Raskaaksi 2021

Miks mun kroppa alkaa aukoa mulle päätään taas.
Miks on menkkakipuja. Miks on myös jotain pieniä repäsyjä. Miksmiksmiks. On raskasta olla mä :hilarious::angelic:

Tääl ovisplussa.
Onko muita kellä ovistesri plussailee tänään, tai on ovisoireet? Josko löytysi jännäilykavwri
Mies kellisti mut eilen, ja sit oe, joten se siitä et olisi tauotettu tätä yritystä
Mulla tuli O+ eilen. Tänään on särkenyt alaselkää ja maha turvonneen oloinen. Lisäksi oikealla puolella jomotusta.

Tääl ovisplussa.
Onko muita kellä ovistesri plussailee tänään, tai on ovisoireet? Josko löytysi jännäilykavwri
Mies kellisti mut eilen, ja sit oe, joten se siitä et olisi tauotettu tätä yritystä
Mä odotan O+ huomiselle, sais jo tulla... toivon että saan kiinni, ku ei oo kovinkaan herkkä toi digi. Onneks oon kuvannu viivat, niin näkee sit senkin jos alkaa haalenee eli pääsee livahtamaan ohi... oireet on muuten mut oviskivut vielä puuttuu.

Mulla sovellus arvioi ovista lauantaille mulle tyypillisen kierron mukaan, mutta koska kyseessä ensimmäinen kunnon kierto pillereiden jälkeen niin ei varmuutta kierron nykyisestä pituudesta ole.

Tänä aamuna herätessä vähän kuin olisi etonut ja rinnat on kihelmöivät.....tuskin mitään kuitenkaan:meh:

Jos mä en tietäis missä vaiheessa kiertoa mennään, voisin väittää olevani raskaana. Tänä aamuna kun vein tytön hoitoon, mulla veti jalat ihan veteläksi lyhyen kävelyn jälkeen.

Tänään dpo 6 ja malttamattomuus testauksen suhteen alkaa olla sitä luokkaa että odottaa vaan sitä aamua kun pääsee testaamaan. Tai siis sitä milloin aikaisintaan kannattaa testata.

Jos mä en tietäis missä vaiheessa kiertoa mennään, voisin väittää olevani raskaana. Tänä aamuna kun vein tytön hoitoon, mulla veti jalat ihan veteläksi lyhyen kävelyn jälkeen.

Tänään dpo 6 ja malttamattomuus testauksen suhteen alkaa olla sitä luokkaa että odottaa vaan sitä aamua kun pääsee testaamaan. Tai siis sitä milloin aikaisintaan kannattaa testata.

Kyllä mä jo ylihuomenna kokeilisin herkällä..

Dpo3, päivät matelee. Viikko pitäisi ainakin malttaa testien kanssa. Pystynkö? En.

No nyt :gen014 eli tänään O+ ja huomenna ovis. Eilen talleteltiin, katotaan pystyykö vielä tänäänkin :dance011

Liitteet

• 8ADBD67D-FBD7-481A-A944-4EA5501D0E71.jpeg
    8ADBD67D-FBD7-481A-A944-4EA5501D0E71.jpeg
    30.8 KB · Katsottu: 117
  • 3664DE69-980D-4E80-B66C-AD417CEFD1B1.jpeg
    3664DE69-980D-4E80-B66C-AD417CEFD1B1.jpeg
    43.2 KB · Katsottu: 112
Jassoo...keltaista valkovuotoo!?:eek: eipä ole valkkaria tullut ennen tähän aikaa ja vielä kellertävä sävy...pliis ole hyvä keltarauhanen...

Jassoo...keltaista valkovuotoo!?:eek: eipä ole valkkaria tullut ennen tähän aikaa ja vielä kellertävä sävy...pliis ole hyvä keltarauhanen...

