Raskaaksi 2021

Täällä ei menkat sitten alkaneetkaan. Vähän vaan ruskeaa limaa:mad: olikin liian hyvää ollakseen totta että pillereiden jälkeen palautuisi heti kierto ennalleen. Tulisi nyt vaan kaikki pihalle niin pääsisi yrittämään uudestaan. Tänään sitten vissiin kp 35 tai 36.

https://aijaa.com/KiKleO

Ylempi tänään ja alempi muutama päivä sitten o_O

Jos oot kierron loppuvaiheilla, niin ovistestien viivat tai niiden vaihtelu ei kerro juuri mitään ellei testiviiva ole samanvahvuinen tai vahvempi kuin kontrolli :happy:

katarina pahoittelut :sorry: jos testi selkee + vielä ens viikkoo niin ite kävisin mielenrauhan vuoksi verikokeissa. Neuvolaan soittamalla ja tilanteen kertomalla saanet siihen lähetteen, ellette tosiaan mee lääkärissä käymään ja siellä kans todnäk verikoe + jos se on selkee + niin ultraa. Tsemppiä!!

Plussanneille isot onnittelut:joyful:

omanapa;

Kuus vuotta sitten olinkin synnärillä :Heartblue 1.34 ens yönä poika 6v! :Heartblue
7 vuotta sitten tänä päivänä itkin koko päivän, etten voi saada lapsia (gynen sanoin hyvin epätodennäköistä että luomusti tulisi), ja vuotta myöhemmin laitoksella :notworthy
Kp19, ja ehkä dpo1, ei oo kerenny ajatteleen kehon tuntemuksia koska perus sunnuntaisiivous ja vanhemmat kävi kahvilla :biggrin

Jos oot kierron loppuvaiheilla, niin ovistestien viivat tai niiden vaihtelu ei kerro juuri mitään ellei testiviiva ole samanvahvuinen tai vahvempi kuin kontrolli :happy:

katarina pahoittelut :sorry: jos testi selkee + vielä ens viikkoo niin ite kävisin mielenrauhan vuoksi verikokeissa. Neuvolaan soittamalla ja tilanteen kertomalla saanet siihen lähetteen, ellette tosiaan mee lääkärissä käymään ja siellä kans todnäk verikoe + jos se on selkee + niin ultraa. Tsemppiä!!

Plussanneille isot onnittelut:joyful:

omanapa;

Kuus vuotta sitten olinkin synnärillä :Heartblue 1.34 ens yönä poika 6v! :Heartblue
7 vuotta sitten tänä päivänä itkin koko päivän, etten voi saada lapsia (gynen sanoin hyvin epätodennäköistä että luomusti tulisi), ja vuotta myöhemmin laitoksella :notworthy
Kp19, ja ehkä dpo1, ei oo kerenny ajatteleen kehon tuntemuksia koska perus sunnuntaisiivous ja vanhemmat kävi kahvilla :biggrin
Kiitos, joo siis me tehtiin toi testi ja se on luonnollisesti tummempi luonnossa ja selkeä mut jos edelleen plus ens viikolla niin mennään lääkäriin toki nytkin huomenna on soitto ja miehen kanssa yhdessä kysytään et mikä on ku vuoto tyrehtyi ja nyt punaista pyyhkiessä ei siteeseen asti mut se varmaan johtuu ku joutuu juosta veskis koko ajan. Oireet on vaan lisääntynyt ja haju herkkyys jotain järjetöntä ja rinnat on tosi kipeet. Vielä ei oo kramppeja mitä mul aina tulee vaan ikävä tunne niin uskon et joudutaan ottaan lääkkeitä et tyhjenee kunnolla. Tämä miehen ja mun oma mutu. Testi siis tehty pienellä pidätyksellä joten ihan plussaa edelleen. Summa summarum, koen oloni rikkinäiseksi ja mieskin on vähän et oliko hänen syy mut minkä tälle mahtaa. Oli tiedossa et voi olla hankalaa. Joka tapauksessa me mennään lääkäriin koska hcg edelleen koholla ja haluun nähdä itsekin et kaikki on tyhjää ja kunnossa

Ja rinnat todella ovat kipeät ja hengästyn jotenkin helpommin sekä janottaa. Nämä parin merkille ja muutenki se itku herkkyys sun muut on ihan omaa luokkaansa.

Mä olin synnärillä 7 vuotta sitten. Tyttö syntyi 13.2.2014 ja on nyt reipas eskarilainen. En kaipaa yhtään synnärille mutta synnytyksen haluaisin vielä kokea ja saada sen pienen käärön syliin.

