Raskaaksi 2021

Apua! Nännit jäätävän kipeet :eek:
Aiemmin muistan tämmösiä vain kun olin raskaana. Ei mul tissitkää oo ikinä kipeet olleet ilman pos.raskaustestiä, mutta, vasta joku dpo3 menossa, et ei voi kyl sitä olla. Liekö vaan joku (?) Hormooni tekee?
Päätä särkee ja kolottaaki joka paikkaan. Joko voi rueta nukkuu...

Onko tässä jotain?:anyone

Liitteet

• 20210217_202734~2.jpg
    20210217_202734~2.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 259
Voi pee...onko kyllä niin aikasta mut joku siihen heti ilmesty jo testiajalla minunkin mielestä mut ihan onnettoman hailu tottakai ..mut jos ei oo viivanpaikka niin sittenhän sen pitäs vahvistuu siitä. Täytyy huomenna taas kattoo miltä näyttää...:shy:
Mut mitään hätää ei ole vielä kun dpot niin pienet.

Mahassa sellainen painon tunne nyt illalla, että tein hetken mielijohteesta ovistestin ja plussaksi piirtyi heti. Koopeestä ei tarkkaa tietoa mut oletettavasti 12 tai 13 tänään. Mies lähti aamulla tietty työreissulle muutamaksi päiväksi :shifty: eilen talleteltiin yöllä viimeksi, se riittää sit jos riittää (not).
Isompi ongelma on nyt et mitä mä teen tälle himotukselle laughing7 mulle ei kelpaa mikään tai kukaan muu helpottamaan tilannetta kuin oma puoliso, kärsin niin paljon just nyt :grin:eek::angelic::smiley-ashamed008
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin :Heartpink

Mahassa sellainen painon tunne nyt illalla, että tein hetken mielijohteesta ovistestin ja plussaksi piirtyi heti. Koopeestä ei tarkkaa tietoa mut oletettavasti 12 tai 13 tänään. Mies lähti aamulla tietty työreissulle muutamaksi päiväksi :shifty: eilen talleteltiin yöllä viimeksi, se riittää sit jos riittää (not).
Isompi ongelma on nyt et mitä mä teen tälle himotukselle laughing7 mulle ei kelpaa mikään tai kukaan muu helpottamaan tilannetta kuin oma puoliso, kärsin niin paljon just nyt :grin:eek::angelic::smiley-ashamed008
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin :Heartpink
Otat kadulta jonkun random tyyppinä kaadat sen:laughing001

Beanen ootko kokeillu kohdunnapukkaa? Tiedän ettei sitä sais mennä kokeilemaan mutta mä ajattelin sen sillai että eihän se miehen vehjekään ole mitenkään desinfioitu ennen äksöniä. Kokeilin nyt illalla ja se muuten oli ylhäällä ja jotenkin kovempi kuin aikoihin. Nyt dpo 7 ja testit polttelis.

Beanen ootko kokeillu kohdunnapukkaa? Tiedän ettei sitä sais mennä kokeilemaan mutta mä ajattelin sen sillai että eihän se miehen vehjekään ole mitenkään desinfioitu ennen äksöniä. Kokeilin nyt illalla ja se muuten oli ylhäällä ja jotenkin kovempi kuin aikoihin. Nyt dpo 7 ja testit polttelis.
Mul oli kn ylhäällä mut ei niinkään kova vaan oudon tuntuinen. Samaa sanoi mies yhdynnässä et ihan ku joku korkki tai vastaava että ottaa ikään kuin vastaan. Ei tietenkään ole nyt ollut seksiä kun vuotanut mutta sitä ennen.. Mulla muuten itsellä aina joka kierron vaiheessa aina suht alhaalla mut tää kierto mistä siis myös raskauduin nii oli tosi korkealla, ihan suihkussa kokeilin kun ei se mun mielestä epähygieenistä oo. Eri asia ronkkia kuin kokeilla. Kokeilee ne lääkärit ja kuten itsekin mainitsit niin kyllä se miehen vehje ei desinfioitu oo vaikkakin puhdas joten turha huoli pois. Ja kyllähän ainakin meillä mies jopa itsekin sormia jonnekin työntää et musta tota hysterisoidaan liikaa. Kohtuus kaikessa eikös :happy6

Toivottavasti sun kn pysyykin kovana, dpo8 huomenna nii kyl vois näkyy jos on kiinnittynyt :king

Ihmemaanlapsi, kuva otettu testiajan jälkeen testin kuivuttua mutta hailu viiva näkyi jo heti testiajalla. Täytyy tehdä tänään uusiksi. Itse en usko haamujen esiäitiin kun dpot niin pienetkin vasta. Mutta testailen kuitenkin tässä joka päivä niin eiköhän selviä.

Pogomamma, en oo nyt koittanut mut muistelisin ulkoisesta et oli aika ylhäällä..

Pogomamma, kohdunsuu check ja on niin ylhäällä et hädin tuskin tunsin sen sormen päähän!
Mulla eilen illalla oli tosi korkeella ja jotenkin takana. Vaikea selittää mutta ei millään meinannu yltää.

Jenppu, vielä ei ns.kuuluiskaan näkyy mitään...dpot niin pienet mutta testaaminen on kivaa:p
Tänään taas testaan.

Oliko kokemuksia apteq testistä?

Jenppu, vielä ei ns.kuuluiskaan näkyy mitään...dpot niin pienet mutta testaaminen on kivaa:p
Tänään taas testaan.

Oliko kokemuksia apteq testistä?

Hei Beanen. Mä olen ostanut Apteq testejä ja se muovi ikkuna siinä haittasi näkymää. Muuten tuntui laadukkaalle mutta itse näin haaleaa väriä vaikka olikin vaan viivanpaikka,eli en ostaisi enää...

Mä olen näkevinäni toisenkin viivan omassa tän aamun testissä 97,5 asteen kulmassa kun valo tulee 38 asteen kulmassa testiin. Eli ei todellakaan ole mikään edes haamujen esiäiti. Kuvaan en saanut mitään näkymään. Odotellaan siis.

Kokeilin nyt aamusta kohdunnapukkaa uusiksi ja nyt mä en edes yltänyt siihen eli on todella korkealla ja toiveet alkaa vähitellen nousta. Tule nyt plussa please.

Takaisin