Raskaaksi 2021

Eikä, vuotoa havaittu rusehtavaa limaista mut ihan samanlainen kuin mulla yleensä ku vuoto alkaa.. nousin nopee ylös pennun kanssa nii puristi oudosti haaroväliin ja seukki reissulla veskiin oli toi . Ja syön edelleen terolutia ..

Toivotaan että pieni pysyy kyydissä <3

Toivotaan että pieni pysyy kyydissä :Heartred
Toivottavasti. Lämmöt edelleen 36,9 ja tämä on noussut 36,4 asteesta et eka oli normilämpö mut ab kuuri ja kuume sotki sitä vähän mutta, alkuun lämpö heitteli ja kävi 34,9 asteessa yks päivä ja sit siitä lähtien noussut ja oli pitkään toi 36,4 ja nyt jo neljättä päivää 36,9/37 ja sen kyl myös terolut tekee. Tosin jos mul on välitiputellut terolutin läpi nii sillon on kyl lämmöt tippunut mut kun oon kipeenä ollut niin voi olla sekin. Onhan testit kuitenkin vaan vahvistunut tässä. Mutta jos kunnon vuoto alkaa niin en mä sille mitään henkilökohtaisesti voi tehdä, en voi lyödä kohdunkaulaa säppiin ettei tuu ulos mut toivottavasti olis harmiton vaan :smiley-angelic001

Hellurei! Täällä kans uutena mukana:singing::headphone:
En käyny itteeni kirjailemassa tonne ”listaan” (Raskaaksi -21) onko se pakollinen jos tässä ketjussa kirjoittelee?
Tervetuloa juttelemaan!:welcome
Listaan tietojen lisääminen ei ole pakollista. Halukkaat saavat sinne laittaa itsensä jos tahtovat, monen mielestä on mukava pysyä kartalla kenen kanssa täällä tulee pulistua. :) Lista on erillisenä ettei huku tänne viestien sekaan.:)

Terveisin Bella Swan, admin

• Tykkään
Reaktiot: elo
Onpas täällä tosiaan oviksia samoihin aikoihin. Tulee ryntäys marraskuisiin.:)

Mä jännitän huomista ultraa että miltä siellä näyttää ja kummalla puolella johtofolli on. Onneks aika on aamulla niin ei tarvi koko päivää odottaa. Tänään kp12.

@Lakritsa0201 aivan kamala lekuri :confused: Inhottavaa miten tuollaiset nihkeät lekurit varsinki huonoina päivinään pistää asiakkaat kärsimään ja käyttäytyy töykeästi.

Multa pilattiin myös synnärireissu, kun olin papereissa tukihenkilönä. Menin tukihenkilönä synnärille kun aika oli ja olin apuna ja tukena tälle naiselle. Lääkäri ku tuli 4 hoitajan kanssa paikalle, niin ensimmäinen kysymys mulle tosi töykeään äänensävyyn ja pilkaten "No mitäs huumeita sinä käytät? Ootko selvin päin?"
Jestas että kiehutti:smiley-angry007 Menin ihan sanattomaksi ja tää synnyttävä äiti pihisi supistuskipujen välistä, että tää tukihenkilö on täysin vesiselvä sosionomi joka tekee lasutyötä päiväkodeilla että mietippä vähä.
Ei siinä, mut saateltiin ulos ja toinen tukihenkilö meni paikalle... Pistin palautetta menemään, mutta tuskinpa siitä mitään seurasi.

Täällä kp10, vielä ei tikussa näy mitään, ei edes vahvistuvaa o+ viivaa. Ainoa merkki lähestyvästä oviksesta on hervoton ripuli:laughing001
Josko tänään kolahtaa postilaatikkoon loput testit että pääsen jatkamaan tikutusta. Tallettelut vois varuiksi aloittaa tänään :laughing021

@Lakritsa0201 aivan kamala lekuri :confused: Inhottavaa miten tuollaiset nihkeät lekurit varsinki huonoina päivinään pistää asiakkaat kärsimään ja käyttäytyy töykeästi.

Multa pilattiin myös synnärireissu, kun olin papereissa tukihenkilönä. Menin tukihenkilönä synnärille kun aika oli ja olin apuna ja tukena tälle naiselle. Lääkäri ku tuli 4 hoitajan kanssa paikalle, niin ensimmäinen kysymys mulle tosi töykeään äänensävyyn ja pilkaten "No mitäs huumeita sinä käytät? Ootko selvin päin?"
Jestas että kiehutti:smiley-angry007 Menin ihan sanattomaksi ja tää synnyttävä äiti pihisi supistuskipujen välistä, että tää tukihenkilö on täysin vesiselvä sosionomi joka tekee lasutyötä päiväkodeilla että mietippä vähä.
Ei siinä, mut saateltiin ulos ja toinen tukihenkilö meni paikalle... Pistin palautetta menemään, mutta tuskinpa siitä mitään seurasi.

Siis mitä ihmettä, miten voi reagoida tolleen?! Siis mitä hittoa!

@Lakritsa0201 samat sanat myös sulle, tosi tökerö lääkäri! Tosi inhottava että jouduit tuollaistakin vielä kokemaan, kun alku on muutenkin ollut niin epätietoisuutta! Toivottavasti kaikki edelleen kuitenkin hyvin!

Siis mitä ihmettä, miten voi reagoida tolleen?! Siis mitä hittoa!

@Lakritsa0201 samat sanat myös sulle, tosi tökerö lääkäri! Tosi inhottava että jouduit tuollaistakin vielä kokemaan, kun alku on muutenkin ollut niin epätietoisuutta! Toivottavasti kaikki edelleen kuitenkin hyvin!

