Raskaaksi 2021

Minä taisin pudota tältä yrityskierrokselta pois. :bored:Tosin vähäisten oireiden (lue: olemattomien) perusteella oli odotettavissakin.

Töissä vessakäynnillä holahti kirkkaan punaista verta vähäinen määrä pönttöön. Erikoista vaan, että ennen eikä jälkeen ole tullut pisaraakaan. Nyt pistelee kohdun kohdalta, mutta ei menkkakipuja. Yleensä verta nähdessä oon jo juoksemassa kipulääkepurkille. :rolleyes:

Kuukautisia odottelen vasta la-ma välille alkavaksi (vanhojen kiertojen perusteella) tai pe-la välille (jos laskis, että luteaalivaihe 14-15pv ja tämä kierto jäämässä lyhyeksi).

Taitaa ollakin vaan keho ihan sekaisin. :wacky:

onpa hurja lukema, jännä ettei pissatestit reagoi! :eek: onneks menit testiin. tsemppiä ja toivottavasti taso laskee nopeesti niin pääsette uuteen yritykseen :Heartred
No sanos muuta! Musta tuntuu että ku tein herkillä niin se jotenkin ei sit reagoinut oon siis taas lukenut ja tosiaan on paljon juttua just siitä et joillakin se 10 ollu ihan hailu ja 25 sit plussa... mä en käsitä miten se on voinut olla niin haamu tommosella lukemalla! Kysyin ja vastasi melko tylysti et ootko sä tehny testit ohjeen mukaan. No en tietenkään ku veteen ne kastoin mitähän se kuvitteli...

Kuitenkin aikoinaan sain hyvin räikeän plussan kun oli kkm ja siksi onkin ihan hassu olo et miten helkutissa ne testit vaan haamua antoi. Tai viiva ko viiva mut luulis et järjellä ajatellen se oli korkeampi niin miten se ei näkynyt. Mä en ymmärrä. En todellakaan usko mihinkään et Noniin siellä on ketään enää ku se ihme juttu tuli ulos ja oireet hiipumassa koko ajan.

Onneksi kohta toivon mukaan laskee ja pääsee sit yrittään ja mietin et varmaan järkevin mennä suoraan verikokeeseen sit ens kerralla jos tulee olo et vois olla tärppi.

ON: kp 15/25. Luteaalivaihe siis mulla 10 vrk. Eilen ovistestit tummuivat,mutta en saanut plussaa...yöllä oli kovat oviskivut. Jos olisi mennyt puoliunessa tekemään testin luulen että olisi ollut O+! Eli nyt olisi H hetki. Stressaan silti onko illalla jo myöhäistä,koska munasolu elää 12-24h ja oviskivut oli yöllä. En tiedä tarkkaa kellonaikaa,koska en katsonut kun tunsin ne kivut puoliunessa..heräsin niihin mutta jatkoin unia..
Ainiin ja Flo ennustaa ovulaatio tälle päivälle.
Tässä eiliset testit aamu ja iltapäivältä.
View attachment 99749
Tänään siis rakastelua...toivotaan että tärppää.
Noniin nyt sitte hommiin ja toivottavasti munasolu hyväksyy siittiön ;)

Ja toivottavasti luteaali on tarpeeksi hyvä , plussapuhureita :)

No sanos muuta! Musta tuntuu että ku tein herkillä niin se jotenkin ei sit reagoinut oon siis taas lukenut ja tosiaan on paljon juttua just siitä et joillakin se 10 ollu ihan hailu ja 25 sit plussa... mä en käsitä miten se on voinut olla niin haamu tommosella lukemalla! Kysyin ja vastasi melko tylysti et ootko sä tehny testit ohjeen mukaan. No en tietenkään ku veteen ne kastoin mitähän se kuvitteli...

Kuitenkin aikoinaan sain hyvin räikeän plussan kun oli kkm ja siksi onkin ihan hassu olo et miten helkutissa ne testit vaan haamua antoi. Tai viiva ko viiva mut luulis et järjellä ajatellen se oli korkeampi niin miten se ei näkynyt. Mä en ymmärrä. En todellakaan usko mihinkään et Noniin siellä on ketään enää ku se ihme juttu tuli ulos ja oireet hiipumassa koko ajan.