@Lillati ja @Tammenterho91 tein joo ovistestejä huvin vuoksi, kun kierto on ihan hakusessa. Olen aloittanut terolutit heti ne saatuani gynen käskystä, en odottanut mitään kiertopäiviä koska niistä ei ole tietoa. Pillerit lopetettu juuri samana päivänä kun menkat (tai gynen mukaan tyhjennysvuoto) alkoi eli 6.-7.1. Gynellä kävin tammikuun lopussa ja aloitin heti Terot 10pv joista viimeisen söin viime sunnuntaina eli nyt seitsemäs päivä ilman.

@Lillati ja @Tammenterho91 tein joo ovistestejä huvin vuoksi, kun kierto on ihan hakusessa. Olen aloittanut terolutit heti ne saatuani gynen käskystä, en odottanut mitään kiertopäiviä koska niistä ei ole tietoa. Pillerit lopetettu juuri samana päivänä kun menkat (tai gynen mukaan tyhjennysvuoto) alkoi eli 6.-7.1. Gynellä kävin tammikuun lopussa ja aloitin heti Terot 10pv joista viimeisen söin viime sunnuntaina eli nyt seitsemäs päivä ilman.
Onpa hassua. Mulla alkoi viimeistään 4s pv ku lopetin terolutin .

^ sama homma.

mua ketuttaa kyllä se edellinen gyne ja sen tero-ohjeet... se siis ohjeisti heti oviksen jälkeen alottamaan ne, vaikka ilmeisesti progesteroni nousee muutenkin pikkuhiljaa eli se heti terojen aloitus ei vastaa yhtään sitä luonnollista vähittäistä nousua. Toivottavasti se nyt ei oo sit estäny raskautumista kolmessa viime kierrossa :arghh: onneks tajusin kuitenki kattoa että se ovis ois ohi, etten nyt sentään sitä ennen alottanu...mutta ilmeisesti se kolme päivää ovisplussan jälkeen alotus olis parempi.

no, eipä voi mitään enää ja nyt kaikki paukut taas tähän kiertoon. Limat ja olot on sellaset et veikkaan huomiselle ovisplussaa, sen verran vahvistunu se viivakin jo.

https://aijaa.com/BUGzxn

Tässä tuo litania nyt loppuviikon testailuista. Tosiaan ylimmån testasin aivan huvikseen kun sitä terojen jälkeistä vuotoa ei ole kuulunut ja R-testi negaa. Sitten yhtäkkiä eilen aloin saamaan vahvempaa viivaa ja noi kaks alinta on muutaman tunnin viiveellä toisistaan testattu! Testailen vielä huomenna ovistestillä ja sitten pistään raskaustestiä kehiin jos tää jatkuu näin :D

https://aijaa.com/BUGzxn

Tässä tuo litania nyt loppuviikon testailuista. Tosiaan ylimmån testasin aivan huvikseen kun sitä terojen jälkeistä vuotoa ei ole kuulunut ja R-testi negaa. Sitten yhtäkkiä eilen aloin saamaan vahvempaa viivaa ja noi kaks alinta on muutaman tunnin viiveellä toisistaan testattu! Testailen vielä huomenna ovistestillä ja sitten pistään raskaustestiä kehiin jos tää jatkuu näin :D

Mulla ainakin ovistestin viivat tummenee, kun menkat lähestyy. Mutta toivottavasti sulla ei ois siitä :)

Viivat ei oiken taho vahvistua joten varmaan jää kemialliseksi rfsu näyttää haamua tälle aamua... ja tänään mahollisesti menkkojen pitäs alkaa

Siinä kuvana

Liitteet

• 30AE731F-22EB-4B54-9C3D-447E4790BC53.jpeg
    30AE731F-22EB-4B54-9C3D-447E4790BC53.jpeg
    17.3 KB · Katsottu: 209
täällä ovis antaa vielä odotuttaa itseään, tänään kp14. viiva kyllä vahvistuu, oiskohan huomenna jo positiivinen :)

Liitteet

• EB91A335-85CC-4CF2-8F01-06EBFAB5AB0A.jpeg
    EB91A335-85CC-4CF2-8F01-06EBFAB5AB0A.jpeg
    40.3 KB · Katsottu: 96
Täällä meinattu saada hermoromahduksen kun mies vastaili kysymyksiin. Joo ihan selvät kaksi viivaa, kyllä kipuja. Joo sano se että hartiat on jumissa, miten se tähän nyt liittyy....

Lääkäri mietti onko hartiapistosta ollut. Pikaisesti korjasin. Mies siis vastasi kun mä olin muissa touhuissa

Ovistesti on haalistunut joten uskon että testiki on pian jo nega. Oikeastaan tää vuoto alkaa olla nyt ohi, tuntuu et ihmeen vähällä pääsin mut sen verran kipuaa et joten musta tuntuu et pahin vuoto oottaa vielä ihan nurkan takana.

Tsemiii kaikille, nyt nauttimaan viikosta! Mäkin päätin et ainaki mä voin raskautua ja näitä tuntuu sattuvan

Takaisin