Raskaaksi 2021

Tervetuloa uusille! :greet025

Huh, veljen lapset olivat kylässä viikonloppuna ja hulinaa riitti. Nuorempi juuri täyttänyt 1v, niin sai hellitellä ”vauvaa” :love017
Jospa kroppa sai lisäbuustia kiinnittymiseen lasten läsnäolosta.. olis aika siistiä! Kp28/30 ja dpo8, torstaina ennustaa Flo jo tätiä kylään, joten silloin testaan aikaisintaan.
Onko ihan hullua kiirehtiä testaamaan ihan testaamisen ilosta :whacky011

Tervetuloa uusille! :greet025

Huh, veljen lapset olivat kylässä viikonloppuna ja hulinaa riitti. Nuorempi juuri täyttänyt 1v, niin sai hellitellä ”vauvaa” :love017
Jospa kroppa sai lisäbuustia kiinnittymiseen lasten läsnäolosta.. olis aika siistiä! Kp28/30 ja dpo8, torstaina ennustaa Flo jo tätiä kylään, joten silloin testaan aikaisintaan.
Onko ihan hullua kiirehtiä testaamaan ihan testaamisen ilosta :whacky011

Testaaminen BEST

mä tiedän tunteen. mun on vaikea keskustella raskaana olevien ystävien kanssa. mä suon heille sen onnen tietenkin, mutta en voi mitään sille kuinka huutavan väärältä se tuntuu ja miten paljon se sattuu sisältä, kun itsellä se ei onnistu. ja mulla vielä on yksi lapsi ennestään joka sekin tuntuu pahalta, et miten ei voi olla tyytyväinen jo siihen :arghh: mut sellanen tää ihmismieli on... taistelua tunteiden kanssa. eikä nää hormonit helpota yhtään asiaa. tälleen oviksen aikaan voinkin ehkä hyvänä päivänä keskustella normaalisti myös raskaana olevien kanssa, mutta odotas alkukierrosta...:BangHead

tarkoitus siis sanoa, että et ole yksin :Heartred

Mun mielestä ei tarvi olla iloinen toisen puolesta, jos itselläkin on toive kova. Musta oli kamalaa, kun ennen esikoista tuttu sai lapsen ja piti esittää iloista, vaikka kotona itketti ja raivostutti. Kaikki tunteet on sallittuja ja aina voi ottaa vähän hajurakoa vauvauutisiin. Oma hyvinvointi on kaikkein tärkein. :Heartbigred

Kiitos:Heartred Oli helpottavaa lukea näitä viestejä. Kyllä vähän yllätyksenä tullut nää kaikki tunteet ja niiden niin iso määrä, mitä kaikkea sitä voikaan mahtua 27 päivään, kun toivoo ja haluaa jotain oikein kovasti.

ON; dpo6, kp 19. ei mitään oireita. alavatsa/munikset eilen vähän arat päivällä. minuu rupee jo koht huolettaa onks tää nyt normaalia vai mitä ihmettä.. tietty kivut ei todellakaan samanlaiset kun päivää-kahta ennen ovista/ovis päivänä. päätä on särkeny maanantai aamusta alkaen heti kun herää.. laitan työstressin ja koiran kipeyden piikkiin.. :banghead:

Mulla tuntuu nyt aina sillontällön vihlontaa munasarjojen kohdalla. Enemmänkin oikealla, millä puolella oli "oviskivut". Ja päätä särkee. Hengästyttää ja huippaa.
Alkaa herätä epäilyksen peikko, et oisko sittenkin jotain tapahtumassa. Mut eihän siellä voi olla, jos kerta gynekin niin sanoi. Mut sit hullut ajatukset valtaa pään, et oisko se voinu kattoa väärin, mutta järki huutelee et tuskinpa vaan :eek::grin

Heräsin neljältä eikä oikein enää nukuttanu. Sama juttu oli viime kierrossa, tää vika viikko ennen menkkoja nukuin huonosti ja näin ihmeunia. Nyt en sentään raskausunia oo nähny :hilarious:

Kp 8. Jotain ihme kipuilua alavatsalla oikealla puolella. Ehkäpä se unohtuu, kun lähtee jumppaan. Inhottava vaan lähteä pienten kanssa, kun taas yli 20 astetta pakkasta. Ovista ennustaa n. Viikon päästä.
Vähän semmonen 'ei huvita mikään' -olo, mutta eiköhän se väisty, kun ovis lähenee.

Kp 33/29 negaa näyttää eikä menkkoja kuulu. Onneks kohta alkaa loma jos sais vähän rentouduttua ja mietittyä muutakin niin jospa ne menkatkin alkais

ON: mulla tuli eilen aamupäivällä se ovisplussa ja oon kyllä 99% varma että ovis oli sit jo illalla, kivuista ei nimittäin voinu erehtyä. jotenkin silti saatiin vielä vikat tallettelutkin hoidettua :) tänään onkin jo tärinäkipua ja hienoinen lämmönnousu havaittavissa, eli dpo1 ja piinailut käyntiin! :nailbiting:

Mies vei yksityisen hcg mittaukseen ja vastaus saadaan tänään jo!

