Raskaaksi 2021

Tuli viiva selkein tikkuun niin mä julistaudun tällä hetkellä raskaaksi!

Nyt ei oo kuvia neideille mutta kai mä vielä digin teen jossain vaiheessa! Nyt vaan sitä liimaa mukaan ! Pliis pliis pliis...

Kiitos! Nyt tää potee flunssaa ja sit on mahdottoman kauheata hajua elämä täynnä vaikka nenä ihan täpissä... tää kai oli jollain ollut kun raskautu ja hiton kylmä on. No varmasti ku lämmöt on sitä luokkaa et huijaa...

Melatoniini heikentää naisten hedelmällisyyttä. Näin on ollut juttua ja
Aiemmin siitä toivottiin jopa ehkäisymenetelmää. Sitten kuitenkin huomattiin, että melatoniini voi parantaa hedelmöityshoitojen onnistumista. Hormoni näyttäisi muun muassa parantavan munasolujen laatua

Kiitos! Nyt tää potee flunssaa ja sit on mahdottoman kauheata hajua elämä täynnä vaikka nenä ihan täpissä... tää kai oli jollain ollut kun raskautu ja hiton kylmä on. No varmasti ku lämmöt on sitä luokkaa et huijaa...

Ihanaa :joyful: Täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä

Juupajuu ei pitänyt testata, mut tuli ihan järkky alavatsa kipu ja turvotus mitä ei oo koskaan ennen ollut. Onko tää nyt se kuuluisa O+?? Pitääkö mun vielä huomenna tehdä testi et vahvistuuko vai nytkö se munasolu irtoaa sieltä 12-24h sisällä vai miten olikaan. Pikaiset tallettanut tehtiin kyllä romanttisesti saunan lauteilla :smiley-ashamed008 voi kyllä olla ettei enää huomenna miehellä riitä peli kunto, ollaan oltu loman ansiosta aika aktiivisia, mut jos ovis nyt niin vähän "turhaan" tän vauva prokkiksen suhteen

Liitteet

• 20210210_195142.jpg
    20210210_195142.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 127
Ja siis nyt kp 16 ja kierto jotain 28-32 välillä. Luulin et O+ olis ollut hitusen aiemmin, mut ilmeisesti ihan aikataulussa. Jännää tää kehon tutkiminen

Täällähän on monta ovisplussan nyt ihan pienellä aikaa saaneita. Mitä jos sovitaan että tehdään iso ryntäys marraskuisiin?

Eilen ei hyödynnetty tulevaa ovista, koska ei vaan kertakaikkiaan jaksanu. Ja mahtaako nyt olla jo myöhästä? Aamulla siis ovisplussa :rolleyes:

Ei oo tänäänkään vielä ehditty.
Hyödyntäminen on kyllä toisaalta viimeisenä mielessä, kivut on kovat. Alkoi aamupäivällä ja pahentunu vaan:eek: Ehkä Aamulla on jo normi

Mulla tuli hassu ajatus mieleen. Kerättäiskö lista missä olis mikä kp/dpo menossa ja milloin aikoo testata? Mulla itsellä on herkkiä liuskoja noin 10 kpl ja mietin jos joskus ehkä ens viikon ke alkais testaamaan niin näkis hyvin jos alkais toista viivaa tulla. Ke ois dpo 8.

Täällä tänään tuntui sellaiset kivut että huh. Enpä muista että ois aikoihin ollut. Suolivammaisena kyllä tiedän mitkä kivut on suolesta ja mitkä jostain muualta. Mullahan on noin 150 cm suolta leikattu pois ja ennen leikkausta ne kivut oli jossain vaiheessa ihan jäätävät mutta täysin erilaiset.

Eilen ei hyödynnetty tulevaa ovista, koska ei vaan kertakaikkiaan jaksanu. Ja mahtaako nyt olla jo myöhästä? Aamulla siis ovisplussa :rolleyes:

Ei oo tänäänkään vielä ehditty.
Hyödyntäminen on kyllä toisaalta viimeisenä mielessä, kivut on kovat. Alkoi aamupäivällä ja pahentunu vaan:eek: Ehkä Aamulla on jo normi

Ei kai se vielä myöhäistä ole, plussasta se 24-36 tuntia yleensä ovulaatioon, voi olla jopa enempikin! toki jos sulla kipuilee jo kovin niin voi toki olla irronnut jo mutta onhan sillonkin se about vuorokausi kuitenkin aikaa.

Kp 1, testaan varmaan sitte jos on menkat viikon tai yli myöhässä. Eli katellaan uusiksi joskus 4-5vk päästä.
Ps. Kaikki on paskaa.

Parempaa viikkoa teille

Nonii meillä nous lapselle kuume. Se olis sit huomenna koronatesti ja en tiiä pitääkö perua perjantain lääkäri jo ennakoivasti. Pitihän se arvata :smiley-angry019

Täällä menossa dpo 5 ja ajattelin testata varmaan vasta kuukautisten oletettuna alkamispäivänä eli dpo 16.. jos siis maltan odottaa. :angelic: Testaan mielelläni aikaisin, niin ei ainakaan kuukautiset siirry turhan jännityksen vuoksi ja pääsee uutta kierrosta yrittämään.

Mulla kp 7 menossa. Kattellaan miten käy tässä kierrossa. Kolmannesta haaveillaan :hug003

Meillä ivf- alkuinen tyttö
Ja sitten toinen tyttö Joka pätkähti heti perään ”luomusti” :Heartred:Heartred

Ennen näitä murusia oli pitkä ja kivinen tie alkuraskauden keskenmenoineen ja sitten vielä oma tarinansa Esikois pojasta joka kuoli kohtuun rv 23:Heartblue

Ensikiertoon suunnitteilla Pas 5pv ikäinen siirretään jos siirtoon päästään.
Mutta kuten kuopuksesta opin, niin onnistuminen mahdollista muutenkin.
Joten tässä outellessa jännäillään:joyful::angelic:

Onnea Katriinas plussasta! :Heartbigred
Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink

Onnea Katriinas plussasta! :Heartbigred
Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink
Saitpa kyllä törkeää kohtelua ensimmäisessä ultrassa! Oikein sylettää sun puolesta! Onneksi kuitenkin korjasit itse tilannetta ja varasit aikaa yksityiselle joka osasi hommansa ja otti asiakkaankin tunteet huomioon. :Heartred

Takaisin