Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TEROISTA: millaisia ohjeistuksia muilla ollut? Itsellä oli et syödä neljä päivää ovisplussasta rv6 asti ja viimeset päivät niin et 4 päivää puolikas ja sit 5 päivä kokonaan ottamatta ja 6 päivä puolikas ja sit loppu. Mulla ollut sitä tiputtelua ennen menkkoja. Ja tosiaan mitään testejä ei ole otettu mistä näkyisi keltarauhasen vajaatoiminta mut tähän niinku määrätty alkuraskauden tukilääkkeeksi. En ole uskaltanut enää syödä kun tuli se kohdunulkoinen heti ekalla kertaa. Ja sit pelkään sitä et vuoto alkaa kun ne terot lopettaa.
Eiks se oo et o+ nii siitä 24-48 h irtoo eli huomenna dpo0 vai? Äh mä en tajuu suoraan sanottunasieltähän se o+ pärähti!! nopsaa tuli ku eilen oli viel niiin haalee viiva. ps. sain diginki toimimaa ku pissin suoraa tikkuun pps. kp 12 ja dpo 0 (?) tai eiks o+ ole dpo 0 ja huomen sit dpo 1?:)
aa eli nyt joku dpo -0? en tiedäEiks se oo et o+ nii siitä 24-48 h irtoo eli huomenna dpo0 vai? Äh mä en tajuu suoraan sanottuna
Täällä myös oltu ilman melatoniineja ja valvonu viimiset 4 yötä. Ai fiil juu!
aa eli nyt joku dpo -0? en tiedä
Tuli mieleen et ssnottiiks sulle ettei saa käyttää enää vai lopetitsä naps vaan?
Mä aion ainakin kysyä et ku en oikeesti nuku muute ku ei oma melatoniinin tuotanto riitä tuottaa tarpeeks et nukkuisi..
Tuli mieleen et ssnottiiks sulle ettei saa käyttää enää vai lopetitsä naps vaan?
Mä aion ainakin kysyä et ku en oikeesti nuku muute ku ei oma melatoniinin tuotanto riitä tuottaa tarpeeks et nukkuisi..
Eiks se oo et o+ nii siitä 24-48 h irtoo eli huomenna dpo0 vai? Äh mä en tajuu suoraan sanottuna
aa eli nyt joku dpo -0? en tiedä
Muistaakseni testissä ovisplussa on -1, seuraavana päivänä ovis on 0 ja sit sen jälkeen dpo1. Tuskallisen hidasta hommaa :D
Siis kyllä se laku suolenmutkassa kuule on ihan selvä raskausoire! Tai vähintäänkin ovisoire! Noh, vähän jos herjalla heittääOnnea elly, komia viivanen!
Muahhahhaa, laku suolenmutkassa!!! Paras raskausoire aikoihin! Joo, tämä kuumeilu saa joka lakun kutituksen, suonenvedon, kantapääkutinan ja ties minkä tuntumaan varmalta raskausoireelta! Pitäis löysätä, mut v@€€ut, viimeistään viikon päästä jos nenää kaihertaa tai kainalokarvat kasvaa entistä nopeemmiin niin lisätään oirekirjoon. Ihana, kamala laji tämä pentutehtailu!
On. Kp 11, pantiinpas menemään eli mentiimpäs pa(€@maan! Ovistesti vielä nega.
Joo, juuri näin se menee.
Joo sulla on periaatteessa tänään dpo -1, huomenna dpo 0 ja siitä eteenpäin dpo 1/2/3/jne. Olettaen että ovis tapahtuu huomenna. Ja mitä hittoa etsä ottanu sitä videoo. nyt vähän kuulostelet että tunnetko kun ovis tapahtuu niin tiiät tarkan dpo 0 päivän, mutta ei se niin päivän päälle siltikään ole