Raskaaksi 2021

Clearbluen dual hormonella ei tullu mitään maatamullistavaa tulosta, mutta oi jumpe miten voikaan yhtäkkiä alkaa haluttaa ihan törkeesti ja kaupassakin luulin että menkat alko kun on melkoset limat :hilarious:
Eli siis hommiin! :smiley-bounce013
Kp18 ja sanon että on dpo0, melko selkeet merkit oviksesta ilmassa :dance008 täytyy terojen vikana päivänä testata, koska muuten näyttäis luteaali jäävän hyvin lyhyeksi jos menkat alkais normiaikaan :smiley-angelic006 eli kp26 testiä kehiin :smiley-angelic001

Kuinka monta kertaa voi käydä vessassa tarkastamassa ettei vaa tuu verta :bored:
:anyone

Kyllä se alkuraskaus, tai siis itseasiassa koko raskausaika oli ainakin itselläni melkoista stressamista:hilarious:. Ensin pelko ettei menisi kesken, sitten pelko kun on liian vähän oireita, sitten liikelaskennat loppuraskaudessa kun vauva ei enää liiku niin paljoa ja synnytyksessä vielä se kun sanotaan että nyt on vauvalla hätä ja itse ei jaksaisi enää kertaakaan ponnistaa mutta on vaan pakko. Mutta maailman paras palkinto odottaa lopussa <3
Odotat ilmeisesti esikoista? Toivotaan että pieni pysyy kyytillä ja saat käärön syksyllä syliin :)
Itselläni huolet jatkuivat vaan pahempina kun vauva oli syntynyt. Muistan miettineeni synnäriltä kotiutuessa että miten saan tämän lapsen pidettyä hengissä kotona:nailbiting: Mutta niin sitä vaan selvittiin ja lapsi on paras opettaja <3
Jos vielä raskaudun joskus niin osaiskohan sitä ottaa vähän iisimmin :hilarious:

mä ravasin koko ajan veskis ja nytkin ja tuntuu kovaakin kipua mutta niukat menkat. Pyyhkiessä vaaleanpunaista ja kuitenkin aamulla lorahteli ihan kunnolla.. outo polte tuntuu ja rintoja kiristää.. kaipa se kunnon kunnon vuoto pidättelee ja onneksi pääsee lääkäriin et jos kuitenkin plussat tehty nii luulis et vuoto olisi runsaampi. Toki mulla joskus normimenkut on niukat mutta kun ovis niin on ne runsaammat ja toi plus kuitenkin kertoo et hcg noussut nii siks ihmettelen ja toivon että kunnon vuoto sit alkaa. Tai et tyhjenee kunnolla jos on kerta tyhjetäkseen

Kyllä se alkuraskaus, tai siis itseasiassa koko raskausaika oli ainakin itselläni melkoista stressamista:hilarious:. Ensin pelko ettei menisi kesken, sitten pelko kun on liian vähän oireita, sitten liikelaskennat loppuraskaudessa kun vauva ei enää liiku niin paljoa ja synnytyksessä vielä se kun sanotaan että nyt on vauvalla hätä ja itse ei jaksaisi enää kertaakaan ponnistaa mutta on vaan pakko. Mutta maailman paras palkinto odottaa lopussa :Heartred
Odotat ilmeisesti esikoista? Toivotaan että pieni pysyy kyytillä ja saat käärön syksyllä syliin :)
Itselläni huolet jatkuivat vaan pahempina kun vauva oli syntynyt. Muistan miettineeni synnäriltä kotiutuessa että miten saan tämän lapsen pidettyä hengissä kotona:nailbiting: Mutta niin sitä vaan selvittiin ja lapsi on paras opettaja :Heartred
Jos vielä raskaudun joskus niin osaiskohan sitä ottaa vähän iisimmin :hilarious:
Esikoistapa hyvinkin, huomaako sen :laughing001
Siis toi ottavasti 12 vk jälkee rauhottuu tää sekoilu :laughing002

Täällä tämmöset kaaviot tiedoksi miehelle.
Kyllä tää tästä. Pääasia, et ovulaatio ei osu työviikolle.
Aina voi yrittää uudestaan.
Apua :laughing001. Mun ei tarvi tuollaista tehdä kun mies ois kimpussa päivittäin jos vaan ite jaksais.

Mä sanoin miehelle testaavani vasta lasten talvilomaviikolla eli reilun viikon päästä mutta itseni tuntien en pysty niin pitkään odottamaan. Esikoisen aikaan mä olin ihan luovuttanut reilun vuoden yrityksen jälkeen. Muutettiin tänne pks ja mulla alkoi heti seuraavana päivänä menkat. Se kierto venyi normaalia pidemmäksi ja yks ilta ihmettelin ihan jäätävää väsymystä eikä mielessäkään käyny raskaus. No mulla oli menossa kp 35/20-34 ja testasin kunnon leffaviivat silloin. Se oli sen kierron ensimmäinen testi. Ultran mukaan silloin oli ovulaatiosta noin 3 viikkoa.

