Raskaaksi 2021

Voi kurjuuksien kurjuus kun tulee näitä menetyksiä täällä :( oon pahoillani kaikille keillä on vaikeaa nyt! Itsellä kkm taustalla ja on tosi repivä tilanne jota ei toivo kenellekkään. Meillä kp 11 ja ovistestit negaa. Toivottavasti olis tulossa kuitenkin!
Asunnon vaihto omakotitaloon tässä samalla meneillään mut ei ilmeisesti ole tarpeeksi stressaavaa et unohtais nää kpt ja ovikset :D

Mä en tiedä mikä tää nyt on kun eilisestä jo (kp17) dpo 3:sta lähtien ollut niinku menkkakivun tyylistä kipua? Jatkuu edelleen. Mietin et olisko voinut virtsatietulehdus iskee?:eek:
Tuskin mikään muu voi oireilla?

Mulla kans on jotain tuntemuksia alavatsalla, mut on helppo olo, koska gyne sano, et ei sieltä oo irronnu mitään niin suurta, et voisin raskautua tästä kierrosta:grin hyvillä mielin join vinettoa viikonloppuna :hilarious:

Muoks. Mulla on kp19 nyt

Dpo 10 / kp 26

Joka paikkaan sat-tuu ja kiukuttaa. :angelic: Kunnon menkkajomotukset iski päälle, vaikka kuivaa kun Saharassa.

Laskeskelin, että viimeiset kierrot ollut: 36, 32, 29, 28, 38 ja 32 päivää.. että ota tästä nyt selvää milloin pääsee testailemaan. :hilarious:

Kai se on viikonloppuun pinnisteltävä, ellei vuodon merkkejä ala näkymään. Ostin pregcheckit jo varastoon, mutta nää olot kyllä pistää hiukan epäilemään, että näinköhän plussaa tulisi. :woot:

Täällä dpo1, tallettelut -2 ja dpo0 ja ei vaan enää jaksa tänään ku kohtu on nii kipeä ja lantion seutu kiitos kiinnikkeiden jotka päätti ärsyyntyä ahkerasta tallettelusta:hilarious:
Sormet ja varpaat ristissä, josko kävis tässä kierrossa joku ihme ja sitä raskautuisi jollain pyhällä voimalla ennen klinikkaa:angel4

Kp14/27, dpo1 ~ muita samoissa päivissä menossa?

Tuleeko one stepin puikkotesteihin viivanpaikka? Testasin äsken, kp 31/29 ja tulos alle. Vaikee nähdä että onko väriä vai ei, vaikee saada realistista kuvaa.
Mulla olis clearbluen Digi ja se puikko, mut en viittis vielä tuhlata jos en oo raskaana/ei näyttäisi vielä. Koskahan sen vois testata jos menkkoja ei kuulu?

Oon 2 pv ollu ihan varma et menkat alkaa kun on sellasta jomotusta ollu ja pakko pitää sidettä kun tuntuu että kohta holahtaa

Viime raskaudessa testasin ekan haalean haamun 3+2? Varhaisultran mukaan mut kp oli jo jotain 30->

Liitteet

• IMG_20210215_154552.jpg
    IMG_20210215_154552.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 216
Mun keho sekoilee ihan täysillä. Eli vuoto alkoi tuhruna jo 5 päivää sitten ja 4 päivää sitten toinen. Nyt olis kp3 ja vuoto on hailakkaa ja tosi kevyttä enää. Näinkö vähällä pääsin vai onko luvassa vielä isompi vuoto? Huoh, pääsis vaan äkkiä uuteen yritykseen nii ois hyvä..

Pikkuhousunsuojalla pärjää.

Kuinka pitkään oireet jatkuu näissä onko kokemuksia? Meinaan rinnat edelleen iltapäivään kohti kipuaa ja sit närästää ihan koko ajan. Janottaa myös ja hajut osuu nenään. Nämä oon laittanut plussan piikkiin koska ei oo ollut. Ja hengästyn joka himputin asiasta. Toki varmaan se tästä hellittää ku se hcg laskee.

Pohdintoja vaan.

Tuleeko one stepin puikkotesteihin viivanpaikka? Testasin äsken, kp 31/29 ja tulos alle. Vaikee nähdä että onko väriä vai ei, vaikee saada realistista kuvaa.
Mulla olis clearbluen Digi ja se puikko, mut en viittis vielä tuhlata jos en oo raskaana/ei näyttäisi vielä. Koskahan sen vois testata jos menkkoja ei kuulu?

Oon 2 pv ollu ihan varma et menkat alkaa kun on sellasta jomotusta ollu ja pakko pitää sidettä kun tuntuu että kohta holahtaa

Viime raskaudessa testasin ekan haalean haamun 3+2? Varhaisultran mukaan mut kp oli jo jotain 30->
Mä nään jotain mut en tiiä onko värii livenä?

Ette ikinä arvaa mitä mä tein heti aamusta.:facepalm: Sorruin ja tilasin sekä raskaus että ovistestejä vinon pinon. Yleensä mun tuurilla kun oon tilannu ison erän testejä oon plussannu kyseisestä kierrosta. Mulla niin tekis mieli testata jo mutta eipä vielä näkyiskään mitään kun menossa on dpo 5.

Mulla tuli näihin selkeä punertava viiva tyyliin dpo 3, kun testasin tuleeko viivanpaikkaa. Kahteen testiin samanlainen ja vahvistui vaan kuivuessaan, en oo sen jälkeen näitä ostanut.

Noniiinn eli rfsu testit voi heittää mulla ainakin suoraan roskiin, rfsu on punainen ja tehty aamupissasta ja pc teht kahden tunnin pidätyksellä eli erona kaksi tuntia testeillä

Täällä dpo 4 ja yk 6 käynnissä. Hirveästi ollut raskaus uutisia lähipiirissä ja itsellä alkaa jo toivo menemään, vaikka ei vielä pitäisi olla mitään hätään. Mikään ei tunnu miltään, epätoivoinen olo vaa et eikö meille pientä koskaan suoda :sad015

Mun keho sekoilee ihan täysillä. Eli vuoto alkoi tuhruna jo 5 päivää sitten ja 4 päivää sitten toinen. Nyt olis kp3 ja vuoto on hailakkaa ja tosi kevyttä enää. Näinkö vähällä pääsin vai onko luvassa vielä isompi vuoto? Huoh, pääsis vaan äkkiä uuteen yritykseen nii ois hyvä..

Pikkuhousunsuojalla pärjää.

Kuinka pitkään oireet jatkuu näissä onko kokemuksia? Meinaan rinnat edelleen iltapäivään kohti kipuaa ja sit närästää ihan koko ajan. Janottaa myös ja hajut osuu nenään. Nämä oon laittanut plussan piikkiin koska ei oo ollut. Ja hengästyn joka himputin asiasta. Toki varmaan se tästä hellittää ku se hcg laskee.

Pohdintoja vaan.
Saatko sen hcg määrityksen verestä?

Tääl ovisplussa.
Onko muita kellä ovistesri plussailee tänään, tai on ovisoireet? Josko löytysi jännäilykavwri
Mies kellisti mut eilen, ja sit oe, joten se siitä et olisi tauotettu tätä yritystä

Takaisin