Raskaaksi 2021

Täällä kp 12. Ovis ehkä huomenna. Kaksi jakoiset fiilikset, mulle tulossa käsileikkaus.. sanoin ukolle et nyt pitää oviksen tienoilla olla paneksimatta ETTEI vaan tuurilla käy sit sillee et sit napsahtaa kun ei sais.
No ukko sitä mieltä että ei välitetä oviksesta, että jos on tullakseen just nyt kun ei niinkään olus hyvä juttu niin antaa tulle. Kyl ne käsittääkseni sen leikkauksen voi suorittaa vaik oliski raskaana, mut sit kivun hoito kotona jälkikäteen niin terve... leikkauksen alkuperäisen ajan jouduin perumaan niin nyt ei mitään tietoo edes, et milloin se kutsu tulee
Tänään täytyypi taas pidättää kusta ja tehdä o-testi lähempänä klo 16. Oon tikutellut, vain jotta tiedän ovuloineeni, niin abouttiarallaa 12 kiertoa ja aina saan sen vahvemmat 2.viivan iltapäivällä aamupv saattaa samana päivänä kun ovusplussan saa, niin olla hailee ja sit kerranki, kusin klo 11, 14 ja 16. 30 niin silloin sain vikaan testiin tositosi vahvan tokan viivan ja siitä ees päin on aina tullu se oplussa iltapv vahvana
No, näin mulla

Onnea plussanneille :Heartbigred
Ja oikein ihanaa ystävän:hug003

on: kp 16 ja dpo 3? en oo nyt satavarma miten toi dpo lasketaan :grin oon ollut pari päivää tosi itkuherkkänä.. rupee jo itteääni häiritsee et kokoajan saa pidätellä kyyneliä. eilen käytii miehen kanssa koeajamassa kahta autoa ja meni ihan keturallee sekin reissu. otin kaikki miehen sanomiset itteeni ja pidättelin vaa kyynelii, etten ala autokaupassa itkemää :bag: sit exä soitti et koira joutunu päivystykseen, kun ei kävele tai ulosta. vinkuu vaan ja tärisee. oon niin huolissani et miten mun rakas vauva pärjää (heh kohta 7v) ja ettei se vaa kuole tai mitää :sad010:sad010 maanantaina se pääsee ortopedille tutkituttamaan selän ja sit varmaan ollaan viisaampia, et mikä toisella on:sad001

Voiko jo heti ovulaation jälkeen olla tuntemuksia? Mulla ihan selkeesti rinnat kipuilee ja vähän alavatta jomottaa...
Mulla ainakin oli. Ennen ei koskaan ole ollut mitään heti oviksen jälkeen,mutta nyt oli samantien oviksen jälkeen rinnat kipeät,runsas valkovuoto,alavatsakivut(jatkuneet melkein joka päivä siis) vaikka vuodin siis 3 pv niukasti,josta en tiedä olikos se menkat vai kiinnittymisvuotoa. Olen paljon lukenut aiheesta netistä kuinka runsasta ym se voi olla. Joillakin on valemenkat joita luulee menkoiksi.

Tänään aamulla en sanut testattua aamuvirtsasta vaan käytin 2.virtsaa (ovistestin tein ekasta). Ovistestiin ei tullut tummempaa kuten yleensä tässä vaiheessa ollut(joka kk),vain kontrolliviiva.
Sain kaikkiin kolmeen raskaustestiin haamun. Ja tuota noin,se ei mene kaaliin enää. One Step 25miu.RFSU liuska. One step herkkä.
Tuota One Stepiä käytin siksi että se eilen antoi haamua mutta testi meni pieleen ku väri levisi. Nyt sain onnistumaan,kun pidin hiukan kauemmin virtsassa. Sain vinkin toisesta keskustelusta.

Mulla edelleen rinnat kipeet ja tulee enää pyyhkiessä. Kyllä kuitenkin se hcg tietty paikalla edelleen on ja clearbluen testi posi tänä aamuna. Ei oo enää tullut tosiaan ku pyyhkiessä ja oudon väristä mut hyytymä on hyytymä ja se kipu!

Toki huomenna meillä on soitto lääkäriin ja mies lupasi sen verran että tulee mukaan ja yrittää selittää kaiken loogisesti.. kaiketi viikon päästä teen testin vielä kotona et olisiko jo negatiivinen. Kuinka pian testi negaa km jälkeen ollut? Sehän kyllä vaihtelee huikeasti

Ja hyvää ystävänpäivää leidit <3

Mulla kävi sama homma yk1 (hoidoissa), eli meni aivan alkuraskaudessa kesken ja se satuttaa kyllä vieläkin. Ehkäpä me vielä päästään sittenkin samaan odotusryhmään.