Onneksi kohta toivon mukaan laskee ja pääsee sit yrittään ja mietin et varmaan järkevin mennä suoraan verikokeeseen sit ens kerralla jos tulee olo et vois olla tärppi.
Joo no tuo on aika erikoinen juttu,että sulla ei näkynyt testeissä,kertaakaan kunnon viivaa,vaikka hCG oli verestä noussut 100->
On sellaisia joilla ei pissasta tule positiivista,luin että on mahdollista saada negoja vaikka olisi raskaana. Ja jotkut plussaa tosi myöhään.

Katarina$, milloin teit testejä?

Jos raskaus etenee normaalisti, arvo tuplaantuu parin päivän välein, eli:

17.2. 100
15.2. 50
13.2. 25
11.2. 13
9.2. 6
7.2. 3

Eli jos raskaus on edennyt normaalisti, niin testin olisi pitänyt olla nega ainakin tuohon 8-9.2. asti ja pari päivää sen jälkeen hailura, ja kirkuvia näyttää vasta 4 viimeisimmän päivän ajan...

Katarina$, milloin teit testejä?

Jos raskaus etenee normaalisti, arvo tuplaantuu parin päivän välein, eli:

17.2. 100
15.2. 50
13.2. 25
11.2. 13
9.2. 6
7.2. 3

Eli jos raskaus on edennyt normaalisti, niin testin olisi pitänyt olla nega ainakin tuohon 8-9.2. asti ja pari päivää sen jälkeen hailura, ja kirkuvia näyttää vasta 4 viimeisimmän päivän ajan...
Okei kiitos tästä. Eli siis tein 8.2 ja 9.2 selvät viivat. Sitten 13.2 clearbluen early testin johon myös selkeä sininen viiva. Tuossa välissä tein myös toisen merkkisen herkän testin johon myös tuli viiva. No, nyt on kyllä sen verran vuotoo tullut että olen vähän sitä mieltä ettei oo voinut jäädä mitään. Jännittää kyllä vähän että mitä tässä käy ja jos siellä ei elämää ole niin toivoisin että tulisi ulos ilman kummempia komplikaatioita. Ja siksi ihmettelen tätä kovasti koska kp16 tuli limaa ja verivuoto mikä oli mun mielestä ovis jolloin testit on näyttänyt tooosi myöhään tai sitten erehdyin ovulaation ajankohdasta. Mutta kiitos, tämä auttoi vähän käsittämään noita..

Mun migreeni ilmeisesti johtui vain nestehukasta. Join eilen todella vähän mitään nesteitä eilisen aikana ja viime yönä alkoi särky. Tänään olen kahteen kertaan ottanut särkylääkkeet eikä kummallakaan kerralla särky helpottanut. Lopulta join vettä ruususuolan kans ja ilman. Sen jälkeen särky on hävinnyt.

Jotain valkkaria tulee mutta mä en tiedä mitä. Joku ihme ihan nopee kramppi tuli jossain vaiheessa tänään kohdun seudulle mutta en todellakaan tiedä mikä se oli.

Joo no tuo on aika erikoinen juttu,että sulla ei näkynyt testeissä,kertaakaan kunnon viivaa,vaikka hCG oli verestä noussut 100->
On sellaisia joilla ei pissasta tule positiivista,luin että on mahdollista saada negoja vaikka olisi raskaana. Ja jotkut plussaa tosi myöhään.
No kyllä niissä viivat oli, ei tasavahvat mutta selkeet viivat. Harmittaa kun en napannut kuvaa siitä kun sain likivahvat mutta myöhemmin cb early oli vaaleansininen ja toinen tummempi mut plussaksi luin. Uskon että mulla tää selviää piakkoin koska mä en todellakaan jää odottelemaan että jospa nyt. Perjantaina verikoe ja testin teko kotona vielä ihan jotta saan itsekin tietää et mikä on tuomio sellaisella lukemalla verestä.