No joka tapauksessa tässä kotiin päin mennään, viime yönä alkoi voimakkaat supistelut ja sit tuli ulos jotain. Googletin enkä löytänyt. Se oli suht litteä ja hyvin hyvin pieni pallero jossa oli ikään kuin häntä. Tämä siis ihmetytti koska eihän noin rv4 mitään näkyisi jolloin mun olisi yksinkertaisesti pitänyt raskautua sillon ku väitin ekaa kertaa ovuloivani ja tuolloin viikkoja olisi se 6+.

Huomioita mieheltä,
- hengästyin helposti
- nenä oli ihan tukossa koko ajan silti valitin hajuja
- miehen parfyymi haisi pahalle ja itse sen oon ostanut
- isoin oli se että kuulemma tunnin eriltä seksin aikana, kuin olisin ollut kiinni tai että siellä olisi ollut korkki tms. Ja tietty ihan ihmeelliset asiat joita itkin tai raivosin.

Mies vei yksityisen hcg mittaukseen ja vastaus saadaan tänään jo!

No joka tapauksessa tässä kotiin päin mennään, viime yönä alkoi voimakkaat supistelut ja sit tuli ulos jotain. Googletin enkä löytänyt. Se oli suht litteä ja hyvin hyvin pieni pallero jossa oli ikään kuin häntä. Tämä siis ihmetytti koska eihän noin rv4 mitään näkyisi jolloin mun olisi yksinkertaisesti pitänyt raskautua sillon ku väitin ekaa kertaa ovuloivani ja tuolloin viikkoja olisi se 6+.

Huomioita mieheltä,
- hengästyin helposti
- nenä oli ihan tukossa koko ajan silti valitin hajuja
- miehen parfyymi haisi pahalle ja itse sen oon ostanut
- isoin oli se että kuulemma tunnin eriltä seksin aikana, kuin olisin ollut kiinni tai että siellä olisi ollut korkki tms. Ja tietty ihan ihmeelliset asiat joita itkin tai raivosin.
Meilläkin mies molemmissa raskauksissa jo ihan alussa ihmetteli, että tunnun eriltä yhdynnässä.

Meilläkin mies molemmissa raskauksissa jo ihan alussa ihmetteli, että tunnun eriltä yhdynnässä.
Joo hän ei alkuun sitä sanonut oli vaan pohtinut ja nyt oli sit et hei muuten.. ja mä sanoin että mulla oli itellä tunne etten ikään kuin pystynyt puristamaan jos ymmärrät mitä tarkoitan.. eli tämähän kyl alkoi sillon noin viikko siitä kun väitin et ovuloin kp16.. eli kp27 oon merkinnyt jotain että seksi tuntuu oudolta.

Varoitus äklöttävästä sisällöstä.

Eli ainut paikka mistä löysin mitään tohon viittaavaa mikä minusta ulos tuli oli tää foorumi jonne joku oli 7 viikkoisen ulostulleen sikiön kuvan laittanut. Se mikä eilen tuli oli tosi pieni mutta juuri samannäköistä kamaa ja vaan ehkä hitusen pienempi, kuvista ei tietty voi arvioida mutta ton ku näytin miehelle niin se sano että no sithän sä olit raskaana pidemmällä. Hän tuumi et se progen aloitus oli huono idea mut sehän ei pitäisi aiheuttaa hallaa.

Ihmetys on kova siitä että kun jos oletamme et se oli juurikin se mikä tuli ulos niin mun testien olis pitäny olla huutava plussa! Eli noin maalaisjärjellä eli summa summarum testi näytti oikein sit ihan minulle tuntemattomista syistä ei reagoinut kuin sit se first response ja sit clearbluen early. Muita ei ollut mutta haluisin tietää et mikä oli syy miksi se tuli ulos, keltarauhashormonista vaiko muusta.. ja haluan tietää et kaikki tuli ulos kun tässä vaiheessa kaiken perusteella mä raskaana olin. Ainut joka huutaa vastaan raskaudesta oli ne testit mut ehkä mun virtsaan ei niin imeydy . Saa nähdä kun kuulee mikä se mun hcg arvo verestä on.

