tiedä näkyykö kun menee niin pikseleiksi..mutta tein muutaman tänään iltapäivällä noita testejä ja kyllä mä niissä jonkun hailun näin heti mut on ihan älyhaalee.

No jotain tosi haaleeta toista viivaa mäkin näen, toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Niin ja muutes kp onki 21/27-28 ...laskin väärin aiemmin, ja huomenna on se kp22 joka mulla tyypillinen tiputtelun alkupäivä..

Niin ja muutes kp onki 21/27-28 ...laskin väärin aiemmin, ja huomenna on se kp22 joka mulla tyypillinen tiputtelun alkupäivä..
Toivottavasti ei ala tiputtelu ! Mä niin seuraan täällä muiden oviksii ja plussii/haamui ku mä en itse tosiaan tiedä millon seukki ovis tms

Kyllä mä tiedän et taas alkaa:sorry: mut mies nyt heltis et voisin kysyy ens kierros jotain muuta tukee kiertoon jos auttas..esim.clomit tai mitä ny mun gyne ehdottas.
Nyt ei oo siis mitään kun en teroja ottanut.

Tiedän et hcg ollessa koholla ei ovista tuu, vuoto on loppunut täysin ja ei tuu enää edes rusehtavaa pyyhkiessä. Kn on kova ja suht alhaalla. Eli muuttunut.

Lämmöt tippui tänään vasta normaaliin joten ei oo ovis tietenkään lähiaikoina mut kysymys, miten nopee km jälkeen ovis tulee? Mulla siis nyt jo vv alkoi heti ja tuntuu ikään kuin kasvukipuja (vaiko kuvittelua) oikealla ja keskellä kuten yleensä oviksen tullessa. Oon ne kivut tuntenut noin 3 päivää ennen lämmön droppia ja ovista, voiko olla et tää nyt alkanut ja päättynyt/päättymässä oleva johtuisi siitä et tunnen herkemmin vain onkohan vain kuvitelmaa?

Rinnat siis arat olivat ja se meni ohi, nyt uudestaan alko ja myös nää nippailut toispuoleiset. Oletan että munasolu on jo lähtenyt kasvamaan (minulla jostain syystä aina siis aina näköhäiriöitä oviksen tienoilla ja nyt alkoi nekin tänään) niin luin jostain että km jälkeen näitä voi tuntea herkemmin...

Eli kp6 kunnon vuodosta muutoin ois jo kp7. Eli vasta viikon päästä pitäis tuntua.

Onko jollain ovis aikaistunut tällaisen jälkeen?

Kyllä mä tiedän et taas alkaa:sorry: mut mies nyt heltis et voisin kysyy ens kierros jotain muuta tukee kiertoon jos auttas..esim.clomit tai mitä ny mun gyne ehdottas.
Nyt ei oo siis mitään kun en teroja ottanut.
Mä en uskalla enää terolutia ottaa. En vaan uskalla koska se keltis siellä jo itsekseen oli ihan näin päivien perusteella... koska ei oo mahdollista et ovis olisi ollut muulloin kuin kahtena kertana ja uskon et toinen lämpödippi ollut kiinnittymiseen liittyvää tai hotloneihin mut enää en uskalla kun näin kävi. Eihän sen pitäisi olla vaarallista mutta.. niin oma mutu kuten säkin sanoit et uskot että se ku oli niistä.. huoh vähän jännittää et miten täs kierto lähtee rullaa

Niimpä Katarina, jotenkin nuo epäilyttää kaikki terot ym. Mulla tuli ovis kohdun tyhjentymisen jälkeen vaikka hcg oli koholla! Koska oli viime kierros se kiinnittymisyritys kun tuli se haalee plussa mut limis oli varmaan ijan onneton sen tyhjennyksen jälkeen vielä et ei ollut hyvä kiinnittyä.

Ah, finnit. Ne on nyt tehneet comebackin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen <3 Otsassa hiusraja täynnä kipeitä näppylöitä. Siitä onkin aikaa kun viimeksi on iho kukkinut:woot: Toivotaan niin kovasti miehen kans että tästä kierrosta tärppää!

Bumble, täällä kukintakaiffari myös! Ihan järkyttävässä kunnossa naama ollut aina kierron vaiheiden mukaan. Monta vuotta sai nauttia e-pillereiden tasaisen kuulaasta ihosta :facepalm: Kyllä sen jo naamasta joillakin näkee, yrittääkö raskautua vai ei :-D

Niimpä Katarina, jotenkin nuo epäilyttää kaikki terot ym. Mulla tuli ovis kohdun tyhjentymisen jälkeen vaikka hcg oli koholla! Koska oli viime kierros se kiinnittymisyritys kun tuli se haalee plussa mut limis oli varmaan ijan onneton sen tyhjennyksen jälkeen vielä et ei ollut hyvä kiinnittyä.

Joo ei oo uskoa lääkäriin kauheasti tän jälkeen eikä varmaan sinullakaan! KAUHEA kun lähtee yrittää lasta ja kokemus tämä.

Okei kiitos tästä eli en oo höpö vaan todella ovis yrittää tulla ja tuntuu hyvin selkeenä ne nippailut. Myös turvotus on alkanut ja tätä mulla ei ollut ku raskaus alkoi. Kiristi housut muttei niin kuin oviksen aikaan. Noh, ehkäpä viikon päästä ja sit 2viikkoo ja uus vuoto nii hyvällä mäihäl pääsee jo about 1,5 kk jälkeen yrittää uudestaan...

Joo ei oo uskoa lääkäriin kauheasti tän jälkeen eikä varmaan sinullakaan! KAUHEA kun lähtee yrittää lasta ja kokemus tämä.

Okei kiitos tästä eli en oo höpö vaan todella ovis yrittää tulla ja tuntuu hyvin selkeenä ne nippailut. Myös turvotus on alkanut ja tätä mulla ei ollut ku raskaus alkoi. Kiristi housut muttei niin kuin oviksen aikaan. Noh, ehkäpä viikon päästä ja sit 2viikkoo ja uus vuoto nii hyvällä mäihäl pääsee jo about 1,5 kk jälkeen yrittää uudestaan...
Sähän hyvinkin voit raskaaksi tulla nopeasti, pidetään peukkuja.
Mulla oli aikoinaan km huhtikuussa, ja siitä 3vko plussasin sain sitten lapsen, eli tärppäsi aika pian

Bumble, täällä kukintakaiffari myös! Ihan järkyttävässä kunnossa naama ollut aina kierron vaiheiden mukaan. Monta vuotta sai nauttia e-pillereiden tasaisen kuulaasta ihosta :facepalm: Kyllä sen jo naamasta joillakin näkee, yrittääkö raskautua vai ei :-D

Täällä yksi myös jonka ihossa näkyy pienimmätki hormoni muutokset :"D
Hirveä määrä finnejä tulee ovista ennen, hetkeksi kirkastuu ja menkkojen ajaksi tulee kipeät ja isot mätäpaiseet

Takaisin