Itse en usko et mul on joku et testit ei näytä vaan joku muu tässä on ja se häiritsee. Mutta eiköhän se selviä viimeistään gynellä, he kun näkee onko siellä jotain vaiko eikö. Yksityisen kautta mietittiin menoa ja kotiin kun pääsen niin kirjaan testien tekemispäivät ylös tarkkaan ja oireet ja kp ja milloin terolut aloitettu.

:Heartpink:HeartblueKatarina, hyvä että tuli hcg mitattua verestä! Tuo 100 voi olla hyvinkin jo laskusuuntainen arvokin, mutta arvona erittäinkin paljon sen puolesta puhuva, että raskaus yritti alkaa ja jatkua. Toki jos tulee kunnon kipuja, hartiapistos ja vuoto runsastuu, tai kuumetta sekä vuodon hyytymät jättikokosia ja vuoto haisee pahalle niin sit päivystykseen yhteys! Voimia ja tsemppiä tämän kanssa :Heartpink

omanapa,
Kp22/27, pian sais tökkiä tikkuakin laughing7 huomenna etäpäivä töistä, ja hitsi miten vapauttavan rentouttava ajatus, ettei tarvii ajaa töihin :hello2 voi vaan alottaa ja olla tehokas päivän ajan ja sulkee koneen ilman et tarvii ajaa kotiin :biggrin pienet ne on ilot laughing6
Ja viikko kohta pulkassa! Ihanaa!

Ootko kararina ollut ultrassa? Ettei ole ulkoinen niinku mulla oli? Verta tuli mullakin.
Mä oon tosi peloissani nimenomaan kohdunulkoisesta koska toi hcg arvo oli niin korkea verestä huomioiden testit ja sehän edelleen silloin arvoa nostaa ja näin. No toivon mukaan kaikki vaan etenee hyvin oli mikä oli. Palaan taas asiaan kun saadaan selkeyttä tähän hommaan. Vähän outo olo juuri nyt. Ei pää ehdi mukaan yhtään niin mies on hoitanut mun puolesta suurimman osan

:Heartpink:HeartblueKatarina, hyvä että tuli hcg mitattua verestä! Tuo 100 voi olla hyvinkin jo laskusuuntainen arvokin, mutta arvona erittäinkin paljon sen puolesta puhuva, että raskaus yritti alkaa ja jatkua. Toki jos tulee kunnon kipuja, hartiapistos ja vuoto runsastuu, tai kuumetta sekä vuodon hyytymät jättikokosia ja vuoto haisee pahalle niin sit päivystykseen yhteys! Voimia ja tsemppiä tämän kanssa :Heartpink

omanapa,
Kp22/27, pian sais tökkiä tikkuakin laughing7 huomenna etäpäivä töistä, ja hitsi miten vapauttavan rentouttava ajatus, ettei tarvii ajaa töihin :hello2 voi vaan alottaa ja olla tehokas päivän ajan ja sulkee koneen ilman et tarvii ajaa kotiin :biggrin pienet ne on ilot laughing6
Ja viikko kohta pulkassa! Ihanaa!
Kiitos, mä pillahdin itkuun kun kirjoitit tuon. Oli niin kivasti raskaus yritti alkaa ja jatkua. Näin haluan itsekin ajatella. Toistaiseksi ei kuumetta, hartiakipua mutta en lue hartiapistoksi kuitenkaan.

Ihanaa eräpäivää ja olisipa ne tikut kaksiviivaisia :)

Ja yleisesti ottaen iso kiitos kaikille tsempeistä ja yhdessä puhumisesta. Ilmoitan kun tiedän lisää tästä ja teille kaikille iso etähali! <3

Dpo3, kp16/27, 10 päivää kuukautisiin ja 15 päivää niin on lapsettomuusklinikalle aika:smiley-bounce013

Kutsu kolahti laatikkoon ja voi vitsit miten mua jännittää! Jestas, enää muutama hassu päivä ja sitten alkaa meidän hoitopolku :smiley-bounce016
Hei ihana kuulla! Hurjasti onnee. Onko teillä mitä suunnitteilla tai oletteko asiasta keskustelleet?

