Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle on ainaki tähän mennessä pitäny aina paikkansaMulle toi kaavio ennusti ovista kp17 mut ei pitänyt paikkaansa kun viime ke oli se o+
Kuinka monta kertaa voi käydä vessassa tarkastamassa ettei vaa tuu verta
Esikoistapa hyvinkin, huomaako senKyllä se alkuraskaus, tai siis itseasiassa koko raskausaika oli ainakin itselläni melkoista stressamista. Ensin pelko ettei menisi kesken, sitten pelko kun on liian vähän oireita, sitten liikelaskennat loppuraskaudessa kun vauva ei enää liiku niin paljoa ja synnytyksessä vielä se kun sanotaan että nyt on vauvalla hätä ja itse ei jaksaisi enää kertaakaan ponnistaa mutta on vaan pakko. Mutta maailman paras palkinto odottaa lopussa
Odotat ilmeisesti esikoista? Toivotaan että pieni pysyy kyytillä ja saat käärön syksyllä syliin :)
Itselläni huolet jatkuivat vaan pahempina kun vauva oli syntynyt. Muistan miettineeni synnäriltä kotiutuessa että miten saan tämän lapsen pidettyä hengissä kotona Mutta niin sitä vaan selvittiin ja lapsi on paras opettaja
Jos vielä raskaudun joskus niin osaiskohan sitä ottaa vähän iisimmin
Apua . Mun ei tarvi tuollaista tehdä kun mies ois kimpussa päivittäin jos vaan ite jaksais.
Esikoistapa hyvinkin, huomaako sen
Siis toi ottavasti 12 vk jälkee rauhottuu tää sekoilu
Mulla on kyllä vaihdellen myös rintojen aristusta jo heti ovulaation jälkeen, tai sit vasta myöhemmin, tai joskus ei ollenkaan. Oon pannu hormonitasojen vaihtelun piikkiinVoiko olla tuntemuksia jo pian oviksen jälkeen, kun mulla on nyt rinnat kyllä arat ja painavat?
No onneks banskut paljasti eikä mun sekoilu.Ei huomaa. Muistelin että näin nuo banaanit toisessa ryhmässä missä oli ensimmäistä yrittäviä. Eiköhän ne samat epäilykset hiivi itselläkin mieleen jos raskaaksi tulen :D
Mulla näytti first response tuolta mut oon kuullut että aina 10 herkkyiset ei reagoi niin herkästi. Nyt tarrasukkia rutkastiNo onneks banskut paljasti eikä mun sekoilu.
Siis mähän en vieläkään oo miehellekkään myöntäny raskautta vaa viivanpaikaks oon kutsunu
Mua vaan hämmentää miten 25 herkkä testi voi näyttää näin aikasin mitään
Tossa vielä 10 mIU herkän testin kuvatus
Apua . Mun ei tarvi tuollaista tehdä kun mies ois kimpussa päivittäin jos vaan ite jaksais.
Mulla kävi sama homma yk1 (hoidoissa), eli meni aivan alkuraskaudessa kesken ja se satuttaa kyllä vieläkin. Ehkäpä me vielä päästään sittenkin samaan odotusryhmään.Okei eli kerron vähän omaa napaa anteeksi. Pikkutuhru eilen ja toissapäivänä. Tänään veskis aamusta iso hyytymä ja hirveät polttavat kivut. Veri on ihan mustan punaista ja sitä tulee! Eli meidän yykooykkönen hyppäsi ulos ja nenä kohti yk2!
Onneksi näin alkuun eli en nyt testaa jos ei oo oikeesti aihetta. Sen verran lujille otti nyt vaikka olikin sitten vasta yk1. Toisaalta tiedän että kykenen raskautua mikä on sekin erävoitto.
Jään ketjuun. Mähän sanoin että oli huono fiilis koko hommasta