Raskaaksi 2021

Neuvolassa laskevat tosiaan kierron ekasta päivästä lasketun ajan. Mutta ultrassa saattavat muuttaa la jos näkevät sen tarpeelliseksi, eli jos sikiön koko heittää isosti meneillään olevista viikoista.

Muokattu viimeksi:
Kun jotenkin ajattelin sitä et kun oli ulkoinen munanjohtimessa et jos johtu teroista et kiinnitty liian aikasin?

TEROISTA: millaisia ohjeistuksia muilla ollut? Itsellä oli et syödä neljä päivää ovisplussasta rv6 asti ja viimeset päivät niin et 4 päivää puolikas ja sit 5 päivä kokonaan ottamatta ja 6 päivä puolikas ja sit loppu. Mulla ollut sitä tiputtelua ennen menkkoja. Ja tosiaan mitään testejä ei ole otettu mistä näkyisi keltarauhasen vajaatoiminta mut tähän niinku määrätty alkuraskauden tukilääkkeeksi. En ole uskaltanut enää syödä kun tuli se kohdunulkoinen heti ekalla kertaa. Ja sit pelkään sitä et vuoto alkaa kun ne terot lopettaa.

Mulla alunperin määrätty kiertopäivät 20-29. Soitin tänään gynelle ja se sano, et yks tabletti päivässä on niin pieni annos muutenki, että voin halutessani lopettaa, kun oon sen 10pv syöny. Normaalisti kuulemma terot lopetetaan positiiviseen raskaustestiin lapsettomuuspuolella

Onnea elly, komia viivanen!

Muahhahhaa, laku suolenmutkassa!!! Paras raskausoire aikoihin! Joo, tämä kuumeilu saa joka lakun kutituksen, suonenvedon, kantapääkutinan ja ties minkä tuntumaan varmalta raskausoireelta! Pitäis löysätä, mut v@€€ut, viimeistään viikon päästä jos nenää kaihertaa tai kainalokarvat kasvaa entistä nopeemmiin niin lisätään oirekirjoon. Ihana, kamala laji tämä pentutehtailu!

On. Kp 11, pantiinpas menemään eli mentiimpäs pa(€@maan! Ovistesti vielä nega.

Testiajalla just otettu, jeee...nyt se on ovis+

Liitteet

• 20210210_151257.jpg
    20210210_151257.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 158
  • 20210210_151441.jpg
    20210210_151441.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 138
sieltähän se o+ pärähti!! nopsaa tuli ku eilen oli viel niiin haalee viiva. ps. sain diginki toimimaa ku pissin suoraa tikkuun :laughing002 pps. kp 12 ja dpo 0 (?) tai eiks o+ ole dpo 0 ja huomen sit dpo 1?:)

Liitteet

• IMG_20210210_155023.jpg
    IMG_20210210_155023.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 135
sieltähän se o+ pärähti!! nopsaa tuli ku eilen oli viel niiin haalee viiva. ps. sain diginki toimimaa ku pissin suoraa tikkuun :laughing002 pps. kp 12 ja dpo 0 (?) tai eiks o+ ole dpo 0 ja huomen sit dpo 1?:)
Eiks se oo et o+ nii siitä 24-48 h irtoo eli huomenna dpo0 vai? Äh mä en tajuu suoraan sanottuna

Täällä myös oltu ilman melatoniineja ja valvonu viimiset 4 yötä. Ai fiil juu! :sleep011

Tuli mieleen et ssnottiiks sulle ettei saa käyttää enää vai lopetitsä naps vaan?
Mä aion ainakin kysyä et ku en oikeesti nuku muute ku ei oma melatoniinin tuotanto riitä tuottaa tarpeeks et nukkuisi..

aa eli nyt joku dpo -0?:grin:think005 en tiedä:laughing002

Minulla ovulaatio tapahtui (kipujen perusteella) vasta noin 24h kuluttua plussaamisesta. Eli plussaus hetkestä vasta yli huominen olisi dpo 1. Mutta nämä ajathan vaihtelee. :happy: Omien tuntemusten mukaan menen.

Tuli mieleen et ssnottiiks sulle ettei saa käyttää enää vai lopetitsä naps vaan?
Mä aion ainakin kysyä et ku en oikeesti nuku muute ku ei oma melatoniinin tuotanto riitä tuottaa tarpeeks et nukkuisi..

No mä oon lähinnä syöny vaan sillon tällön niitä käsikauppalääkkeitä, ku uni ei tuu... Nyt vaan oon sensijaan pyöriny sängyssä. Kyl mä jossain vaiheessa sit nukahdan, ku väsyttää tarpeeks :grin

Muistaakseni testissä ovisplussa on -1, seuraavana päivänä ovis on 0 ja sit sen jälkeen dpo1. Tuskallisen hidasta hommaa :D

Hellurei! Täällä kans uutena mukana:singing::headphone:
En käyny itteeni kirjailemassa tonne ”listaan” (Raskaaksi -21) onko se pakollinen jos tässä ketjussa kirjoittelee?

Kannattaa ottaa yhteyttä omaan lääkäriin varmaan, jos sulla on ihan lääkärin määräämänä. Melatoniinia ei lähtökohtaisesti suositella raskauden aikana, niin uniongelmiin voi saada sitten mahdollisesti muuta apua ettei pääse kovin pahaksi nukkumattomuus.

Eiks se oo et o+ nii siitä 24-48 h irtoo eli huomenna dpo0 vai? Äh mä en tajuu suoraan sanottuna

Joo, juuri näin se menee.

aa eli nyt joku dpo -0?:grin:think005 en tiedä:laughing002

Joo sulla on periaatteessa tänään dpo -1, huomenna dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1/2/3/jne. Olettaen että ovis tapahtuu huomenna. Ja mitä hittoa etsä ottanu sitä videoo. :laughing021nyt vähän kuulostelet että tunnetko kun ovis tapahtuu niin tiiät tarkan dpo 0 päivän, mutta ei se niin päivän päälle siltikään ole :happy119

Onnea elly, komia viivanen!

Muahhahhaa, laku suolenmutkassa!!! Paras raskausoire aikoihin! Joo, tämä kuumeilu saa joka lakun kutituksen, suonenvedon, kantapääkutinan ja ties minkä tuntumaan varmalta raskausoireelta! Pitäis löysätä, mut v@€€ut, viimeistään viikon päästä jos nenää kaihertaa tai kainalokarvat kasvaa entistä nopeemmiin niin lisätään oirekirjoon. Ihana, kamala laji tämä pentutehtailu!

On. Kp 11, pantiinpas menemään eli mentiimpäs pa(€@maan! Ovistesti vielä nega.
Siis kyllä se laku suolenmutkassa kuule on ihan selvä raskausoire! Tai vähintäänkin ovisoire! Noh, vähän jos herjalla heittää :laughing002

Joo, juuri näin se menee.

Joo sulla on periaatteessa tänään dpo -1, huomenna dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1/2/3/jne. Olettaen että ovis tapahtuu huomenna. Ja mitä hittoa etsä ottanu sitä videoo. :laughing021nyt vähän kuulostelet että tunnetko kun ovis tapahtuu niin tiiät tarkan dpo 0 päivän, mutta ei se niin päivän päälle siltikään ole :happy119

ai perkule unohtui täysin!! pitänee pidättää hetki ja mennä pissimään tikkuun ja pyytää mies kuvaamaan!! :laughing001:laughing001
joo siis ku eilen illalla oli jäätävät kivut oikeella muniksissa ja tänää ei oikein mitään, vähän jtn tuntemuksia vaan ja ehkä vähän enemmän vv tullu :laughing002

Takaisin