Minulla kans kellertävää vv ja hiukan voidemaista. Harmi vaan, kun en ole kuukautiskalenteriin merkkailut vuodosta mitään, niin vaikea sanoa onko tämä oire vai normaaliakiertoa. Muita oireita ei juuri ole, paitsi tämä raastava jännitys. :facepalm:
Millä dpo päivillä olitkaan menossa? :cat:

Minulla kans kellertävää vv ja hiukan voidemaista. Harmi vaan, kun en ole kuukautiskalenteriin merkkailut vuodosta mitään, niin vaikea sanoa onko tämä oire vai normaaliakiertoa. Muita oireita ei juuri ole, paitsi tämä raastava jännitys. :facepalm:
Millä dpo päivillä olitkaan menossa? :cat:

Mulla kellertävä, runsas voidemainen vv enteili plussaa. :)

Ennen kuukautisia keltainen vv oli juoksevampaa ja ei voidemaista.

Plussatuulia! :wav

Mä koen olevani aivan hirveä ihminen.
Sain tänään plussauutisia, ja ensimmäistä kertaa koskaan mä tunsin syvää kateutta ja syvää inhoa omaa kroppaa kohtaan sekä tätä plussannutta ihmistä kohtaan.
Ne uutiset tuntui niin epäreiluilta ja iskulta vasten kasvoja. Ja mä vollotin ku mikäki sekopää keittiössä yöpaidassa miehen sylissä sitä, miten musta tää ei ollu reilua että tämä toinen raskautui niin helposti.

Niinku mitä hitsiä?! Miksi ihmeessä mä reagoin tuolla tavalla... Mä oon yrittäny järkeillä sitä, että miksi nämä uutiset tuntuu musta niin pahalta. En oo pystyny edes onnittelemaan noista uutisista, joita kuitenki ne on odottanu ja nuo uutiset on kuitenkin iso ja ihana asia!

Sain tänään plussauutisia, ja ensimmäistä kertaa koskaan mä tunsin syvää kateutta ja syvää inhoa omaa kroppaa kohtaan sekä tätä plussannutta ihmistä kohtaan.
Ne uutiset tuntui niin epäreiluilta ja iskulta vasten kasvoja. Ja mä vollotin ku mikäki sekopää keittiössä yöpaidassa miehen sylissä sitä, miten musta tää ei ollu reilua että tämä toinen raskautui niin helposti.

Niinku mitä hitsiä?! Miksi ihmeessä mä reagoin tuolla tavalla... Mä oon yrittäny järkeillä sitä, että miksi nämä uutiset tuntuu musta niin pahalta. En oo pystyny edes onnittelemaan noista uutisista, joita kuitenki ne on odottanu ja nuo uutiset on kuitenkin iso ja ihana asia!
mä tiedän tunteen. mun on vaikea keskustella raskaana olevien ystävien kanssa. mä suon heille sen onnen tietenkin, mutta en voi mitään sille kuinka huutavan väärältä se tuntuu ja miten paljon se sattuu sisältä, kun itsellä se ei onnistu. ja mulla vielä on yksi lapsi ennestään joka sekin tuntuu pahalta, et miten ei voi olla tyytyväinen jo siihen :arghh: mut sellanen tää ihmismieli on... taistelua tunteiden kanssa. eikä nää hormonit helpota yhtään asiaa. tälleen oviksen aikaan voinkin ehkä hyvänä päivänä keskustella normaalisti myös raskaana olevien kanssa, mutta odotas alkukierrosta...:BangHead

tarkoitus siis sanoa, että et ole yksin <3

Mun mielestä ei tarvi olla iloinen toisen puolesta, jos itselläkin on toive kova. Musta oli kamalaa, kun ennen esikoista tuttu sai lapsen ja piti esittää iloista, vaikka kotona itketti ja raivostutti. Kaikki tunteet on sallittuja ja aina voi ottaa vähän hajurakoa vauvauutisiin. Oma hyvinvointi on kaikkein tärkein. :Heartbigred

Takaisin