Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, joo siis me tehtiin toi testi ja se on luonnollisesti tummempi luonnossa ja selkeä mut jos edelleen plus ens viikolla niin mennään lääkäriin toki nytkin huomenna on soitto ja miehen kanssa yhdessä kysytään et mikä on ku vuoto tyrehtyi ja nyt punaista pyyhkiessä ei siteeseen asti mut se varmaan johtuu ku joutuu juosta veskis koko ajan. Oireet on vaan lisääntynyt ja haju herkkyys jotain järjetöntä ja rinnat on tosi kipeet. Vielä ei oo kramppeja mitä mul aina tulee vaan ikävä tunne niin uskon et joudutaan ottaan lääkkeitä et tyhjenee kunnolla. Tämä miehen ja mun oma mutu. Testi siis tehty pienellä pidätyksellä joten ihan plussaa edelleen. Summa summarum, koen oloni rikkinäiseksi ja mieskin on vähän et oliko hänen syy mut minkä tälle mahtaa. Oli tiedossa et voi olla hankalaa. Joka tapauksessa me mennään lääkäriin koska hcg edelleen koholla ja haluun nähdä itsekin et kaikki on tyhjää ja kunnossaJos oot kierron loppuvaiheilla, niin ovistestien viivat tai niiden vaihtelu ei kerro juuri mitään ellei testiviiva ole samanvahvuinen tai vahvempi kuin kontrolli
katarina pahoittelut jos testi selkee + vielä ens viikkoo niin ite kävisin mielenrauhan vuoksi verikokeissa. Neuvolaan soittamalla ja tilanteen kertomalla saanet siihen lähetteen, ellette tosiaan mee lääkärissä käymään ja siellä kans todnäk verikoe + jos se on selkee + niin ultraa. Tsemppiä!!
Plussanneille isot onnittelut
omanapa;
Kuus vuotta sitten olinkin synnärillä 1.34 ens yönä poika 6v!
7 vuotta sitten tänä päivänä itkin koko päivän, etten voi saada lapsia (gynen sanoin hyvin epätodennäköistä että luomusti tulisi), ja vuotta myöhemmin laitoksella
Kp19, ja ehkä dpo1, ei oo kerenny ajatteleen kehon tuntemuksia koska perus sunnuntaisiivous ja vanhemmat kävi kahvilla
Mä olin synnärillä 7 vuotta sitten. Tyttö syntyi 13.2.2014 ja on nyt reipas eskarilainen. En kaipaa yhtään synnärille mutta synnytyksen haluaisin vielä kokea ja saada sen pienen käärön syliin.Kuus vuotta sitten olinkin synnärillä 1.34 ens yönä poika 6v!
7 vuotta sitten tänä päivänä itkin koko päivän, etten voi saada lapsia (gynen sanoin hyvin epätodennäköistä että luomusti tulisi), ja vuotta myöhemmin laitoksella
Kp19, ja ehkä dpo1, ei oo kerenny ajatteleen kehon tuntemuksia koska perus sunnuntaisiivous ja vanhemmat kävi kahvilla
Onpa hassua. Mulla alkoi viimeistään 4s pv ku lopetin terolutin .@Lillati ja @Tammenterho91 tein joo ovistestejä huvin vuoksi, kun kierto on ihan hakusessa. Olen aloittanut terolutit heti ne saatuani gynen käskystä, en odottanut mitään kiertopäiviä koska niistä ei ole tietoa. Pillerit lopetettu juuri samana päivänä kun menkat (tai gynen mukaan tyhjennysvuoto) alkoi eli 6.-7.1. Gynellä kävin tammikuun lopussa ja aloitin heti Terot 10pv joista viimeisen söin viime sunnuntaina eli nyt seitsemäs päivä ilman.
https://aijaa.com/BUGzxn
Tässä tuo litania nyt loppuviikon testailuista. Tosiaan ylimmån testasin aivan huvikseen kun sitä terojen jälkeistä vuotoa ei ole kuulunut ja R-testi negaa. Sitten yhtäkkiä eilen aloin saamaan vahvempaa viivaa ja noi kaks alinta on muutaman tunnin viiveellä toisistaan testattu! Testailen vielä huomenna ovistestillä ja sitten pistään raskaustestiä kehiin jos tää jatkuu näin :D
sit kun menkat alkaa.HeI!!! Lasketaanko luteaalivaihe päättyneeksi tiputteluun? Vai sit kun kunnon menkat alkaa eli on kp1??
Siinä kuvana