Esikoistapa hyvinkin, huomaako sen :laughing001
Siis toi ottavasti 12 vk jälkee rauhottuu tää sekoilu :laughing002

Ei huomaa. Muistelin että näin nuo banaanit toisessa ryhmässä missä oli ensimmäistä yrittäviä. Eiköhän ne samat epäilykset hiivi itselläkin mieleen jos raskaaksi tulen :D

Ootteko oikeesti 4h pissimättä ennen ovistestiä ja jos niin miten?? Jalat ristissä istuen? :laughing001 Oon nyt kaks päivää tehny aamupäiväpissasta ja mietin et miten sen 4h muka saa täyteen. Mulla ainaki on niin aktiivinen rakko vaikkei paljon joiskaan :rolleyes: sit taas lääkäri sano et se vois kuitenki olla parempi ku aamupissa...

Voiko olla tuntemuksia jo pian oviksen jälkeen, kun mulla on nyt rinnat kyllä arat ja painavat:eek:?
Mulla on kyllä vaihdellen myös rintojen aristusta jo heti ovulaation jälkeen, tai sit vasta myöhemmin, tai joskus ei ollenkaan. Oon pannu hormonitasojen vaihtelun piikkiin :confused005

Move, mulla ei ole ollut tällästä...paitsi silloin kun söin teroja ja raskauduin mut oli ulkoinen...en tiedä nyt sit..
En muista onko aiemmista onnistuneissa raskauksissa ollut tällästä?:think005

Ei huomaa. Muistelin että näin nuo banaanit toisessa ryhmässä missä oli ensimmäistä yrittäviä. Eiköhän ne samat epäilykset hiivi itselläkin mieleen jos raskaaksi tulen :D
No onneks banskut paljasti eikä mun sekoilu.
Siis mähän en vieläkään oo miehellekkään myöntäny raskautta vaa viivanpaikaks oon kutsunu :laughing002
Mua vaan hämmentää miten 25 herkkä testi voi näyttää näin aikasin mitään :confused004
Tossa vielä 10 mIU herkän testin kuvatus :wtf

Liitteet

• 94200473-D357-4645-9E6D-ECD12AB91CB2.jpeg
    94200473-D357-4645-9E6D-ECD12AB91CB2.jpeg
    10.3 KB · Katsottu: 157
No onneks banskut paljasti eikä mun sekoilu.
Siis mähän en vieläkään oo miehellekkään myöntäny raskautta vaa viivanpaikaks oon kutsunu :laughing002
Mua vaan hämmentää miten 25 herkkä testi voi näyttää näin aikasin mitään :confused004
Tossa vielä 10 mIU herkän testin kuvatus :wtf
Mulla näytti first response tuolta mut oon kuullut että aina 10 herkkyiset ei reagoi niin herkästi. Nyt tarrasukkia rutkasti <3

Apua :laughing001. Mun ei tarvi tuollaista tehdä kun mies ois kimpussa päivittäin jos vaan ite jaksais.

Mies on kyllä kimpussa täälläkin, mutta tykkää sotkea tavarallaan, nii varmemmin menee oikeaan osoitteeseen jos vähän muistuttelee :angelic:

Okei eli kerron vähän omaa napaa anteeksi. Pikkutuhru eilen ja toissapäivänä. Tänään veskis aamusta iso hyytymä ja hirveät polttavat kivut. Veri on ihan mustan punaista ja sitä tulee! Eli meidän yykooykkönen hyppäsi ulos ja nenä kohti yk2!

Onneksi näin alkuun eli en nyt testaa jos ei oo oikeesti aihetta. Sen verran lujille otti nyt vaikka olikin sitten vasta yk1. Toisaalta tiedän että kykenen raskautua mikä on sekin erävoitto.

Jään ketjuun. Mähän sanoin että oli huono fiilis koko hommasta
Mulla kävi sama homma yk1 (hoidoissa), eli meni aivan alkuraskaudessa kesken ja se satuttaa kyllä vieläkin. Ehkäpä me vielä päästään sittenkin samaan odotusryhmään.

Ois tosi jees jos voisin rauhoitella että ei toi mitään oo ja kaikki on hyvin, jos olisi ollutkin vain kirkasta verta niin olisin jo täällä ensimmäisenä ollut huutelemassa että ei hätää, mutta hyytymä puhuu puolestaan eikä se koskaan lupaa hyvää. :sad001 tsemppiä paljon! :Heartred

On: kp11 ja vahvimmat viivat ovistestiin sit ikinä, eli eiköhän se aika ala olla käsillä:woot: en oo kans ikinä pystynyt pidätteleen sitä 4h enne testiä ja nytkin jäi vaan 2h... Mies päätti onneks lähtee reissuun vasta tänään, joten ehdittiin tekeen aamulla vähän talletteluja (huomenna uusiks) :sex

Liitteet

• 20210214_001846.jpg
    20210214_001846.jpg
    11.8 KB · Katsottu: 117
Mä näin unta että testiin tuli kaksi viivaa. En todellakaan aio testata vielä tänään kun on testien mukaan vasta dpo 4. Pakko malttaa ainakin muutama päivä.

Takaisin