Raskaaksi 2021

ON: Menkat ovat nyt takanapäin ja positiivisuus valtaa taas mieleen. :woot: Menossa nyt siis kp 10 ja herranjestat mitkä limat! Tämmösiä ei oo vielä ollutkaan! :smiley-ashamed008
Musta vähän tuntuu, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen. Kun vuoto alkoi pari päivää myöhässä ja oli heti alkuun tosi runsas. Kivut oli myös läsnä ja kesti pari päivää pidempään kuin normaalisti. Mutta kun en missään vaiheessa testannut, niin tämä on tämmöistä arvailua vaan.

Okei eli kerron vähän omaa napaa anteeksi. Pikkutuhru eilen ja toissapäivänä. Tänään veskis aamusta iso hyytymä ja hirveät polttavat kivut. Veri on ihan mustan punaista ja sitä tulee! Eli meidän yykooykkönen hyppäsi ulos ja nenä kohti yk2!

Onneksi näin alkuun eli en nyt testaa jos ei oo oikeesti aihetta. Sen verran lujille otti nyt vaikka olikin sitten vasta yk1. Toisaalta tiedän että kykenen raskautua mikä on sekin erävoitto.

Jään ketjuun. Mähän sanoin että oli huono fiilis koko hommasta

Katarina$
Monesti on vaisto ollut minullakin oikeassa näissä asioissa... Ei muutakuin nenä kohti uutta yritystä. Kemialliset on perseestä myös yhtälailla kuin keskenmenotkin... Mulla oli viime raskaus myös kemiallinen,ja se otti yhtä koville kuin keskenmeno. Eli vaikka se alkoi plussauksesta pari pv myöhemmin silti harmitti kovin! Mulla oli tosi kovat poltot ja todella runsas verenvuoto,siitäkin tietää yleensä että kesken menee.
Tsemppiä ja voimia!

Oma napa;
Olen aloittanut ovistestien käytön taas,ihan kivaa vaihtelua...Mielikin on jo vähän parempi. Edelleen oudot vatsakivut alavatsassa(kohdussa). Ja sellanen vähän hassu tunne. Näin jopa painajaista vauvasta,joka tipahti ikkunasta. Hirveä uni mutta onneksi se vauva selvisi vahingoittumatta unessa.
Tein tänään aamulla taas Onestepin,ja se näytti 3 min kohdalla viivaa jota en muina kiertoina ole saanut. Nuo vatsakivut kun jatkuu niin päätin sen tehdä aamulla.
Aiemmissa raskauksissa ollut aina jonkilaisia kohtutuntemuksia ja siksi tein tämän testin vielä...

Mä epäilen vahvasti et oli varhainen km tai tuulimuna. Tiedän et kemiallisesta vuotaa myös paljon mut jäätävä kipu ja sen tunnistaa et kohdunkaula aukesi. Lääkäri neuvoi lopettaa terolutin ja kyllä mä sen tajusin iteki. Noh, eipä voi mitään. Nyt vaan oviksen hakuun kun se on ajankohtaista ja sillä selvä. Ihan kiva kuitenkin tietää että voin raskautua.

Nyt on tähän kiertoon sit ei yhtään mitään eli ei oo greippiä ovikseen asti eikä muuta kuin foolihappo ja mun normi vitamiinit mitä yleensäkin syön. Tikutan vasta joskus myöhemmin ovista ku se vois alkaa lähestyy

Omaa napaa..

Gyne soitti ja saatiin lähete spermanäytteeseen. Kun tulokset on tullu, niin varaan ajan vielä gynelle ja sitten saadaan lähete julkiselle lapsettomuushoitoihin.

Mitähän tuo spermanäytekin kustantaa, kun yksityisen kautta meneeo_O

Omaa napaa..

Gyne soitti ja saatiin lähete spermanäytteeseen. Kun tulokset on tullu, niin varaan ajan vielä gynelle ja sitten saadaan lähete julkiselle lapsettomuushoitoihin.

Mitähän tuo spermanäytekin kustantaa, kun yksityisen kautta meneeo_O
Jos en nyt ihan väärin muista niin n.80€ on toi analyysi.

Kylläpä päivät matelee hitaasti. Kp8 menossa ja ovis osuu todnäk ens viikonlopulle, joten sitä odotellessa..

Täällä kp 16 ja dpo joko 1 tai 2.
Piinapäivät kuitenkin alkanut. Ei ole odotuksia minkäänlaisia. Ja mies on jo halukas luovuttaa. Sano just eilen kun vielä talleteltiin et miks tätä touhua tfhdä kun ei kuitenkaan taaskaan mitään tuu:sorry:

Tänään dpo 8.

Vaaleanpunaisen tuhrun lisäksi oli tullut 2-3 pisaraa ruskeaa alushousuihin illalla ja edelleen elättelen toivoa, että oli kiinnittymisvuotoa. Ajankohta ainakin osunut ihan kohdille. :nailbiting: Kaikki toiveet on siis vielä raskautumisesta.

Tänään kans pistänyt aamusta asti alas mahaan, eikä se kipu ole poistunut työn teolla, syömällä eikä kevyellä liikunnalla. :hilarious: Toisaalta alan olla jo siinä pisteessä, missä jokainen kutina selkeästi viittaa raskauteen.

Mulla tyrehtyi vuoto. Totta kai elättelen toiveita että jospa mutta kun se oma pää tajuaa että johtuu siitä et se terolut vielä pitkittää vuotoa ja kuitenkin on ihan runsaasti jo tullut että niin.

Hilla kyllä mä ainakin toivon että sun kaikki oireet ja tuntemukset on juurikin raskautta ! <3

Hilla_ voi että voin samaistua tohon! Tosi turhauttavaa tulkita jokasta liikettä kropassa ja toivoa parasta :sorry: toivottavasti nyt tärppäis!

