Raskaaksi 2021

Miksei vois olla jo perjantai ilta? Mä olen ihan poikki pelkästään töiden takia ja vaan odotan vkl että saa levätä.

Ei hyvänen aika mikä yöhikoilu mulla on ollu aina maanantaista alkaen joka ilta ja yö! Jopa mies valittaa ku hohkaan kuumaa vaikka varpaat on ihan sinertävät jopa villasukilla:coldfeet:
Onko tää nyt sitä kuuluisaa lämmönnousua oviksen jälkeen? :hilarious: ihan ku ois menkkojen kuumia-aaltoja jotka ajottuu aina 7 jälkee illalla alkaviksi. Ikinä oo muuten vaa ollu tällästä.

Dpo4, kp17/27 ~ on tämä tarkkaa kirjanpitoa :bookworm:
Hölmöläisen ylianalysointia "oireista", joita oikeasti ei voi edes pistää raskautumisen piikkiin:
- Hikoilu ja epänormaalin korkea lämpötila
- tänään töissä järkyttävä piikkimäinen pisto kohtuun kesken lasten kanssa jumppailun (naamioin lapsille että nyt menee karhut nukkumaan mykkyrälle kun piti päästä sikiöasentoon xD)
- Vatsa kuplii, mölisee ja porisee
- Väsymys ja merkillinen päänsärky, ihan ku ois tosi tiukka pipo siinä kohtaa kiristämässä, jossa otsahiukset alkaa

Kp23/27 ja on muuten hervottoman outo tunne alavatsalla! Semmonen ku joku olis pesarilla tirvassu kohtua, ja vähän lihaskipua jääny pahimman mentyä ohi :hilarious: Koira hakeutuu mun lähelle ja ruvennu nyt nylkyttää miestä ihan urakalla :hilarious:
Juoksen pissillä melkeen tunnin välein:bookworm:
Seksi tuntu eilen oudolle, mut kaikki tää voi olla mitä vaan muutakin mutta kai sitä miettii tässä vaiheessa kiertoo et olisko nyt :grin

^ kyllähän pitkästäkin kierrosta voi raskautua, ei se sitä sulje pois. toivotaan että olisi käynyt tuuri :)

kohdunnapukasta, mä oon ihan satunnaisesti sitä kokeillut, ja mulla on aina oviksen jälkeen niin ylhäällä etten yletä siihen. mutta nää on niin yksilöllisiä, paras tietty olis, kun aina säännöllisesti testailis, niin vois verrata siihen omaan "normaaliin" kierron eri vaiheissa :)

ON: dpo2, rinnat arat ja yöllä oli huono olo. eli siis hormonit myllertää, kun näin pienistä päivistä puhutaan :hilarious: tänään nous lämmötkin kunnolla, eilen oli vähän koholla.

Ei nyt liity tähän mitenkään, mutta kuinka paljon aiemmin sun mies kävi antamassa spermanäytteen, ennen teidän lääkäriä.

Mies siis sai tänään ajan kyseiseen toimenpiteeseen, ens viikolla. Oli sanottu et saa heti sit jonkun analyysin ja sit se laitetaan eteenpäin niin ja siitä vastaus tulee 5-6 viikon päästä.
Eli riittäisköhän toi analyysi minkä se saa heti, siihen että gyne kirjoittaa lähetteen :pompus:

Viivalasini näkee viivanpaikan. Koska järjellä ajateltuna ei se muuta voi olla :hilarious:

Liitteet

• 20210218_143856.jpg
    20210218_143856.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 182
Ei nyt liity tähän mitenkään, mutta kuinka paljon aiemmin sun mies kävi antamassa spermanäytteen, ennen teidän lääkäriä.

