Raskaaksi 2021

Tää menee vaan hullummaksi, istuin sohvalla juomassa skumppaa niin alkoi tuntua sellaista kutkuttavaa kihelmöintiä ja pistelyä kohdun tienoilla, tosi tarkasti vain yhdessä paikassa. :bored:o_O:woot:

Miehelle juttelin et jännittää kauheasti kun on kaikkia tuntemuksia, yritti kai lohduttaa tai valmistella tulevaan kun sanoi vaan että ei me kyllä vielä olla raskaana :shy:

Hyvää uutta vuotta 2021 kaikille! :p
Paljon plussatuulia:rolleyes:
 
Ajattelin että tänään nukun pitkään kun on vapaa ja lasten kanssa tuli valvottua. Pyhpah heräsin kahdeksalta ku hirvee vessahätä, äkkiä testikaapin kautta vessaan :laughing001 Tein pc liuskan JA onestepin liuskan, kummatkin 25 herkkysiä. No hyvällä tahdonvoimalla sain pc näkymään jotain ja onesteppi näytti mun mielestä viivanpaikkaa. Eli siis negat, ylläripylläri:excited001 Nyt ei enää edes nukuta, tästä päivästä tule piiiiiiiiitkä..
 
Ajattelin että tänään nukun pitkään kun on vapaa ja lasten kanssa tuli valvottua. Pyhpah heräsin kahdeksalta ku hirvee vessahätä, äkkiä testikaapin kautta vessaan :laughing001 Tein pc liuskan JA onestepin liuskan, kummatkin 25 herkkysiä. No hyvällä tahdonvoimalla sain pc näkymään jotain ja onesteppi näytti mun mielestä viivanpaikkaa. Eli siis negat, ylläripylläri:excited001 Nyt ei enää edes nukuta, tästä päivästä tule piiiiiiiiitkä..
Laita kuvia testistä niin saadaan tiirailla.

Hedelmällistä tätä vuotta kaikille! Itsellä alkoi hieman veristä limaista vuotoa tulemaan. Jos se alkais kierto käynnistyy.
 
Saankohan ne tähän, luultavasti niissä ei kyllä muiden silmiin näy mitään.

lZnP09

https://aijaa.com/VuSW2s


VuSW2s

https://aijaa.com/lZnP09

Toi yksittäinen on se pc.
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja olkoon se meille kaikille plussan vuosi.

Täällä taitaa tänään olla kp1.
 
Mun mysteerikierron tulkitseminen sai uuden käänteen tänään, kun tokaa päivää aamulämmöt koholla. Appi eli natural cycles:p myönsi viimein, että tässä kierrossa ovulaatio näyttääkin tapahtuvan normaalia myöhemmin . Koskaan ennen noin neljän vuoden aikana kun oon sovellusta käyttänyt ei ole tuollaista ilmoitusta tullut. Jos näin on, niin seksihommat on asettunut ihan kohdilleen. Sitten ihmetelläänkin jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi. Dpo:sta ei tietoakaan.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivottavasti tämä uusi vuosi tuo paljon plussia!
ON: itsellä tämä kierto meni/menee pipariksi muuton ja kaiken muun stressin vuoksi.. nyt olisi varmaan ovulaatiopäivät, mutta olen hieman hämmentynyt, kun selkeät ovislimat oli kolmisen päivää sitten, mutta ovulaatiotikut ei näytä mitään.. nyt myös tuntuu jo ihan sille, että ovulaatio meni, vaikka tikkujen mukaan se ei vielä ikinä tullutkaan.. noh, ei auta kun seurailla ja piinailla tulevat viikot :smiley-ashamed004
 
Minä en näe mitään, mutta olikos sulla melko aikaset päivätkin? Milloin testaat seuraavaksi? Laita sitten lisää kuvia!

Joo on aikaiset päivät. Noi edellisetkin lapset kyllä haamutin reippaasti ennen menkkoja joten ehkä siitä juontaa tää malttamattomuus :grin Yritän pysyä järkevänä ja testata vasta sunnuntaina, mutta itseni tuntien oon huomenna aamulla jo leikkimässä tikkujen kanssa.