Dpo3, kp16/27, 10 päivää kuukautisiin ja 15 päivää niin on lapsettomuusklinikalle aika:smiley-bounce013

Kutsu kolahti laatikkoon ja voi vitsit miten mua jännittää! Jestas, enää muutama hassu päivä ja sitten alkaa meidän hoitopolku :smiley-bounce016

Kuinka kauan teillä meni, että tuli kutsu ensikäynnille?

Meille tuli tänään lähete sperma-analyysiin ja mies hoitaa sen pikimmiten.

Kiitos, mä pillahdin itkuun kun kirjoitit tuon. Oli niin kivasti raskaus yritti alkaa ja jatkua. Näin haluan itsekin ajatella. Toistaiseksi ei kuumetta, hartiakipua mutta en lue hartiapistoksi kuitenkaan.

Ihanaa eräpäivää ja olisipa ne tikut kaksiviivaisia :)

Kyllä tuolla arvolla se tosiaan niin oli, että pääsi alkamaan, ja yritti jatkuakin :Heartpink muistan itse lohduttautuneeni tällä ajatuksella syksyllä kemiallisen/varhaisen keskenmenon osalta, että ensinnäkin todistetusti solut löysi toisensa, hedelmöitys tapahtui ja kiinnittyminenkin (joskin lyhyeksi aikaa). Eli kroppa toimi kuitenkin!
Se ajatus kultasi sen muiston, vaikka kipeäähän se teki niin nyt pystyy suhtautumaan siihen 6kk myöhemmin jo lämmöllä :Heartpink Vaikka en tosiaan sano etteikö tämä olisi nyt teille raskasta, eikä vain positiivisella ajattelulla se harmitus ja suru katoa. Ja ihanaa, että turvaudut foorumiin, täältä itekin sain syksyllä suuren tuen:Heartpink

Kyllä tuolla arvolla se tosiaan niin oli, että pääsi alkamaan, ja yritti jatkuakin :Heartpink muistan itse lohduttautuneeni tällä ajatuksella syksyllä kemiallisen/varhaisen keskenmenon osalta, että ensinnäkin todistetusti solut löysi toisensa, hedelmöitys tapahtui ja kiinnittyminenkin (joskin lyhyeksi aikaa). Eli kroppa toimi kuitenkin!
Se ajatus kultasi sen muiston, vaikka kipeäähän se teki niin nyt pystyy suhtautumaan siihen 6kk myöhemmin jo lämmöllä :Heartpink Vaikka en tosiaan sano etteikö tämä olisi nyt teille raskasta, eikä vain positiivisella ajattelulla se harmitus ja suru katoa. Ja ihanaa, että turvaudut foorumiin, täältä itekin sain syksyllä suuren tuen:Heartpink
Juuri näin mekin on mietitty ja pidetään ihan pieni breikki eli ootetaan yhdet kuukautiset ennen kuin jätetään ehkäisy taas pois .

Hei ihana kuulla! Hurjasti onnee. Onko teillä mitä suunnitteilla tai oletteko asiasta keskustelleet?

Kuinka kauan teillä meni, että tuli kutsu ensikäynnille?

Meille tuli tänään lähete sperma-analyysiin ja mies hoitaa sen pikimmiten.

Raskaustoive ja yritys alkoi maaliskuussa 2020 kun kierukka poistettiin.
Mun endokontrolli 9.10 muuttui meidän ohjauskäynniksi lapsettomuushoitojonoon kun tilanne oli niin karsea kipujen kanssa. Silloin jo tehtiin päätös että IVF hoidot on meidän ainoa mahdollisuus.
Verikokeet ja spermanäyte annettiin tuosta käynnistä seuraavalla viikolla omassa tkssa.
Ja nyt tuolla tulevalla käynnillä on IVF verikokeet, mahdollinen spermanäytteen anto uusiksi (kun on rajoilla että riittääkö tuo lokakuinen) ja sitten pistojen ohjaukset.

Eli ööö, lokakuusta maaliskuuhun hoitojonossa tekee 6kk? Tuona klinikka-aikana tulee tasan vuosi täyteen yritystä

Takaisin