Ois tosi jees jos voisin rauhoitella että ei toi mitään oo ja kaikki on hyvin, jos olisi ollutkin vain kirkasta verta niin olisin jo täällä ensimmäisenä ollut huutelemassa että ei hätää, mutta hyytymä puhuu puolestaan eikä se koskaan lupaa hyvää. :sad001 tsemppiä paljon! :Heartred
Niin mun ystävä sanoi että hällä vuosi ihan kunnolla ja tekikin testin ku se oli vuotanut joku kaksi viikkoa mut se alkoi siten et sil oli kaksoset. Mulla ei kerennyt ees kunnon kunnon viivaa tulla vaan just minkä first responsen tähän laittoi riinastiina ja sit sen jälkeen en testannut kuin tänään tosiaan (kai mä aattelin et näin alussa se olis jo laskenut mut eih, edelleen tosi viiva nii mä ootan suosiolla sen viikon. Ja arvaa kuin paljon toivon että ois harmiton ja nii kauan uskoin kunnes tuli hyytymii. Nyt enää pyyhkiessä ja oudon väristä nii siks halutaan et lääkäri katsoo verestä hcg tason ja tsekkaa et kaikki tulee ulos kuin pitääkin. Koska selkeä raskaus oli se sit kemiallinen tai varhainen km niin silti ja ärsyttää niin paljon nää kaikki oireet jotka vaan lisääntyy ku vois vaan hävitä.

No kyl me vielä äidiksi tullaan ja nyt sit liimaa kunnolla :) jotenkin tuntuu et tää oli tosi epäreilua mut ku minkä sille tekee. Olihan riskit tiedossa.

Toivottavasti oltais sit samassa odotusryhmässä <3

Mulla ainakin oli. Ennen ei koskaan ole ollut mitään heti oviksen jälkeen,mutta nyt oli samantien oviksen jälkeen rinnat kipeät,runsas valkovuoto,alavatsakivut(jatkuneet melkein joka päivä siis) vaikka vuodin siis 3 pv niukasti,josta en tiedä olikos se menkat vai kiinnittymisvuotoa. Olen paljon lukenut aiheesta netistä kuinka runsasta ym se voi olla. Joillakin on valemenkat joita luulee menkoiksi.

Tänään aamulla en sanut testattua aamuvirtsasta vaan käytin 2.virtsaa (ovistestin tein ekasta). Ovistestiin ei tullut tummempaa kuten yleensä tässä vaiheessa ollut(joka kk),vain kontrolliviiva.
Sain kaikkiin kolmeen raskaustestiin haamun. Ja tuota noin,se ei mene kaaliin enää. One Step 25miu.RFSU liuska. One step herkkä.
Tuota One Stepiä käytin siksi että se eilen antoi haamua mutta testi meni pieleen ku väri levisi. Nyt sain onnistumaan,kun pidin hiukan kauemmin virtsassa. Sain vinkin toisesta keskustelusta.
Minäkin luin kaikki ketjut aiheesta verenvuoto ja alkuraskaus ja totesin että kivut ja hyytymä puhuu puolestaan. Nää on ihmeen niukat verrattain siihen et hcg oli koholla ja nyt enää pyyhkiessä ettei oo siteeseen oikeen mitään tullut mutta kivut ja hyytymä minun mielestäni kyl sotii vastaa et harmiton. Mulla yleensä runsas vuoto kun ovuloin mutta muutoin monestikin tosi vähäinen vuoto.. joten en viitsi elätellä toiveita . Teen testin viikon päästä ja toivon mukaan olis jo nega

Tsemppiä vuotojen kanssa <3

täällä ovistesti näytti vielä negaa mutta viiva sisällä tältä, oiskohan huomenna jo :)...

Liitteet

• 2FB7F95D-ADAF-44CF-84A6-1C13EC2CA520.jpeg
    2FB7F95D-ADAF-44CF-84A6-1C13EC2CA520.jpeg
    39.8 KB · Katsottu: 107
Oon nyt enemmän sivusta seurannut keskustelua, nyt pakko välikommentoida. Olen pahoillani Katarina :(

Mulla myös yksi km alla ja vuoto alkoi km päivänä tosi runsaana (oli n. 10 viikolla) ja hyytymiä tuli reippaasti ja sen jälkeen niukentui kyllä, mutta kesti noin kaksi viikkoa muistaakseni. Kolmannella viikolla vuodosta vasta raskaustesti näytti negatiivistä. Kyllä toi tuntuu niin pahalta, kun oma mieli menee ihan vuoristorataa ensin innostumisesta siihen suruun. Tsemppiä <3

