Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuin myös, kaikilleIhanaa ystävänpäivää kaikille odottajille ja odottaville
Mulla ainakin oli. Ennen ei koskaan ole ollut mitään heti oviksen jälkeen,mutta nyt oli samantien oviksen jälkeen rinnat kipeät,runsas valkovuoto,alavatsakivut(jatkuneet melkein joka päivä siis) vaikka vuodin siis 3 pv niukasti,josta en tiedä olikos se menkat vai kiinnittymisvuotoa. Olen paljon lukenut aiheesta netistä kuinka runsasta ym se voi olla. Joillakin on valemenkat joita luulee menkoiksi.Voiko jo heti ovulaation jälkeen olla tuntemuksia? Mulla ihan selkeesti rinnat kipuilee ja vähän alavatta jomottaa...
Niin mun ystävä sanoi että hällä vuosi ihan kunnolla ja tekikin testin ku se oli vuotanut joku kaksi viikkoa mut se alkoi siten et sil oli kaksoset. Mulla ei kerennyt ees kunnon kunnon viivaa tulla vaan just minkä first responsen tähän laittoi riinastiina ja sit sen jälkeen en testannut kuin tänään tosiaan (kai mä aattelin et näin alussa se olis jo laskenut mut eih, edelleen tosi viiva nii mä ootan suosiolla sen viikon. Ja arvaa kuin paljon toivon että ois harmiton ja nii kauan uskoin kunnes tuli hyytymii. Nyt enää pyyhkiessä ja oudon väristä nii siks halutaan et lääkäri katsoo verestä hcg tason ja tsekkaa et kaikki tulee ulos kuin pitääkin. Koska selkeä raskaus oli se sit kemiallinen tai varhainen km niin silti ja ärsyttää niin paljon nää kaikki oireet jotka vaan lisääntyy ku vois vaan hävitä.Mulla kävi sama homma yk1 (hoidoissa), eli meni aivan alkuraskaudessa kesken ja se satuttaa kyllä vieläkin. Ehkäpä me vielä päästään sittenkin samaan odotusryhmään.
Ois tosi jees jos voisin rauhoitella että ei toi mitään oo ja kaikki on hyvin, jos olisi ollutkin vain kirkasta verta niin olisin jo täällä ensimmäisenä ollut huutelemassa että ei hätää, mutta hyytymä puhuu puolestaan eikä se koskaan lupaa hyvää. tsemppiä paljon!
Minäkin luin kaikki ketjut aiheesta verenvuoto ja alkuraskaus ja totesin että kivut ja hyytymä puhuu puolestaan. Nää on ihmeen niukat verrattain siihen et hcg oli koholla ja nyt enää pyyhkiessä ettei oo siteeseen oikeen mitään tullut mutta kivut ja hyytymä minun mielestäni kyl sotii vastaa et harmiton. Mulla yleensä runsas vuoto kun ovuloin mutta muutoin monestikin tosi vähäinen vuoto.. joten en viitsi elätellä toiveita . Teen testin viikon päästä ja toivon mukaan olis jo negaMulla ainakin oli. Ennen ei koskaan ole ollut mitään heti oviksen jälkeen,mutta nyt oli samantien oviksen jälkeen rinnat kipeät,runsas valkovuoto,alavatsakivut(jatkuneet melkein joka päivä siis) vaikka vuodin siis 3 pv niukasti,josta en tiedä olikos se menkat vai kiinnittymisvuotoa. Olen paljon lukenut aiheesta netistä kuinka runsasta ym se voi olla. Joillakin on valemenkat joita luulee menkoiksi.
Tänään aamulla en sanut testattua aamuvirtsasta vaan käytin 2.virtsaa (ovistestin tein ekasta). Ovistestiin ei tullut tummempaa kuten yleensä tässä vaiheessa ollut(joka kk),vain kontrolliviiva.
Sain kaikkiin kolmeen raskaustestiin haamun. Ja tuota noin,se ei mene kaaliin enää. One Step 25miu.RFSU liuska. One step herkkä.
Tuota One Stepiä käytin siksi että se eilen antoi haamua mutta testi meni pieleen ku väri levisi. Nyt sain onnistumaan,kun pidin hiukan kauemmin virtsassa. Sain vinkin toisesta keskustelusta.
Hyvältä näyttää, mulla ei kokemusta näistä mut eiks tää oo se mikä sit hymyilee?Tsemppiä vuotojen kanssa
täällä ovistesti näytti vielä negaa mutta viiva sisällä tältä, oiskohan huomenna jo :)...
Minäkin luin kaikki ketjut aiheesta verenvuoto ja alkuraskaus ja totesin että kivut ja hyytymä puhuu puolestaan. Nää on ihmeen niukat verrattain siihen et hcg oli koholla ja nyt enää pyyhkiessä ettei oo siteeseen oikeen mitään tullut mutta kivut ja hyytymä minun mielestäni kyl sotii vastaa et harmiton. Mulla yleensä runsas vuoto kun ovuloin mutta muutoin monestikin tosi vähäinen vuoto.. joten en viitsi elätellä toiveita . Teen testin viikon päästä ja toivon mukaan olis jo nega
Joo, tää on se missä pelkkä hymy (ei edes vilku ensin).Hyvältä näyttää, mulla ei kokemusta näistä mut eiks tää oo se mikä sit hymyilee?
Kiitos, toivon mukaan tää lähtee nopeasti ku ei niin pitkälle ehditty mutta se suru on kyllä ihan jäätäväOon nyt enemmän sivusta seurannut keskustelua, nyt pakko välikommentoida. Olen pahoillani Katarina
Mulla myös yksi km alla ja vuoto alkoi km päivänä tosi runsaana (oli n. 10 viikolla) ja hyytymiä tuli reippaasti ja sen jälkeen niukentui kyllä, mutta kesti noin kaksi viikkoa muistaakseni. Kolmannella viikolla vuodosta vasta raskaustesti näytti negatiivistä. Kyllä toi tuntuu niin pahalta, kun oma mieli menee ihan vuoristorataa ensin innostumisesta siihen suruun. Tsemppiä