Raskaaksi 2021

Löysin kalenterin viimeisten raskauksien ajalta. Ensimmäisessä rinnat ja nännit kipeytyi jo oviksen aikoihin, keskeytynyt keskenmeno todettiin rv12 ultrassa. Toisessa ei olleet rinnat ollenkaan kipeät, se meni spontaanisti kesken rv5, kolmannessa raskaudessa rinnat kipeytyi myös jo oviksen aikoihin, tämä raskaus johti onnistuneeseen synnytykseen.

Onkohan kroppa muuttunut synnytyksen jälkeen ettei rinnat ehkä kipeydy enää:bored:

Voi tietty olla että kohtu vain heräilee kierukan jälkeen ja siksi on kaikkia nippailua ja tukkimista. Housut myös painaa, että turvotusta on... Kaikkia harhoja täällä siis:wacky:

Äsken kävin vielä tiirailemassa aiemmin tekemääni negaa, olin näkevinäni haamujen haamun, varmaan koska halusin nähdä sen viivan siinä:banghead:

Täällä kans samoja oireita. Jatkuvaa nippailua ja tuikkimista ja vatsa turvonnut Kohdun kohdalta kaikki housut puristaa. Tänään tosiaan tein negatestin ja täytys muutama päivä malttaa ennen seuraavaa. Onneks mun tilaamat testit tulee tod.näk vasta ens viikon alulla:wacky: Pääsee testaamaan sit vasta just ennen menkkoja.
 
Tippa ja kaks tuli vaaleanpunaista, mutta siihen se jäi o_O kahtena edellisenä kertana teroilla menkat on alkaneet kp28, ja nyt ei näykään :wideyed: okei, vielä on huominen aikaa alkaa ja kierto jäis normaaliin mutta... kieltämättä käy mielessä oliko meillä nyt jostain syystä munkki, että se oikein ajoitettu peittojen heilutus olis riittänyt vai tekeekö kroppa temppuset loman takia :hilarious: jospa sitä kastais negatiivisen tikun aamulla ni vois vuotokin alkaa :laughing021
 
Tippa ja kaks tuli vaaleanpunaista, mutta siihen se jäi o_O kahtena edellisenä kertana teroilla menkat on alkaneet kp28, ja nyt ei näykään :wideyed: okei, vielä on huominen aikaa alkaa ja kierto jäis normaaliin mutta... kieltämättä käy mielessä oliko meillä nyt jostain syystä munkki, että se oikein ajoitettu peittojen heilutus olis riittänyt vai tekeekö kroppa temppuset loman takia :hilarious: jospa sitä kastais negatiivisen tikun aamulla ni vois vuotokin alkaa :laughing021
Negan testaus on kyllä varma keino saada menkat alkamaan :grin Mutta toivottavasti sulla testi näyttäisi jotain ihan muuta! :smiley-angelic001
 
Nyt on tosi piinallista kun en tiedä missä mennään! Appi on sitkeästi sitä mieltä että ovulaatio oli perjantaina kp16 koska se on usein ajoittunut juuri tuohon. Lämmönnousua ei siinä tosin ollut ja kaikki muukin viittaa siihen, että ovis olisi ollut vasta kp19 minkä huiteilla vasta alotettiin yritys. Oon ollut varma että liian myöhään aloitettiin mutta entä jos ovis onkin nyt tosiaan vähän myöhässä, niin sitten me oltais oltu just oikeaan aikaan hommissa. Aamulämmöt on tietenkin jostain kumman syystä juuri tässä kierrossa olleet koko ajan melko matalalla eikä kunnon piikkiä tullut kuin vasta tänä aamuna kp22. Mitä tämä nyt on!

sais menkat nyt alkaa niin tuo appiraukka saisi taas algoritmit raiteilleen ja mä pääsisin kunnolla valmistautumaan seuraavaan ovikseen. Koskaan ennen ei ole ollut näin epäselviä merkkejä.
 
Näköjään kuin kello, sieltä ne menkat saapuivat :hilarious: nähtävästi riitti ajatuskin testin tekemisestä :joyful: kierto jälleen 27 päivää, ja jatkan terojen aloitusta vasta kp16. Yk 5 ja vuosi 2021 täältä tullaan :smug:
 
Onko kukaan kuullut sitä viisautta, että älä testaa LIIAN AIKASIN, ÄLÄKÄ VARSINKAAN RFSU:N HERKKÄÄ, RÄIKEÄÄ VIIVANPAIKKAA NÄYTTÄVÄLLÄ TESTILLÄ!!! Eli dpo 9 ja hätähousunega part 2. Ja tuloksena se räikeä viivanpaikka eli pakko jatkaa testausta heti huomenna!
 