Minäkin luin kaikki ketjut aiheesta verenvuoto ja alkuraskaus ja totesin että kivut ja hyytymä puhuu puolestaan. Nää on ihmeen niukat verrattain siihen et hcg oli koholla ja nyt enää pyyhkiessä ettei oo siteeseen oikeen mitään tullut mutta kivut ja hyytymä minun mielestäni kyl sotii vastaa et harmiton. Mulla yleensä runsas vuoto kun ovuloin mutta muutoin monestikin tosi vähäinen vuoto.. joten en viitsi elätellä toiveita . Teen testin viikon päästä ja toivon mukaan olis jo nega

Onko tämä eka lapsi sulle? Mulla on kokemusta monesta keskenmenosta(tuulimunastakin),sekä kemiallisista. Tiedän kertoa että kivut ja hyytymät on sen merkki mulle ainaskin,että ei jatkunut...Jaksamista ja tsemppiä:Heartred

Kp 19 ja dpo 8 :nailbiting: eilen oli pientä nipistelyn tunnetta alavatsalla mut muita oireita ei oo, en millään jaksais odottaa et voi alkaa testailla. Oletettujen menkkojen alkuun n. 9 päivää.

Heippa! Täällä edelleen odotellaan ekaa vuotoa terolutien jälkeen, tänään pv 7 ilman vuotoa. Ekoja menkkoja näillä piti käynnistellä kun tosiaan lopetin minipillerit 7.1. Testasin huvikseni ovistestin äsken kun raskaustestit on jo loppu https://aijaa.com/0q2OwX tältä se näytti, toissapäivänä ei tullut toista viivaa juuri ollenkaan. Olen niiiiiiin pihalla mun kropasta mitå se oikein aikoo :D

Riinastiina, komea viiva :smiley-bounce013

Ja oviksia taas tulossa ja menossa!

Mä en kyllä pidättele neljää tuntia ovistestiin, se on plussa sillon kun aika on oli se puolen tunnin tai neljän pidätyksellä!

Jee, piinikset päällä ihan virallisesti. Dpo 1. Ei kai haittaa jos kaupasta tarttu mukaan pari pc:tä, ihan vaan valmiiks... Joko voi testata?!?! :happy093

Kiitos kaikille kommenteista ja suru on puserossa. Ja kyllä, ensimmäinen minulle. Onneksi on miehen lapsi meillä kuitenkin.. :Heartred

Laitan vielä kuvan meidän testistä millainen tuli vielä mut on se kuitenkin haalea ja jos olisi niin että olisi harmiton niin kyllä se viiva olis jo tummempi. Avattu testi, halusin nähdä että viiva on niinkun kokonainen.

Ensi viikolla tosiaan uusi testi ja toivomme että olisi hcg laskenut ja pääsee uuteen yritykseen. Tiedä sitten siirtyykö ovis paljonkin. Onko muilla miten ollut ku km/tm/kemiallinen niin mite tullu ovis?

Sori tää kauhea omanapailu mut en vaan osaa muuten olla.. kiitos tästä tuesta ja siitä että sanoitte suoraan (hyytymä, kivut jne ei oo merkki kestävästä normaalista raskaudesta) kunhan vaan ei olis kohdun ulkoinen :bookworm::confused:

Liitteet

• 20210214_135904.jpg
    20210214_135904.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 159
Oon nyt enemmän sivusta seurannut keskustelua, nyt pakko välikommentoida. Olen pahoillani Katarina :sad001

Mulla myös yksi km alla ja vuoto alkoi km päivänä tosi runsaana (oli n. 10 viikolla) ja hyytymiä tuli reippaasti ja sen jälkeen niukentui kyllä, mutta kesti noin kaksi viikkoa muistaakseni. Kolmannella viikolla vuodosta vasta raskaustesti näytti negatiivistä. Kyllä toi tuntuu niin pahalta, kun oma mieli menee ihan vuoristorataa ensin innostumisesta siihen suruun. Tsemppiä :Heartred
Kiitos, toivon mukaan tää lähtee nopeasti ku ei niin pitkälle ehditty mutta se suru on kyllä ihan jäätävä <3

Seurasin mielenkiinnolla one stepin ovistestien lisäksi preckchekin ovistesteillä:bookworm: varmistus viel digillä aina iltasin kp11 alkaen.

Ja nyt kp13 pärähti plussat kaikkiin kolmeen, se olis tallettelujen aika:sex

Liitteet

• IMG_20210214_150543.jpg
    IMG_20210214_150543.jpg
    74.8 KB · Katsottu: 144
Takaisin