Katarina$
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Eri testit on eri testejä eli ehkä tuo on vaan rfsu reaktio ja toinen testi sit selkeämpi. Eikös toi oo epäherkempi?Siinä kuvana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eri testit on eri testejä eli ehkä tuo on vaan rfsu reaktio ja toinen testi sit selkeämpi. Eikös toi oo epäherkempi?Siinä kuvana
Mä nään jotain mut en tiiä onko värii livenä?Tuleeko one stepin puikkotesteihin viivanpaikka? Testasin äsken, kp 31/29 ja tulos alle. Vaikee nähdä että onko väriä vai ei, vaikee saada realistista kuvaa.
Mulla olis clearbluen Digi ja se puikko, mut en viittis vielä tuhlata jos en oo raskaana/ei näyttäisi vielä. Koskahan sen vois testata jos menkkoja ei kuulu?
Oon 2 pv ollu ihan varma et menkat alkaa kun on sellasta jomotusta ollu ja pakko pitää sidettä kun tuntuu että kohta holahtaa
Viime raskaudessa testasin ekan haalean haamun 3+2? Varhaisultran mukaan mut kp oli jo jotain 30->
Tuleeko one stepin puikkotesteihin viivanpaikka? Testasin äsken, kp 31/29 ja tulos alle. Vaikee nähdä että onko väriä vai ei, vaikee saada realistista kuvaa.
Mulla olis clearbluen Digi ja se puikko, mut en viittis vielä tuhlata jos en oo raskaana/ei näyttäisi vielä. Koskahan sen vois testata jos menkkoja ei kuulu?
Oon 2 pv ollu ihan varma et menkat alkaa kun on sellasta jomotusta ollu ja pakko pitää sidettä kun tuntuu että kohta holahtaa
Viime raskaudessa testasin ekan haalean haamun 3+2? Varhaisultran mukaan mut kp oli jo jotain 30->
Noniin nyt on plussa ! tarrasukkia ja kovasti onneaJa tässä pc
Saatko sen hcg määrityksen verestä?Mun keho sekoilee ihan täysillä. Eli vuoto alkoi tuhruna jo 5 päivää sitten ja 4 päivää sitten toinen. Nyt olis kp3 ja vuoto on hailakkaa ja tosi kevyttä enää. Näinkö vähällä pääsin vai onko luvassa vielä isompi vuoto? Huoh, pääsis vaan äkkiä uuteen yritykseen nii ois hyvä..
Pikkuhousunsuojalla pärjää.
Kuinka pitkään oireet jatkuu näissä onko kokemuksia? Meinaan rinnat edelleen iltapäivään kohti kipuaa ja sit närästää ihan koko ajan. Janottaa myös ja hajut osuu nenään. Nämä oon laittanut plussan piikkiin koska ei oo ollut. Ja hengästyn joka himputin asiasta. Toki varmaan se tästä hellittää ku se hcg laskee.
Pohdintoja vaan.
Ja tässä pc