Raskaaksi 2021

Onnea Katriinas plussasta! :Heartbigred
Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink

No ompas ollut inhottava lääkäri.
Hyvä että yksityisellä käynti oli parempi :Heartpink

Tein aamulla vielä testin joka näytti negaa. Nyt kp 27/29, plussaa en enään odota edes koska kp 24 tuli se "vahvin" haamu eikä sen jälkeen ole enää tullut muuta kuin oletettavasti viivan paikkoja. Koska olisihan se nyt jo vahvistunut jos vahvistumaan olisi.

Harmittaa kyllä paljon vaikka ei edes tässä kierrossa nyt ollut varsinaista yritystä. Mä myös luulen että ei nyt ainakaan tälle vuodelle enään yritetäkään.

Pysyttelen täälä taustalla silti lukemassa ja kommentoimassa jos muutoksia tuleekin. Onnea kaikille plussanneille :Heartpink:Heartpink

Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink

ompa ollut törkeää käytöstä! onneks kävit yksityisellä ja sait parempaa palvelua!
jotenki sylettää miten tollasii töykeit ihmisii on nyt ollu ylltätävän paljon neuvoloissa ym synnytysosastoil..? joo nekin on ihmisiä ja on huonoja päiviä MUTTA ET SÄ HITTO TOLLEEN PUHU IHMISILLE!!

Karmaisee ajatus siitä, että terveydenhuollossa kohdataan ihan joka päivä asiakkaita aivan kuin lääkärit ja hoitajat olisivat liukuhihnalla töissä. Varmasti siihen turtuu ja työ alkaa maistua puulta, mutta jokainen valitsee oman ammattinsa. Itse liputan vahvasti sen puolesta, että edes 50v:nä ei ole pakko tietää mitä haluaa tehdä isona ja alaa voi aina vaihtaa :dance008
Hyvä että sinulla @Lakritsa0201 oli mahdollisuus hakeutua paremman palvelun piiriin! :Heartred

Täällä kp23/30 ja dpo2. Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen ja oviskivut loppuneet myös. Nyt jännäilläänkin monen kanssa samaan aikaan! Täällä isoin toive, että menkat ei ala liian aikaisin, koska se tarkoittaisi sitä, että luteaalivaihe on aivan liian lyhyt.
Tietysti paras olisi jos tämäkin asia jäisi selviämättä ja täti olisi pidemmällä lomalla laughing7

Täällä aamulla näytti edelleen lh huippua, mut ekastahan se ovis lasketaan kun eikö ovistesti voi näyttää parikin päivää lh huippuu?? Eilen tuli se eka o+ aattelisin et ehkä ihan hyvä et näytti vielä lh huippua et ei oo liian nopee se piikki, et munis sit kans irtois..

Mietin pitkään että kehtaanko laittaa nämä tänne. Noh tässä tulee. Tein tämän eilen iltapissasta, dpo ehkä 8 tai 9. Näkeekö joku muu näissä jotain? Jos ette näe niin älkää pitäkö mua ihan bimbona:hilarious:

https://aijaa.com/m4zVTX
https://aijaa.com/X3mwXM

mie nään tosi haaleen viivan vaa tossa mustavalkosessa kuvassa mut en kunnol siinäkää jos näytön kirkkaus ei oo täysil

^^Kusin ovistikkuun ihan mielenkiinnosta ja mulla oli ihan blanco. Tosin oon juonu jo tälle aamua jonkin verran ja muina aamuina oon tehny ekasta vessareissusta. Mutta. Kivuista päätellen ovis oli tosiaan eilen.
Hyödynnettiin se vielä illalla. Sitä ennen maanantaina aamulla.
Alavatsalla tuntuu kipuilua vieläkin, mutta erilaista kuin eilen. Ehkä toi eilinen on sitä kasvua ja lopulta sitten irtoaa?

Täällä aamulla näytti edelleen lh huippua, mut ekastahan se ovis lasketaan kun eikö ovistesti voi näyttää parikin päivää lh huippuu?? Eilen tuli se eka o+ aattelisin et ehkä ihan hyvä et näytti vielä lh huippua et ei oo liian nopee se piikki, et munis sit kans irtois..

Me mennään aika samoissa paitsi sulla tais olla lyhyempi kierto. Eilen o+ ja kp 16. Tänää aamulla vielä ovistesti räikeä, mut käytettiin tilaisuus eilen ja tänää vielä ajattelin vietellä tuon mieheni :laughing002 Nyt on ihan optimistinen olo, mut täältä voidaan tulla vielä kovaa ja korkealta alas

Mulla tuli hassu ajatus mieleen. Kerättäiskö lista missä olis mikä kp/dpo menossa ja milloin aikoo testata? Mulla itsellä on herkkiä liuskoja noin 10 kpl ja mietin jos joskus ehkä ens viikon ke alkais testaamaan niin näkis hyvin jos alkais toista viivaa tulla. Ke ois dpo 8.

Täällä tänään tuntui sellaiset kivut että huh. Enpä muista että ois aikoihin ollut. Suolivammaisena kyllä tiedän mitkä kivut on suolesta ja mitkä jostain muualta. Mullahan on noin 150 cm suolta leikattu pois ja ennen leikkausta ne kivut oli jossain vaiheessa ihan jäätävät mutta täysin erilaiset.
Täällä myös toinen suolesta pätkästy! Täällä menossa kp11, odottelen josko tänään tulis O+ jotta ei menisi kierto hukkaan :rolleyes:

Täällä myös toinen suolesta pätkästy! Täällä menossa kp11, odottelen josko tänään tulis O+ jotta ei menisi kierto hukkaan :rolleyes:
Mitä sulla on suolesta viety elinten hautausmaalle? Mulla on poistettu koko paksusuoli, umpisuoli ja ihan pikkupätkä ohutsuolta. En kuitenkaan ole muumipylly vaan paskon normaalikautta.

Täällä dpo 1. Saako jo testata?:laughing001 Eilen kyllä nipisteli sen verran että ihmettelen jos ei munis irronnut.

Kiitos ja harmittaa sun puolesta tommonen kohtelu.. Just mitä ei pitäisi suustaan päästää..

Marie14, juu aika samoissa! Mulla tänään on kp14/27-28
Ja eilen kp 13 tuli o+ :p

Eilen hyödynnettiin plussa ja tänään taas:rolleyes:

Marie14, juu aika samoissa! Mulla tänään on kp14/27-28
Ja eilen kp 13 tuli o+ :p

Eilen hyödynnettiin plussa ja tänään taas:rolleyes:

No mulla kierto ollut tässä 28-32 eli todella samoissa mennään. Tästä kierrosta otetaan muutakin plussaa, kun O+ :laughing002 Millos alkaa testailu :whacky011 mä ajattelin sinnitellä menkkojen oletettuun alkuun, mut saas nähdä malttaako

Eikä, vuotoa havaittu rusehtavaa limaista mut ihan samanlainen kuin mulla yleensä ku vuoto alkaa.. nousin nopee ylös pennun kanssa nii puristi oudosti haaroväliin ja seukki reissulla veskiin oli toi . Ja syön edelleen terolutia ..

Takaisin