Mies siis sai tänään ajan kyseiseen toimenpiteeseen, ens viikolla. Oli sanottu et saa heti sit jonkun analyysin ja sit se laitetaan eteenpäin niin ja siitä vastaus tulee 5-6 viikon päästä.
Eli riittäisköhän toi analyysi minkä se saa heti, siihen että gyne kirjoittaa lähetteen :pompus:

Viivalasini näkee viivanpaikan. Koska järjellä ajateltuna ei se muuta voi olla :hilarious:
onko se siis ihan normaali siemennesteanalyysi? vai mitataanko jotain stressitasoja tms? koska toi aika kuulostaa tosi pitkältä :eek: ootteko julkisella? meillä siis yksityisellä mies kävi keskiviikkona labrassa ja tulokset tuli torstaina ja ne käytiin perjantaina läpi lääkärin kanssa :hilarious: tossa vähän hoputettiin että saatiin ne lääkäriaikaa ennen, mutta alle viikossa pitäis tulla joka tapauksessa aina. eikä käsittääkseni jäänyt mitään tuloksia saamatta eli siinä kaikki... tuo oli siis normaali siemennesteanalyysi (tiheys, liikkuvuus, muoto yms).

onko se siis ihan normaali siemennesteanalyysi? vai mitataanko jotain stressitasoja tms? koska toi aika kuulostaa tosi pitkältä :eek: ootteko julkisella? meillä siis yksityisellä mies kävi keskiviikkona labrassa ja tulokset tuli torstaina ja ne käytiin perjantaina läpi lääkärin kanssa :hilarious: tossa vähän hoputettiin että saatiin ne lääkäriaikaa ennen, mutta alle viikossa pitäis tulla joka tapauksessa aina. eikä käsittääkseni jäänyt mitään tuloksia saamatta eli siinä kaikki... tuo oli siis normaali siemennesteanalyysi (tiheys, liikkuvuus, muoto yms).

Yksityisellä on. Ja sieltä sitten ollaan saamassa lähete julkiselle. Ja en sitten tiedä,mitä kaikkea tutkitaan.
Mä otin lääkäriajan torstaille, pitääköhän siirtää perjantaille. Gyne siis sanoi, et eka toi näyte, sit ku siitä on tullu tulokset, niin mennä vastaanotolle ja hän kirjoittaa lähetteen.

Muoks. Ja siis kaiketi ihan normi analyysi pitäis olla :grin Toki hällä on hoidot taustalla 10v sitten.

Yksityisellä on. Ja sieltä sitten ollaan saamassa lähete julkiselle. Ja en sitten tiedä,mitä kaikkea tutkitaan.
Mä otin lääkäriajan torstaille, pitääköhän siirtää perjantaille. Gyne siis sanoi, et eka toi näyte, sit ku siitä on tullu tulokset, niin mennä vastaanotolle ja hän kirjoittaa lähetteen.

Muoks. Ja siis kaiketi ihan normi analyysi pitäis olla :grin Toki hällä on hoidot taustalla 10v sitten.
aika jännä. kyllä mä sanoisin että alle viikossa pitäisi tulosten tulla :pompus: jos ootte mehiläisellä, niin puhumalla saatte tulokset päivässä-kahessa :grin

Heips juu, sain soiton. Oli toinen samanniminen (etunimi) käynyt hcg testissä ja tulokset oli sotkettu. Siis mitä h*lvettii!? No joka tapauksessa mun hcg oli sit ihan vaan 30 ja tää toinen ihminen on sit saanut kivoja uutisia .

No sai trilleri normaalin käänteen ja testi olikin jo mulla haamujen haamu virtsastakin. Eli se oli käynyt koholla ja toivon mukaan laskeekin ihan normaalisti.

Kiitos ja kumarrus mut onneks oli näinkin "simppeli" selitys :)

Itellä ratkaisu on masturbointi. Jos kaipaan vaan seksiä ja kunnon orgasmia, niin runkkaan, eikä tarvi surkutella. Toki jos on myös läheisyyden- eikä pelkkä seksinkaipuu, nii tilanne on eri.
Näin ruuhkavuosina masturbointi tyydyttää tarpeen monesti paljon nopeammin ja vaivattomammin kuin seksi :smiley-angelic006
Mulla on kyseessä oman puolison kaipuu ja himotus nimenomaan läheisyyteen hänen kanssaan, ei pelkkä mekaaninen tarpeiden tyydyttäminen, mutta I see your point :) :grin

Avena mäkin sanoisin että ennen ovulaatiota ja sit vaikka sen päivän jälkeen...