Joo, olin kyllä niin sanaton ja järkyttynyt tosta tilanteesta! Jälkikäteen suututti aivan käsittämättömän paljon. Olispa siinä tilanteessa tienny mitä sanoa takaisin.
Taisi lääkärillä painaa vahvat ennakkoluulot taustalla ja halus rankaista meitä siitä, mitä toisen vuosikausien takaisessa menneisyydessä oli josta kuitenkin yli oli jo päästy. Jälkikäteen kun kysyin niin sama nihkeä meno lääkärin taholta oli jatkunut läpi synnytyksen.

Noniin kamut, nyt tarviin apua.

Kävin just gynellä ja en saanu ihan selkeitä vastauksia.
Tai en tiedä, että ymmärsikö gyne kysymykseni oikein.
No. Joka tapauksessa.

Ultratessa kaikki oli ok. Ei kystia, vaikka kipuja on ollutkin. Ja kohtukin siisti.
Munasarjat myös siistit.

Mutta tää ovulaatioasia.
En saanut nyt selvää, että onko mulla ovulaatiota ollut. Näkyiskö ultrassa, jos ovulaatio on ollut eilen, niinkuin kivutkin oli? Ja ovisplussa myös aamulla. Tosin onhan ovisplussa voinut olla vaikka edellisenä iltanakin.

En varmaan osaa ees selittää. Kysykää, jos joku tietoinen tarttee lisätietoa.

Sain myös terolut kuurin kolmeksi kuukaudeksi aina kierron 15. -24.päivä. Koska kierto on välillä ollut lyhyt.
Kai sen aikana voi kuitenkin raskautua?
Huh ku jäi muka paljon epäselvää, mutta en tajunnu kysyä.

Ja jos halutaan, niin saadaan lähete julkiselle lapsentekohommiin.

No. Joka tapauksessa.

Ultratessa kaikki oli ok. Ei kystia, vaikka kipuja on ollutkin. Ja kohtukin siisti.
Munasarjat myös siistit.

Mutta tää ovulaatioasia.
En saanut nyt selvää, että onko mulla ovulaatiota ollut. Näkyiskö ultrassa, jos ovulaatio on ollut eilen, niinkuin kivutkin oli? Ja ovisplussa myös aamulla. Tosin onhan ovisplussa voinut olla vaikka edellisenä iltanakin.

Sain myös keltarauhashormonikuurin kolmeksi kuukaudeksi aina kierron 15. -24.päivä. Koska kierto on välillä ollut lyhyt.

Ultraamalla näkyy jos on ollut ovulaatio tai ovulaatio on tulossa!
Sillä kun pystytään seuraamaan sitä munarakkulan kasvua ja laskemaan niiden määrää. Mulle sanottiin kun viimeksi ultrattiin että pieni määrä "nestettä" kertoi että ovulaatio oli ollut n. 1-3 päivää sitten ja kysyttäessä sanoinkin että tikutin plussan o-testiin 2 päivää ennen ultraa.

Mitä ihmettä noi mun kivut sitten niinku eilen oli? En ymmärrä.
Siis se sano, että on voinu jotain puhjeta vaikka kp13, mutta mitä? :D

Mun mielestä ei puhunu nesteestä mitään.

No. Joka tapauksessa.

Munasarjat myös siistit.

Mutta tää ovulaatioasia.

Sain myös terolut kuurin kolmeksi kuukaudeksi aina kierron 15. -24.päivä. Koska kierto on välillä ollut lyhyt.

Joo, ei sitä aina oikein hoksaa siinä kysyä, ja itsestäkin monesti tuntuu ettei edes ”luota omiin korviinsa”
Pystyisitkö soittamaan sinne missä kävit? katsoisivat mitä käynnistä kirjattu :bookworm:Yleensä tekstit tarkat, vaikka eivät kaikkea ääneen sanoisikaan.

Jännä kun tänään ilm.ovis kun eilen ovis plus ja mullq tuntemuksia molemmin puolin?:wacky: voisko olla molemmin puolin rakkulat puhkeemassa?

Teroluteista, mulle määrättiin. Ekasta kierrosta oi tuloksena kohdunulkoinen raskaus ja en ole enää uskaltanut niitä nyt syödä. Ehkä joku kierto sit taas syön. Mulle tuli sivuoireena rintojen kasvu ja sit turvotus mm.kasvoihin.

Mitä ihmettä noi mun kivut sitten niinku eilen oli? En ymmärrä.
Siis se sano, että on voinu jotain puhjeta vaikka kp13, mutta mitä? :D

Mun mielestä ei puhunu nesteestä mitään.
mulla kerran puhkes kysta, siten että se näkyi seuraavana päivänä ultrassa. Ultra oli varattu jo ennakkoon kun olin hoidoissa. ”Hyvä sattuma” sikäli että olin kärsinyt jo pidemmän aikaa ihmeellisestä kivusta joka tuli harvakseltaan ja oli todella voimakas. Silloinen ultraaja kertoi että kovat kivut aiheutuivat siitä kun puhjenneen kystan neste valui vapaasti vatsaonteloon:schoked025

mulla kerran puhkes kysta, siten että se näkyi seuraavana päivänä ultrassa. Ultra oli varattu jo ennakkoon kun olin hoidoissa. ”Hyvä sattuma” sikäli että olin kärsinyt jo pidemmän aikaa ihmeellisestä kivusta joka tuli harvakseltaan ja oli todella voimakas. Silloinen ultraaja kertoi että kovat kivut aiheutuivat siitä kun puhjenneen kystan neste valui vapaasti vatsaonteloon:schoked025

Sanoin edellisen kierron kivuista, joita kesti pari viikkoa ja se mietti kystaa. Mutta sanoi, että mitään siihen viittaavaa ei näy.

Takaisin