Itsellä siis kp 20 ja erittäin epäsäännöllisestä kierrosta johtuen vaikeaa bongata tai ylipäätään miettiä milloin ovuloin. Oireita on tullut toisinaan ja ovulaatiotesteissä kuitenkin vain hailakat viivat, jotka vähän väliä voimistuvat, mutta eivät yhtä punaisiksi kuin kontrolliviiva. Eipä auta siis kuin vaan aktiivisesti yrittää :banghead:

ON: Menkat ovat nyt takanapäin ja positiivisuus valtaa taas mieleen. :woot: Menossa nyt siis kp 10 ja herranjestat mitkä limat! Tämmösiä ei oo vielä ollutkaan! :smiley-ashamed008
Musta vähän tuntuu, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen. Kun vuoto alkoi pari päivää myöhässä ja oli heti alkuun tosi runsas. Kivut oli myös läsnä ja kesti pari päivää pidempään kuin normaalisti. Mutta kun en missään vaiheessa testannut, niin tämä on tämmöistä arvailua vaan.
Oon jostain lukenut et kemiallisen jälkeen olis helpompi raskautua kuin myös km jälkeen. Jotenkin keho muistaa raskauden ja sit yrittää heti uudestaan. Tätä toivon itseni kohdalla. Toivottavasti mul häviää viiva pikaiseen et ovulaatio pääsee tapahtumaan.

Nyt pikaista plussaa ja et nyt on joku kultamuna kun oireilee eri tavalla..

Mullahan ei limoja oikeen tuu kunnolla, vain vähän ja se kestää ihan hetken vaan

Tsemppiä tilanteisiin, taas on tullut niin paljon tekstiä ettei nimimerkit pysy mielessä! Kaikki viestit luen ja mielenkiinnolla ja jännityksellä seuraan jokaisen vaiheita!

Tervetuloa uudet, tää on tosi vilkas ja hauska ketju. Välillä yrittäminen ottaa itse kutakin jo aivoon, mut musta ainakin huumori sopii mainiosti keventämään välillä piinaavaakin menoa!

Kp 14, ovispäivä. Jatkoin ovistesteillä tieteellistä kokeilua. Aamulla oli järkyt ovispoltot ja iltapäivällä testi muuttunut selkeesti negaksi. Jollainhan täällä oli testi plussalla monta päivää. Ihan superovistuntemukset, joten taas on toiveet niiiiiiiin pystyssä. Lähipiiristä kuului tänään vauvauutisia, oon pikkusen kade, mut kiva et heillä onnistui kun ikää on saman verran kuin itselläni (38), antaa uskoa omaan yritykseenkin.

Ja onneks toi toinen osapuoli on ymmärtänyt oviksen merkityksen. Vaikka onkin yövuoropäissään niin lupas illalla kolmeminuuttisen :smiley-angelic006

Oon jostain lukenut et kemiallisen jälkeen olis helpompi raskautua kuin myös km jälkeen. Jotenkin keho muistaa raskauden ja sit yrittää heti uudestaan. Tätä toivon itseni kohdalla. Toivottavasti mul häviää viiva pikaiseen et ovulaatio pääsee tapahtumaan.

Nyt pikaista plussaa ja et nyt on joku kultamuna kun oireilee eri tavalla..

Mullahan ei limoja oikeen tuu kunnolla, vain vähän ja se kestää ihan hetken vaan

Samaa olen minäkin lukenut. Toivottavasti näin olisi. :smiley-angelic001

Mulla on myös aiemmissa kierrossa ollut paljon vähäisemmät limat. Tässä kierrossa nyt ihan eri meininki. Toivottavasti enteilee hyvää!

Toivottavasti sulla tulis se ovulaatio pian ja sitä myöten uusi, tälläkertaa pysyvä plussa. :Heartred

Mulla sen ovisplussan jälkeen on limat jatkuneet. En millään jaksa uskoa oviksen olleen vasta myöhemmin kun tiistaina sain todella selkeän plussan ja keskiviikkona jomotteli siihen malliin. En millään muista aiemmista raskauksista miten on limojen kans käyny.

O plussan perusteella väittäisin nyt olevan dpo 3 ja mä en millään malttais odottaa että pääsee testaamaan.

Ärsyttää kun mä haluisin että olis vale menkat ja toki pää teettää oireita mutta pakko hyväksyä totuus. Toki testi vielä plussa ja teen sit myöhemmin et häviää. Ens kierrosta ju on ovis niin varmasti hyödynnetään!

Nyt tärppionnea kaikille, mä oon ihan pois pelistä, onneks ei oo mitään ku oon yksin koirien kanssa kotona syön suklaata ja olen. Ei jaksa nyt mitään ja siivoilin ja touhusin päivittäisaskareita ku tuli tää itku et oikeesti miksi testasin? Toisaalta eilen oliski pitänyt testata jotta tietää lopettaako terot vai ei niin ja tuli plussa mut taidan ens kerralla uskoo digiä tai meen hcg mittaukseen kun seukkipäivänä tuloksen kuitenkin saa. Eikä maksa paljon ja on varmempi kuin testit.

Huomaa et mä en usko enää testeihin...

Anteeksi törkeä omanapailu ja negaatio ei ollut tarkoitus kunhan höpöttelin...

Voiko jo heti ovulaation jälkeen olla tuntemuksia? Mulla ihan selkeesti rinnat kipuilee ja vähän alavatta jomottaa...

Täällä tämmöset kaaviot tiedoksi miehelle.
Kyllä tää tästä. Pääasia, et ovulaatio ei osu työviikolle.
Aina voi yrittää uudestaan.

Takaisin