Mulla ei siis keskeytetty yhdyntä tuonut raskautta ja oletetun oviksen aikana ei yleensä oltu tai kumi mut anyway pointti se et tällä kertaa kun raskaaksi tulin ei ollut yhdyntää kuin kaksi päivää ennen ja päivä jälkeen. Eli yrittää just kp12, kp14 ja kp16 niin sillon uskon et vois napata kiinni. Mulla itselläni on niin et ku ovis tulee niin tunnen kivut ja sit se meni eli minuun ei päde se et munasolu elää 24-48 tuntia, tämän tiedän..

Mistä tiedät että kivut on olleet oviksesta?

Valkovuotoa vähän tullut taas. Testi minusta viivanpaikka vaan. Mutta nyt vasta kp20/27-28 ja dpo joko 6, 7 tai max 8!

Mulla on kyseessä oman puolison kaipuu ja himotus nimenomaan läheisyyteen hänen kanssaan, ei pelkkä mekaaninen tarpeiden tyydyttäminen, mutta I see your point :) :grin

Mäkin oon ihan kiinni edelleen ja hellyys on minusta tärkeämpi kuin itse akti. Välillä taas se hellyys on kaukana :D noh Joo, mut kyl mä ite oon myös oviksen aikaan megalomaanisen himokas mutta myös roikun kiinni miehessä välillä ku iilimato.. ja välillä hänellä on tällainen tärkeämpää et ollaan vaan kuten tänää kun kotiin päästään niin yhteinen hetki kun lapsi menee hoitoon niin saadaan oma aika olla yhdessä ja vähän käydä läpi tätä menetystä

Mistä tiedät että kivut on olleet oviksesta?
Ja myös toki limavuoto mitä tulee aina oviksen aikaan tai no yleensä. Ja myös haluttaa enemmän seksiä ja näin, myös kipu on välillä niin kova et oijoi ja se alkaa mulla noin 3 pv ennen jomotuksena toisella puolella ja sit tuntuu semmonen hassu kipu ja samana päivänä tulee ihan limaa ja sit lämmöt nousee. Nyt vasta mitannut aamulämpöjä mutta huomasin et mul on ollu aiemmin toi et luullut et oon kuumeseen tulossa mut se on ihan normaali lämmönnousu oviksen jälkeen

Mitä testiä suosittelisitte kun menkat ei ole vielä myöhässä? Mulla alkaa kohta itsellä kokous mutta voisin laittaa miehen asialle hakemaan testin. Mielellään mahdollisimman herkkä.

Mitä testiä suosittelisitte kun menkat ei ole vielä myöhässä? Mulla alkaa kohta itsellä kokous mutta voisin laittaa miehen asialle hakemaan testin. Mielellään mahdollisimman herkkä.
First Response oli minusta hyvä. Näytti tosi aikaisin

Mulla ainakin toimi Apteq testi hyvin. On vissiin 10mlU ja näytti mulla ainakin hyvin vahvaa viivaa muistaakseni dpo13!

Heips juu, sain soiton. Oli toinen samanniminen (etunimi) käynyt hcg testissä ja tulokset oli sotkettu. Siis mitä h*lvettii!? No joka tapauksessa mun hcg oli sit ihan vaan 30 ja tää toinen ihminen on sit saanut kivoja uutisia .

No sai trilleri normaalin käänteen ja testi olikin jo mulla haamujen haamu virtsastakin. Eli se oli käynyt koholla ja toivon mukaan laskeekin ihan normaalisti.

Kiitos ja kumarrus mut onneks oli näinkin "simppeli" selitys :)

No huh! Onpas aikamoinen moka... :wideyed: toki ihanaa siis että löyty simppeli selitys asialle, sinänsä helpottavaa ja se arvo 30 ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että se raskaus siellä on pyrkinyt todella alkamaan :happy::Heartpink

Mullahan siis syksyllä oli se kemiallinen/varhainen km niin, että 2vko testit selvää plussaa, mutta sit jostain syystä verestä olikin hcg kuin ei raskaana lainkaan oliskaan, alle 3. Se oli melkonen trilleri kanssa, eli voin ainakin siltä osin samaistua siihen ihmetyksen määrään! Ja onneksi teillä selvis se nyt sitten kuitenkin kohtuuajassa mikä on homman nimi, onneksi ette joutuneet jäämään ilman vastauksia pitkäksi aikaa :Heartpink vaikkei se vastaus sinänsä olisi se toivotuin mahdollinen, mutta selvyys kuitenkin.

Takaisin