Onnittelut plussanneille ja menetyksen kokeneille voimia! :Heartred Ja tietty plussatuulia kaikille! :love7

Täällä menossa dpo 1 ja malttamattomana odotan tärppäsikö tästä kierrosta. :happy: Takana siis KM ja KU. Tuon KU:n jälkeen oli kaksi (no ihan ymmärrettävästikin) sekavaa kiertoa ja nyt tämä kierto vaikuttaisi ns. normaalilta mitä aiemminkin ollut. :smiley-angelic002

Mä en varmaan jaksa odottaa pidempään vaan sorrun testaamaan jo huomenna. Silloin ois mun laskujen mukaan dpo 8. Mitään ei vielä voi näkyä mutta eihän se muilta ole pois jos mä testaan negan.

Mulla iski ihan karsee migreeni ja nyt yritän vaan saada pään kuntoon vaikka töitäkin ois mitä pitäis tehdä. Ei vaan millään pysty tekemään. Ulkoilma helpottaa mutta en mitenkään ehdi koko päivää olla ulkona.

Mulla on ollut ihan järkkyä ikäänkuin kasvukipumaista kipua nyt tää päivä sillain vähän koko alamahas mutta sitten huomasin et jomottaa molemmille puolille mahaa ilm.munasarjoihin? Mut molemmille puolin?!

Joo, noh kuiteski...
En tiedä ei taida tästäkään kierrosta kuitenkaa tulla lasta eikä paskaa:shifty:

Aamulla rinnat oli turvonneet ja semmoset raskaat...nyt ei päivällä kummemmin. Niin ja valkovuoto on loppunut...

Muokattu viimeksi:
Mä en varmaan jaksa odottaa pidempään vaan sorrun testaamaan jo huomenna. Silloin ois mun laskujen mukaan dpo 8. Mitään ei vielä voi näkyä mutta eihän se muilta ole pois jos mä testaan negan.

Mulla iski ihan karsee migreeni ja nyt yritän vaan saada pään kuntoon vaikka töitäkin ois mitä pitäis tehdä. Ei vaan millään pysty tekemään. Ulkoilma helpottaa mutta en mitenkään ehdi koko päivää olla ulkona.

Mulla myös on migreenimäistä kipua ja tuntuu, et lähtee järki.
Mulla on tänään ehkä dpo8, jos laskee et pahin kipupäivä oli dpo1.
Mut toisaalta, jos ei oo ovista ollu, ni :smiley-angelic006:grin

Kp 4... Tuntuu että kuukautisten alusta on ikuisuus mutta kalenteri kertoo totuuden:angry4 Pääsi kyllä yllättämään pms oireiden voimakkuus nyt pillereiden jälkeen. Pillereiden aikana elämä oli niin auvoista ja tasaista mutta nyt olen taas vanha hullu itseni kun ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Mieskin huomasi eron, reppana:angelic:

Hcg oli tasan 100. En käsitä miten mun testit on ihan haamuja vaan tommosella. Eli näköjään mä ovuloin sillon aiemmin ja olin oikeassa ja testit ei vaan reagoinut. En tiedä. Nyt on vuoto loppu.. ei enää ees pyyhkiessä. Loppu kuin seinään. Sitä ihmettelen mut näemme pian miten tässä trillerissä käy. Varma oon et kesken meni mutta toivon et laskee nopee et pääsee oviksen tikutukseen. Se kyl mulla reagoi mut ei näköjään hcg oikeen pissaan tuu En tiedä

ON: kp 15/25. Luteaalivaihe siis mulla 10 vrk. Eilen ovistestit tummuivat,mutta en saanut plussaa...yöllä oli kovat oviskivut. Jos olisi mennyt puoliunessa tekemään testin luulen että olisi ollut O+! Eli nyt olisi H hetki. Stressaan silti onko illalla jo myöhäistä,koska munasolu elää 12-24h ja oviskivut oli yöllä. En tiedä tarkkaa kellonaikaa,koska en katsonut kun tunsin ne kivut puoliunessa..heräsin niihin mutta jatkoin unia..
Ainiin ja Flo ennustaa ovulaatio tälle päivälle.
Tässä eiliset testit aamu ja iltapäivältä.
DCCF8CDB-090B-4B8B-A0D1-0DDBDB78FA87.jpeg
Tänään siis rakastelua...toivotaan että tärppää.

Hcg oli tasan 100. En käsitä miten mun testit on ihan haamuja vaan tommosella. Eli näköjään mä ovuloin sillon aiemmin ja olin oikeassa ja testit ei vaan reagoinut. En tiedä. Nyt on vuoto loppu.. ei enää ees pyyhkiessä. Loppu kuin seinään. Sitä ihmettelen mut näemme pian miten tässä trillerissä käy. Varma oon et kesken meni mutta toivon et laskee nopee et pääsee oviksen tikutukseen. Se kyl mulla reagoi mut ei näköjään hcg oikeen pissaan tuu En tiedä
onpa hurja lukema, jännä ettei pissatestit reagoi! :eek: onneks menit testiin. tsemppiä ja toivottavasti taso laskee nopeesti niin pääsette uuteen yritykseen <3

Takaisin