Mun raskauskeijun paketti saapui eilen ja olihan se nyt pakko testata se herkkä testi ihan vaan todetakseen että eipä siellä mitään näy :grin Aamulla oli niin menkkakivut et olin aivan varma et täti kurvaa paikalle tyylikkäästi etuajassa mutta helpotti kyllä se kipu hetken päästä ja loppupäivä ollutkin kivutonta, voi taas heittää toiveet korkealle. Töissä vihlaisi jostain kohdun suunnilta samalla tavalla kun raskaana ollessa kun vauva potkaisee siihen rakon holleille, siitä meni hetki ja tuntu et nyt valahti housuihin jotain, äkkiä asiakas valmiiksi ja juoksulla vessaan, eikä sieltä edes mitään tullut :dead: Voisiko sitä vaan vaipua muutaman päivän koomaan ja herätä sitten ku dpo:t on vaikka 12. Nyt siis dpo7 :grin


Jeij menkoille Spyro! Ja minnihiirelle alkionsiirrosta!

Hyvää uuttavuotta!
 
Onko kukaan kuullut sitä viisautta, että älä testaa LIIAN AIKASIN, ÄLÄKÄ VARSINKAAN RFSU:N HERKKÄÄ, RÄIKEÄÄ VIIVANPAIKKAA NÄYTTÄVÄLLÄ TESTILLÄ!!! Eli dpo 9 ja hätähousunega part 2. Ja tuloksena se räikeä viivanpaikka eli pakko jatkaa testausta heti huomenna!
Mulla on kans näitä rsfu:n puikkoja mutta en oo niihin ikinä mitään saanut paitsi silloin kun olin oikeasti raskaana. Paitsi ehkä eilen kun tein sen hätähousunegan dpo8, tein sen vielä illalla enkä ees tiedä miksi:banghead:

Tänään on ollut todella epämiellyttävää paineen tunnetta kohdussa, autossa ahdisti ja kipuili kun juoksin taaperon perässä kaupassa. Vituttaa myös aivan kaikki. Joten joko tosi hyvät pms oireet tai sitten on pakko olla tiineenä. :p
 
Täällä tullut taas lisää lähipiirissä vauva uutisia.. aika ristiriitainen olo, kun haluaisi vilpittömästi olla tosi onnellinen muiden puolesta, mut silti tuntuu pahalta et miks meille ei tuu pikkuista :sad010tiedän et pitäis malttaa ja odottaa, mut miks se tuntuu tässä tilanteessa nyt todella vaikealta. Täällä kp 7, et kaikki piinailut tuntuu nyt just kaukaiselta
 
Nyt on tosi piinallista kun en tiedä missä mennään! Appi on sitkeästi sitä mieltä että ovulaatio oli perjantaina kp16 koska se on usein ajoittunut juuri tuohon. Lämmönnousua ei siinä tosin ollut ja kaikki muukin viittaa siihen, että ovis olisi ollut vasta kp19 minkä huiteilla vasta alotettiin yritys. Oon ollut varma että liian myöhään aloitettiin mutta entä jos ovis onkin nyt tosiaan vähän myöhässä, niin sitten me oltais oltu just oikeaan aikaan hommissa. Aamulämmöt on tietenkin jostain kumman syystä juuri tässä kierrossa olleet koko ajan melko matalalla eikä kunnon piikkiä tullut kuin vasta tänä aamuna kp22. Mitä tämä nyt on!

sais menkat nyt alkaa niin tuo appiraukka saisi taas algoritmit raiteilleen ja mä pääsisin kunnolla valmistautumaan seuraavaan ovikseen. Koskaan ennen ei ole ollut näin epäselviä merkkejä.
Aloin lukea tätä ja meinas leuka pudota, että herrajumala puhutsä sun appiukon kans ovulaatioista :laughing021 En suinkaan käyny hitaalla..



Peukut pystyyn Minnihiiri84! :smiley-angelic003
Hyvää ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille :smiley-bounce016
 
Täällä tullut taas lisää lähipiirissä vauva uutisia.. aika ristiriitainen olo, kun haluaisi vilpittömästi olla tosi onnellinen muiden puolesta, mut silti tuntuu pahalta et miks meille ei tuu pikkuista :sad010tiedän et pitäis malttaa ja odottaa, mut miks se tuntuu tässä tilanteessa nyt todella vaikealta. Täällä kp 7, et kaikki piinailut tuntuu nyt just kaukaiselta
Ei tunteille mitään voi, kyllä katkeruus nostaa päätään kun tuntuu että KAIKKI muut on raskaana paitsi itse. :arghh:

Mulle kävi niin että olin juuri kokenut keskenmenon, työkaveri kyseli vointiani ja koki tarpeelliseksi lopuksi kertoa kuinka huonosti voi kun on raskaana. Että on joutunut tiputukseen ja kaikkea. Muistan kun itkin niin paljon, olisin antanut mitä tahansa että olisin voinut niin huonosti raskauden vuoksi. Jälkikäteen on kysellyt miksi lopetin yhteydenpidon. Selvityksen jälkeenkään ei oikein ymmärtänyt mitä niin väärää oli siinä että hän iloitsi omasta raskaudestaan:oops::arghh::shifty:
 
Aloin lukea tätä ja meinas leuka pudota, että herrajumala puhutsä sun appiukon kans ovulaatioista :laughing021 En suinkaan käyny hitaalla..



Peukut pystyyn Minnihiiri84! :smiley-angelic003
Hyvää ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille :smiley-bounce016
Ai kauheeta, onneks ei ihan niin läheisiä olla:hilarious:
 
Takaisin
Top