Ja kun ei vielä tarpeeksi tyhmä olo ole niin lurautinpa myös onestepin 10. Herätin puolison tossa hetki sitten ja vein kahvia sänkyyn, kun hän oli saanut hörpyn kahvia niin totesin että tulee tiirailemaan tikkuja. Näki aikaisemmassa onestepissä varmaan viivan, pc jotain tosi haaleaa ja sit tossa kympin onestepissä punaisen haalean viivan :grin Ja totesi että saan testata ens viikolla vasta seuraavan kerran, ihme ilonpilaaja:sad001
Tässä vielä toi onestep 10, ei näissä kyllä enää mitään sitäkään vähää näy heti ku lataan ne tonne https://aijaa.com/93xCye

nyt lopetan tän spämmin ja koitan keksiä hirveesti puuhaa ja yrittää heittää vauvahommat pois mielestä :grin
 
Apua apua. En ole ikinä saanut näin selkeetä haamua testiin. Sotkeekohan foorumi kuvan sössöks. Tänään ehkä dpo 10-11, kp 29/29-35.
Onko kokemusta tästä testistä?
Olisi kyllä mahtavin uuden vuoden lahja <3
Yritän pitää pään kylmänä enkä innostua liikaa, niin monta pettymystä mahtunut vuoteen. Rinnat kyllä todella kipeät, vatsakivutkin just sellaiset, että kohta ne menkat alkaa...
 

Liitteet

  • IMG_20210101_123335.jpg
    IMG_20210101_123335.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 260
Joo on aikaiset päivät. Noi edellisetkin lapset kyllä haamutin reippaasti ennen menkkoja joten ehkä siitä juontaa tää malttamattomuus :grin Yritän pysyä järkevänä ja testata vasta sunnuntaina, mutta itseni tuntien oon huomenna aamulla jo leikkimässä tikkujen kanssa.

Ja kun ei vielä tarpeeksi tyhmä olo ole niin lurautinpa myös onestepin 10. Herätin puolison tossa hetki sitten ja vein kahvia sänkyyn, kun hän oli saanut hörpyn kahvia niin totesin että tulee tiirailemaan tikkuja. Näki aikaisemmassa onestepissä varmaan viivan, pc jotain tosi haaleaa ja sit tossa kympin onestepissä punaisen haalean viivan :grin Ja totesi että saan testata ens viikolla vasta seuraavan kerran, ihme ilonpilaaja:sad001
Tässä vielä toi onestep 10, ei näissä kyllä enää mitään sitäkään vähää näy heti ku lataan ne tonne https://aijaa.com/93xCye

nyt lopetan tän spämmin ja koitan keksiä hirveesti puuhaa ja yrittää heittää vauvahommat pois mielestä :grin
Tässä testissä mäkin nään viivan, muissa en nähnyt mitään:shy:
 
Apua apua. En ole ikinä saanut näin selkeetä haamua testiin. Sotkeekohan foorumi kuvan sössöks. Tänään ehkä dpo 10-11, kp 29/29-35.
Onko kokemusta tästä testistä?
Olisi kyllä mahtavin uuden vuoden lahja :Heartred
Yritän pitää pään kylmänä enkä innostua liikaa, niin monta pettymystä mahtunut vuoteen. Rinnat kyllä todella kipeät, vatsakivutkin just sellaiset, että kohta ne menkat alkaa...
Ihan selkeä viiva mielestäni, innostuisin itse. Onko sul muita testejä, kokeilisin muitakin:hilarious: Oireet on kyllä lupaavat.
 
Ihan selkeä viiva mielestäni, innostuisin itse. Onko sul muita testejä, kokeilisin muitakin:hilarious: Oireet on kyllä lupaavat.

