Katarina$
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Toivon mukaan. Huomenna mennään lääkäriinSaatko sen hcg määrityksen verestä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivon mukaan. Huomenna mennään lääkäriinSaatko sen hcg määrityksen verestä?
Mulla vahvin ovisplussa eilen illalla, et melkein samois mennään tänään viiva jo hiukan haalenemaan päinTääl ovisplussa.
Onko muita kellä ovistesri plussailee tänään, tai on ovisoireet? Josko löytysi jännäilykavwri
Mies kellisti mut eilen, ja sit oe, joten se siitä et olisi tauotettu tätä yritystä
Mulla tuli O+ eilen. Tänään on särkenyt alaselkää ja maha turvonneen oloinen. Lisäksi oikealla puolella jomotusta.Tääl ovisplussa.
Onko muita kellä ovistesri plussailee tänään, tai on ovisoireet? Josko löytysi jännäilykavwri
Mies kellisti mut eilen, ja sit oe, joten se siitä et olisi tauotettu tätä yritystä
Mä odotan O+ huomiselle, sais jo tulla... toivon että saan kiinni, ku ei oo kovinkaan herkkä toi digi. Onneks oon kuvannu viivat, niin näkee sit senkin jos alkaa haalenee eli pääsee livahtamaan ohi... oireet on muuten mut oviskivut vielä puuttuu.Tääl ovisplussa.
Täällä kans ovisoireetTääl ovisplussa.
Jos mä en tietäis missä vaiheessa kiertoa mennään, voisin väittää olevani raskaana. Tänä aamuna kun vein tytön hoitoon, mulla veti jalat ihan veteläksi lyhyen kävelyn jälkeen.
Tänään dpo 6 ja malttamattomuus testauksen suhteen alkaa olla sitä luokkaa että odottaa vaan sitä aamua kun pääsee testaamaan. Tai siis sitä milloin aikaisintaan kannattaa testata.
Jassoo...keltaista valkovuotoo!? eipä ole valkkaria tullut ennen tähän aikaa ja vielä kellertävä sävy...pliis ole hyvä keltarauhanen...
Elokuisiin?Kiitos kaikille siirryn elokuisiin, kaikille kovasti plussatuulia
Minulla kans kellertävää vv ja hiukan voidemaista. Harmi vaan, kun en ole kuukautiskalenteriin merkkailut vuodosta mitään, niin vaikea sanoa onko tämä oire vai normaaliakiertoa. Muita oireita ei juuri ole, paitsi tämä raastava jännitys.
Millä dpo päivillä olitkaan menossa?
Jassoo...keltaista valkovuotoo!? eipä ole valkkaria tullut ennen tähän aikaa ja vielä kellertävä sävy...pliis ole hyvä keltarauhanen...
Ei pidä tehä mitään samalla ku kirjottaaaElokuisiin?
mä tiedän tunteen. mun on vaikea keskustella raskaana olevien ystävien kanssa. mä suon heille sen onnen tietenkin, mutta en voi mitään sille kuinka huutavan väärältä se tuntuu ja miten paljon se sattuu sisältä, kun itsellä se ei onnistu. ja mulla vielä on yksi lapsi ennestään joka sekin tuntuu pahalta, et miten ei voi olla tyytyväinen jo siihen :arghh: mut sellanen tää ihmismieli on... taistelua tunteiden kanssa. eikä nää hormonit helpota yhtään asiaa. tälleen oviksen aikaan voinkin ehkä hyvänä päivänä keskustella normaalisti myös raskaana olevien kanssa, mutta odotas alkukierrosta...Mä koen olevani aivan hirveä ihminen.
Sain tänään plussauutisia, ja ensimmäistä kertaa koskaan mä tunsin syvää kateutta ja syvää inhoa omaa kroppaa kohtaan sekä tätä plussannutta ihmistä kohtaan.
Ne uutiset tuntui niin epäreiluilta ja iskulta vasten kasvoja. Ja mä vollotin ku mikäki sekopää keittiössä yöpaidassa miehen sylissä sitä, miten musta tää ei ollu reilua että tämä toinen raskautui niin helposti.
Niinku mitä hitsiä?! Miksi ihmeessä mä reagoin tuolla tavalla... Mä oon yrittäny järkeillä sitä, että miksi nämä uutiset tuntuu musta niin pahalta. En oo pystyny edes onnittelemaan noista uutisista, joita kuitenki ne on odottanu ja nuo uutiset on kuitenkin iso ja ihana asia!
Mä koen olevani aivan hirveä ihminen.
Sain tänään plussauutisia, ja ensimmäistä kertaa koskaan mä tunsin syvää kateutta ja syvää inhoa omaa kroppaa kohtaan sekä tätä plussannutta ihmistä kohtaan.
Ne uutiset tuntui niin epäreiluilta ja iskulta vasten kasvoja. Ja mä vollotin ku mikäki sekopää keittiössä yöpaidassa miehen sylissä sitä, miten musta tää ei ollu reilua että tämä toinen raskautui niin helposti.
Niinku mitä hitsiä?! Miksi ihmeessä mä reagoin tuolla tavalla... Mä oon yrittäny järkeillä sitä, että miksi nämä uutiset tuntuu musta niin pahalta. En oo pystyny edes onnittelemaan noista uutisista, joita kuitenki ne on odottanu ja nuo uutiset on kuitenkin iso ja ihana asia!