On testejä, sofin halpisliuskoja ja pari tollasta clearblueta vielä. Yks rfsu vissiin kaapin perukoilla myös. Ehkä uittelen myöhemmin tänään sofin paskatestin vielä, niistä kyl kuullut huonoa eikä eilen näkynyt yhtään mitään. Tai ehkä ootan aamuun ja uitan tollasen samanmoisen clearbluen.
 
Hyvää uutta vuotta!
On kyllä hauska tiirailla muiden testejä, kun ei itse pääse vielä testaamaan! Kovasti vaan plussatuulia ja viivan vahvistumista :happy:

Itellä menossa dpo 7-8 ja muutaman päivän ollu enenevissä määrin ruokahaluttomuutta ja tänään ihan rehellisesti ihan kunnon etovaa oloa. Liekkö toiveajattelua, mutta tosiaan mies ekana kiinnittänyt huomiota mun käytökseen. En kyllä uskalla ees ajatella, että olis heti tärpännyt.
 
On testejä, sofin halpisliuskoja ja pari tollasta clearblueta vielä. Yks rfsu vissiin kaapin perukoilla myös. Ehkä uittelen myöhemmin tänään sofin paskatestin vielä, niistä kyl kuullut huonoa eikä eilen näkynyt yhtään mitään. Tai ehkä ootan aamuun ja uitan tollasen samanmoisen clearbluen.

Plussa vai ei ketjussa moni oli saanut tuollaisella clear bluella turhia viivoja/räikeitä viivanpaikkoja. Itse en yhtään luota siniväritesteihin.
 
Joo on aikaiset päivät. Noi edellisetkin lapset kyllä haamutin reippaasti ennen menkkoja joten ehkä siitä juontaa tää malttamattomuus :grin Yritän pysyä järkevänä ja testata vasta sunnuntaina, mutta itseni tuntien oon huomenna aamulla jo leikkimässä tikkujen kanssa.

Ja kun ei vielä tarpeeksi tyhmä olo ole niin lurautinpa myös onestepin 10. Herätin puolison tossa hetki sitten ja vein kahvia sänkyyn, kun hän oli saanut hörpyn kahvia niin totesin että tulee tiirailemaan tikkuja. Näki aikaisemmassa onestepissä varmaan viivan, pc jotain tosi haaleaa ja sit tossa kympin onestepissä punaisen haalean viivan :grin Ja totesi että saan testata ens viikolla vasta seuraavan kerran, ihme ilonpilaaja:sad001
Tässä vielä toi onestep 10, ei näissä kyllä enää mitään sitäkään vähää näy heti ku lataan ne tonne https://aijaa.com/93xCye

nyt lopetan tän spämmin ja koitan keksiä hirveesti puuhaa ja yrittää heittää vauvahommat pois mielestä :grin

Tuossa OneStepissä näkyy mun mielestä haalea viiva. Nyt vaan vahvistumista sille! :)
 
Apua apua. En ole ikinä saanut näin selkeetä haamua testiin. Sotkeekohan foorumi kuvan sössöks. Tänään ehkä dpo 10-11, kp 29/29-35.
Onko kokemusta tästä testistä?
Olisi kyllä mahtavin uuden vuoden lahja :Heartred
Yritän pitää pään kylmänä enkä innostua liikaa, niin monta pettymystä mahtunut vuoteen. Rinnat kyllä todella kipeät, vatsakivutkin just sellaiset, että kohta ne menkat alkaa...

Mun mielestä näyttää plussalta! Omakohtaista kokemusta ei ole tuosta testistä. Vahvistumista viivalle! :)
 
talvikkinen, näkyyhän se haamulainen tännekin! Toivotaan vahvistumista :)

Ihanaa uutta vuotta myös täältä kaikille, toivotaan parempaa ja hedelmällisempää vuotta :angelic:

Äh täälläkin on "muka" oireita mutta enpä menisi näistä takuuseen. Viikon päästä testailemaan sitten, koitan pitää pääni kylmänä ja keksiä muita mietittäviä tilalle :)
 
Takaisin
Top